juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi meiden,

Verhaal in de lounge: ook ik denk dat ik mij nooit zo gek laat krijgen, maar inmiddels heb ik ook geleerd om nooit nooit te zeggen. Hoe sterk je ook in je schoenen staat, er is altijd een kans dat een mind fucker zo diep in je hersens doordringt dat je beslissingen neemt die normaal onbespreekbaar zijn. Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoe sterk je mentaal bent. De ene gaat sneller overstag dan een andere, maar ik heb zelfs hele sterke persoonlijkheden zien knakken. Hoe dan ook, zeer triest voor dat meisje en super dapper dat ze het hier durft neer te zetten.

Priscil: nu al een kerstmarkt?! Hahah, de Sinterklaas is nog niet eens geweest! Maar wel heel gezellig. Ik heb super wel zin in kerst in ieder geval!

Senna: wat leuk dat jullie er al uit zijn mbt namen. Wij ook, al heel snel! Voor een jongen wisten we het al een hele tijd, maar voor een meisje zijn wij er inmiddels een aantal weken uit. Ik heb toch het gevoel dat het weer een jongentje wordt. Al zegt mijn gevoel niets, want de vorige keer was ik er van overtuigd dat het een meisje zou worden, maar het werd toch een kereltje. Anyway: we willen het met 20 weken weten, misschien zelfs eerde.

Sandra: joehoe, gefeliciteerd met je 10 weken!

Judith: balen dat je deze zwangerschap het zwaarder hebt. De misselijkheid zal straks wel, als het goed is, verdwijnen of had je tijdens je vorige zwangerschap er heel lang last van? En logisch dat je je zo onzeker voelt, dat hebben wij volgens mij allemaal wel. Ik heb donderdag een echo, ik heb er wel vertrouwen in, maar toch ben ik nu al behoorlijk zenuwachtig. Pffff, laten we hopen dat we er vanaf nu allemaal er goed vanaf komen.

Odess: wat voelde je Elise al snel zeg!! Grote kans dat het deze keer nog eerder wordt, het kan dus elk moment. En tjah die onzekerheid: wie herkent het niet, denk ik...Maar ik weet zeker dat je in juni een prachtig mensje in je armen mag houden.

Bowen: waarom heeft die meid toch uiteindelijk abortus gepleegd terwijl ze bewust zwanger wilde worden??:(

Wintertijd: Kaj logeerde bij mijn ouders en ik had al zo'n medelijden met mijn ouders ivm waarschijnlijk een uurtje eerder eruit, maar wonder boven wonder werd het 7 uur wintertijd. Normaal is hij ook rond 7 uur wakker. Helemaal goed dus.:)

All: mijn ochtend begon dramatisch. Ik werd rond 8 uur wakker met barstende koppijn, alsof ik onder een vrachtwagen terecht was gekomen. Verschrikkelijk, zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Ik ben 's ochtends altijd al wat misselijk en moet heel soms overgeven, maar de hoofdpijn heeft ervoor gezorgd dat mijn misselijkheid met 1000 % verergerd is en ik dus een uur lang (op en af) boven de pot heb gehangen. Wij hadden echter een drukke ochtend. Wij verwachtten bezoek en ik moest nog Kaj bij mijn ouders halen. Al kokhalzend stapte ik de auto in, met mijn ogen half gesloten. Als dat maar goed kwam onderweg dacht ik. Mijn man kon niet weg omdat het bezoek zijn collega met zijn gezin was, dus moest hij ze ontvangen. En eerlijk gezegd zat ik liever in de auto dan thuis gastvrouw uit te hangen. Eenmaal aangekomen bij mijn ouders voelde ik mij een stuk beter worden. En onderweg terug naar huis had ik al zelfs veel zin in mijn bezoek! Ik voelde mij weer top. Ik weet zeker dat als ik toe had gegeven aan mijn hoofdpijn en beroerd zijn en thuis was gebleven dat ik er de hele dag last van had gehad. Bewegen helpt mij zoveel hier!
    Ik ben zelfs een middagje wezen shoppen. Heerlijk met handen vol tassen thuis gekomen.
    Nu ga ik mijn kleine man wakker maken, want die ligt nog steeds te snurken.

