Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Sandra: wow wat goed!!! Gefeliciteerd! Was er iemand uitgevallen?

Hester: ach wat sneu voor V. Altijd vervelend als kindjes ziek zijn. Hier al weken verkouden meisje. Geen snotneus maar wel erg aan het reutelen. Het lijkt niet echt beter te worden. Gelukkig heeft ze er verder helemaal geen last van en drinkt en slaapt heel goed. Maar dat gereutel en het gehoest houdt maar niet op.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ach zomaar, die arme Rowan toch. Ik hoop dat hij snel lekkerder in zijn vel komt en minder last heeft van krampen. Wel eens aan dragen gedacht? Kan heel fijn zijn voor je kramperige kind en de houding is heel fijn voor het buikje.

Sandra, wat leuk gefeliciteerd!

Hester, beterschap! Hopelijk is het tandje snel door. Daar krijgen ze alweer zo'n ander bekkie van he!

Zijn er al veel kindjes met tandjes? Ik weet dat Keano ze al heeft, maar verder? Hier nog niets :)

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ senna hij vond het niet erg aan zijn gezicht te zien haha!!ondeugend kijk die!!

@ hester hij is een beetje ecru wit met een mooi sleep en met 1 band..:Dik heb foto:D

@ hester ik vind altijd raar om een baby te zien dan denk ik zo was die van ons ook baby zijn gaat er snel van af..

@ bloesem sterkte hoop dat belgie wat kan doen!!

@ kibbeling leuk he dat kletsen doe die hier ook en dan echt als we in bed liggen haha!!

@ sandra gefeliciteerd!!

@ kibbeling mooi dat je een heerlijk nacht slaap heb gehad!!

@ supermom mooi dat het wennen goed ging is altijd wel he andere omgeving is raar..

@ hester ahh is altijd zielig vind ik als ze huilerig zijn hier ook al tandjes..

@ odess hier heeft jayden al twee tandjes:D

@ hier ik moest gaan beginnen mee tandjes poetsen maar hij vind het borsteltjes maar lekker haha:D

4. sandra

sandra Fanatiek lid

@Tandjes: Hier nog geen tandjes, Thomas en Jasper kregen allebei hun eerste tandjes rond de 6 maanden, dus eigenlijk verwacht ik ze wel binnenkort.

@Hester: Ahh zielig voor je mannetje, hopelijk knapt hij snel op.

@Kiwi: Nee er was niemand afgevallen maar ze hebben toch besloten alle acht geschikte kandidaten door te laten gaan.

@Priscilla: Nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, weet nou niet of dat nou al gedaan had.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier helaas niet aangenomen..
    Dus weer ff verder zoeken

@Kibbeling
    Dus toch wel lekker geslapen :D

@Supermom
    Ben heel erg benieuwd hoe het op het KDV gaat. Wel herkenbaar de eerste keer ergens anders, Keano was ook best overstuur..

@Zomaar
    Wat heb je toch al veel meegemaakt met de kleine Rowan. Hele dikke knuff!! En komt hij met de tijd toch over zijn koemelkallergie heen.

@Sandra
    Gefeliciteerd!!

@Hester
    Beterschap!!

@kiwi
    Hier gaat de verkoudheid ook niet echt over, het is gelukkig wel minder dan toen het net begonnen was..

@Priscilla
    Dan ben ik wel benieuwd naar je foto :D
    En het gipsen vond ie idd niet erg.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Ahh wat jammer Senna, hopelijk heb je snel een leuke baan.

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra dankje had je nog niet gedaan nee:p

@ senna zal hem er zo eens op zetten dan meld ik je ff aan als vriendje weet niet of ik mee lezers heb:Dbalen dat je niet ben aangenomen ook maar werk zoeken is moeilijk hoor..

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland

@ Supermom wat gaat dat snel he alweer bijna werken.
    Ik hoop ook dat hij snel uit zijn speenfase is. Hij ligt nu zonder de zijslaper in bedje kijken hoe de nacht nu gaat.

