@ Felicee fijn dat het goed gaat bij jullie. @ Pris wat zal jij je ellendig hebben gevoeld zeg met je tas. Gelukkig hebben ze hem gevonden en is alles toch nog goed gekomen. @ Lan ik hoop voor je dat het jullie wat gaat opleveren. @ Zomaar jeetje wat slecht van je baas om eerst te vragen hoe het gaat, hoort je huilen en dan vragen of je ingepland kan worden?? Beetje respectloos ook naar jou toe vind ik. @ Hier Stijn heeft Sinterklaas gevierd op het kdv en op het werk van manlief. Bij het kdv heeft hij zelfs op schoot gezeten!! Wel helemaal kijken naar die man met die baard (hij heeft niet geprobeerd om de baard te pakken) en bij manlief een mooi cadeau gehad. Papa mocht nog een liedje zingen ipv Stijn Hij had een mooie bedacht maar Sint kon het niet waar maken Verder kan Stijn al aardige tijd los zitten (en dat met 5,5 mnd) daarnaast is hij al druk bezig om te gaan staan. Wanneer hij je vast heeft trekt hij zich op van lig naar zit en strekt zijn beentjes en gaat dan staan. Als we hem bij de tafel zetten dan houdt hij echt de tafel vast en gaat er echt al aan staan Zijn bedje hebben we dus ook maar verlaagd want hij rolt ook door bed en zich optrekken Niet meer verstandig als hij dan nog hoog ligt.
gaaaaaaaaaaaf knap hoor. zoalang redden we hier nog niet ach kibbeling mijn baas en 1ste verkoopster moeten ze opknuppen aan een boom. net concentratiekamp. roddelpers jaggie. als weer moet werken zoek ik door naar ander werk. och jeeeeeeeee rowan mega verwend vanmiddag en druk
hoi meiden @ kibbeling mooi dat stijn zich heeft vermaakt met sinterklaas en jou mannetje ook al lekker zitten hier is die soms echt te lui en hij wil alleen maar staan.. en idd ik voelde me heel erg ellendig pff maar gelukkig is alles goed gekomen.. @ zomaar wanneer hou het eens op bij je he hoop dat je je snel beter gaat voelen dit is echt niet leuk meer he..en ook dat je overal achterna moet gaan is ook niet leuk.. @ hier jayden drink me slecht zullen de sprongen zijn zekerhij heb wel heel potje fruit op maar de rest va nde flessen laat die half staanverder alles goed morgen visite en cadeautjes..ik plaats morgen de foto's even als wat drukker is ben bang voor mee kijkers..
zomaar wel vervelend voor je. Ik hoop dat je dan snel wat anders kan vinden waar je het meer naar je zin zal hebben. Lekker dat Rowan zo verwend is. Pris luie kindjes zijn ook wel lekker soms want dan blijven ze nog een beetje klein!! Die van mijgaat soms zo snel dat ik wilde dat hij iets langzamer was, maar ja we volgen zijn tempo en dat gaat goed.
@ Odess, en hoe bevalt het bijvoeden? Gefeliciteerd nog met de 6 maanden. @ Kibbeling, ongelofelijk nu al met hulp aan tafel staan en zo goed zelfstandig zitten. Leuk om te zien. @ pricilla, wat een actie. Gelukkig heb je je tas weer, maar ik kan me voorstellen dat het grote stress was. @ Hier, genoten van de Sint. Zaterdag bij mijn schoonouders gevierd. Mijn vriend heeft 3 zusjes en met zijn allen hebben we 9 kindjes in de leeftijd van 4 dgn tot 5 jaar. De jongste was er natuurlijk nog niet bij, maar de andere 8 wel. Erg gezellig en de goede man kwam ook nog langs dus, dat was helemaal feest. Vandaag heb ik geen kind aan de oudste want die vermaakt zich heerlijk met zijn nieuwe speelgoed. Bij J zijn de 1e tandjes in aantocht ze moet soms zo hard huilen ervan, echt zielig. Met haar hoofdje gaat het erg goed. Over 3 weken nog 1 keer afrondende fysio.
Wat een rust hier! Rowan alweer 7 maanden, tsjee! Het gaat echt wel hard! Hier gaat het bijvoeden super, het is een beste eter! Hij krijgt nu fruit/ groente/ broodkorst en banaan is nog steeds favoriet Vannacht heeft hij een nacht doorgeslapen - 11 tot 6! Heerlijk Werd wakker van de lekkage
He odess heb je filmpje op hyves gezien, geweldig die billen zo in de lucht als een soort van pre-kruipje...
MendieC hoe gaat het met jou dan?? Odess: gaat dat broodkorstje goed? Hier begint hij er toch na een paar goede happen wel stevig van te kokhalzen..
Overigens gaat het met onze kleinste ook geweldig! Hij is zo ontzettend vrolijk. En kletst veel, met name "BLAH BLAH", wel heel grappig! Zijn grote broer is zo blij met hem en helpt met verzorgen. Wanneer we samen 's avonds de baby ophalen op het KDV, is hij zó beschermend! Niemand van de overige kindjes mag eraan komen "Nee, niet aankomen hoor, dat is MIJN baby!"
