Jeetje Lyn, ook ik wens je alle goeds en heel veel sterkte. Sandra, heel dubbel in een bericht maar wat fijn wat je het hartje al hebt kunnen vinden. Heerlijk geluid he!
Het is ook allemaal heel dubbel, die 1 die blij is om een hartje en de ander zo'n verdriet. Het is gewoon oneerlijk.
Hester hier heb ik de angelsound besteld: Angelsound Doppler slechts 29,95 incl. gratis doppler gel 250ml Donderdagavond besteld en vandaag had ik hem in huis.
San, idd! Die heb ik trouwens ook, prima ding! Ik zie trouwens ook dat ik beheerder ben van de hyves. Maar eens even kijken hoe het allemaal werkt! Mochten jullie dus de url willen hebben of lid willen worden let me know. Bah, life sucks sometimes! Heb er vandaag een aantal keren aan gedacht, apart maar ook fijn dat we zo met elkaar meeleven, al kunnen we helaas het verdriet niet wegnemen.
@Lynnami, heel moedig besluit. Hopelijk vinden jullie hierin snel rust en vrede. Geniet lekker van Ryker. Mijn mannetje is toevallig ook de speelgoedkist leeg aan het halen op dit moment en heeft al twee keer de deksel op zijn vingers gehad. Maar geen kick geeft hij. Gewoon stug doorgaan....
Hey meiden Ik ga ff bankhangen met mijn vriend...tot later! Heb iets teveel gegeten...pfffff @lynnami Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuff!!
Wil *** zich melden (mag via pb)? (duidelijk inmiddels!) Zo hier ook lekker een avondje op de bank. Ben niet fit, last van mn keel enzo. Naja, vannacht lekker een uurtje extra slapen!
Ik heb me zojuist ook voor de hyves aangemeld, onder mijn eigen naam .. (even wennen de profielen met andere namen, ik dacht wel dat jij de beheerder was, maar wist niet zeker. Ik wilde eigenlijk tot 12 weken wachten, maar ik wil ook wel mee blijven leven met Lynn, vandaar. Ik sluit mn profiel even 2 weken af, voor de zekerheid (ik werk op een school, met veel leerlingen, dus wil daar echt nog niets bekend)
Tsja, dat extra uurtje.... Ik ben benieuw of zoonlief zich ook aan gaat passen aan dit "nieuwe schema".
Meta, de hyves is afgeschermd en dus niet zichtbaar voor anderen als het goed is. We willen het allemaal nog geheim houden en volgens mij is de consensus dat de hyves openbaar wordt wanneer iedereen 12 weken is, dat zal ergens in december zijn. Je kan dus 'veilig' lid worden.
@Odess; hoevaak luister jij eigenlijk naar het hartje via de angelsound. Ik was van plan om de 2 dagen te luisteren. Maakt het eigenlijk uit als je elke dag luistert?
ik heb ook een angelsound gekocht, maar dacht dat het pas met 12weken kon... maar het kan eerder. waar oet je dan precies gaan zoeken?
Het schijnt volgens sommigen inderdaad erg belastend te zijn voor de kleine, dus ik doe het ook max 1x in de 2 dagen en ook maar even kort. Ze zeggen dat 1 minuut luisteren net zo zwaar is voor de kleine als 60 minuten echo. Aan de andere kant wordt dat weer tegengesproken, dus ach, naar eigen gezond verstand zou ik zeggen! Sammie, ik heb de eerste keer het hartje gehoord bij bijna 9 weken. Je moet laag onderin zoeken. Kan zijn dat je nog niets hoort hoor! Je baarmoeder groeit de tweede zwangerschap sneller en je kindje ligt dus al sneller boven je schaambeen! Gebruik veel gel en richt laag Je eigen hart zul je ook horen, maar die klinkt heel langzaam. Het hartje van je kindje klinkt als een snel locomotiefje of galloperend paard, ongeveer dubbel zo snel als je eigen hart!
Oh man, ben ik er vanaf gisterenavond er niet, lees ik dit verdrietige nieuws van Lynnami. Ik zie ook dat ze niet meer actief is hier, maar mocht je dit toch als gast lezen: ik wens je heel veel geluk met je gezinnetje en begrijp je beslissing volkomen. Hoeveel leden kan een mens verdragen. Ik denk dat ik er allang mee gekapt was, erg knap dat je het zo lang hebt geprobeerd. Thank god heb je al een prachtig kindje. Veel geluk, meid! Sandra: wat gaaf dat jij het hartje al hebt gehoord! Hmmm, zo zit ik wel te twijfelen om dat ding ook niet te bestellen. Klinkt goed, namelijk. Hester: fijn dat de misselijkheid minder wordt! Ik heb nog steeds op mijn werkdagen weinig last en in het weekend standaard een stuk meer, zo raar! Sammie: jij wilde hier toch niet meer meekletsen en kletste liever in de andere juni topic? Wordt er niet meer in geschreven of zo? All: vandaag heerlijk geshopt met mijn manlief. Geen positiekleding, maar lekker wat langere dingen, schoenen, sjaal etc. Zoontje was lekker bij mijn ouders, dus we waren aan het freewheelen! Na het shoppen was ik zo kapot dat ik 2 uur op de bank heb liggen pitten. Heerlijk! Kaj halen wij pas morgenochtend op. Arme opa en oma, dat wordt 6 uur eruit ipv 7 ivm wintertijd. Ik neem aan dat hij morgen het goede ritme niet direct oppikt.