@ Zomaar wel fijn dat je de kinderarts hebt gesproken en dat ze met je meedacht en leeft. Dus toch een lichte koemelkallergie.

@ Sandra toch gefeliciteerd!!!!!

@ Hester beterschap met de kleine.

@ Kiwi beterschap met jouw kleine.

@ Odess hier ook nog geen tandjes. Veel gekwijl en gekauw op alles wat binnen mondbereik komt.

@ Pris grappig he dat tandenpoetsen. Is een hele sport met dat gesabbel en geknaag aan de borstel.

@ Senna balen zeg dat je toch niet aangenomen bent. Dat nachtje slapen was idd erg lekker.

@ Hier vanmorgen eerst wezen werken en om 12 uur weer weggegaan. Lekker naar mn mams gereden in het huis van mn zus. Stijn had geslapen van half 10 gisteravond tot half 5 vanmorgen!!!! (heeft ie thuis echt al heel lang niet meer gedaan…) Zwager heeft hem gezegd nog maar even te gaan slapen ipv te kletsen en hij heeft geslapen tot 8 uur vanmorgen. Nadat we gegeten hadden zijn we even naar het winkelcentrum gegaan om te shoppen. Ik wil graag een nieuwe jas en had een hele leuke gezien bij de C&A maar hij was net iets te klein en een maatje groter hadden ze daar niet… Balen!!! Dus nu maar bij een andere C&A kijken of ze hem daar wel hebben.
    Verder naar de trekpleister geweest daar hadden ze de Friso comfort 2 in de aanbieding. Helaas hadden ze nog maar 1 pak dus donderdag maar weer terug om te kijken of ze al binnen zijn. Verder lekker rustig aangedaan en na de laatste fles van de kleine (20 uur) is hij om 20.30 naar bed gegaan. Ik ga zo ook lekker naar bed en hopen op een goed nacht!

9. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    btw meiden het ga erg hard ik zit soms gewoon de topics terug te lezen van ons..en dan denk ik nu alweer bijna 6 maanden geleden voor sommige al 6 maanden geleden dat kleintjes geboren werden of een jaar geleden dat we nog met een buik rond liepen en nu al 2012 mei/juni mama's in aantocht is:$

10. sandra

sandra Fanatiek lid

@Priscilla: Ja het gaat inderdaad heel erg hard. Lucas is gewoon al bijna zeven maanden:$

@Kibbeling: Haha zal je net zien dat ze bij een ander ineens heerlijk slapen, hopelijk doet hij dat vanavond thuis ook.

Ik zit op mijn werk, al clienten liggen al op bed. Maar meneer muis niet brrrr. ik hoor hem gewoon lopen boven mij (verlaagd plafond)
    heb nu de radio maar heel hard gezet.

11. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ sandra van harte gefeliciteerd. dus toch nog deelnemen. super

@ senna helaas. word idd weer op zoek naar wat anders ;)

@ de tijd het gaat zeker hard.

12. Irissimon

Bekijk bijlage 201148

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas - 2970 gram -35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (25) - Rowan - 2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel - 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn - 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje - 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano - 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa - 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe - 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden - 2230 gram - 40 weken
    02-06-2011 Odess (26) - Jongen - 3780 gram - 40+2 weken
    02-06-2011 Kiwi (32) - Isa - 3800 gram - 41+3 weken
    06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize -2800 gram - 49 cm - 36+6 weken
    07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken
    08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken
    08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken
    09-06-2011 Elise1982 -Milou - 4220 gram - 38+6 weken
    09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken
    13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken
    14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken
    17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken
    20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken
    22-06-2011 dolfijn83 (28) - Stacey - 3360 gram - 50cm - 40+1 weken
    25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken
    27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken
    30-06-2011 Bloesem (30) - meisje - 4242 gram - 40 weken
    01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck - 4930 gram - 55 cm - 41 weken
    04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora - 2845gram -
    04-10-2011 Supermom (26) - Niels - 3780 gram - 52 cm - 40+5 weken

Jongens: 13
    Meisjes: 15

Afspraak (baby's):
    23 nov 11 .. Keano fysio

01 dec 11 .. Keano CB
    05 dec 11 .. Keano naar Zwolle Redressiehelm ophalen.
    19 dec 11 .. Stacey CB

09 jan 12 .. Rowan Kinderarts
    11 jan 12 .. Rowan CB

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

afspraak KA rowan

13. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Sandra, proficiat!!

