Hè is mijn berichtje nu weg? Dan maar even opnieuw... Senna/Sandra: V had gisteren ook een huildag, wat toevallig! Hopelijk zijn ze vandaag allemaal weer rustig en lief. Ivje: wat een lieve foto Odess: veel voedingen zeg! Zo dat lijkt me wel zwaar. V heeft een klein begin gemaakt naar doorslapen: laatste voeding om 23:30 en toen pas weer om 5 uur. Dat is toch bijna ochtend want de wekker gaat altijd om 6u. Gisteravond hebben we 10 dagen Curacao geboekt! In oktober. Heerlijk - heb er ontzettend veel zin in lekker met de kindjes zwemmen en relaxen. We hebben er familie wonen dus extra leuk.
Sandra 27aug is goed! Idd wel een risico ls we picknick doen.. Infacol werkt hier ook nog steeds goed! Doen wel tijdelijk 2 pipetjes per voeding. Misschien ns kijken als we terug naar 1 gaan alhoewel ze nog lang niet krampvrij is!! Slapen Mevrouw hier heeft inds 2 nachtn iets nieuws ontdekt: Rond een uurtje of 4 wil ik aandacht en mekker ik. Dan krijg ik mijn speen en ben ik weer een kwartier stil om vervolgens weer te mekkeren. Mijn speen is dan alweer uitgespuugd! En zo gaat dat maar door! Iemand tips!? Ze blijft volgens mij best lang doormekkeren als we niet reageren.. Zou het tijd zijn / schelen als ze op dr eigen kamer gaat ipv bij ons? Ivje Leuke foto!! Lan Wat naar. Er is vast een arts die hulp kan bieden vanuit t zkh?
@MendieC, jeetje wat een gedoe maakt je schoonmoeder ervan. Je weet pas hoe het voelt als je het zelf meemaakt, en iedereen staat er toch anders in. Hier had ik laatst ook een hechting op het toiletpapier, blijkbaar lossen ze niet allemaal op. Hoop dat je hem inmiddels heb laten verwijderen. Na de eerste bevalling (flinke knip) waren er twee gaan ontsteken en ik bleef er maar mee doorlopen. @Sandra, hoe gaat het met je stuitje? En is Lucas al wat rustiger? @Bloesem, gecondoleerd met het verlies van je oom! @Kibbelig, grappig hè..hier werd J. ook enorm boos van de Swaddle Me. @Hester, haha grappig..iets met palmbomen Hebben ze op beide eilanden inderdaad Waar gaan jullie naartoe op Curacao? Nemen jullie trouwens de kinderwagen met reiswieg mee of al de buggy? @Lan, fijn dat jullie in ieder geval weer thuis zijn maar zo vervelend dat je je zo voelt. Snap best dat je aan jezelf gaat twijfelen maar dat is echt niet nodig. Kijk naar zijn grote broer, doe doet het toch ook goed? Drinkt Maikel niet sneller met andere flessen/spenen? @Odess, fijn om te lezen dat R. op zich rustiger wordt. Als je er zelf ook niet helemaal achterstaat zou ik ook geen osteopaat bezoeken. Verkouden is zo vervelend voor die kleintjes maar ook voor het drinken. Heb je neusspray/neuspompje in huis? J. is er nu eindelijk vanaf en drinkt nu ook rustiger zonder zich zo vaak te verslikken of te spugen. @Kiwi, heb hier ook altijd twee flesjes in huis..hebben ook ondervonden dat het echt verschil maakt. Wat heerlijk dat K. vier uur op bed lag, voor een keertje kan best toch? @Ivje, wat een trotse broer! En ze lijken op elkaar of niet? Hier verlof tot 3 oktober, duurt gelukkig nog een tijdje. Verder gaat het goed hier. J. slaapt goed in zijn eigen bedje, ben nu bezig om hem zoveel mogelijk wakker in zijn bedje te leggen ipv slapend. s Nachts komt hij nog één keer, meestal rond 3.30 uur. Vannacht is hij na de voeding twee uur wakker geweest. Hij keek me met grote ogen aan, was aan het lachen en maakte geluidjes raar ventje! Op mijn buik is hij uiteindelijk in slaap gevallen. Toen hij in bed lag werd onze dochter huilend wakker..lekker samenspel die twee, nu al! Hier ook op zoek naar een vakantiebestemming. Mijn man kwam vrijdag thuis van het werk en zei dat hij toch wel even naar de zon wilde (yoehoe!). Ben aan het kijken naar Griekenland, iemand tips misschien?
Goedemorgen, Odess: wat fijn dat R. nu lekker in zijn vel zit. Hopelijk zet dit door in opwaartse lijn! Hoe gaat het met de reflux? Hester: oh heerlijk! Wat een fijn vooruitzicht. Sandra: hoe was jullie nacht? Werd Lucas rustiger? Senna: en bij jullie? Mendie: vervelend. Niet echt tips, maar als ze alleen jammert dan zou ik haar gewoon laten liggen. Hier hebben we het ook een paar keer gehad. Idd een tijdje stil, dan denk je dat ze ze slaapt maar dan begint ze weer. Het was hier niet echt huilen, maar zeuren. Ik liet haar dan liggen en ze sliep na een flink tijdje weer. Geen idee of het helpt om haar op eigen kamer te leggen. Zou kunnen, als je er aan toe bent zou ik het gewoon proberen. Haar en jullie deur open houden zodat je haar toch snel hoort. Hier: ook I. is weer verkouden. Ze dronk gisterenmiddag en avond zo ontzettend onrustig. Een paar slokken en dan loslaten, verslikken etc. Toen hoorde ik dat haar neusje vol zat. Dus weer neusspray, doorgesnede ui naast haar bed. Omdat ze gisteren zo onrustig dronk bleef ze gisterenavond onrustig. Pfff. Even slapen en dan weer jammeren en dan weer even slapen. Pfff, pas om 00:30 uur sliep ze weer na even gehuild te hebben (hebben we nooit meegemaakt dat nachtelijke huilen!) en kwam weer om 4:15 uur. Daarna sliep ze weer goed en slaapt nu ook al een paar uur lekker. Idd, je voelt je een halve apotheek voor elke voeding! Sneu voor die kleintjes! Ga haar even wakker maken, ze slaapt al vanaf 8:30 uur.
