Op het plaatje lijkt ie zo lekker gevuld, maar zo in cijfers valt het wel mee inderdaad Wat is hij lang!
daarom dacht ik ik zet er even de cijfers bij. Zijn papa is 1.90cm lang. Stijn gaat waarschijnlijk ook die kant uit.
R's papa is 2 meter, maar hij is zelf nu vrij gemiddeld. Zijn zus was langer (al heeft ie nog nooit recht op het meetapparaat gelegen )
Wat een lange kindjes. Roan is dan klein met 65 cm, maar wel lekker mollig met 8030 gr. Dat was 3 weken geleden. Ben benieuwd, over 2 weekjes weer even checken. Odess, jeetje wat eet hij al goed mee zeg. Roan vindt het allemaal super interessant, dus daar kan ik dan maar beter gebruik van maken. Maar volgens mij heb ik bij Evy tot 9 mnd eerst gevoed en dan vast voedsel en toen omgedraaid. Ze kreeg toen inmiddels flesvoeding. Die gaf ik na het vaste voedsel. We zullen maar eens zien. Ben eigenlijk het kolven wel zat, dus als ik dat nou eens kan verminderen door Roan meer vast voedsel te geven, dan zou dat al schelen.
Even een reactie op de combi borstvoeding en bijvoeding ; F. krijgt 1 a 2 keer per dag bijvoeding; ze eet dan bijvoorbeeld een banaan (bijna een hele) en nog wat stukjes groente (Odess; ik heb laatst toch eens pompoen geprobeerd en LEKKER dat ze het vond, haha). Ik geef haar tussendoor ook wel eens een broodkorstje of een stukje soepstengel. Judith1982; ik merk dat F. wel iets minder vaak drinkt sinds ze bijvoeding krijgt. Ikzelf ga rustig een paar uur (4/5) weg zonder te kolven, maar mijn productie is redelijk stabiel. Meestal voedt ik haar vlak voordat ik ergens naar toe ga, tussendoor krijgt ze dan vaak een banaan, soepstengel oid en 9 van de 10 keer heeft ze daar dan genoeg aan. En als de nood aan de man is staat er altijd nog melk in de vriezer! Ik vind het wat dat betreft steeds makkelijker worden! Ze drinkt trouwens zo'n 4 a 5 keer per dag.
zo mama heeft vandaag knoop doorgehaakt. Maikel moet fruitje en warm gaan eten. ennuh hij kan het hoor Vandaag half potje van 4 maanden op goed he! Ik ben begonnen met nieuw schema vanaf vandaag. ik doe het lekker op MIJN manier!! stomme artsen dus vanaf vandaag is het schema: 08.00: Fles 130cc 10.30: fruit 12.00: Fles 130cc 16.00: Warm 18.00: Fles 130cc 22.00: Fles 130cc eens kijken hoe dat gaat. deze ochtend ging het redelijk fles van 120 en 110cc Ennuh ik begin nu ook beetje anders te denken... Niet meer maikel MOET Groeien maar meer wat als maikel klein blijft waar moet ik aan denken. Ik kwam al 1 probleem tegen. mijn zus vroeg of ik de autostoel wilde overnemen in eerste instantie zei ik ja doe maar want hij is al 7 maanden.. maar uuuhm ze mogen er pas in als ze 9 kilo zin dacht ik later dus uuuuh... effe tellen hij is nu in 7 maanden 3 kilo gegroeid.... dus uuh over 7 maanden mag hij pas in zo'n autostoel!!! dan hoef ik geen autostoel meer want dan mag djayden in een opvolgstoel... pfff praktisch probleem haha maar wel iets om over na te denken.. zo ook over schoenen wat als hij klein blijft en gaat lopen zijn er zo'n kleine schoenen?? Dus op dit moment heeft mama een paar goede dagen hopelijk blijft dit zo doorgaan.. Al denk ik niet want morgen moet ik naar KA bleeeeeeeeeeeeh zo ben weer effe alles kwijt denk ik ohja iemand nog een blouse te koop maatje 56 voor kerst voor maikel heb er geen hahaha
@Zomaar: Bel je man, je moeder of wie dan ook op want dit klinkt niet goed. Heb je wel contact met de huisarts? Heb erg met je te doen dikke knuffel. @Lan: Fijn dat je, je wat beter voelt en je moederhart volgen is het beste wat je kan doen.
