Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

btw laten jullie de beebs ook al uit andere flessen drinken dan alleen de melk fles. bedoel tuit, antilek blah bla.

nou a es ff op zoek senna

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi hoi

@ judith rollade hier nog 1:Dik noem hem soms spekkie:D

@ lovely zo je kleine man groeit goed joh!!

@ elisa ja ik heb hem omgebouwd vind wel rot hoor haha.maar soms zal ik de bak nog pakken om misschien de winter streng wordt:Dmooi dat je kleine meid het goed doe heerlijk is dat he dat ze vrolijk zijn..

@ kiwi ja gelukkig gaat het beter met hun..het is een vechtertje..
    mooi dat je kleine meid het goed doet met 4 flessen hier soms ook maar soms toch 5 ook maar dan drink die ze niet allemaal leeg..

@ hier alles goed vandaag bij me buuf geweest even baby'tje gekeken en hij weeg al 1690 gram en is een vetzakje:Den heeft zijn eigen wil zag ik op de webcam als hij zo blijf doen mag die naar warmtebedje.zelf ga ik niet naar ziekenhuis toe om te kijken heb het al genoeg gezien die ziekenhuizen maar de kleine man moet nog 3 kamers voorbij gaan dan mag die naar huis..:D

3. Irissimon

ow yeah morgen de 2de test pffffffffffffffffff

4. Hester

Hester Niet meer actief

Zomaar: V drinkt alleen maar van de fles, dus geen tuitbeker o.i.d. We lepelen wel pap of fruit maar voor de rest drinkt hij alleen maar melk uit de fles hoor.

Senna: ik ben zo nieuwsgierig naar dat maxi cosi handeltje - waar is het voor?? :(

V is zo'n lieve zoete baby: gisteren op visite bij vrienden, er waren veel kindjes, dus het was druk en veel lawaai. Hij speelde zoet in hun box en ging daarna zonder morren slapen in zijn bugaboo wagenbak, in de woonkamer gewoon in de drukte. Hoe makkelijk is dat? Als hij zijn knuffel maar heeft, dan is hij vertrokken.

En een van onze vrienden zei tegen het einde van de avond: maakt hij wel eens geluid? :D Hij is altijd vrolijk, zo'n heerlijk kindje. Hij doet nu pogingen om te rollen maar dat gaat helemaal niet met zijn spreidbroek aan, dus dat is wel sneu.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meis, eet me niet op he! Ik bedoel daarmee alleen maar te zeggen dat hij eigenlijk van medio juni is waarmee ik je 'hij is een van de oudsten hier' wat wilde nuanceren. Als jouw gevoel niet goed is zou ik zeker een second opinion aanvragen en ze helemaal gek maken, die kinderartsen! Wat zegt je gevoel?

@ Hester - eens! Senna, verlos ons uit ons lijden! :D

Wat een reuzen hier :$ R groeit op het moment nauwelijks in gewicht, maar doet het helemaal goed. Ik heb wel het idee dat hij ineens groter is geworden!

Hier zieke kindjes, dus morgen een dag thuis met ze. Hoop dat ons meisje snel weer opknapt, ze had vandaag 40+, overgeven, hoesten bah.

6. Irissimon

hendeltje zit er hier niet op wel dat gordel ding. maar hebben cabriofix 2010. miss jij andere merk

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    wilde je ook nog niet opeten tenminste.... had niet heel veel honger hoor op dat moment :D.. He blijft gewoon frustrerend dat iedereen hem dan maar maandje jonger maakt.. maar zelfs dat helpt niet hij heeft gewicht en lengte vna 8 weken oude baby. Morgen weer naar kA en als weer zo klote doet ga ik voor second opion maar hoe doe ik dat gewoon andere ziekenhuis opbellen... advies vragen bij cz??

8. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    @hendeltje; ik heb mijn beide (ja ik heb er twee ;)) cosi's er even bijgepakt, maar geen hendeltje hoor! Ook hier model 2010, misschien is dat het?

@Lan; Gezondheid bestaat uit heel veel meer aspecten dan alleen de groei! Een groot kind is niet persé gezonder en andersom. Maar als jij je zorgen maakt zou ik een second opinion aanvragen. Je bent immers zijn moeder en als jij aanvoelt dat er iets mis is, zou ik daar achteraan gaan.

@zomaar; F. heeft al wel eens uit een oefenbeker gedronken: http://cnt.newpharma.be/upload/img/medecines/2383008-difrax-oefenbeker-703-nl-500.jpg . Ze heeft soms wat zuig/drinkproblemen doordat haar tongriempje pas heel laat geknipt is. Daardoor kan ze soms niet goed zuigen (zowel aan de borst als aan een fles). Op dat soort momenten pak ik wel eens deze beker en dan krijgt ze hier afgekolfde melk uit.
    Succes morgen!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb hier ook een cabriofix, en je kan het omzetten zodra je kindje 5 kilo of meer is, dan gaat de zitting meer naar beneden..
    Ik wist ook niet waarvoor het diende, maar een vriendin kwam er mee (die kwam er ook net pas achter, haar oudste is 4,5 hihi), toen heb ik hem gelijk omgezet :D

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ehm nee eigenlijks niet, heb hier wel 2 tuitbekers staan..

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier ook een hendeltje, net dus voor het eerst gevonden haha.

