Senna, veel succes met de sollicitatie vandaag, en spannend vrijdag aanmeten van het helmpje. Zomaar, hopelijk mag R. op de pepti blijven zodat er wat rust komt voor het mannetje. Wat een leuke foto met de mondje. Judith, hopelijk is R. inmiddels wat opgeknapt. Firerose, hopelijk ben je al een beetje gesetteld na de verhuizing. Knap dat F. al zelf wil happen. Bloesem, heel veel sterkte de komende tijd. Lan, hopelijk krijg je wat rust en proberen ze toch wat onderzoeken te doen waarom M. niet groeit Priscilla, gefeliciteerd Kibbeling, hopelijk heb je vannacht toch rustig kunnen slapen. Hier, Monique is bezig met tandjes krijgen en daardoor overdag erg uit haar doen. Zitten in een wipstoel of voedingskussen in de box vind ze geweldig, maar omrollen intereseert haar nog helemaal niet. Heb wel besloten om haar 2x per dag bijvoeding te geven en dat bevalt haar erg goed, Luuk vind het minder leuk dat zijn avondeet momenten met alleen papa en mama nu ook voorbij is.
Bloesem jeetje wat erg. Sterkte! Pris gefeliciteerd! Wanneer is de grote dag? Ivje: V krijgt volgens mij ook binnenkort tandjes: kwijlen, kauwen enz
Gisteren is mijn nieuwe neefje geboren!! Ben er zo blij mee; het is de baby van mijn broer dus nu zijn mijn man en ik voor het eerst oom en tante En wat is zo'n kindje dan weer KLEIN! Niet te geloven en zo schattig om te zien. Zaterdag ga ik weer kijken. Nu gauw weer aan het werk Oja, gisteren heb ik de Lodger Bunker in de Maxi Cosi gedaan, daar had ik een voetenzak in van Bugaboo, maar ik vind de bunker zo heerlijk zacht en dat gaat perfect V zit er zo zalig in, warm en ingepakt. Beter dan een voetenzak, want die sluit gewoon veel minder goed aan aan de bovenkant, waardoor ik eigenlijk toch een jasje wilde aandoen. Dat hoeft bij de bunker echt niet. Een heerlijk ding en echt een aanrader!
@ Priscilla, gefeliciteerd wat leuk. Heeft je vriend je onverwachts gevraagd? @ Hester, van harte met je neefje. @ Lan, ik hoop dat de opname je wat rust geeft. Maar ik begrijp van zomaar dat ze geen onderzoeken verder gaan doen, wel gek eerlijk gezegd.
@Judith Beterschap voor de kleintjes! @Firerose En lukt het wat met verhuizen? Wat goed dat het al zo goed lukte met het eten. Alles wat hier op de grond valt, daar hebben we 2 stofzuigers(honden) voor @Kibbeling Ja das vrijdag al, vind het echt steeds spannender worden nu...Ja dat wel, maar mijn zusje kan het nu inhalen Dus jij vind het ook erg spannend! Wanneer moeten jullie voor het helmpje op te laten meten? @Lan Jeetje, dus toch opgenomen! Hopelijk gaan ze nu actie ondernemen!! Sterkte!! @Zomaar Wat vervelend dat je overal zelf achteraan moet gaan. @Bloesem Jeetje, dat is schrikken!! Heel veel sterkte! Beterschap voor je meisje @Zomaar Dus nog steeds niet veel opgeschoten met Maikel.. Wel vreemd waarom ze geen onderzoeken gaan doen.. @Priscilla Gefeliciteerd!!! @Kibbeling Dat lijkt me wel vreemd opstaan, zonder klein het kleine mannetje..Gelukkig kon je hem weer snel knuffelen @Supermom Jij ook beterschap voor je kleine mannetje @ivje Dank je wel Sneu is dat he, tandjes krijgen. Helemaal als ze daardaar niet lekker in hun vel zitten @Hester Vanharte gefeliciteerd met je neefje!!
Sollicitatie ging erg goed, we zaten met meerdere omdat we allemaal op dezelfde vacature hadden gereageerd,en omdat ze heel wat mensen nodig hebben voor de post.. Ik krijg maandag te horen of ik aangenomen ben!
ff bericht van Lan, maikel drinkt alsnog slecht. vanmorgen wel een fles van 130cc gehad en daarna weer weinig. dan voeden ze bij met fruit.... verder heeft de huisarts een seciond opinion aangevraagd. ze had er heen gebeld. verder afwachten ze is nu weer bij maikel en tot op heden geen kinderarts die gebeld heeft grrrrrrrrrrrrrrr vriend zou bellen maar denk dat ie het ook niet doet
@Hester, proficiat met je neefje. Wat leuk! Nog een jongen erbij in de familie. @Senna, spannend maandag. Succes meid! Ik hoop op positief nieuws voor je. @zomaar, bedankt voor je berichtje van lan. Maar jeetje dat is wel erg weinig zeg 130cc. N. Drinkt nu al 6*150/5 en hij is pas 6 weken. Ik snap niet dat er niemand naar haar luistert hoor. Ik hoop dat de second opinion van haar huisarts iets uithaalt. En idd, hopelijk doen ze nu toch onderzoeken in het ziekenhuis. Ik hoop in ieder geval dat lan een beetje tot rust komt nu.