Lan fijn dat je je wat beter voelt. Een blouse heb ik niet maar wel nog een aantal leuke truitje voor een mannetje met maatje 56. Als je intresse hebt wil ik wel een paar foto's naar je mailen.
DOe dat maar want uuuh heb bijna elke week zelfde aan hier haha want 56 heb ik niet veel.. of echte baby dingen en daar ben ik klaar mee
euh loop overal. gyn, huisarts, kinderarts, psych, cb.... en doen praktisch niks. kinderarts kan hem opnemen als niet meer zie zitten. doet ie niet moeilijk over. huisarts is een eikel gyn doet eerst niks aan me buik ivm rustgebrek nou ja ze smijten alles op rustgebrek, alle klachten vallen en weer opstaan ben daar net in elkaar gezakt in vriend zijn armen. en rowan is nu tot morgenaaf bij zijn ouders. en ik lig in me mandje depri te zijn. woensdag dus arbo zal blij zzijn met mij
Och meid toch. Gelukkig nu even rust en geen kind om voor te zorgen. Even uitrusten. Maar Rowan doet het toch helemaal niet slecht ( of heb ik echt slecht zitten lezen )? 6 of 7 voedingen is toch niet zo erg? Misschien heeft hij last van tandjes, mamahonger of algeheel ellendig voelen? Wij hebben eigenlijk altijd 6 voedingen minimaal. Soms meer. En ben jij al opgeknapt van het ziek zijn? Het klinkt misschien cliche, maar het wordt echt beter. Het eerste jaar is gewoon zwaar. Dat kan echt worstelen zijn. Zeker omdat jullie veel nar het zh moeten. Maar je moet echt rust nemen om lichamelijk en mentaal te genezen. Zoek een huisarts die bij je past, laat meer over aan je vriend of ouders. Sterkte! Ik las net nog even terug, maar het ging met Rowan toch heel goed toen hij Pepti kreeg? Waarom probeer je dat niet weer? Desnoods laat je die testen voor wat het is tot dat hij ouder is.
heej meiden!! @ kibbeling dat ga ik zeker doen genieten nu!!ja ik vind dat nou prachtig je eigen zoon je uitlach hahajij heerlijk etentje gehad dus op je werk!! @ zomaar beterschap voor jou en rowan!! @ judith beterschap met de kindjes!!en zijn ze al wat beter?? @ sandra ben ik ook blij om hoor kan meer genieten nu..!!en de oppas is lekker geregeld bij jou..hoef jeje daar geen zorgen om te maken he!!ennuh mooie kaart voor je collega.. @ kibbeling mooi dat stijn goedgekeurd is en hoop dat die snel beter is!! @ hester snap ik ha dat zo een spreidbroekje lastig is als je weg wil maar het niet altijd kan!! @ supermom en hoe beviel het werken!! @ ivje je heb een flinke meid hoor!! @ kibbeling mooi dat de ab-kuur was aangeslagen en de helm bevalt het hem dat?? @ bloesem mooi dat het kerstfeest geslaagd was!! @ judith bij jou gaat het heerlijk dus mooizo!! @ odess mooi dat alles goed was!!was het hoofdje erg klein of niet??want bij oud vriendinnetje was hoofdje helemaal klein.. @ zomaar jeetje meid gaat echt niet lekker bij je he dikke knuffel meid!! @ lan you go girl..gewoon je moeder gevoel volgen meid!! @ zomaar neem je rust nu meid en kom op he je komt er ook wel!! @ hier morgen cb toe met jayden ben benieuwd!!voor de rest alles goed hoor alleen ik voel me niet zo lekker hoop dat de griep niet komt maar zal wel naast de pot piesen want heb het al aan me maag en weinig honger..dan heb ik het koud en dan weer warm
