@Bloesem: Gecondoleerd met je oom, wel erg dubbel lijkt me Persoonlijk zou ik de kleine niet meenemen, als het dichtbij was zou ik toch iemand die heel dicht bij me staat laten oppassen. Als het ver weg is, zou ik kijken of iemand meekan en daar in de buurt even gaat wandelen met de kleine. @Kibbeling: Gelukkig is je mannetje weer rustig, lastig he als ze zo overstuur zijn. @Odess: Jaja ik ben een bekendheid haha Fijn dat je zoveel heb kunnen afkolven. @Supermom: Nee ik kan me ook echt niet voorstellen hoor!
rest wel gelezen maarniet echt energie om te onthouden. ben veel met mezelf en maikel bezig...lijf vannacht weer in ziekenhuis slapen. bloesem gecondleerd met je oom
@ mendie jeetje wat een schoonmoeder zeg!!en ik zou er ook even na laten kijken naar je hechtingen hoor!! @ sandra dankje!! @ odess ik hoop het ook hoor wil niet weer naar ziekenhuis!!bij jou ook feest met je mannetje hier 2 uur aan een stuk huilen kreisen en dat al 2 dagen lang!! @ bloesem gecondoleerd!! @ kibbeling ja en heb die goedkopere variant maar morgen weer terug dan maar een andere pil of misschien de mirena of prikpiljij heb een druk weekend gehad!! @ hier ik ga slapen heb me vriend beloofd om vannacht zijn eten klaar te makenomdat we brood zijn vergeten gister dus word afbakken en dat kan die niet
Dat zou ik leuk vinden maar ik heb helaas al afgesproken met twee vriendinnen donderdag. Kiviet ben ik nooit geweest, maar het is vanaf mij maar een half uur rijden zag ik! Is er al een plan voor een meeting? Ik hoop mee te kunnen maar e.e.a hangt af van mijn werk, mijn mans werk (weekend diensten) enz. Als jullie een datum geprikt hebben, kijk ik meteen of ik kan aansluiten. Bloesem vreselijk van je oom! Ik zou mijn baby denk ik meenemen, je kunt altijd even weg lopen als hij onrustig wordt. We zijn aan het overwegen om in oktober op vakantie te gaan, lijkt me heerlijk! Nog even afwachten of mijn man vrij kan nemen in oktober en dan bedenken waar we heen willen gaan. Ik zou graag naar Curacao willen of Tenerife. In elk geval iets met palmbomen
Lan, wat fijn dat jullie thuis zijn!! Nu hopelijk de groei er goed in! Bloesem, gecondoleerd met je oom. Je zou J. mee kunnen nemen in een draagdoek/ zak? Dan slaapt R. de hele tijd en heeft niemand last van hem. Mocht jullie meisje wel onrustig worden kan je even weglopen. Hester, heerlijk - iets met palmbomen Ik hoop dat het lukt Gaan jullie nu niet meer? Kibbeling, fijn dat de douche heeft geholpen Weekenden gaan snel he, de kraamvisite (ja nog steeds...) wil dan altijd komen dus tsja, dan is het zo weer maandag! Pris, vervelend zeg, zit hij zo slecht in zijn vel? Hier een lekker avondje gehad maar vannacht weer mis. Heb hem maar in mijn armen laten slapen, zo kon ik ook nog even wat slaap pakken. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
bedankt voor jullie condoleances en reacties. De draagdoek is een goede tip. Mocht ik J meenemen dan ga ik kijken of ik die van iemand kan lenen.
middag!! @ hester oh vakantie lekker hoor warm land @ lan welkom thuis!! wat gaan ze aan die cyste doen?? @ odess ja echt niet normaal heb nu infacol en is die ook veel rustiger zullen dus echt krampjes zijn.en bij jij ook al zo een feest. @ hier ik vandaag boodschappen gedaan ga ik op visite bij me vriendinnetje die vorige week getrouwd is waren net haar vliezen gebrokenzijn samen naar de winkel gegaan.en heb haar beetje gekalmeerd want ze vind het spannend en eng een beetje
@Bloesem Gecondoleerd! En ik zou de kleine ook meenemen, en dan in een draagdoek/draagzak @voedingen Hier krijgt Keano 4X 150, en de laatse voeding is 1X 180(soms 210)
Hoi allemaal! Het is rustig hier vandaag. @Lan: Fijn dat jullie weer thuis zijn! Waar zit die cyste dan? @Hester: Dan ga je toch een ander keertje mee naar de kievit. Heerlijk op vakantie, en palmbomen klinken super. @Meeting: Zullen we een datum prikken? Ik heb op het lijstje gezien dat iedereen die heeft aangegeven mee te willen op 27 augustus kan, zullen wie die datum pakken? Nou nog verzinnen wat we gaan doen, wat dachten jullie van een picknick bij mooi weer? Dat iedereen wat lekkers meeneemt. We moeten dan alleen een alternatief hebben voor als het weer niet mee zit. @Hier: Lucas heeft een huildag, hij heeft zo'n beetje heel de dag gehuilt, af en toe een half uurtje geslapen en hup weer huilen, pfff gelukkig is hij nu weer in slaap gevallen, hopelijk nu wel wat langer. Heb respect voor ouders met een kindje dat altijd zoveel huilt, ik vind het 1 dag al erg pittig (en zielig voor de kleine man natuurlijk)
Bekijk bijlage 166145 Uitgerekend: 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram - 40 weken 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken 04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora 2845gam - Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 06 Juli - Senna - Nacontrole VK 07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 12 aug Momeera - Nacontrole gyn 23 aug Kibbeling nacontrole gyn Afspraak (baby's): 12 juli huisbezoek consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: 27 augustus?? Wie gaat er mee: Sandra MendieC Felicee marry Lan Kiwi Momeera Bloesem
