Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden fijne dagen allemaal!!

@ hester genoten hebben we zeker van de gourmet:D

@ zomaar hoop dat het schema helpt!!

@ kibbeling en was het oppassen leuk:D

@ mendiec 20 weken alweer woow gaat hard over 20 weken zien we weer een baby:Den toh weg bij je werkgever veel succes met je nieuwe opleiding!!

@ lan niet de moed verliezen meid kom op volg je moeder instinct!!

@ hester hier geen bak meer ook heb hem omgebouwd!!

@ hier heerlijk gegourmet vandaag met me schoonbroer:Do en ik wordt gek van ons jayden hij doe tanden knarsen en dat is me irritant:Dstom kind haha:pwie o wie wil er ruilen 6 tandjes al pff...oja hij heb ook het draaien in bed uitgevonden maar als ik en me vriend hem op zijn buik leggen gaat zijn kontje omhoog en gaat die kruip bewegingen maken haha geweldig om te zien:D

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

zucht. ben mannetje zat. hij heeft al 2 dagen koppijn en vlekken voor de ogen. zeg ik dat ik dat ook heb. zegt ie ja wat ik heb heb jij ook. zeg ik heb ik al maanden. kijkt ie me zo stom aan. zeg nee ben kerngezond heb nergens last van ga morgen weer werken.

waarom denkt die sjap dat ik nu bij huis zit. zucht ben nu pissig mja laat hem ook blijken. mannen.

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

Kiwi en ik gaan volgende week donderdag naar de kinderboerderij met de kids, misschien hebben er nog meer dame's die hier in de buurt wonen zin om mee te gaan?

Even een foto laten zien hoor, Lucas is al lekker aan het tijgeren op de grond en begint dus ook al ondeugend te worden.
    (let niet op het losse snoer hoor, had net gestofzuigt daarom lag die los)

Bekijk bijlage 209848

Bekijk bijlage 209849

4. Hester

Hester Niet meer actief

Wat wordt hij al groot Sandra! Leuk hoor.

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat leuk sandra! Ik ook effe spammen hoor.

Allemaal leuke kerst gehad?
    Hier zijn we weer verwend en we hebben het erg gezellig gehad!
    We zijn wel moe en Roan heeft wat last van zijn doorkomende tandje.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Ahhh leuke foto's Judith, en dezelfde stoel als Lucas alleen een ander kleurtje.

En nou zei ik vorige week nog dat hij nog geen tandjes had, vandaag voelde ik een hard puntje van zijn eerste tandje. Dus Lucas heeft wat met feestdagen.
    Wordt geboren op tweede paasdag en krijgt zijn eerste tandje op tweede kerstdag:D

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    NOG 2 dagen!!!

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Lan, nog heel even. Ik hoop dat je dan duidelijkheid krijgt!

Hester, Roan zit al een tijdje in de wandelwageninzet. Zie hier:

Judith, Kevin, Evy, Roan en Babooshka

Een van de laatste foto's.
    :)

Vandaag hebben we een motor gekocht. Kindjes naar het kdv, wij zijn deze week allebei vrij. We hebben een kawasaki z750 gekocht. Misschien zegt dat niet veel, maar hier bij dan even een linkje:

oranje kawasaki z750 - Google Search

Hij rijdt heerlijk! Dat was het kerstkado aan onszelf :)
    Vrijdag halen we hem op.

Verder is tandje 2 een feit. En het gaat allemaal lekker.

9. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Vandaag de echo gehad van Monique haar heupjes en gelukkig was alles goed. Humeur is nog steeds erg slecht maar wat wil je met 3 tandjes in een paar dagen tijd. Tandje 4 daags voor kerst, tandje 5 2e kerstdag en het 6e tandje staat op het punt van doorbreken.

Wij gaan de kinderwagen deze week ombouwen tot buggy.

10. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

1 :p

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat een plaatjes meiden :D Hier nog steeds tandloos :) Grote zus kreeg nu haar 1e tandje.

