@Kievit: Mij maakt het niets uit, mijn mannetjes slapen niet meer. We kunnen er natuurlijk al om een uurtje of 10-11 zijn en dat jullie dan weggaan voor het middagslaapje. Hoelaat slaapt Kaj Kiwi? @Marry: Gelukkig is het melkprobleem opgelost. @Kiwi: Heerlijk uitgeslapen! En kraamvisite krijgen wij ook nog. Aankomende zaterdag komt mijn oma van 89 jaar. @Odess: Ojee sterkte met de ziekenboeg. Wij zijn net terug van een camping op de veluwe, echt zo ontzettend mooi daar. Je loopt gelijk vanaf de camping het bos in, en de veluwe is zo mooi. We hebben daar volgend jaar van maart t/m juni een voorseizoensplek. Dan halen we de caravan weer naar huis om ook nog drie weken naar het buitenland te gaan. Heb er zo'n zin in. En ze hebben ook draadloos internet op de camping, dus ik hoef jullie niet te missen. Daarna zijn we nog even naar de julianatoren geweest en volgens mij heb ik mijn staartbeentje ernstig beschadigt. Ik ging van die grote familieglijbaan (op zo'n matje) ik ging zo hard en maakte op het laatst een stuiter en ik voelde echt een knak, sindsdien zo'n pijn kan niet eens meer normaal opstaan
Sandra: goed plan, ik kom ook, net als Marry liever in de ochtend. Want Kaj slaapt soms 2 uur maar soms ook nog 3,5 uur overdag en dan wordt het wel erg laat in de middag. Om een uur of 12:30 a 13:00 uur kunnen we weer vertrekken en kunnen jij met Meta nog blijven. Marry: ik zou me er niet te druk maken over die 7 flessen. Ik geloof niet dat ze dan steeds meer willen. Het zijn geen Zwiterse klokjes, de ene keer hebben ze iets sneller honger en de ander keer iets minder snel. Met K. had ik dat "probleem" ook in het begin en het heeft zich redelijk snel toch wel genormaliseerd. Gewoon lekker geven, zou ik zeggen.
Supermom Jaaa echt joh verschrikkelijk wat bot en lomp en vooral vreselijk onnodig om over je buik te beginnen vlak na je bevalling!! (schoon)ouders kunnen echt terror zijn!! Bemoei-terroristen! Zojuist mijn s.ouders weer overleefd, niet zonder irritatie helaas. De broer van mijn man en zijn vriendin kunnen geen kinderen krijgen en stoppen de pogingen ook. Zij vinden dit jammer, maar hun levensdoel is het niet! Zij reizen graag en vinden neefjes en nichtjes fantastisch. S.moeder kan niet geloven dat zij het niet heel erg moeilijk hebben met het feit dat wij net een kindje hebben. Wij hebben het hier ook met hun over gehad en zij ergeren zich dood hieraan. Zij vertelden hoe blij ze waren dat wij vertelden van zw.schap zodat de druk bij hun weg is om mn s.ouders opa en oma te maken! Dit is hun eerste kleinkind en zij voelden die druk, wij begrijpen nu waarom. Kortom, iedereen heeft er vrede mee maar s.moeder maakt het een probleem! Daar ging het vanmiddag dus wéér over. Ja want tante die-en-die (gaat weer om dezelfde tante ) kon ook geen kinderen krijgen en die tante zei ik weet hoe het is, en ze kunnen zeggen dat ze het ok vinden maar het is verschrikkelijk!! Ja voor háár misschien!! Iedereen denkt en voelt zich daar anders over! Maar ik ga aan mn zwager en vriendin vragen of ze niet gewoon kunnen zeggen ('toegeven') hoe vreselijk ze het vinden want dan zijn we vh gezeur af!! Zo, heel verhaal weer met klaagzang Hechting Verdorie kom ik vanochtend onder de douche nog een hechting tegen!! Die krengen lossen toch op!? (voor zover mij is gezegd alleen oplosbare gebruikt!) Maar misschien omdattie uitsteekt lost t niet goed op?? Ik ging er zachtjes aan trekken maar AUW! Morgen maar vk bellen...:x Ben het zat met gehannes daaronder!
Hester Wat naar van je s.moeder. Klinkt mijn geklaag dan niet vervelend? Tja iedere munt heeft zn keerzijde.. Het is wel een naar contrast, de ene klaagt, de ander mist....
