Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kiwi, wat fijn! Hier sliepen ze net ook heerlijk boven, maar werd meneer helaas weer wakker ;) Nu slaapt hij gelukkig wel heel fijn in de kinderwagenbak. Het lijkt wel alsof hij dat soms fijner vindt. Wat goed dat I. al zo lekker boven slaapt, ik ben al lang blij als hij slaapt :D Al heb ik het idee dat consequent inbakeren zn vruchten afwerpt!

Hier trouwens vanochtend met HA ook over mirena gehad. Ze plaatsen hem hier zelf en ivm met BV mag je geen pijnstiller nemen, alleen paracetamol ;) Hoe pijnlijk is het plaatsen van die mirena, iemand ervaring? En wat doen jullie aan anticonceptie? Hier nu aan de rubbertjes, maar nu al weer klaar mee ;)

2. Hester

Hester Niet meer actief

Kiwi: ik moet nog steeds 7 kilo... maar mijn figuur wordt alweer beter.

Odess: nuvaring, ben ook geen rubber-fan haha

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ben vandaag bij de ha geweest voor de pil, wilde ook geen rubbertjes meer :p

4. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Lan, wat ontzettend naar dat Maikel weer in het ziekenhuis is. Weten ze al wat hij heeft? Hoop dat het meevalt meid, weet uit ervaring hoe je je kunt voelen als zo'n kleintje zo ziek is. Knuffel voor jou!

Elise, wat sneu voor je zoontje. Hopelijk valt het mee vannacht en knapt hij snel weer op!

Supermom, welnee je mag hier gewoon klagen hoor! Kom zeg, dat hebben wij toch dacht ik ook genoeg gedaan?! Je hebt pijn, dan is het heel logisch dat je je niet al te vrolijk voelt. Ik hoop dat de oefeningen en de fysio je kunnen helpen.

Hester, wauw weer helemaal fanatiek aan het sporten? Je houdt wel van sport volgens mij? Dat is mijn probleem, ik heb er echt een gruwelijke hekel aan. Maar ja, het moet. Probeer nu elke dag minstens een half uur met de Wii-fit bezig te zijn en veel te wandelen.

Kiwi, lekker joh, zo'n avond voor jezelf! Fijn dat de 'schema's' van je kinderen zo gelijk lopen 's avonds!

Odess, voor ons helpt de jbpm ook echt, al geven wij het natuurlijk door de flesvoeding dus geen ervaring met een papje maken voor de bv. Voor de reflux kregen we bij Naomi van de huisarts ook nog een medicijn, Zantac. Bij Naomi hielp het niet zo maar ik heb van anderen er wel positieve verhalen over gehoord. Ik lees trouwens net op internet (moest even de naam van dat medicijn opzoeken) dat de meest effectieve bedhouding tegen reflux de buikligging schijnt te zijn. Vandaar misschien dat R. het zo fijn vindt om op z'n buikje te liggen?

Anti-conceptie: Ik gebruik ook Nuvaring, toevallig van de week gehaald. Moet zeggen dat ik tot nu eigenlijk niks nodig heb gehad, zie het nog niet zo zitten, tot groot ongenoegen van manlief. ;) :)

Vanavond druk bezig geweest met belastingdienst en meer van dat soort zaken. Blegh wat een vervelend werkje is dat toch. Maar goed, het is bijna allemaal gebeurd nu.
    Morgenavond gaat Hadassa een paar uurtjes naar m'n schoonzus en gaan wij uiteten. Zo leuk, heb er echt zin in. Ik heb het idee dat we behoorlijk langs elkaar heen leven de laatste tijd dus fijn om weer eens even écht aandacht voor elkaar te hebben.

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    koorts is gezakt maar drinkt nog steeds weinig. hij mag 65cc maar drinkt met moeite 50cc. en aangezien hij geen reserves heeft krijgt hij nu infuus met vocht. bloed vertoonde lichte onstekingswaarde ik was er waarschijnlijk op tijd bij. nu ga ik weer proberen te slapen..

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Ook vanaf hier heel veel sterkte lan!! Het zit jullie niet echt mee.