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    vandaag krijgen we de uitslag.....

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    leuke foto's voorbij zien komen. Hier ook nog altijd tandloos maar wel al dikke bulten waar ze moeten gaan komen. Verder afgelopen nacht voor het eerst geslapen met helm. Ging gelukkig allemaal goed.

Lan succes vandaag met het krijgen van de uitslag.

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden,
    Van hier weer een berichtje :D
    We hebben een tijdje geen internet gehad, en nu wel:D

Maar hier gaat allesgoed en met de kleine ook:D

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Spannend!!

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#2336 mamv1, 29 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2011
    Heb wel bijna alles terug gelezen, maar ga niet overal op reageren vanaf blz 218(geloof ik)

@Priscilla
    Jeetje al 6 tandjes! Wow
    Jakkie vind dat zo'n eng geluid dat tanden knarsen

@Zomaar
    Hopelijk helpt het schema en de ritmebij R. Moet zeggen dat het bij K. ook werkt. als er iets tussen komt valt het mee, maar nu we de kerstdagen hebben gehad, is hij helemaal uit zijn doen...pfff

@Kibbeling
    Fijn dat stijn er ook niet zo heel veel last van heeft. Soms wel lastig he die drukplekjes

@Mendie
    Jeetje alweer 19 weken zwanger! Wat gaat dat snel!! Willen jullie weten wat het wordmetde 20weken echo? Gaat alles goed met je?

@Odess
    Sneu is dat he,als zo'n kleintje last van obstipatie heeft. Hoe is het nou met hem?

@Hester
    Nee die hebben we er al een tijdje niet meer op. Hij paste daar niet meer in..Heb nu wel regelmatig de maxi-cosi op het frame, want dan is net wat lichter met de honden uitlaten

@Zomaar
    Hele dikke knuff!!

@Sandra
    Wat een leuke foto's! :D Hier is K. ook al aan het tijgeren, zo leuk om te zien :D

@Judith
    Wat een leuke foto's! Hopelijk heeft er hij nu geen last meer van,van het doorkomende tandje

@Ivje
    Jeetje ook al bijna een 6e tandje! Fijn dat de heupecho goed is!

@hier
    DE kleine man ligt nu opbed, en hij is helemaal uit zijn ritme door de kerstdagen pfff. Gelukkig wilde hij vanmiddag wel slapen

Het CB had gezegd dat ik de 4e fles mocht laten vallen, maar sinds hij een paar weken geleden ziek werd(toen dronk hij rond de 70/80cc op een dag), word hij steeds rond half 11 wakker en wil hij de 4e fles. Dus ik ga die 4e fles wel weer geven..
    Hoefde pas weer in februari naar het CB, maar ben vorige week geweesten ga in januari weer heen om te wegen en meten

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Lan Ennnn?????

Hier gaat ook alles goed. J heeft ook al 1 tand, 2e is in aantocht. Verder is het zo een zoet meisje. Dus weinig bijzonderheden te vermelden eigenlijk.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    We hebben resultaten van bloedonderzoek binnen. Zijn hormoonwaardes liggen op het randje er worden vervolgonderzoeken ingezet.

Wat voor vervolgonderzoeken??
    Bloedonderzoek in de ochtend bloedprikken wanneer hij nuchter is. Heb ook gevraag om 24 uurs onderzoek maar daar willen ze nog niet aan.

Word er ook naar hypofese gekeken?
    ja dit doen ze via bloed

Moet er nog iets aan voeding veranderd worden?
    voorlopig laten we het nog even zo.al liet ze wel weer vallen dat zijn intake ook wel minimaal was.. uuh ja roep ik dat niet al uuuh maaaaaaaaanden??

Maar ze gaan alles breed inzetten...

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat fijn dat er verder wordt gekeken Lan! Op welke termijn?

Senna, wat leuk dat je al verschil zit! Fijn dat je merkt dat het verschil maakt, vind je niet?

Deel Deze Pagina