Marry/friemelen En wat was jouw 'schade'? Ik had een knip (plus nog 1 hechting dus die ik tegenkwam dus die moet er dan natuurlijk eerst uit!) en het is nog kort geleden, maar vraag me af hoe lang last hadden van de knip..... Sandra Auw!! Ik ben als kind ooit heeeeel hard op mn stuitje terecht gekomen en had toen zelfs ademhalingsproblemen, heel apart. Zijn natuurlijk 1000 zenuwen die daar bij elkaar komen meen ik.
Sandra, Kiwi en Meta, 10.30 is prima voor mij! Jullie hebben elkaar al ontmoet, ik jullie nog niet dus moet even weten hoe te herkennen! (Haha, zie ons al met rode anjer in het knoopsgat!) Mendie, ik had een scheurtje en één hechting. Viel erg mee dus! Pff, kan me voorstellen dat je gek wordt van je schoonmoeder zeg en je zwager en schoonzus ook! Irritant als mensen zeker denken te weten wat een ander voelt en denkt. Hadassa zit echt niet lekker in haar velletje vandaag, ze huilt veel en blijft maar winden laten. Arm kleintje.
@Kievit: We kunnen voor de deur van de kievit wachten, en mij herken je wel hoor met twee ongeduldige kleuters en een baby. En een grijs met felblauwe bugaboo. Marry ik zal je mijn telefoonnummer even door PB. @MendieC: Pff kan me je ergenissen wel voorstellen. Oh meiden ik wil niet zeuren, maar ik heb zo'n pijn aan mijn staartbeentje/stuitje, heb echt het gevoel dat die misschien wel gebroken is. Als ik op moet staan kan ik wel huilen van de pijn, en zitten kan ik alleen schuin pfff heb ik dat, zo vlak voor onze vakantie En dat alles omdat ik zonodig moest glijden
@ sandra nesteldrang kom me nog bekend voor!! @ lan je maak je echt veel zorgen he meid knuffel voor jou hoor. @ verlof tot 9 augustus.maar heb geen werk meer dusja.. @ marry hier geef ik 7 voedingen 6 keer 110 en dan 1 keer 120 de laatste is dat geen optie?? @ odess beterschpa voor jullie allemaal!!haha een slurpmobiel @ sandra mooi dat leuk was op de camping maar balen van je stuitje!!is die niet dik of blauw?? @ hier jayden is al 2 dagen aan het huilen na de voeding nu slaap die eindelijk.morgen voor me eigen naar de dokter want weet nu niet of ik een doorbraakbloeding heb of nog vloei,ik heb bruinverlies met telkens 1 sliertje als ik me ga verschonen wordt er gek van had gehoopt dat over was maar nee:xach moet toch me hb checken kan ik gelijk vragen of het aan de pil lig of wat:x
Sandra misschien is het gebroken? Balen joh! MendieC klaag maar lekker over je schoonmoeder hoor, de mijne was echt een uitzondering - zo lief. Volgens mij zijn de meeste schoonmoeders krengen (haha) en die van jou klinkt wel vervelend inderdaad! Zou ik ook echt geïrriteerd van worden. Hadassa: fijn dat haar melkprobleem lijkt te zijn opgelost. Net als kiwi zou ik haar op hongerige dagen gewoon 7 flessen geven. Veel plezier allemaal morgen in de kivit!
Worden wij later ook allemaal van die vervelende schoonmoeders @Priscilla: Succes morgen bij de dokter @Hester: We gaan donderdag naar Kievit, je kan ook mee als je zin hebt?
@mendie, mij hebben ze drie kwartier!! moeten hechten, maar het was na het eruit halen van de hechtingen heel snel geheeld. Gewoon de vk even vragen of ze de hechting al los kan knippen, dan ben je ws snel van dat gehannes af daaronder! hahaha. Nou zeg lekker bot van je schoonmoeder om over je zwager en vriendin zo te oordelen. Als ik je zwager was zou ik denk ik ook never nooit tegen mijn moeder zeggen dat ik het erg vind ook al zou ik eraan onderdoor gaan. Sommige mensen kun je maar beter niets zeggen. Mijn sm kun je ook echt helemaal niets toe vertrouwen want vroeg of laat gebruikt ze het tegen je. maar eh, je hebt het toch maar weer mooi overleefd
Sandra, ik heb dat tijdens de zwangerschap van E. gehad. Breken lukt bijna niet, maar kneuzen is ontzettend pijnlijk daar. Ga anders even naar de HA, dat kan geen kwaad. Ik hoop niet dat je hem echt gekneusd hebt - ik ben er toen echt 6 weken mee onder de pannen geweest. Ik weet hoeveel pijn het kan doen, dikke knuf! Pris, hoop dat het een restantje vloeien is! Marry, Sandra is inmiddels een bekendheid, die kan je gewoon opzoeken op tv Hier erg verkouden zeg, bah, wordt gek van het gevoel Maar goed, dat komt ook wel weer goed. Mannetje ligt bij manlief te slapen, hij is 's avonds zo ontzettend onrustig en nu slaapt hij wel! We gaan even kijken of we de onrustige uren zo kunnen omzeilen! Hij heeft vandaag overigens een hele tijd heerlijk in zijn eigen bedje geslapen; ik ben gewoon meerdere keren wezen kijken want zo lang slaapt hij nooit en al helemaal niet in zijn eigen bed overdag! Fijn! Net een flesje gekolft - gewoon ruim 130 cc Die onrust komt dus echt niet weg bij het krijgen van te weinig voeding! Hij wordt nu langzaam wakker, we geven hem dan nu een fles en hopelijk een goede nacht in! Weltrusten allemaal
@Sandra, hahaha ja dat vraag ik me ook wel eens af, maar ik kan het me echt niet voorstellen, jij wel? Hoe is het nu met je stuitje? Ik zou toch maar oppassen als het zo veel pijn doet is er misschien echt iets gebroken? Bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad toch als je er morgen nog last van hebt.