Datum meeting: Zaterdag 13 aug. Sandra MendieC Felicee Lan Kiwi Momeera Bloesem Zondag 14 aug. Sandra MendieC Felicee Lan Kiwi Momeera Bloesem Zaterdag 20 aug. Sandra MendieC marry Lan Kiwi Momeera Bloesem Zondag 21 aug. Felicee Lan Kiwi Momeera Bloesem Zaterdag 27 aug. Sandra MendieC Felicee marry Lan Kiwi Momeera Bloesem Zondag 28 aug. Sandra MendieC Lan Kiwi Momeera Bloesem Zaterdag 17 sept. Sandra Kiwi Momeera Zondag 18 sept. Sandra MendieC Felicee Kiwi Momeera Zaterdag 24 sept Sandra MendieC Felicee Lan Kiwi Momeera Zondag 25 sept. Sandra Felicee Lan Kiwi Momeera
Oh heeft Lucas ook al zo'n huildagje? Keano heeft er ook last van...Hij wil de hele dag alleen maar bij mij hangen...en het is al zo warm...pfff zodarik hem in de box neerleg, dan begint ie weer, kan niet zoveel doen als op de bank zitten, maar het is voor het kereltje ook sneu natuurlijk Hopelijk heeft ie dat morgen niet, want dan is mijn vriend de hele dag thuis, en ik ga naar de zwaluwhoeve samen met een vriendin
Ik kan niet meer... Sinds dat maikel thuis is slaapt hij eigenlijk al.. De voeding van 12.00 ging er in maar die van 15.00 kreeg ik er niet in ja 30 cc in bijna een uur.. nu op 17.15 melde hij zich weer en omdat hij straks weinig gedronken had bod ik hem weer aan. nu naar 3 kwartier heb ik er denk ik net 30cc in.. Wat doe ik fout kan ik nu echt neit voor maikel zorgen ben ik dan zo slechte mama... ik kan alleen nog maar huilen.. Ook djayden zit nu te klote natuurlijk omdat ik rot in me vel zit zucht het spijt me ik sluit me even af..
Hey meiden... probeer morgen echt bij te lezen en te reageren. Druk weekend gehad en zat ook even niet zo lekker in mijn vel door bepaalde kwaaltjes, maar het gaat weer @Sandra, ik kan de 27ste.
Jee, wat is het stil hier! Bloesem, gecondoleerd met je oom! Odess: weer en mindere nacht. Wat vervelend. Ga je een afspraak maken met osteopaat? Sandra: hier hadden we een week of 2 geleden ook zo'n dag. I. huilt echt heel weinig, alleen als ze honger heeft en slaapt voorbeeldig. Maar op zo'n dag lag ze elk half uurtje te jammeren, dan viel ze weer in slaap en een tijdje later begon het weer opnieuw. Werd er ook gek van. Vond het ook wel zwaar en dat maar met 1 dag! Hier: ik weet nu zeker dat infacol helpt. We gebruiken het vanaf de 2de week geloof ik en nooit meer last van krampjes gehad. Vandaag was het flesje op en heb voor een voeding dus geen infacol kunnen geven, nou dat hebben we geweten. Ze begon ineens keihard te huilen tijdens het drinken en was echt moeilijk te troosten! Alleen als ik met haar rondliep. Ik wist niet wat ik meemaakte. Heb even met de beentjes gefietst en toen moest ze ontzettend poepen. Daarna was het over. Hierna weer infacol gegeven en het was weer rustig. Het schijnt rond 6 weken het heftigst te zijn met de krampen, dat hebben wij vanmiddag ondervonden. K. heeft vanmiddag 4 uur lang geslapen! Ik had hem eigenlijk wakker moeten maken na 2,5 uur want hij ligt al 1,5 uur te zingen op bed. I. heeft ivm krampen vandaag een afwijkende ritme waardoor ze al om 17:30 uur een flesje heeft gehad ivm 19:00 uur. Ik ben benieuwd of we haar moeten wakker maken om 23:00 uur of dat ze al eerder komt. Ze ligt vanaf 18:00 uur op bed helemaal gesloopt van die rot krampjes. Vanaf nu zorgen we dat we dat spul altijd in huis hebben (tot een week of 12 dan). Nou, ik ga weer Spoorloos kijken.
@Senna: Ahh Keano ook, hopelijk is hij snel weer rustig. @Lan: Je doet het echt heel goed, jullie hebben gewoon pech met de gezondheid van je kleine man, maar het gaat echt wel goed komen. Probeer een beetje te genieten (Ja ik weet het dat is makkelijk gezegt) @Kiwi: Infacol is superspul, ik had gisteren trouwens een druppeltje op mijn vinger en het smaakt nog heel lekker ook Hier is Lucas nog steeds onrustig, ik weet niet wat ik meemaak, is dit mijn rustige mannetje. Nou ik hoop op een rustige nacht voor mijn kleine mannetje en ook een beetje voor ons.
Om half 9 vanochtend waren wij al bezig met voeding nr 4 van vandaag *gaap* - pittig hoor, maar we hebben een drama vrije avond en nacht gehad!! Hij is een beetje verkouden, misschien daarom zo vaak? Maar hij zit lekker in zn vel!!! Ivje, wat een mooi stel! Gaat het goed met de groei van Monique? Sandra, hopelijk is is Lucas alweer rustiger! Kiwi, osteopaat doe ik nog even niet. Is me ontraden door en bevriende fysio die ik om tips vroeg en nu hij steeds lekkerder in zn vel komt, is het niet nodig. Hier gisteren ook infacol gehaald, voel me een halve apotheker elke voeding! Fijn dat het zo goed werkt, idd maar een voorraadje inslaan!