hester wat grapig dat V op de plaats van L komt. Zeker met een wachtlijst van een jaar! Maar V volgende week al een ochtendje wennen dat is wel snel zeg. Tot wanneer loopt je verof dan? mom wat fijn dat de kleine je toch wel een beetje een goede nachtrust gunt. Een laag Hb en dan ook nog bv geven, nou nou petje af voor je. Bij mij lukte dat niet, dus ben ik al snel overgegaan op de fv. judith die kdv weten wat he? Drama hoor, wij gaan een maandag eens bellen om te vragen hoe en wat. Pas in november plek dat is ook nog ver weg zeg. Stijn klinkt idd als een herlijk manneke en vaak is ie dat ok wel, maar ook hij kan zijn huil/schreeuw bui hebben en dan is er niets goed!! Hij kan mij dus ook tot wanoop drijven hoor sandra een minibaby is het idd Ben jij nog wel naar de zeemeermin show geweest of ook overgeslagen? Hoop dat je ongi idd uitblijft tijdens je vakantie. Jij kan nog lang genieten van je vrij zijn lees ik net. Heerlijk hoor!! Leuke foto van Lucas. mendie dat je minder tijd voor ons had is logisch. Je bent nog volop aan het genieten van je kleine meid en daarnaast ben je ook nog beig omje ritme te vinden. Wel vervelend dat je nog zoveel last van je bekken hebt. Hopelijk gaat het met de fysio een stukje beter. Gun je lichaam ook de tijd om bij te komen van alles. lan wat ellendig moet jij je voelen zeg! Het ging eindelijk de goede kant uit bij jullie en nu weer ellende. Hele dikke knuffel! arm kereltje om hem zo in het grote bedje te zien liggen met al die dingen om hem heen, en zeker ben jij zijn mama en ken je hem het beste!! bloesem zo hebben wij de visite hier ook ontvangen. Mede door mn lage hb. pris 4 weken al ermee bezig. Zit er wel verbetering in of niet echt? lekker dat je even hebt bij kunnen tanken. Je slikte toch microgynon? super dat is wel een heel ander iets als gtst kiwi van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Ben benieuwd wat hij van zijn tractor zal vinden.. ivje wat fijn dat M nu eindelijk boven haar geboortegewicht is. hier de kleine man was vroeg wakker en manlief was zo tof om er uit te gaan en voor kleine man te zorgen! Mama mocht zich nog even omdraaien. Maar ja om 8.45 uur was de kleine man aan het huilen en was mama alsnog wakker en uit bed. Vandaag gaan we even langs mijn werk, de bewoners zijn benieuwd naar Stijn en om ze nou alle 11 bij mij thuis over de vloer te krijgen nou nee!! Ze zijn lief maar op hun woning en niet in de mijne!! Morgen krijgen we weer visite dus het hele weekend druk bezig met kraamvisite... Zal blij zijn als iedereen geweest is en we er vanaf zijn. We pakken ondertussen het normale leven al aardig op maar kan nog meer... Al moet ik zeggen dat ik nog weinig zi heb om te gaan werken... Geukkig hoeft dat pas in september!!! Fijne dag allemaal kusssssssssssss
@kibbeling, succes met alle drukte dit weekend @kiwi, komt op RTL 8 @all Lief! Heeft opruiming tot wel 70%! Voor degene die daarin geïnteresseerd zijn . Fijn weekend allemaal!
@ priscilla, leuk kado een black b. Hier had ik ook altijd bloedingen met de pil. Heel irritant inderdaad, hopelijk werkt een andere pil beter. @ Kiwi, van harte gefeliciteerd met je zoon. Fijne dag gewenst. @ Kibbeling, gelukkig heb je inderdaad nog 2 maanden verlof. Dan kan je na je bezoek van vandaag je werk nog even loslaten en genieten. Is je hb trouwens nu weer beter? @ Lan, M ziet er inderdaad moe/lusteloos uit op die foto. Knapt hij inmiddels weer wat op?
inmiddels is maikel beetje aan opknappen drinkt weer goed en is ook wakkerder denkt dat ifuus goed zijn best heeft geddaan. waarschijnlijk koste het hem moeite uit de gewone difrax speen nu opzoek naa ongeveer dezelde uit ziekenhuis...