Xx

7. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @lan, heel veel sterkte meid! Veel beterschap voor de kleine man. Gelukkig is zijn koorts al gezakt. Hoop dat hij snel weer beter is. X

8. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiwi, haha wat grappig..daarom wilde ik J. zijn wieg ook naar zijn eigen kamer doen gisteren (omdat hij 1 maand was). Vanaf vannacht gaat hij ook in het ledikantje. Hier aan B. en J. 's avonds ook bijna tegelijk naar bed. J. ma dan altijd even bij B. in bed, vindt ze zo gezellig.

@Hester, heb altijd gezegd dat ik graag drie kinderen zou willen mocht dit lukken. Mijn man vindt het zo prima en vindt het goden verzoeken nu je twee (tot nu toe) gezonde kinderen hebt. We zien het over een paar jaar wel. Hoe is het met de zwangerschap van je (schoon)zus? Sneu voor V. zeg van die krampen, maar wel verklaarbaar.

@Marry, ben een jaar begeleid door een dietiste en fysiotherapeute op de sportschool. Dus gezonder eten en sporten, ben toen 12 kilo afgevallen. Twee jaar geleden hetzelfde gedaan (maar toen 6 maanden, op een andere sportschool) en toen nog eens 10 afgevallen. Weet niet waarom kolven niet lukt. Heb wel een toeschietreflex, en daarna houdt het op. Sportief hoor op de Wii. Wat een mooie ogen heeft Hadassa!!

@Bloesem, wat een verhaal zeg. Gelukkig pakte de gyn door. Had je zelf ook al dit gevoel vooraf? Snap dat je de visite even afhoudt. Eerst maar even aan jezelf en J. denken.

@Elise, wat sneu voor Luca..heel veel sterkte voor hem!

@Supermom, doe niet zo raar..klagen mag en kan juist hier. Logisch toch als je zoveel last hebt van je bekken. Doe je rustig aan! Ik heb dat één avond gehad (zoveel pijn dat ik niet kon lopen) maar toen had ik overdag echt te veel gedaan. Hopelijk helpt de fysio voor je!

@Lan, wanneer houdt het nou eens op voor Maikel?! Sterkte..

@Odess, in Frankrijk schijnt elke baby nagekeken te worden door een osteopaat. Wat zei de ha over R.? Hier straks wel aan de rubbers, vinden we beide geen probleem.

Het was hier weer regeldagtijd. Gisteren overdag en vannacht om de twee uur voeden, ben best moe nu! Elke keer een uur slapen tussendoor is niet echt fijn.
    Gisteren ook weer mijn eerste afspraak gemaakt op de sportschool, heb er zoveel zin in, al wordt het goed plannen met de bv.

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lan, hopelijk knapt hij snel op!

Hester, fijn zeg! Hier wel weer op startgewicht ongeveer, maar mn figuur lijkt echt nergens naar ;)

Felicee, prima toch! Ga je onder begeleiding sporten? En wil je nu ondanks bv zoveel gaan afvallen?

Hier vannacht 3 uur en 6 uur, maar laatste voeding was om 12 uur. Hij heeft er niet echt meer tussen gelaten dus vannacht, helaas. Jammer genoeg slaapt hij na 6 uur ook niet meer. Manlief was overigens zo kapot dat hij R. niet eens hoorde. Hij heeft wel geholpen me boeren enzo hoor, maar moest hem wakker maken. Arme ziel is ziekig, heeft keelpijn en gisteren koorts.

Nou mannetje ligt alleen in bed maar gaat niet slapen ;) Hard krijsen kan hij wel, ik ga maar even kijken of er niets is :)

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Odess, nee ga nu niet echt afvallen hoor. Gewoon langzaam sporten om mijn conditie wat op te bouwen en door het sporten worden mijn rugklachten ook altijd een stuk minder. Heb ik er overheen gelezen wat er uit het bezoek van de ha kwam?

@Judith, nog super bedankt voor de tip van Lilypadz, wat ben ik er blij mee!!! Kolven lukt niet maar kan zo (als ik wil) een hoop melk opvangen haha.

11. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Elise, ah wat zielig voor je zoontje. Gaat het al iets beter met hem inmiddels?

@ Supermom, dat is niet niks die bekkenpijn van jou. Dan zijn 12 weken nog lang. Hopelijk wordt het minder nu je niet meer hoeft te werken en meer rust kunt nemen.

