Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ff snel een berichtje,

zo te merken heeft rowan van deze test geen last. deze rook even sterk als de pepti en van vorige week iets erger. ook geen onrustige nacht gehad.

vorige week begon het woensdag rond 17:00u maar tot op heden nog vrolijk.

vanmorgen om 7u wakker half 8 uit bed, en was stil in muziek stoel. dus wezen schoonmaken en kwam pas rond half 9.

daar na in bad geweest in zijn stoeltje. en had grote verhalen, mama ging douche in de tussen tijd :)

was bijna klaar en zegt ie een paar keer mama :) ik dacht het vorige week al te horen maar nu echt.

op CB geweest en rowan was giste 6510gr en vandaag 6605 :) als jullie nog snappen, mja voeding was ook al 2 en half uur verteerd en geen poep en nu wel hahaha.

ow ja en zei denkt dat rowan tot zo'n drempel koemelk poducten kan hebben en kom je erover dan is het bingo. mocht hij vandaag/vannacht nerges last van hebben kan ik weer met fruit beginnen en vrijdag/zaterdag groenteerbij. nou was ik al van plan.

ze vroeg nog hoe met mij ging en moet goed op mezelf passen, maar ze zegt ook meoten dit soort geintjes met rowan stoppen. ivm continu uit zijn ritme te halen. in half jaar tijd is hij 2 week lang te genieten geweest niet huilen enzo. en dat moet terug komen.

verder ligt ie nu pas net op bed, maar zal maar 2 uurtjes slapen denk ik.

nou dat was het ga ook ff liggen/breien aan zijn smurfentrui. met me onderarm gaat het weer redelijk nadat er een mes in heeft gehangen dus.

nou tot laters. en sorry dat ik een beetje teveel aan me eigen denk. heb zo weinig zin in dingen en moe en wat niet :(

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Super, wat leuk dat Hester je op een idee heeft gebracht, Hopelijk bevalt het jou ook :D

Senna, aw dan zal het wel de vervanging voor de verkleiner zijn :)

Kibbeling, dat is wel bijzonder ja. Geef je fruit gepureerd? Want je zou zeggen dat dat toch ook heel dun is!

Heel is DL al een stuk opgeknapt maar nu ligt ML ziek in bed ;) Ik ontspring de dans tot nu toe, hopelijk blijft dat zo ;) R ligt hier heerlijk bij me op een kleedje te spelen, te kletsen en te rollen. Het gaat goed!

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    kom zoals beloofd ff mijn meisje spammen... Verder gaat alles goed hier! Nou, daar is ze dan (foto is wel alweer van een paar weekjes geleden, maak echt te weinig foto's:)):
    ze zit hier bij oma op schoot.

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    En nog eentje dan: lezen met grote broer:

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ zomaar wat fijn dat R geen last lijkt te hebben van deze test. Hoop zo dat hij weer snel tevreden is en lekker in een ritme zit. En al mama horen wauw!!!

@ Odess hij krijgt fruit uit een potje en dat gaat goed. Van de week hadden we banaan met sinaasappel en een klein stukje liga erdoor en dat ging ook goed. Het is echt puur met zijn melk waar hij de hele dag last van heeft. Dit boert hij ook de hele dag op zeg maar.
    Het is wel wisseling van ziek zijn bij jullie in huis zeg. Hopelijk kan je dans blijven ontspringen!!

@ Elise wat wordt ze alweer een dame he! Oh die met broer is schattig!!

@ Hier net het huis helemaal opgeruimd. Wat een rommel kan een mens in huis hebben zeg. Vandaag ook maar even de stofzuiger door het huis gehaald ipv de vloerwisser en dan ook maar gelijk de banken van zijn plek…
    Nu ben ik al moe en moet ik zo ook nog de deur uit rennen en gaan werken tot vanavond 11 uur ofzo……
    Toch wel handig als je kind op het kdv is dan heb je echt je handen vrij en ben je sneller klaar :D
    Meiden fijne dag nog en ik ben er hoop ik morgen weer!!

6. sandra

sandra Fanatiek lid

@Odess: Gelukkig is je dochter weer opgeknapt.

@Kibbeling: Volgens mij is het met drinken uit een fles toch anders, omdat ze dan vaak wat lucht meekrijgen en door het opboeren, melk teruggeven? Maar goed dat is maar een klein beetje en geen halve flessen natuurlijk. Ben benieuwd naar het antwoord.

@Zomaar: Zo jouw mannetje is snel, volgens mij zeiden mijn twee oudste pas rond een jaar bewust mama en papa.

Gisteravond hadden we terugkomavond, van kindjes die op de high care neonatologie hebben gelegen.
    Wel leuk om ouders van andere kindjes terug te zien, maar wel weer heftig om terug te denken aan die periode, het is toch een hele moeilijke en onzekere tijd geweest.

Vanmorgen had ik mijn sollicitatiegesprek, op zich ging het heel goed, nu maar afwachten.
    Vrijdag heb ik nog een gesprek in een ander ziekenhuis. Wel spannend allemaal hoor.

Vanavond en vannacht mag ik weer werken, morgen heb ik niets. En vrijdag ga ik heerlijk met mijn moeder naar de sauna.

7. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elise wat een schattige foto met dat mutsje en die 'Uggs' geweldig!!!!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Priscilla
    Met het zoontje van je vriendin gaat het goed zo te lezen! Hopelijk blijft ie zo goed aansterken!