Kibbeling/Bloesem Ja ik moet idd geduld hebben... Is niet mijn ding! Vandaag wel met de bekkenband naar Rotterdam geweest! Spijkerbroek gescoord! Ging best ok, maar echt minimaal gelopen hoor! Supermom Haha Ludo en Janine zijn volgens mij allebei al 16 keer vermoord en 23 keer gescheiden en bij elkaar teruggekomen dat noemen we doorzettingsvermogen! Thanks voor de lief! tip! Ivje Mij: Gaat de goede kant op! Vandaag dus de stad in geweest, erg blij mee! Isis: die is doodmoe!! In de stad niet wakker te krijgen voor de fles! Ik keek steeds in de kinderwagen 'leeft ze nog wel!?' Nu voor pampus op bedje en mama ook! Wat een gedoe... Wel fijn dat ze weer aankomt! Moet die allergie nog getest worden? Lan Dat is dan wel weer fijn! Maar wat schrikken zeg.. Verder Morgen weer even langs schoonouders. Ik vind ze echt verstikkend. Ze zijn obsessief met hun eerste en enige kleinkind bezig. Zo jammer dat mn man zn broer en vriendin geen kids kunnen krijgen, dat had een hoop aandacht verdeeld! Toen wij hen vertelde over kindje op komst waren ze erg blij dat de druk nu bij hun weg nam! Pas nu begrijpen we wat ze bedoelen. (zij eonen vlakbij hun en wij stuk verder weg dus kregen het niet zo mee) Als je ze spreekt laten ze blijken hoeveel moeite ze hebben om zich in te houden om niet elke dag langs te komen. Doen ze alsof ze het zo zwaar hebben zodat wij schuldgevoel krijgen echt egoistisch al hebben ze dat zelf niet door. En dat is ook niet hun opzet maar ze zijn wel meer bezig met hoe graag hun willen en niet met het feit dat we slapeloze nachten hadden, druk met visite en vooral je eigen weg vinden!! Toen man vertelde hoe zwaar ik het heb lichamelijk (met overdrijven om ze even op de plek te zetten) kreeg ik meteen een mailtje of ze een dagje moest komen helpen nou AJB niet zeg!! Maar tante die-en-die had gezegd dat je met bekkenklachten gewoon even door moet zetten om er vanaf te komen (dus lekker forceren) gelukkig heeft tante 'die-en-die' geen kids, nooit bekkenklachten gehad en ook geen verstand ervan dus als ze het niet erg vind luister ik even naar mijn lichaam én fysio!! Eerder was het verzoek van oma ook al om even in de stad waar mijn man vandaan komt voor de familie een kraamfeest te geven waarop mijn man zn antwoord was NEE nou toen was ze verontwaardigd! Oh ja en nog 1: op maandagavond bevallen en op donderdag de vraag: Sturen jullie geen geboortekaartjes?? Dan op kraambezoek nemen ze kadootjes mee van tante truus van de hoek, ome piet die ik ook nog nooit heb gezien met de adressen erbij zodat wij even een kaartje kunnen sturen!! Hoe bedoel je wat mogen we nog zelf bepalen! Oh ja en mijn vriendin van 112 jaar oud spaart geboortekaartjes dus geef er nog 1 mee NEE want we zijn er zelf al doorheen! Krijg je een kadootje: vind je het leuk ja anders ruil ik het hoor -ja leuk- ja ik vond het stikleuk kijk met die dingetjes op de achterkant -ik lach met kiespijn, ja heel leuk- ja maar anders ruil ik het hoor maar ik vond het zoooo schattig!! Pfffffffffff DAMN WOMAN!!! Oke zo, ZUCHT, dat was mijn klaaguurtje!! Gelukkig denkt mijn man er exact hetzelfde over.