@Senna, jammer meid. Volgende keer beter.

@Hester, help me even... Je vroeg hoe is het gegaan met n. Maar ik weet even niet wat je bedoelt. Heb namelijk vanalles getypt ;). Osteopaat, wendag Kdv, wendag oma?

14. Hester

Hester Niet meer actief

Haha supermom, ik doelde op wendag KDV. Maar van de andere dingen wil ik ook wel weten hoe het gegaan is hoor.

Sandra kun je al geloven dat je het hebt gekregen?? Goed joh.

Senna wat voor werk zoek jij eigenlijk?

Kiwi hoe gaat het drinken van I nu? Helemaal goed, geen problemen meer gehad?

Mendie hoe gaat het met jou dan en hoe ver ben je inmiddels alweer? Is het allemaal te doen?

Zomaar en Lan jullie hebben het echt zwaar met je kindjes. Hoop echt op betere tijden voor jullie met minder zorgen. Lijkt me heel zwaar.

Hier alles prima! V is weer opgeknapt na een paar dagen koorts en ik voel zowaar in zijn bovenkaak een tandje komen / hard puntje. Ik wist het wel, maar het is dus echt zo.

Hij is gelukkig weer vrolijk en mijn man en ik zeiden vanavond nog tegen elkaar dat hij zo geruisloos alweer ZES maanden oud is! :$ SHOCK.
    Onze oudste was zo'n zorgenkindje en was op deze leeftijd al drie keer opgenomen geweest in het ziekenhuis, had al zeker 10 dozen paracetamol verslonden en even zovele antibiotica kuren... Dat was echt vermoeiend.
    En wat is het dan heerlijk om nu zo'n gezond babytje te hebben! :D

Bovendien is onze oudste nu ook helemaal gezond *afkloppen*.
    Ik ben met hem naar de tandarts geweest en hij heeft keurig in de stoel zijn tanden en kiezen laten zien, beetje tandsteen laten wegkrabben en netjes dank u wel gezegd. Deze mama natuurlijk trots ;)

Zelf ben ik nu net klaar met werken, was een laaaaaaange dag.
    Morgenvroeg gaat om 5:30 uur de wekker weer.... gaap! Dus ik ga de was doen en dan lekker naar bed ;)

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Sandra jeetje meneer muis als boven buurman ik moet er toch niet aan denken... Brrrrr

@ Pris ik denk soms ook idd van jeetje het lijkt wel als de dag van gisteren dat ik met mijn bolle buik liep en dacht nou kom maar kleintje. Nu kan hij al goed zitten en rollen enzo. Het gaat dus idd snel!!

@ Hester fijn dat V weer helemaal opgeknapt is en ik kan me voorstellen dat je blij bent met een gezond babytje. Ook wel lekker dat de oudste het nu ook goed doet.
    Al een puntje van een tandje ahhh ik vind dat altijd zo stoer :D

@ Hier een uitgeput mannetje van het kdv gehaald. Een groentehapje op en na zijn flesje van half 8 is hij compleet gecrashed. Morgen een dagje bij mama dus kan hij bij komen :D

16. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Sandra, gefeliciteerd dat jet bent aangenomen.

Senna, jammer dat je het niet bent geworden.

Odes, Monique heeft al 2 tandjes onder en boven zie ik wat verkleuring in het tandvlees dus zou kunnen dat daar ook iets gaat komen.

Priscilla, hopelijk is meneer muis ook snel rustig geworden.

Zomaar en Lan, hopelijk gaat het snel beter met jullie kleintjes zodat jullie ook kunnen gaan genieten.