@ Hester, wat goed dat je alweer zo aan het sporten geslagen bent. Ik heb het na de 1e nooit meer echt goed opgepakt. Maar daar gaat dit keer verandering in komen. En ik was benieuwd hoe de Nuvaring bevalt, daar zit ik ook over te denken namelijk?

@ Marry, lekker vooruitzicht uiteten vanavond. Geniet ervan.

@ Lan, getverdemme dat is niet wat we willen horen van M. Gelukkig is hij in goede handen, maar hoop natuurlijk voor je dat hij snel weer thuis is bij je.

@ Felicee, ik had er eigenlijk wel vertrouwen in omdat de bevalling uit zichzelf begon dit keer en ik nog niet over tijd was dus de kans op een heel groot kindje wat kleiner was. Maar tijdens persen merkte ik dat er geen beweging inkwam en dat het me niet zou lukken. Dus inderdaad fijn dat de gyn toen hij kwam meteen de knoop doorhakte.
    Hoe lang heeft J per voeding nodig om te drinken is het bij jou ook ongeveer een uur?

@ Odess, dat zijn pittige nachten nog. En voor onze mannen valt het inderdaad ook niet mee. Mijn man slaapt er door vermoeidheid ook snel doorheen, maar maak hem ook soms wakker om te helpen en dat vindt hij gelukkig niet erg.

@ Hier, vandaag voor het eerst een dag alleen thuis met J. Man is aan het werk en zoon is op kdv. Wat een rust in huis, heerlijk. Straks komt de vk nog voor laatste controle en dan staan we op eigen benen. De kilo's vliegen er hier af, zit al 3 kilo onder startgewicht. Maar zoals bij meerderen hier mogen er nog veel meer af want ben na zoons geboorte flink aangekomen. Volgende week moet man nog een week werken dus dan hebben we de hulptroepen ingeschakeld op de dagen dat zoontje thuis is en daarna is man ook een week vrij. Kijk ik nu al naar uit een weekje met zijn vieren genieten.

12. Hester

Hester Niet meer actief

Lan: hopelijk gaat het al wat beter; rust lekker uit want je zult wel moe zijn

Felicee: hoe ging het ledikantje? En jij ook aan het sporten. Ik ga nu sinds 2 weken driemaal per week en ondanks dat ik niet echt afval (pas 1 kilo ofzo) worden mijn conditie en kracht echt alweer een stuk beter. En mijn figuur ook.

Odess: balen van je nachten joh! Kun je overdag wel wat bijtanken? En je man ook al zo moe. Jeetje wel heftig!

Marry: lekker je man laten wachten hoor ;) Wat vind jij van de nuvaring? Ik heb de afgelopen 5 jaar geen anticonceptie gebruikt (en 4 keer zwanger geweest in die periode en 2 kinderen gekregen - nog best knap met 1 eierstok en een halve baarmoeder :D)

Bloesem: tot nu toe vind ik het wel prima eigenlijk! En de pil kan ik niet gebruiken omdat ik een te hoge bloeddruk heb, dus dan is dit wel een goed alternatief.
    Lekker rustig thuis zo he? Ik ben ook alleen met V. want L. is op het KDV. Goed dat je al zoveel afgevallen bent! Wauw! Bij mij gaat er weinig af, maar ik heb er vertouwen in dat ik weer helemaal de oude ben op het moment dat ik weer ga werken over een paar weekjes :)

Vanmorgen heb ik de intake gehad op het KDV en V. gaat er volgende week een ochtendje wennen. Helemaal bekend terrein, want onze oudste gaat er al ruim 4 jaar heen, 40 uur per week. De leidsters zijn altijd dezelfde, gelukkig, en die kennen we dus heel erg goed. Ben super tevreden over dit KDV.

Onze oudste heeft op 29 juli zijn afscheid daar en dan komt V. de maandag erna in zijn plaats! Hoe toevallig is dat???
    Dit KDV heeft ook nog eens ruim een JAAR wachtlijst, dus we zijn erg blij dat we plek hebben.

13. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Odess: Arme R, ik heb echt met hem te doen. Moeilijk om je kindje zo te zien he?

@Felicee: 10 euro is prima!. Zullen we even via pm de rest regelen? De wond doet soms wel zeer maar het gaat eigenlijk best goed. Ik heb meer last van mijn buikspieren. Met name als ik loop.

@Marry: Naomi is ook een schoonheid zeg!! Helemaal knock out na een leuke dag hihi.