Weer heel wat anders; Mijn man en Ik verlangen wel weer naar elkaar maarja das nog niet echt een optie..! Misschien beetje friemelen maar mijn lief blokkeert een beetje omdat de kleine nog bij ons op de kamer ligt..! Hebben jullie de kleine lang op jullie kamer gehouden? Of helemaal niet? Bij de eerste misschien wel en 2e, 3e, 4e, 5e, 6e niet meer..? Ach, tis natuurlijk waar je je prettig bij voelt..
Hahahaha mendie, leuk zo een schoonmoeder hè! Ik moest wel erg lachen om wat je schrijft. Zo herkenbaar. Ik herken het helemaal :x Ik was nog geen dag bevallen kreeg ik de vraag; zeg hoe lang blijft die buik eigenlijk want ja, je hebt nog wel een heel dikke buik hè!! Waaaaat?!?!?!? Ik zeg; dat kan ik beter aan jou vragen, want jij bent al eens bevallen. Antwoord schoonloeder; nou bij mij vroegen ze na een maand nog steeds hoe lang ik nog moest. Ik dacht bij mezelf nou dat is dus duidelijk; jaloezie!! Zoals altijd. Maar eh, wat egoïstisch zeg dat je nog geen eens een kaartje af wilt staan en die tante bedoelt het toch goed! Erg laat ook hoor, je hoort die kaartjes al verstuurd te hebben voordat je bevallen bent en moet dan als eerste op bezoek gaan bij je schoonmoeder. Dat kan namelijk best als je pas bevallen bent! haha nee meid, grapje die schoonmoeder van jou is minstens zo gek als die van mij. Sterkte ermee
Zoo, ik ben gesloopt! Iedereen een uur geleden weggewerkt, wat een rust!! Kaj is super verwend en ligt nu uitgeteld op bed. Alles ligt in bed en nu even bijkomen. Mendie: beide kids gingen precies met 1 maand naar hun eigen kamer. Iedereen sliep direct een stuk beter. Doen waar je je goed bijvoelt. Sommigen vinden het prettig om hun baby een half jaar op hun kamer te houden, anderen hebben hun kids vanaf dag 1 op eigen kamer.
Oh hahahaha en wat betreft het friemelen, mijn man wilt ook niets waar zoonlief bij is. We hebben het een keer geprobeerd onder de douche terwijl zoonlief in wippertje ernaast zat toen hij paar weken oud was, maar toen begon hij toevallig net te huilen dus sindsdien dacht hij dat zoonlief het door had wat we deden. Maar ik zou zeggen er zijn nog heel veel meer plekken in huis om te friemelen buiten jullie slaapkamer Wij hebben het al vrij snel weer gedaan (nadat de hechtingen eruit waren) maar ik was het slapen van zoonlief op onze kamer ook al na 3 dagen beu. Ik werd wakker van ieder zuchtje.
@ supermom jaa spannend he gtst nog even geduld weer @ kiwi van harte met je zoon!!en leuke dag gehad?? @ lan knuffel voor maikel en jou hoe gaat het nu met hem?? @ mendie ik merk het wel hoor dat soms erg zwaar is @ kibbeling ja lang hevergeet nu nog een foto te maken zal het morgen doen even als ik hem ga wassen ik wordt er nu wel een beetje moe van hoor dat aanstippenoh jou man ook al eruit gegaan hier ook vannacht.en ik de fles van 8 uur gedaan @ bloesem ja ik wordt er moedeloos van of ik doe te veel of het is nog beetje vloeien ik slik nog die goedkopere versie want de dokter zei dat ze andere naam hebben maar maandag bel ik even. @ lan mooi dat de kleine man een beetje begint op te knappen. @ mendie nouja gaat lekker met je schoonouders. @ kiwi eindelijk kan je even rustenwel leuk dat die zo verwend is. @ friemelen net als supermom mijn vriend wil ook niet waar de kindjes bij zijnen ze slapen allemaal vannaf de bevalling op eigen kamertje @ hier was donderdag op nacontrole alles was goed en geel verlies hoorde erbij wat nu weer bruin is ik denk dat het kom ook door de sexof anders toch door de pil die ik hebverder vandaag vervelende kindjesboodschappen ook in huis gehaald.nu lekker niks doen morgen visite.en jayden in bad doen
@Lan: Gelukkig gaat het iets beter met je mannetje hopelijk zet het door. @Kibbeling: Veel plezier met alle kraamvisite! @MendieC: Ohh wat erg je schoonouders, ik zou daar heel slecht tegen kunnen. Hier laten we Lucas tot ongeveer een half jaar op onze kamer liggen. @Kiwi: Heerlijk he als alle kindjes in bed liggen. Het is echt zo'n rustmomentje voor jezelf. Hier gisteren heerlijk uiteten geweest met mijn moeder en zusje, het was supergezellig en wat hebben we toch gelachen, heerlijk. Vandaag heb ik het hele huis schoongemaakt van boven naar beneden (nog steeds nesteldrang) Morgen gaan we op een camping kijken op de Veluwe, we willen volgend jaar een voorseizoensplek, zo kunnen we in het voorjaar lekker vaak even weg (de caravan blijft daar dan staan) En dan in juli halen we de caravan dan naar huis, om naar bijv. frankrijk te gaan. De camping is trouwens vlakbij de julianatoren, dus daar gaan we daarna heen.