@ Odess ze hebben dan idd ook een lange papa. Wel grappig dat R dan nu gemiddeld is en zijn zus langer was. Dat meetapparaat is en blijft vaag hoor. Ik was ook wel benieuwd want hij was pas ervoor gemeten en gewogen bij de KA, maar hij was evenlang @ Judith das wel lekker mollig idd. @ Lan wat een positieve instelling. Goed van je hoor. Ik hoop dat je deze instelling vast kan houden. En de fotos die ik voorbij heb gezien komen vind ik het een lekker manneke hoor!! Succes bij de KA morgen. @ Zomaar meid wat een ellende voor jou zeg. Dikke knuffel en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het je snel beter mag gaan. @ Pris de helm was in het begin heel erg wennen voor hem. De 1e keer dat hij hem op had echt voelen eraan zo van wat zit erop mijn hoofd?? Nu heeft hij zoiets van ohja dat ding moet op Gelukkig heeft hij er verder geen last. Succes op het CB en niet ziek worden hoor!! @ Hier vandaag voor controle naar de HA geweest met Stijn. Naar zijn longen geluisterd en deze klonken weer schoon. We mogen stoppen met de puf en hem zo nodig nog geven. Wel nog doorgaan met de neusspray tot hij niet meer verkouden is en de AB kuur nog afmaken. Verder gaat het wennen aan de helm goed. Gisteren een uurtje op en dan weer uurtje af gehad en vandaag uitgebreid naar 2 uurtjes op en 1 uurtje af. Met zijn slaapjes heeft hij hem nog niet op gehad, mag nog niet. Morgen gaan we zijn helm 4 uur op en dan 1 uur af doen. Kijken of dat ook zo goed gaat.
En daar zit je dan om half 6...... manlief was zo aan hoesten da tik wakker werd en tja ik akkn dan niet meer slapen grrrrr
Lan vervelend dat je niet meer kunt slapen, misschien vanmiddag een dutje als M. slaapt? Hierbij zoals belooft de foto's als er iets bij zit hoor ik het graag dan probeer ik het als ik je adres mag met de post naar je te sturen. Bekijk bijlage 208285 Bekijk bijlage 208286
rowan zit op de pepti 4 voedingen. maar met 1 voeding zijn we soms 45minuten bezig. omdat meneer druk is of alles wat ie hoort ziet tof is.. of gewoon treiteren en das nog niet erg. de verplichte uitjes ben ik gewoon zat. en zoveel vreet ik niet eens uit. ben gewoon kapot door alles lichamelijk als geestelijk maar goed zoals de gyneacoloog al had verwacht door alles voor de bevalling tot nu dat ik er zo bij zou zitten. en tja het klopt ook. verder is rowan gewoon uit zijn doen ivm die stomme koemelk test. duurt weken voordat alles bij hem weer is zoals het hoort. dus heb nu al zin in januari bij de kinderarts. als hij besluit hem op te nemen en melk probeert. probeer het eerst tegen te houden. maja toen met de telefonisch gesprek is de kans zo groot om het toch te doen waarom kunnen ze ons en rowan niet eens met rust laten denk ik lekker ff lang in bed te kunnen heeft de buurvrouw muziek hard staan. ik slaap al bijna niet en dan slaap ik hoor ik muziek grrrr.. ach ja life sucks. sinds ik zwanger ben is me lijf k*t oh ja kloten volgens Lan hihi overdag slaap inhalen werkt ook niet. rowan ruikt het als mama ligt. zo slaapt ie anderhalf uur dan halfuur. en dit was altijd redelijk op peil en nu ook niet eens meer. meneer is een ritmekind en is ie der uit duurt het een hele tijd dat ie er weer in zit. maar goed ga kappen kan alleen maar depri nieuws schrijen jullie niet mee lastig vallen
deze laat ik op zwart wit canvas afdrukken. schoonouders 40jaar getrouwd vrijdag en vind ik foto leuker dan bos bloemen. zondag met de brunch van me vriens zijn 2 zussen en aanhang tripje new castle gekregen dus ff aardgiheidje nog. hopelijk is ie op tijd klaar Bekijk bijlage 208379