@Hester: Oeps per ongeluk peutermelk. Nou dan zijn de krampjes in ieder geval wel te verklaren en die fout zal hij niet snel meer maken denk ik.

@Bloesem: Wat erg dat het uiteindelijk dan toch nog een keizersnede is geworden, je was al zo ver. Heftig verhaal, zal bij jou ook nog wel even tijd kosten om het te verwerken denk ik.

@Elise: Heel veel beterschap voor Luca, wat afschuwelijk dat hij ook zo overstuur was.

@Supermom: Zal jij gtst ook zo missen tijdens de zomerstop?
    Oh bah bekkenpijn. Ik weet hoe erg het is en jij hebt het zelfs nog erger. Ik hoop dat de fysio bij jou net zo goed helpt als bij mij. Vervelend dat je je ook nog zorgen moet maken om je werk. Ik kan wel zeggen dat je moet proberen het uit je hoofd te zetten maar dat is niet zo makkelijk natuurlijk. In ieder geval heel veel sterkte en kom hier maar regelmatig even ‘zeuren’, dat is goed en wij steunen je graag.

@Lan: Jemug meid het zit echt niet mee bij jou. Heel veel sterkte en ik ga duimen dat het snel beter gaat met Maikel.

@Hester: Lekker dat je hebt kunnen sporten en helemaal fijn dat je conditie mee viel. Ik kan niet wachten tot ik ook weer aan de gang kan en iets een mijn lichaam kan doen.

@Kiwi: Klinkt heerlijk zo een vrije avond. Om de hoeveel tijd eet I. nu?

@Odess: Ik heb nog niet echt nagedacht over anticonceptie maar weet nu al dat ik condooms snel zat ben, rotdingen. Geen idee of de mirena pijnlijk is om te plaatsen, ik heb gehoord van mensen dat paracetamol voldoende was tegen de pijn maar dat is maar 1 persoon, het is natuurlijk per persoon verschillend.

@Lan: Oh gelukkig dat je er waarschijnlijk op tijd bij bent geweest. Hopelijk knapt Maikel snel weer op. Arm manneke maakt wat mee zo net na zijn geboorte.

Hier loopt alles prima. Borstvoeding is wel vermoeiend en ik heb een laag hb en net bevallen dus ik ben constant moe. Maar goed daar zullen velen van jullie ook last van hebben.
    Yakubu heeft gisteren om 23.00 uur laatste voeding gehad en kwam vannacht om 03.30 en om 07.00 uur. Best netjes voor een kindje van 2 weken. Nu ligt ie lekker te slapen in de kinderwagen in de kamer.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marry wel beter dat de wind de andere kant op stond. Had je veel kleertjes om uit te zoeken?
    Lekker dat jullie vanavond uit eten gaan.
    Elise wat sneu voor je kereltje dat hij al vechtend de narcose in ging. Hopelijk knapt hij snel op.
    Super wat erg voor je zoveel last van bekkenpijn. Ik zal met je meeduimn voor je baan!!
    Lan wat erg voor je. Hopelijk knapt hij snel weer op! Dikke knuffel!!! Wat fijn dat de koorts zakt en dat je er op tijd bij was.
    Hester lekker hoor al druk aan het sporten!! En ok nog de avond voor jezelf!!
    Kiwi wat lekker dat jullie een ritueel hebben voor het naar bed brengen en het werkt ook nog goed.
    Odess anticonceptie hier zijn ook de rubbers... maar ja daar wordt je niet altijd blij van...
    Felicee kan me voorstellen dat je moe bent nas zo´n regeldagje en dan ook nog weinig slaap.

Hier vanmorgen kwam stijn om 6 uur voor zijn fles, daarna nog wat kroelen met mama en vervolgens weer lekker naar bed gegaan. Hij werd daarna pas om 10 uur weer wakker. Aangekleed en de volgende fles en daarna op het heerlijke ritmische geluid van de stofzuiger weer in slaap gevallen in de schommelstoel :D. Dus 2 vliegen in 1 klap, kind in slaap en huisje schoon :D:Dnu is meneer hier helemaal ontroostbaar dus ik lees later verder!!