Tot vanavond!

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ kiwi vroeg he heb ook net kerstballen mee genomen:perg ben ik he:Den die misselijkheid heb ik ook sochtends en smiddags ga het stukken beter en dan voel ik me savonds gewoon weer rottig:(

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kiwi, wat fijn dat het minder werd maar hoop dat je er snel vanaf bent!

Bowen, bahbahbah wat een rotverhaal. Daar is echt niets van te snappen!

Pris, kerst - ik moet er echt nog niet aan denken! Dat komt wel een keertje na de sint :)

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Zooo kiwi, je had het vanochtend flink tepakken, knap dat je dan toch gewoon doorgaat.

Ik merk inderdaad wel dat als ik bezig ben, ik me beter voel dan op een hang dag. Dan komt er niets uit mijn handen en voel ik me heel erg moe. Terwijl ik nu heel het weekend heb gewerkt, voel ik me fit en voldaan, ws. stort ik vanavond wel in hoor:D

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    zo bijgelezen maar de namen onthouden wordt nog een kunst!

abortus verhaal: jezus wat erg zeg, ik ben mijn kinderen met 23 weken verloren.....ik snap niet hoe iemand dat kan
    maar goed voor wat ik kan lezen was ze ook zwaar onderdrukt....
    ja en niet iedereen is natuurlijk heel sterk van geest
    ik laat zo een vent rustig wakker worden met een slangetje in zn neus als hij mij zou onderdrukken en zoiets van mij zou eisen,maargoed ik ben dan ook absoluut geen makkelijke.....

kerstmarkt: wow nu al....ik zag het al in de winkels liggen ja, nou nee ik wacht nog even :D

misselijkheid: oja hier ook in de ochtend, dacht tot aan 6,5 wken dat ik de dans wel zou ontspringen ,maar helaas!! smorgens is het een hel, ik geef niet over maar blijft zo zeuren die maag....eten helpt niet altijd, of maakt het soms wel eens erger!
    nou ben ik fobisch voor spugen dus het is zoiezo rampzalig....
    gelukkig voor de dames die opknappen in de middag!
    hier ook wel,alleen avond komt het vaak terug

voel me nog steeds een beetje klote wat betreft lynn......gek genoeg heeft dat behoorlijk impact gehad

hier erge moodswings.......heb een week lang al ruzie met een vriendin ,waardoor ik niet goed kan aarden.....
    en vriend is suprlief.....maar sex? nee ho maar!
    voel me al een aangespoelde walvis, maar nu hij dan ook niet komt ervoor, voel ik me nog vreselijker
    als ik echt doorspeel dan krijg ik hem wel zover, maar vind het leuker als hij er ook zelf eens voor komt zoals dat dagelijks het geval was.......

ben dus behoorlijk emotioneel en die hormonen doen er geen goed aan:(

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    bb @ walvis zo voel ik me ook vooral savonds en sex me vriend wil het niet:$

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Oei babybergen, hopelijk voel je, je snel beter, en dat mannen niet
    willen heeft vaak te maken dat ze bang zijn iets te beschadigen.

Ik heb net (online) de kraamzorg geregeld.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    voor diegene die nieuwsgierig zijn, heb van vorige week een buikfoto in mijn profiel geplaatst....

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik voel me eindelijk iets beter. Vanmiddag uurtje geslapen. Ik pak die uurtjes toch maar mee. Misschien niet verstandig, maar ik ben zooo moe. Het gekke is, ik had bij Evy voor zover ik me kan herinneren nergens last van. Niet echt moe, misselijk of andere dingen. En nu,...een en al kwaaltjes. Maar ja, met zo'n dreumes die rond rent, heb je natuurlijk wel minder rust.

Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad.

@ Lan,...oh die tandjes. Ik leef met je mee. Het is zo zielig. Evy is echt laat met d'r tandjes en ze zit er nog middenin. Het doet zo'n pijn bij haar. Wij gebruiken chamodent tabletjes of in erge gevallen een zetpil paracetamol. Dat werkt in ieder geval voor de nachtrust redelijk.

@ Sandra,..dat heb ik dus ook. Als ik bezig ben voel ik me stukken beter. Dat bankhangen komt soms me neus uit! Deze week 4 dagen werken, dus dat scheelt weer.

De intake bij de vk is niet echt spannend, aangezien ik vorige keer ook zo klaar was. En ze maken geen echo's in de praktijk, dus dat zit er helaas niet in. Volgens mij doen ze de eerste keer ook niet het hartje luisteren omdat het veel te vroeg is.

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zo das een mooie buik al Babybergen! Het begint hier ook te komen. Gaat snel zeg.

11. YellowButterfly

BB wat rot dat je je zo voelt - hopelijk zitten je horonen gauw weer in't gareel! Dan zit je zelf ook weer lekkerder in je vel! En seks, tsja dat gebeurt hier nu ook wel minder hoor! Manlief vindt me nu heel aantrekkelijk omdat ik straal zegt hij, maar pfoe ik voel me huge.

San, zo jij bent er snel bij!

Hmm bedenk me net dat we we ons maar even snel aan moeten melden bij het kdv!

Pff ik voel me trouwens echt even een vaatdoek, ontzettend moe en misselijk. Bah duik maar vroeg onder de wol denk ik.

12. YellowButterfly

Zooo BB wat een buik! Jij kan het ook niet meer verborgen houden denk ik of wel?

Kiwi, waar blijft jouw buikfoto? :D

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Odess, die buik van mij heb ik dezelfde dag geplaatst als jij. Een tijdje geleden alweer dus. ;)

BB: dat gaat rap!!

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Elke zwangerschap is anders. Ik heb het precies andersom. In mijn herinneringen was mijn eerste zwangerschap puur overleven. Ik kon niks dan me enkel beroerd voelen. Ik wil niet zeggen dat ik deze keer nergens last van heb, ik heb weer last van alle kwaaltjes die ik toen ook had maar wel in mindere maten. Maar als ik een dag helemaal niks doe dan kun je mij opvegen. Ik kan beter in beweging blijven en ben blij dat mijn 2,5 jarig zoontje mij god bezig houdt. Dan heb ik geen tijd om mij beroerd te voelen.

Je zei ergens in je reactie dat het pas het begin was. Meestal verdwijnen de kwaaltje die je beschrijft na een week of 13 a 14. Het HCG-hormoon zorgt voor deze kwalen en die is tegen die tijd wel verdwenen. Komt goed!

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat gek zeg, dat het zo erg kan verschillen! Al geef ik nu echt wel de moeheid de schuld. Daardoor voel ik me lichamelijk echt slecht. Met het begin bedoelde ik dat straks die buik in de weg gaat zitten. Dat vond ik in de eerste zwangerschap vrij irritant. haha :) Maar ik merk wel het verschil tussen een werkdag en een thuisdag. Na een werkdag ben ik moe, maar minder gesloopt.

16. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk nu al kerstmarkt. Ik ga eind november naar de Christmas Fair bij Kasteel Haarzuilens, dat is altijd zo gezellig!

@Kiwi, dat klinkt echt als een vreselijk rotdag…hoe gaat het nu?

Hier is het ook niet meer te verbergen..schrok gisterenochtend echt. Alsof ik vrijdagnacht een bal heb ingeslikt. Gelukkig heb ik donderdag de echo. Als deze goed is hoef ik het ook niet meer te verbergen.

Ik ga ‘So you think you can dance kijken’, fijne avond allemaal!