@Lan: Ik weet niet hoe dat gaat, zou daarvoor je huisarts even bellen misschien dat hij je daarin kan adviseren.

@Hester: Bijzonder he, dat die kleintjes overal doorheen slapen. Lucas slaapt ook door alle herrie heen, en hij vind het heerlijk als ik ga stofzuigen terwijl hij inslaapt:$

@Odess: Jeetje beterschap voor je meisje

@Kiwi: Fijn dat het zo goed gaat bij jullie, echt genieten is het dan he?
    Het etentje was heerlijk, kan daar echt van genieten goed eten, lekker wijntje erbij jammie!

12. Irissimon

ik zie wel die riem dingen enzo maar echt geen hendeltje nou ga nog eens kijken.

heb nog alfuur totdat we naar het ziekenhuis moeten :)

13. Irissimon

vriend heeft ook gekeken en foto gezien. maar deze hendel zit er niet op.

kan het zijn verschil van en 2010/2011??????????????

hadden wel zo'n verkleiner en een kussentje voor onde de kont haha

14. Hester

Hester Niet meer actief

Odess balen joh, beterschap!

Senna: ik ga straks eens kijken naar de maxi cosi. Hij is uit 2007, dus ik ben benieuwd.

Vandaag is de spreidbroek van V weer bijgesteld, gaat gelukkig heel goed. Hij heeft er weinig last van, soms een beetje rode beentjes. De rest van de dag blijf ik lekker met hem thuis, veel knuffelen en spelen samen, heerlijk!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik weet niet uit wel jaar de mijne komt, denk 2008 (mijn zusje is van 2008) Maar ik had er geen verkleiner bij, en ook geen kussentje voor onder de kont
    Misschien is dat het verschil wel, dat jij geen hendeltje heb ;)

16. Irissimon

dat denk ik dus ook ;)

17. Irissimon

zo we zijn weer thuis. rowan maar 15gram gegroeid in 1 week. is nu 6510gr.

en nu afwachten tot op heden geen last....

18. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @hester, Ff kort een berichtje voor jou:

Ik heb je even nageaapt (weet ff niet hoe je dat schrijft). Je vertelt altijd dat je bij je ouders gaat logeren als je man weg is en ik vond dat eigenlijk wel altijd een heel erg leuk idee. Nu is mijn man 3 dagen naar finland voor zijn werk dus ik dacht dat doe ik ook! Mams blij natuurlijk. Ik ben eens benieuwd hoe het me gaat bevallen. Denk dat het wel gezellig is.

19. Hester

Hester Niet meer actief

Supermom wat leuk! Leuk om te horen en lief dat je dat zo schrijft :)
    Hopelijk bevalt het je ook goed!
    Ik doe het inderdaad altijd als mijn man weekenddiensten heeft of n het buitenand is en vind dat heerlijk... Lekker een paar extra handen om voor de kindjes te zorgen.
    Hopelijk genieten jij en je moeder er net zo van! Veel plezier en laat je lekker verzorgen :D

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Senna wel vaag dat ze er dan ineens zo mee komen. Was het schrikken voor jullie toen jullie het hoorde of had je het ergens al verwacht?

@ Lan wij hebben hier nog steeds een jongen hoor!! Stijn woog 2 weken geleden bij cb 7260gram en was 67cm lang. Hij zit op +1 boven het gemiddelde. Maar manlief is ook 1.90 meter lang.

@ Sandra Stijn bleef gelukkig alleen maar verkouden en is al weer aardig opgeknapt. Lees dat je een heerlijke avond zonder kinderen hebt gehad. Hopelijk hebben jullie ervan kunnen genieten?

@ Zomaar jeetje R alweer een half jaar!! Wat gaat dat snel he? Stijn is de maxicosi nog niet echt beu, maar de wandelwagenbak wel. Hij wil ook echt om zich heen kunnen kijken wat er allemaal gebeurt.

@ Pris was de kleine van je vriendin te vroeg geboren? Bevalt het J in de kinderwagen en kan hij dan al zo goed zitten?

@ Supermom hoe was het bij de osteopaat?

@ Hester heerlijk he als je kind zo gelukkig is en zichzelf heerlijk weet te vermaken. Geloof me als die spreidbroek uit gaat ontwikkelt hij zich ineens snel.

@ Odess zijn de kids alweer een beetje opgeknapt?

@ Hier drukke dagen achter de rug. We zijn ook nog aan het wennen met ons ritme van het kdv. De ene dag begin ik natuurlijk vroeg en de andere keer laat. Dus het is ook even zoeken naar een schema/ritme. Stijn heeft het gelukkig erg naar zijn zin op het kdv en wil graag alles in de gaten houden. Hij is gelukkig niet zo heel erg verkouden meer en slaapt daardoor ook beter op het kdv.
    Ik ben vandaag wel even langs het CB gegaan met een vraag over Stijn zijn voeding. Hij krijgt nog steeds Nutriton (johannesbroodpitmeel) door zijn voeding tegen het terug geven van zijn voeding. Als wij dit niet meer geven dan spuugt hij echt een halve fles voeding terug. Nou gaf mijn zus aan dat het wel raar was omdat hij zijn fruit/groente en sap niet terug geeft. Nu heb ik mijn vraag neer gelegd of het aan de voeding kan liggen of niet. Ze gaan overleggen en dan wordt ik terug gebeld. Afwachten maar….

Deel Deze Pagina