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hester,..wow een jaar wachtlijst. Wat fijn dat v er dan voor de volle week plaats is. Hier is het ook een drama. Ook al hebben broertjes en zusjes voorrang, toch moeten we wachten tot 1 november tot er plek is op beide dagen. We moeten de tussenliggende periode vrij nemen of opa en oma vragen.

Kibbeling, het klinkt als een makkelijk mannetje jullie stijn.

Momeera,..bv en een laag hb is echt heel zwaar. Dat had ik bij evy ook. Je kon me opvegen 's avonds. Slapen wanneer dat kan, veel rood vlees en veel drinken ;).

Bloesem, klinkt als een lekker dagje. Geniet van de rust. Als je babytje die gunt,...:)

Hoe zou het met dinkie zijn en haar dochtertje?

Felicee,..graag gedaan. Maar met flinke stuwing werken ze ook niet meer hoor. Maar voor de rest wel :)

Lan,..heel veel sterkte. Wat hoop ik toch op betere tijden voor jullie!

Hier een rustig dagje. Evy is op het kdv, dus ok ben alleen met Roan. En hij heeft een slaapdag. Dus behalve het badje, heb ik nog niet echt iets gedaan. Straks even wandelen denk ik.
    Hebben jullie nog leuke weekendplannen?

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@Bloesem: Wat jammer dat het een keizersnee is geworden, het lijkt me behoorlijk heftig eerst heftige weeen enz gehad te hebben en dan alsnog een keizersnee te krijgen.

@Kibbeling: Ik had ook nog gekeken of ik iemand met een minibaby zag, maar niets gezien. Het was inderdaad heel druk.

@Elise: Beterschap voor je mannetje, hopelijk knapt hij snel op.

@Supermom: Jeetje dat klinkt heel heftig, hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen. Sterkte.

@Lan: Ach jeetje wat een pech voor je mannetje, hopelijk knapt hij snel op.

@Anticonceptie: Ik ga na de vakantie een mirena laten plaatsen, ik heb nl. gehoord dat je nogal lang kan bloeden na het plaatsen van de mirena, nou daar heb ik geen zin in tijdens mijn vakantie.
    Als het goed is wordt ik dit weekend voor de tweede keer ongesteld en dan ben ik het precies niet tijdens mijn vakantie joepie!!!

@Afvallen: Na de vakantie ga ik aan de Sonja Bakker, en ik ga weer elke dag een uur wandelen met de honden. Ik wil er minimaal 10 kilo af hebben (het liefst nog wat meer)

@Odess: Balen dat je vannacht niet wat extra heb kunnen slapen, lukt het wel om wat extra voeding te kolven?

@Hester: Al weer wennen op het KDV, nou ja eigenlijk moeten de ouders wennen, bij de baby's gaat het meestal wel goed.
    Wat vliegt de tijd zeg. Wanneer moet jij weer gaan werken?

Ik ben nog vrij tot 1 november, maar dat komt omdat ik 6 weken vakantiedagen opneem en daarna 2 maanden overuren die ik nog had.

Hier een lekker dagje, mijn vader was er de hele dag, de twee oudste spelen buiten. En Lucas zit ook goed in zijn velletje.
    Vanavond ga ik met mijn moeder en zusje uiteten.

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 165543
    Uitgerekend:
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken
    02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken
    02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken
    06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken
    07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken
    08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken
    08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken
    09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken
    09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken
    13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken
    14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken
    17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken
    20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken
    25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken
    27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken
    30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram -
    01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken
    04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora– 2845gam -

Jongens: 12
    Meisjes: 13

Afspraak:
    06 Juli - Senna - Nacontrole VK
    07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn
    12 aug Momeera - Nacontrole gyn
    23 aug Kibbeling – nacontrole gyn

Afspraak (baby's):
    20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje)
    01 aug Rowan - Heupfoto's
    23 aug Lucas - Kinderarts

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Datum meeting:
    Zie apart lijstje!!