Hier drukke dagen gehad, Luuk moest dinsdag naar de oogarts en helaas klopt mijn vemoeden. Hij moet een bril, beide ogen +3. Zaterdag gaan we met zijn alle een mooie bril uitzoeken en hopelijk houdt hij hem ook op. Verder ook mijn arm flink verband aan vet dat uit de pan spatte. Kan Monique nu moeilijk vasthouden omdat ze altijd net met haar bolletje op die plek ligt.

Veel kindjes hier die al rollen en Monique wil nog geen kant op. Benen vliegen wel omhoog en de billen ook maar rollen echt niet. Zitten lukt wel al aardig.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

Ivje jeetje wat vervelend dat je je arm zo verbrand hebt. Hopelijk geneest het snel. En ach die Luuk een bril, gelukkig hebben ze tegenwoordig hele mooie waar je uit kan kiezen.
    Wat schattig dat de beentjes van monique de lucht in gaan maar dat ze dan nog niet kan rollen, het zitten vind ik zo lief om te zien :D

Hier een super goede nacht gehad!!! Ik moest er alleen om 00.00 uur even uit voor zijn speentje en toen heb ik hem op zijn buikje gelegd om te slapen. Meneer heeft geslapen tot 7.15uur!!!! Hahaha en mama dus tot de wekker van manlief ging :D:D:D
    Na zijn flesje is hij om 9uur weer gaan slapen in zijn eigen bedje en nu hoor ik hem brabbelen. Dus hem maar even lekker in badje doen en dan op naar zus.

18. Irissimon

dames snappen jullie r. nog?

word rond 7:00u ergens wakker. ligt tot 7:45 in bed dan er zat van. rond half9 fles. in grote bad. om 10:00 slapen (vanmorgen in kleine bad gedaan ivm visite. sliep hij om 9:00 alweer.

word net voor volgende fles aan wakker meestal uur of 12. uurtje wakker wil ie weer slapen. en zo gaat het de laatste 3 dagen.

als hij ongeveer 5uur wakker is overdag is het veel....

zal er een spurtje aan komen.

19. Hester

Hester Niet meer actief

Ivje: V rolt ook helemaal niet hoor! Hij heeft dan wel een spreidbroek aan, maar volgens mij vindt hij het allemaal best zo ha ha
    Hij kan wel redelijk zitten, dat dan weer wel.
    Ik vind het zelf makkelijk zo, want mijn oudste was echt vroeg met alles en ging er al vrij snel vandoor. Moesten we overal achter hem aan, want hij zag nog lang geen gevaar...
    Balen van je arm.

Ik ben vanmiddag thuis en ga alles schoonmaken en opruimen want morgen en dit weekend worden mega druk dus dan geen tijd.
    Jullie alvast een fijn weekend als ik hier niet meer kom.

20. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Kibbeling, ah dus toch nog een helm. Baal je ervan? Hoe lang moet hij hem ongeveer dragen?

@ Lan/zomaar wat is skeletdysplasie? Goed dat je met M naar een ander zkh gaat. Genoeg gemoddert nu denk ik.

@ Sandra, gelukkig toch nog aangenomen. Gefeliciteerd!

@ supermom, wat gaat het snel alweer wennen en bijna werken. Voel je je lichamelijk weer goed genoeg met je bekken om te werken?

@ Hester, fijn dat V weer beter is. Wat knap van je oudste bij de tandarts.

@ Senna, balen dat je niet aangenomen bent. Heb je al andere leuke vacatures gezien?

@ hier, J is begonnen met fruit en dat is een groot succes. Verder ben ik de bv aan het afbouwen. Ik geef nu nog de ochtend en avond voeding, want het kolven op het werk lukte niet goed. Met 3 kolfbeurten had ik bij elkaar amper genoeg voor 1 flesje, dus dat schoot niet op.
    Uitslag in Belgie was niet geweldig. Er zijn daar nog meer plekken op de lever gezien. Dus hij gaat nu met een super zware chemo starten om te proberen te voorkomen dat het zich uitbreid naar andere organen. Als deze chemo goed aanslaat dan is er misschien nog wel een operatie mogelijk.

Deel Deze Pagina