@ odess fijn dat het bijvoeden goed gaat. rowan wil er nog weinig van weten. zo 2/3 hapjes zo half bakje goed happen. en dan niks meer. 2 dagen laten rusten probeer vandaag bloemkool. en ja kokhalzen doet deze ook overal bij. maar gelukkig drinkt ie nu al paar dagen 4 flessen van 210 leeg whoehoe. ow ja vanmorgen met rowan op weegschaal gestaan. nu weet ik dat die van ons 100/200gr afwijkt. maar hij gaf 7,4kilo aan joehoe. in elk geval over 7 kilo dus. hij kletse de oren van de kop. soms ook niet. dada mama sputterrrrrrrrrrrr en babytaak wat ik niet snap. gisteraaf had papa hem op arm en zei waar is mama, mij direct zoeken. en waar is balou (hond) hoofd andere kant op daar is ie. ow ja de kerstboom haha wist ie ook. verder is rowan druk bezig zijn lichaam in de lucht te krijgen om zelf te proberen te zitten. geweldig heeft ie straks ook een mooie sixpack
@ Bloesem wat leuk dat de goede man nog even bij jullie langs kwam. Wat was er met het hoofdje van J dat heb ik even gemist. Wel fijn dat je de fysio bijna kan afronden. @ Zomaar wat is Rowan een super lekker manneke om te zien zeg! Zit daar helemaal trots op de bank met zijn nieuwe speelgoed. Oh wat fijn dat hij al boven de 7 kilo zit. Gaat dus de goede kant uit met hem! @ Odess wat fijn dat de bijvoeding zo goed gaat. En een nachtje doorslapen.. Heerlijk voor jullie zeg. Alleen wel minder om dan wakker te worden van de lekkage is minder. @ Hester wat grappig dat de oudste zo beschermend is op het kdv. @ hier drukke dagen achter de rug en Stijn lijkt ook weer een beetje in zijn normale doen te zijn. Afgelopen nacht hebben we weer door mogen slapen. Hij lag wel te hoesten maar sliep gewoon verder! Vandaag lekker rustig dagje en vanavond bij mams eten. Fijne dag allemaal!
@ kokhalzen, ow ja hoor, dat doet hij ook wel regelmatig maar dat is alleen maar heel fijn! Hij zal toch alles zomaar doorslikken. Hij kauwt echt al heel mooi op voedsel Verbaas me er gewoon over dat ze dat gewoon al kunnen nu Vandaag heeft hij trouwens helemaal geen bijvoeding gehad, hij lag tijdens het fruithapmoment en tijdens het avondeten te slapen dus ach... Ik vind het allemaal zoveel relaxter de 2e keer! @ doorslapen, nou vannacht weer echt niet hoor Ach ja, ben er aan gewend! Kibbeling, hopelijk zit Stijn snel weer lekker in zijn vel! Meta, grappig he Tis een enorme druktemaker die vent van ons Hij heeft zo gewoon een meter 'gekropen' - ongelofelijk toch? Post jij ook nog eens een foto binnenkort? Zomaar, hier ook een mama zegger - ik kan me niet voorstellen dat hij het nu al bewust zegt maar hij zegt het elke keer als hij verdrietig is. Zo schattig (en zielig!). Hester, wat lief van L!
Zeker rustig hier! Kokhalzen; komt hier ook voor maar dat is in principe gewoon 'goed'. Dat voorkomt dat ze zich verslikken . F. reageert er nauwelijks op en (vr)eet onverstoorbaar door. Poep; Pfffff wat een lucht zeg! Sinds F.bijvoeding krijgt ruikt het allemaal niet zo rooskleurig meer. Dan valt borstvoedingspoep inderdaad wel erg mee . Kletsen; F. maakt regelmatig 'liptrillers' (lippen op elkaar en dan blazen) als ze boos is (als ze bijvoorbeeld haar slaapzak aan krijgt ). En verder is kggggg en rrrrrr hier nog erg populair, naast hoesten, gillen en kraaien! Vorige week zijn wij weer naar het CB geweest; wij bezoeken een antroposofisch CB (hoewel wij zelf niet antroposofisch zijn), bevalt heel erg goed, veel tijd en ruimte voor F., geen betutteling of ongevraagd advies en prettige mensen. F. woog op 1 december 8060 gram en was 70 cm . Verder zijn manlief en ik afgelopen week tegelijkertijd ziek geweest; wat een drama met een baby erbij! Gelukkig vond F. het meestal prima om naast mij in bed te liggen en had ik voeding bij de hand (bij de borst ), dat scheelde, maar een luier verschonen of haar even een stukje dragen lukte bijna niet.
Vandaag naar Radboud geweest naar endocrinoloog. Ze hebben goed naar me geluisterd, samen overlegd, zelfs een tweede arts erbij gehaald en er is bloed afgenomen om naar hormonale afwijkingen te kijken. Over 3 weken word ikg ebeld en over 4 maanden ook nog een afspraak.