ff berichtje, KA zelf maar gebeld voor R. is vandaag en morgen niet aanwezeig. belafspraak voor volgende week woensdag ingepland, totdat ze vroeg hoe het ging. DRAMA dus ook al ff afkloppen gaat het nu nog redelijk. word maandagmiddag gebeld. ben gewoon kapot mijn ongi is al 5 dagen telaat (gebruik pil zelf, test is omo wit) Uwv had net gebeld alles uitgelegd en laten me voorlopig met rust. en ze bergijpt ook erg goed als ik na volgende week omdat ik dan naar psych moet dat ook eerst niet aan houd. ben gewoon rust nodig geen verplichte dingen, of ziekenhuis in en uit. gewoon echt rust! miss is papa straks vrij maar weinig hoop op. moet zaterdag ook werken ivm inspectiecheck auto dus dag minder rust. sorry dat ik zoveel shit schrijf en weinig terug schrijf over jullie. maar ben op. ik praat veel met lan omdat we dezelfde shit hebben met onze prema's op msn
Deze foto's moest ik ff plaatsen Op de linkse zie je zijn tandjes, zo schattig!! Bekijk bijlage 199677 Bekijk bijlage 199679
@ zomaar dankje de dag is nog ver 12-10-12 om @ kibbeling ja ik ben ook blij hoor voor de buren hij is nu 1990 dacht ik.dankje voor de felicitatie!!oh zonder ukkie thuis..wel lekker effe rust tochen hoe is de nacht gegaan @ supermom gewoon hier thuis in de woonkamer @ ivje dankje!!o hier ook uit zijn doen door de tandjes hoor hij vind alles geweldig behalve omrollen haha!! @ hester dankje 12-10-12 is de grote dago en wat is een bunker dan hahahier voetenzak maar kou kan er langs boven toch inkomen dat ik de bak weer heb gepakt @ bloesem dankje!!nou het zat er stiekem wel aan te komen hoor hij wou het doen met oud en nieuw maar ik bleef maar doorgaan met die ga trouwen hij was het beu haha. @ senna dankje!!ik ga duimen dat je wordt aangenomen.leuke foto!! @ zomaar geef lan een dikke knuffel van ons!!dat je ongi te laat is meid kan ook komen door die stress om het zomaar even te zeggen die kan dan ook weg blijven daar door he.. @ hier heb vandaag me droomjurk gevonden..woehoe!!voor de rest alles goed hoor haha..jayden zijn poep he wordt plakpoep en stinkt ook nog..want hij kon al moeilijk poepen er door..
Hey meiden, We waren eerder aan de beurt, want er waren er 2 afspraken tussenuit gevallen. Dus dat kwam mooi uit, al waren we er 20 minuten eerder, voor de zekerheid. Na de hoofdmeting, werd er gekeken wat de uitslag was. En die was nog steeds 98.48% Dus geen verbetering! Hij vroeg of we wel een helmpje wilden. ja natuurlijk! Dus de spullen gepakt en naar het andere kamertje toe. Daar kreeg hij folie om zijn hoofd, de oren werden afgetekend en daarna gelijk het gips, dat was na 2 minuten hard. De arts heeft het gips achter zijn oren doorgeknipt, en daarna van zijn hoofdje gehaald. Daar moest hij even om huilen, maar er werd natuurlijk een beetje aan zijn hoofdje getrokken. Hij heeft zich goed gedragen, want hij was druk met zijn speen aan het spelen We hebben allemaal foto's gemaakt, en we hebben gekozen voor camouflage blauw. Weer aangekleed, en we zijn naar huis gegaan. We zaten net in de auto en de kleine man sliep... Maandag bellen voor een nieuwe afspraak maken voor het ophalen voor het helmpje, en dat zal over 2 weken zijn Bekijk bijlage 200000
@ senna hij vond het geweldig zo te zien haha hoelang moet hij het helmpje dragen of niet bekend. neem aan alleen overdag of niet? heb Lan net gesmt, wat een veispeuken in het ziekenhuis. ze vreten geen flikker uit. en ze mag maikel niet mee. had hem uit bed gerukt en toedeledokie. stom ziekenhuis
lan zoekt straks iemand voor overleg. ne morgen gaat hij sowieso mee na huis! geld verdienen met niks doen
Senna hij kijkt nog wel blij gelukkig! Hopelijk wennen jullie er snel aan en heeft het het gewenste effect. V is ontzettend snel gewend aan zijn spreidbroek. In januari gaan we een paar dagen naar Spanje en 2 dagen voordat we vertrekken, krijgt hij een controlefoto. Als die goed is, hoeft hij de spreidbroek alleen nog maar s nachts aan....dat hoop ik! Lekker makkelijk ook met het reizen naar Spanje. Als het niet goed is, komen er drie maanden bij voor 23 uur per dag. Sandra heb je al iets gehoord van je sollicitatie? Bloesem hoe gaat het nu bij jullie, al meer duidelijk hoe en wat? Felicee hoe gaat het met jou? Supermom: hopelijk gaat de reflux snel voorbij. Gaat het al wel wat beter met Niels? pris: hoe ziet je jurk eruit? Spannend hoor! Vanmiddag ga ik even weer kijken bij mijn nieuwe neefje, alweer 4 dagen oud! Zo klein.