ben nu nog effe in zh ga zo nar huis om te slapen kom ik ook even aan rust toe.. maar tis elke keer weer zo moeilijk om te gan... maikel blijft iets hoger temp houden dan 37. steeds zit hij op 37,6 of 37,4 want vinden jullie ervan? ik vind maar vreemd geef het ook wel aan.. maar soms wilde ik dat ik in radboud was ik twijfel soms aan de kundigheid hier.. zo zei iemand over logopediste die heb ik hier nog niet gezien... en zijn hoofdje gaat afplatten ligt vaak op 1 zij dus ga effe er wat van zeggen dat ze ondanks infuus effe een rol onder zijn rugmoeten leggen zodat hij ook op ndere kant hoofd ligt..
Mendie: haha moest wel erg lachen om je schoonmoeder - dat heb je grappig geschreven maar ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Balen hoor die bemoeizucht. Mijn man heeft geen ouders meer, we missen mijn schoonmoeder juist vreselijk want zij was een schat en zei altijd dat ik als een dochter voor haar was.. (ze is overleden niet lang voordat we onze oudste kregen - zo jammer dat ze dat allemaal mist) Kiwi: fijn dat kaj 's verjaardag een succes was! Nu lekker uitrusten allemaal van de dag. Lan: balen dat jullie zoveel zorgen hebben. Ik hoop dat het heel gauw wat zorgelozer voor jullie wordt en dat je wat meer kunt genieten van je kindje. Hier: vandaag een MEGA vermoeiende kraamvisite gehad. Een collega met haar man en twee kleine kinderen én haar moeder en schoonzus - die kwamen allemaal ook éven mee.. en bleven veel te lang en waren veel te druk. Wat een hectiek. Om een beetje te ontspannen zijn we vanavond met de kinderen een ijsje gaan eten en vliegtuigen kijken op Schiphol - vindt onze oudste zo leuk. Vanmorgen gesport: uurtje pilates, oh my... mijn buikspieren zijn nog niet echt in shape! @ verlof: tot wanneer hebben jullie vrij? Ik moest eigenlijk begin augustus weer beginnen maar neem de maand augustus extra vrij omdat mijn oudste met school begint en dan kan hij lekker rustig wennen zonder meteen fulltime naar de bso te hoeven gaan.