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Datum meeting:
    Zaterdag 13 aug.
    Sandra
    MendieC
    Felicee
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zondag 14 aug.
    Sandra
    MendieC
    Felicee
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zaterdag 20 aug.
    Sandra
    MendieC
    marry
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zondag 21 aug.
    Felicee
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zaterdag 27 aug.
    Sandra
    MendieC
    Felicee
    marry
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zondag 28 aug.
    Sandra
    MendieC
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zaterdag 17 sept.
    Sandra
    Kiwi
    Momeera

Zondag 18 sept.
    Sandra
    MendieC
    Felicee
    Kiwi
    Momeera

Zaterdag 24 sept
    Sandra
    MendieC
    Felicee
    Lan
    Kiwi
    Momeera

Zondag 25 sept.
    Sandra
    Felicee
    Lan

Kiwi
    Momeera

19. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Supermom
    Doe niet zo raar dat wij niet zitten te wachten op jouw bekkenpijnen!! Neeeee dan word ik boos!! Tuurlijk klaag jij lekker over je bekkenklachten; ik weet zelf hoe erg het is! Ik kan nog steeds geen boodschappen doen, 300 meter is te ver voor mij (zonder bekkenband) en ook ik loop bij de fysio!
    Vlak voor de bevalling moest ik een rolstoel gebruiken om nog buiten te komen. Dus ik weet hoe naar het is, net moest ik ook nog huilen omdat dat stukje naar consultatiebureau te ver was (vanaf de auto)!
    Ik hoop dat jij er wel op tijd bij bent en alsjeblieft; forceer niks!! Want dan heb je hetzelfde probleem als ik; dat je straks niet lekker een stuk kan wandelen met je beeb!
    ..
    Kiwi
    Ik heb het boek opgezocht en ga m ook bestellen!

Lan
    Wat vreselijk van Maikel... Ik kan niet anders zeggen.
    Ik hoop dat het snel duidelijk is wat er is en dat er een oplossing is!

Hester
    Wat fijn dat jij al lekker kan sporten zeg!!
    Zoals je kunt lezen is dat bij mij iets anders :(
    Geniet er maar van!
    Ik gebruikte de nuvaring en ga m weer gebruiken.

Elise
    Wat zielig voor Luca..
    Hoop dattie snel de oude is!!

Hier
    Ik ben weer even de afwezige geweest!
    Zware eerste week gehad en nu een beetje ritme ah krijgen
    Met Isis gaat alles erg goed, infacol voor de darmpjes, tommee tippee voor drinken want zelfs bij de difrax fles zoog ze ongeveer haar ogen naar binnen!!
    Bij de tommee tippee gaat het gelukkig een stuk trager.
    Voedingen gaan goed alhoewel net een ongelukje; ik had de fles op wat ml na gegeven en mevrouw gooit echt de helft er ineens uit!! Ik schrok me rot; manlief andere kleertjes aangetrokken en meteen andere luier; ze poepte de HELE boel onder toen de luier open lag. Daarna poepte ze weer verder en nog een plas erover heen!!!
    Ze keek daarna erg tevreden alsof de fles er niet in kon, doordat de darmen eerst leeg moesten!!
    Nu lees ik ook van alles over reflux enzo maar verder houdt ze alles goed binnen dus het zal wel goed zijn... Net wilde ik nog 30 cc geven, maar 10 vond ze wel weer genoeg..

Net gehoortest gehad; dit was goed.

Ik heb lichte ontsteking aan mn borst dus antibiotica.
    2 nachten geleden lag ik echt te janken van de pijn zo erg was het. Het was snachts dus volgende ochtend HA gebeld.
    Dacht eerst aan stuwing maar ik lag ook te zweten snachts..

Bekken gaat nog steeds niet goed maar fysio zegt dat ik veel te ongeduldig ben. Volgende week zou het allemaal beter moeten zijn. Nou we gaan het zien.
    Bekkenbodem oefeningetjes meegekregen en volg week verder kijken.
    ik wil gewoon graag weer op pad met die kleine en nu weet ik wel dat t allemaal nog erg vers is, maar voor de bevalling was ik natuurlijk ook een beetje aan huis gekluisterd dus ja dan wil je er wel weer tussenuit (zonder pijn!!)

Vanavond komen de buren langs; zij is erg aardig, hij is een beetje vreemd! :cool:
    Maar ze komen maar een half uurtje (dat lukt NOOIT, wordt altijd later)

Verder hebben we deze week een rustiger programma gehouden, vorige week was echt te gek, weinig slaap elke dag mensen boven in de slaapkamer.. Nee. Even rust in de tent!!

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    korrts ging weer omhoog... als hij zelf geen 400cc drinkt krijgt hij sonde...

Deel Deze Pagina