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 104891
    Uitgerekend:
    26-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje
    30-05-2011 priscilla1987 (22) 2e kindje
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje
    01-06-2011 FireRose - 1e kindje
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje
    06-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje
    07-06-2011 Lola36 (36) - 1e kindje
    07-06-2011 Marry81 - 2e kindje
    08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje
    08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje
    08-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje
    12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje
    14-06-2011 Elony (29) - 1e kindje
    15-06-2011 Aecatz (30) - 2e kindje
    15-06-2011 Judith1982 - 2e kindje
    16-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    21-06-2011 Momeera - 2e kindje
    26-06-2011 Dreumesmama (31) - 2e kindje
    27-06-2011 Flowergirl23 (23) 1e kindje
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    29-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje
    30-06-2011 Supermom (25) - 2e kindje

Afspraak:
    01 nov. Judith1982 - intake vk
    02 nov. Ellen1983 - intake VK
    02 nov. priscilla1987 - intake vk
    02 nov. Martine - eerste echo
    04 nov. Kiwi1 - 1ste echo
    04 nov. Felicee - intake VK + eerste echo
    04 nov. Senna04 - Bloedprikken standaard + schildklier?
    05 nov. Babybergen - 3e echo + algeheel onderzoek
    08 nov. priscilla1987 - termijnecho
    08 nov. lola36 - 1e echo (10wkn) / combinatietest
    08 nov. supermom - 1e echo (6,5 wk)
    09 nov. Aecatz - eerste echo
    09 nov. Sstephanie1 - (tweede) termijnecho
    10 nov. Odess - intake VK
    10 nov. Meta - 12 weken (3e) echo (duim duim duim)
    10 nov. Ivje- 2e echo
    11 nov. Lan - 2de termijn echo
    11 nov. Flowergirl23- Intake verloskundige + echo
    12 nov. Momeera - Afspraak Gyn (eerste echo?)
    12 nov. Bowen - intake VK
    16 nov. Ellen1983 - eerste echo
    16 nov. Sstephanie1 - tweede afspraak verloskundige
    16 nov. Sandra - Termijnecho
    17 nov. Supermom - intake VK en termijnecho
    18 nov. Pingu - afspraak VK en termijnecho
    18 nov. Senna04 - Afspraak VK + 2e Echo 12 weken
    19 nov. Elony - afspraak en eerste echo
    22 nov. Hester - 2e afspraak Gyn
    22 nov. Judith1982 - 1ste echo
    23 nov. Bloesem- 1e echo
    24 nov. Bowen - eerste echo
    29 nov. Ivje - termijn echo
    30 nov. Bloesem- intake VK
    02 dec Lan - Afspraak verloskundige misschien met echo
    06 dec. Sandra - verloskundige

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3

18. YellowButterfly

Owja Judith, fijn dat je me even herrinnerd aan het gevoel van je eigen veters niet meer kunnen strikken hihi :D Ach weet je dat ik daar helemaal nog niet mee bezig ben, we zien wel! In beweging blijven helpt bij meestal ook wel, hoop dat je je snel beter voelt!

Kiwi, je hebt helemaal gelijk! Sorry, de dementie is deze keer wel echt net zo erg! Het gebrek aan effectiviteit ook. (arme baas!)

19. YellowButterfly

Heeft Marry zich onlangs nog gemeld? Die had toch laatst een echo?

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier ook al een aardig buikje, vandaag eindelijk mijn oude positiekleding gevonden (van vier jaar geleden) nou alles mag de prullebak in, ik snap niet dat ik daar in gelopen heb, zelfs de spijkerbroeken zijn vormloos ;) en toen waren al die velle kleurtjes in knalroze, geel, appeltjes groen. Alle shirts zijn in die kleuren afschuwelijk.

Alleen het ondergoed kan ik nog wel gebruiken. Voor de rest ga ik lekker shoppen van de week.
    Ik zal van de week ook een buikfoto maken.

Deel Deze Pagina