Ha meiden, Ik kom heel snel even langswaaien, ga zo naar bed. Mendie, ik snap helemaal wat je bedoelt met die zorgen hoor. Je leven is zo anders als voor de kinderen! Je hebt de zorg voor dat hele kleine mensje, wat helemaal afhankelijk is van jou! Heel normaal dus maar het komt goed. Je went er echt vanzelf aan. Haha, moet lachen om je schoonoudersverhaal, ik kan me echt voorstellen dat je je eraan ergert (herken ook wel één en ander...) Hester, volgens mij vroeg jij naar de nuvaring? Mij bevalt het prima! Ik houd niet van de pil, die vergeet ik veel te snel. Dit is dus een goed alternatief. Verlof, ik moet 26 september weer beginnen. Ik heb drie weken extra verlof omdat de hele zomervakantie in m'n verlof valt. (je krijgt dan een compensatie) Lan, wat vreselijk naar zeg allemaal. Maikel ziet er op de foto inderdaad erg lusteloos uit. Ik hoop echt dat hij snel opknapt en dat jullie eindelijk wat rust krijgen! Kiwi, gefeliciteerd met de verjaardag van Kaj! Fijn dat het een leuke dag was. Friemelen, wij hebben het gisteren weer voor het eerst gedaan, voor die tijd zag ik het echt nog niet zo zitten. Hadassa slaapt nog bij ons op de kamer, Naomi wordt snel wakker als ze huilt, en zo ben ik er snel bij 's nachts, vandaar. Gelukkig sliep ze, anders zou ik het ook niks vinden hoor! We hebben wel eens gekampeerd met Naomi in een bedje tegen ons luchtbed aan, dat vond ik ook helemaal niks haha! Ik ben van de week begonnen met lijnen en tot nu toe gaat het behoorlijk goed. Behalve gisteravond dan, toen zijn we uiteten geweest bij de Griek. Was heerlijk haha! Ook zo fijn om weer eens met z'n tweeën weg te zijn, echt gezellig. Ben ook dagelijks aan het sporten op de Wii, pfff is nog vermoeiend zeg! Vanmiddag hebben we Naomi opgehaald bij m'n ouders, ze heeft het zo leuk gehad! Het was heerlijk om haar weer te kunnen knuffelen, ze hield ons ook echt stevig vast, zo lief! M'n moeder moest erg huilen toen we weggingen, we zien elkaar niet zo vaak. Vind dat altijd erg moeilijk, al kan ik er ook niks aan doen dat we zo ver uit elkaar wonen. Nu naar bed, morgen er vroeg uit, ons nichtje wordt gedoopt. Trusten allemaal!
hier zijn de kids van mn vriend dit weekend hier ook. pffffff. vervelend zijn ze. gelukkig hebben mijn ouders mn dochter en zijn 2 kids mee naar huis genomen zodat wij alleen yannieck vanacht hebben. morgenvroeg komen mn schoonmoeder, mn vriend zn 2 zussen en een kindje daarvan. dus word weer aardig druk. half 11/ 11 uur komen ze hier al. hopelijk gaan ze niet te laat weg. vorige keer waren ze ook van ongeveer 2 tot half 7 bij ons. pffff was kapot. want dat kindje van zn zus luisterd slecht en zit overal aan en steeds bij yannieck in de kinderwagen kijken en aan de kinderwagen zitten te trekken en duwen. dus zei ook al tegen mn vriend dat yannieck mooi boven gaat slapen en alleen ff met voeding beneden is. maar als het te druk is geef ik hem boven gewoon drinken. @bv wie geeft er nog meer bv. ik dus ook maar hebben jullie ook zoveel bv. ik moet eerst behoorlijk wat kolven voordat yannieck kan drinken. ik kolf vaak 110cc af en daarna krijgt yannieck (laatste keer gewogen en toen had hij 90 cc gedronken) je hebt van die ijsblokjezakjes en daar doe ik de "te veel" melk in. heb nu al 6!! zakjes in de vriezer liggen. heb echt overproduktie. merk het wel een beetje dat mn hb te laag is. ben nog steeds wel aardig moe. en dit weekend ook zo druk. pfff. ik wil zo graag ff lekker buiten lopen met yannieck en mn dochter. maar ja. met de kids van mn vriend erbij word het alweer druk en ik "moet" 's middags slapen van mn vriend. maar ja ik moet ook op yannieck letten omdat mn vriend