@ Mendie, hier sliep zoontje t/m 5 maanden op kamer. Vond ik makkelijk met de bv en hij sliep heel rustig. Nu met J kijk ik wel hoe het loopt zolang het goed voelt blijft ze lekker bij ons. @ Sandra, klinkt niet best je stuitje. Beterschap! Wel super fijn dat jullie de campingplek al geregeld hebben. @ Lovely, hier heb ik niet veel zo veel produktie. Met name in de avond neemt het erg af. Dus hier hoeft er niet gekolfd te worden vooraf. @ Hier, minder nieuws gehad want mijn oom is overleden vanmiddag aan kanker. Terwijl hij juist binnenkort weer geopereerd zou worden. Van de week zal de begrafenis zijn, ik vraag me meteen af wat ik met J ga doen. Ik vind 2 weken oud gevoelsmatig te jong om bij iemand anders te laten, maar meenemen is denk ook geen optie. Zouden jullie dat doen? Een jonge baby meenemen?
Super ik heb alle drukte overleefd Bloesem ik had ook echt genoeg aan het bezoek van een uurtje op mn werk. Mijn hb is nog niet helemaal op peil, soms ben ik ineens nog duizelig en zie ik zwart voor mn ogen. Dus ja voldoende drinken en heel gezond eten. Daarnaast heb ik nog ijzertabletten. Lan kan je niet een speen van het ziekenhuis krijgen? Wat vervelend dat het ziekenhuis daar allemaal niet op let. Mendie wat irritant zulke s ouders. Ik ben van 1 ding blij mijn s moeder woont ver weg en we hebben er weinig contact mee. Ze is na de geboorte van stijn ook nog maar 1 keertje langs geweest. Een vriendin van mij is al vaker geweest!! De kleine heeft bij ons gelegen tot hij ongeveer 1 ½ week was. Daarna hebben wij hem naar zijn eigen kamertje gedaan. Hierdoor sliep ik beter en hij ook. Kiwi nog gefeliciteerd met je zoontje!! Pris kan me voorstellen dat je er moe van wordt, zeker als je er al zolang mee bezig bent. Ben je al met de pil begonnen voor je eerste ongesteldheid dan? Sandra beviel de camping en hoe was het bij de julianatoren? Hester mijn verlof loopt tot 30 augustus. Ik hoef pas 1 sept weer te beginnen!! Marry lekker naomi weer thuis! En wat gezellig met manlief uit eten geweest. Hier weer op de hoogte van iedereen! Wij hebben zelf een druk weekend achter de rug, langs mn werk, boodschappen doen, de was weg werken en vandaag nog kraamvisite. Pfff wat gaat het weekend snel voorbij... Verder weinig te melden van hier uit, behalve dat Stijn heel erg aan het huilen was en niet stil te krijgen was. Van ellende is manlief met hem onder de douche gegaan om hem wat relaxter te krijgen! Maar het werkte hij zit nu aan zijn fles en we hopen dat hij zo lekker gaat slapen in zijn eigen bedje. We hadden van mn zus de swaddle me gekregen maar ipv dat hij rustiger werd werd hij alleen maar bozer en bozer. Nu dus maar weer pyjama aan en lekker in een hydrofiele luier gewikkeld!! Ben erg moe kom morgen wel verder lezen en reageren! Slaap lekker allemaal
zg wat voorbij komen over hoeveelheid voedingen.... maikel drinkt nogmaar 65cc per keer en dan 7 a 8 keer hihi