@Hester
    Is toch heerlijk zo'n tevreden ventje! Hier slaapt K. ook zomaar, zolag hij zijn speentje en een knuffeltje heeft :D
    Ah das wel sneu, nu proberen om te rollen

@Odess
    Beterschap met je kids. Zijn ze alweer wat opgeknapt?

@Supermom
    Veelplezier bij je moeder :D

@Kibbeling
    We hadden het ergens wel verwacht, alleen heeft mijn vriend er meer moeite mee als mij.. Al is dat alweer redelijk bijgetrokken
    Was stijn ook zo verkouden.. sneu is dat he! Lukt het allemaal met werk enz, lijkt me lastig in het begin. Zal wel wennen zijn denk ik.

@Zomaar
    Fijn dat R. er geen last van heeft, hopelijk krijgt ie dat alsnog niet! Lijkt me grappig om mama te horen hihi Enne tuurlijk moet je om je zelf denken!!

@Elise
    Wat een leuke foto's!! :D

@Sandra
    Spannend je sollicitatiegesprek! Hopelijk word het wat! Het afwachten vond ik altijd het spannenste!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@hier
    Ik en K. zijn beide snotverkouden..en gelukkig heeft hij er niet al teveel last van, alleen met slapen is het wel ff vervelend, omdat hij met speen inslaapt (zodra hij slaapt haal ik hem eruit..) Maar dat is wat lastig ademen als je neusje vol snot zit

Vandaag weer ff lekker gebadderd in zwitsal slaapzacht eucalyptus, en daarna ingesmeerd met luuf!
    Hij is een paar keer wakker geweest, maar ligt nu al een tijdje lekker te slapen!

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Elise: wat een schatje. Een mooi dame hoor!

Senna en Odess: hier ook een verkouden meisje, al lijkt het vandaag stukken beter te gaan. Het begon met ontstoken oogjes en gisterenavond werd ze wakker omdat haar neus helemaal vol met snot zat. Zo zielig. Dus het werd neussprayen, luuf smeren en ui naast het bed. Doet wonderen! Vannacht niets meer gehoord en vandaag lijkt het een stuk beter te gaan. Gelukkig heeft ze ook geen last tijdens het drinken.
    Jullie beterschap met jullie kleintjes.

Sandra: spannend je sollicitatie! Succes!

11. Hester

Hester Niet meer actief

Elise wat een schatje! Lieve kleertjes ook.

Senna, odess en kiwi: hier ook een verkouden baby'tje! Vanmorgen had hij zelfs koorts en dus kon hij niet naar het kdv. Niet erg, ik ben thuisgebleven en heb hem al de hele dag geknuffeld en met hem gespeeld. Daar moet hij toch gauw van opknappen ha ha!

Sandra al iets gehoord van je sollicitatie? Ga je dan regelmatiger werken of kun je daar ook in de avonden etc werken?

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Fijn dat het al beter gaat met de kleine meid! Vind het zo sneu..
    Beterschap!!

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Achossie, jou kleintje ook al verkouden? Sneu he? Beterschap!

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Elise wat een prachtig moppie!!

Hester, Kiwi en Senna beterschap met de kindjes! Hier is ons meisje alweer heel erg opgeknapt, gelukkig!

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje dame's het is wat met al die verkouden baby's, gelukkig is Lucas er net vanaf. Hopelijk bij jullie ook snel.

@Hester: Nee nog niets gehoord, maar dat kon wel een week of twee duren, omdat ze 20 sollicitanten hebben voor 8 plekken.
    Ik ga daar ook onregelmatig werken, maar ik hou daar wel van.

Lucas heeft een nieuw kleed voor op de vloer, er zit ook een speciale onderkant onder zodat hij ook buiten kan. Het is echt een megakleed, maar Lucas vind hem niet groot genoeg haha:

Bekijk bijlage 198057

16. sandra

sandra Fanatiek lid

17. sandra

sandra Fanatiek lid

En ik heb alvast een taartje gemaakt voor als zaterdag die man met die witte baard weer in het land komt. We gaan bij mijn ouders in Leidschendam kijken, daar komt ie met zijn boot de sluis binnen gevaren, een beetje jeugdsentiment.

Maar goed morgen ga ik een dagje met mijn moeder naar de sauna dus het taartje heb ik vandaag alvast gemaakt:

Bekijk bijlage 198060

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje dat is zeker een best kleed!! En er dan nog naast gaan haha Heb jij er geen last van datde honden er ook willen? Soms als ik hier een boxkleed op de grond neerleg, staan jut&jul er alweer bij :p

Wat is het ook een lekker ventje.

Mooie taart!!

Oja, morgen krijg ik nog kraamvisite..:$ Van mijn zusje..(mooi op tijd.;))

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Echt waar Senna komt je zusje morgen pas voor het eerst?

Als Lucas op de grond ligt, zet ik een deel van de woonkamer af, zodat de honden er niet bij kunnen. Ben veel te bang dat ze met hun grote poten op Lucas gaan staan (james is nogal lomp :))

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Yep, morgen voor het eerst...;) Ik zei ook al Keano kan al bijna lopen :p

Ok, ja dat is wel handig om het af te zetten ;) Hier ook zo'n lomp figuur (de Boxer) Al gaan ze hier gelukkig na een paar minuten toch maar op hun eigen kleed liggen, of op hun kussen in de keuken
    (Dan zijn ze wel een paar keer langs het kleed gelopen, of ze er toch echt niet op mogen..;))

Deel Deze Pagina