niks kan met zn hand. hij kan yannieck niet eens optillen ofzo. dus de verzorging van yannieck, mn dochter en zn 2 zoontjes komt op mij terecht. zal blij zijn als het zondagavond is. zijn ze weer terug naar hun moeder. en vind het zo ontzettend lief van mn ouders dat ze alle kids vanacht hebben. mn schoonmoeder zou de kids van mn vriend eerst een nacht hebben. maar toen vond ze het opeens niet eerlijk tegenover de jongens omdat ze hun vader ook al een maand niet hadden gezien enz enz blablabla en uiteindelijk zei ze dat ze doodmoe was en daarom de jongens niet wou.(terwijl ze het eigenlijk al aan ons toegezegd had) alsof ik niet moe ben. mn moeder is elke dag bij ons om te helpen. en mn moeder heeft thuis ook nog genoeg te doen en die hoor je ook niet klagen, terwijl die ook echt wel moe is. zal zo op bed. hopelijk gaat yannieck lekker "doorslapen". maar denk dat hij rond half 3 nog een keer komt en daarna half 6 en half 9. hij ligt nu wel lekker te slapen
Pff, sinds vorig weekend sliep Hadassa door (tot ongeveer 6 uur/half 7) maar nu de afgelopen twee nachten komt ze opeens weer om half 5. Ook lijkt ze eerder trek te hebben tussen de voedingen. Ik geef 6 voedingen van 120 ml en weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Eigenlijk komt ze dus nu 7 keer maar dan krijgt ze teveel melk. Kleinere flessen maken is ook niet echt een optie, dan is ze niet voldaan. Iemand tips?
Marry ik weet niet hoeveel ze weegt, maar onze V. krijgt al heel lang 7 flessen van 150 + 5 (gaan niet allemaal helemaal op, soms laat hij 30 cc over). Als je maar niet over de liter heen gaat. V. is heel hongerig, krijgt zelfs Forte en nog steeds wil hij 7 flessen, soms 6 en soms 8 per dag
Hier spreekt de ziekenboeg! Allemaal, op R. na *fingers crossed* verkouden, ziek, zwak en misselijk Vannacht, na weer een heerlijk avond van 3 1/2 uur tobben met de kleine man, een hele redelijke nacht gehad dus voel me nu best oke (2x voeden, maar daarna wel weer slapen! 1x heb ik hem gewoon uit bed gepakt toen hij nog half sliep en ik ook, toen ik hem vast had dacht ik oeps, hij had nog helemaal niet gehoeven, maar toen kon hij niet meer terug ) Mendie, heel herkenbaar hoor. Hier ook claimerige schoonouders, krijg er ook de kriebels van. Probeer heel erg het positieve ervan in te zien maar dat is erg moeilijk. SM wil ook altijd oppassen en zegt dat weet ik hoe vaak wel niet, het liefst via de kinderen en niet rechtstreeks Als we daar komen hebben ze de kleintjes al veeeel te lang niet meer gezien, maar ze wonen op een kilometer afstand ofzo en ik zie ze hier ook nooit, dus ach... Afhangende schouders moet je hebben, maar daar heb ik nog wel moeite mee Lan, fijn dat hij wat opknapt!! Hopelijk heb je hem snel goed en wel thuis! Lovely, fijn dat je moeder jullie zo helpt! Wat de overproductie betreft, werk je dat niet ontzettend in de hand door 110 (!!!) cc te kolven voordat hij gaat drinken? Zo kan je voeding zich toch nooit aanpassen aan zijn behoefte? Je zou ook die 110 dan kunnen geven in een fles, om en om doen ofzo. (als hij goed aan de borst drinkt) Kiwi, van harte met de derde verjaardag (van gisteren) van K! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Hester, nu al wennen op het kdv? Owjee dan gaat het wel heel snel! Ik doe gewoon alsof dat nog een veeeer van mn bedshow is Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het KDV! Marry, veel plezier bij de doop vandaag! Zijn jullie al uit de doopteksten etc. voor Hadassa? En hoeveel mogen jullie zelf inbrengen? Sandra, lekker een schoon huis weer toch? Soms is die nesteldrang heeeeel fijn Vooral achteraf vind ik! @ verlof, ik ga op 19 september weer aan het werk. Ben nu vakantie aan het boeken voor de laatste week van augustus en de eerste week van september, heerlijk! @ auto, we hebben een echte familiebak gekocht, volgende week ophalen. Manlief is een volvo fanaat en we hebben een V70 uit '97 gekocht, ontzettend luxe (zelfs stoelverwarming op de achterbank - heel handig als je in de maxi cosi zit ) en met 195 pk, dus hij zat met een grote smile op zn gezicht achter het stuur. Ik vond het belangrijker dat hij ruim genoeg is en veilig; en dat is tie ook Dus nu hebben we zometeen een uberzuinige eco auto en een slurpmobiel
Goedemiddag dames, Marry: oh wat heerlijk met zijn tweeen uit eten. Dat heb je soms echt nodig. Gaan we ook binnenkort doen, mijn moeder past dolgraag op en heeft het al een keer eerder gedaan en dat ging voorbeeldig. Maar eerst volgende week Take That )) en een etentje met vriendinnen. Daar kijk ik ook erg naar uit. Sandra: jij ook al heerlijk uit eten geweest, lekker hoor! Hier: gisterenavond was ik echt gesloopt van het verjaardagsfeestje. Vanochtend mocht ik van manlief uitslapen en voel me direct een stuk uitgeruster. Net nog kraamvisite gehad (de buurtjes), dat blijft gewoon doorgaan he na dik een maand. En nu ligt alles inclusief man op bed en zit ik lekker in de tuin te genieten van het zonnetje. Kreeg vanochtend ook nog een sms-je van Meta vanuit haar vakantieoord Brabant. Ze vroeg iedereen de groetjes te doen, ze is donderdag weer terug. Marry en Sandra: hoe laat hebben jullie de Kievit in gedachten? Meta is pas om 11:30 uur terug in Z'meer en kan dan gelijk door naar de Kievit. In de middag vind ik ook wel prima, maar dan pas na het middagslaap van Kaj en die slaapt tot een uur of 3. Hoe laat hadden jullie in gedachten?
Hester, ze was vorige week vrijdag 3460 gr, ondertussen zal ze natuurlijk wel een stukje zwaarder zijn. Het valt me op dat er zoveel verschil is tussen wat ze mogen van de cb's! Als je deze hoeveelheden hoort, slaat die regel '150 ml melk per kg lichaamsgewicht' ook nergens op. Das veel te weinig! Odess, wat naar dat jullie ziek zijn! Beterschap, hopelijk knappen jullie snel weer op. Lekker dat R. een redelijke nacht heeft gemaakt! Heerlijk hè, vakantie zoeken en boeken?! Uiteindelijk is alleen manlief naar de doop gegaan, Hadassa was erg huilerig vanmorgen dus dat werd niks, helaas. Wel alles kunnen volgen via internet (live-uitzending) en na afloop bij m'n zwager en schoonzus op de koffie geweest. Uit de tekst voor Hadassa zijn we nog niet helemaal, we twijfelen nog tussen twee. Kiwi, zeker fijn, een avond of dag voor jezelf! Ik verheug me ook erg op de 18e! Wat mij betreft het liefst 's ochtends al naar de Kievit. Naomi kan wel later naar bed als we wat langer in de speeltuin blijven maar ik krijg haar er niet vroeger in om 's middags op tijd naar de speeltuin te gaan. Lekker, in de tuin zitten! Hier is het helemaal bewolkt, jammer hoor! Hadassa heeft het 'melkprobleem' redelijk zelf opgelost. Ze heeft een paar keer 4 uur tussen de voedingen gelaten, waardoor, als ze zo doorgaat, ze toch op 6 voedingen uitkomt vandaag. Ik ben even aan het bedenken we moeten doen als dit nu zo doorgaat de komende dagen. Vanuit het cb hebben ze gezegd dat 6 x 120 (+4) de max is voor nu. Stel dat ze toch 7 keer komt, zouden jullie dan gewoon 7 flessen geven? Ik ben altijd een beetje bang dat ze steeds meer willen hebben en je dan op een gegeven moment tegen die max van een liter aanzit. Ik heb ook het idee dat Hadassa een beetje last heeft van haar darmen, ze laat veel scheetjes en had vanmorgen echt een 'poepexplosie' in haar luier. Benieuwd hoe het de komende dagen gaat.