Het is begin oktober dus dan is V. bijna 5 maanden, we zullen dan een buggy meenemen die helemaal plat kan liggen en een draagzak erbij. Mijn ervaring met de oudste is dat de buggy wel handig is wanneer je 's avonds uit eten gaat, dan kan hij daarin lekker liggen en slapen. Voor wandelen nemen we dan de draagzak, maar op Curacao wandelen we niet veel: veel te warm. Beter zwemmen! Felicee wel leuk dat je ventje zo lekker kan lachen! Ik heb eens foto's van onze oudste bekeken en die lachte zoveel op deze leeftijd! En nu nog: hij is ALTIJD vrolijk. V. lacht nauwelijks, hij kijkt over het algemeen heel bedenkelijk.... met een grote frons zelfs! Zo serieus! Heeft iemand van jullie ook een kindje dat (nog) niet zoveel lacht? Ik vind het wel jammer, want het is zo'n heerlijk gezicht dat lachende snoetje. MendieC: balen dat gejammer 's nachts! Onze oudste deed dit ook een tijd lang en dan moesten we er soms wel 6 keer per nacht heen om de speen te geven. Heel vermoeiend vond ik dat omdat je zo brak bent als je moet opstaan - zeker als je moet werken. Ik heb helaas geen tip dus. Kiwi: balen dat I verkouden is, zielig! Gisteren ben ik met L. gaan kijken op de BSO waar hij per 1 augustus naartoe zal gaan en hij vond het gelukkig hartstikke leuk. Er zijn daar ook kindjes die straks bij hem in de klas zullen zitten, dus die kent hij dan alvast, wel fijn. Mijn kleine kleuter wordt al groot
^^ Een serieus gezichtje staat ook prachtig Sorry meiden ben al lang niet meer hier geweest. Ik heb het zo druk met de kinderen , hebben jullie dat ook? De tijd die ik voor mezelf heb dan slaap ik. Gisteren maar liefst 6 uur geslapen 's middags wel tussendoor de borst gegeven natuurlijk. En ik ben nog steeds moe Verder gaat het hier allemaal goed hoor!
@Kiwi, sneu voor die kleintjes als ze verkouden zijn. Haha de doorgesneden ui, dat is de gouden tip van mijn moeder geweest @Hester, hij kijkt serieus de wijde wereld in . Tja dan kun je inderdaad mooi de buggy meenemen. Als wij aan is J. nog een 4 maanden, dus we zullen wel de reiswieg mee moeten nemen. Kan me helemaal niet voorstellen dat ik daar ooit iemand mee heb zien lopen op vakantie. Waar gaan jullie naartoe? Wij zaten toen in Chogogo Resort. @Momeera, was de eerste weken ook heel moe en moest echt een ritme gaan vinden (die ik inmiddels heb gevonden). Lekker gaan slapen als het lukt, hier echt te weinig gedaan. We hadden iets gevonden op Kos, maar zag net iets moois op Mallorca. Mallorca is wel korter vliegen en iets minder warm, manlief en ik zijn alleen weg van Griekenland...luxe probleem. Net een 'fotoshoot' met ons ventje gedaan..één van de resultaten. Bekijk bijlage 166402
Hoi allemaal! @Ivje: Wat een mooie foto van broer en zus. @Odess: Fijn dat je mannetje steeds beter in zijn vel komt te zitten. @Felicee: Ohhh jij bent ook voorlopig nog vrij. En naar griekenland, heerlijk hoor! Wat een mooie foto van je mannetje. @kiwi: Oei dat was geen beste nacht, maar inderdaad wel sneu als die kleintjes zich niet lekker voelen. @Hester: Ohhh wat een heerlijke vakantiebestemming, die staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar ja wij zitten vast aan het hoogseizoen en dan is zoiets zo ontzettend duur. Wat een heerlijke foto van je serieuze mannetje, hier lacht Lucas wel maar echt niet de hele dag door hoor, zo'n 1 a 2 keer per dag, soms iets vaker. Lucas heeft even flink bijgeslapen vannacht en vandaag, na gisteren de hele dag en avond onrustig te zijn geweest, is hij gaan slapen tot vanmorgen 8.30 uur. Daarna even wakker geweest en toen tijdens het wandelen geslapen tot 12.00 uur. En toen om 13.00 uur naar bed en heb ik hem net om 16.30 uur wakker gemaakt. En is hij weer aan het gapen, het leven van een baby is vermoeiend haha. Met mijn stuitje gaat het gelukkig een stuk beter, nog wel flink gevoelig maar ik hoef niet meer op mijn knieeen de bank af. @Kievit: Ik hoop dat het droog is donderdag
@Felicee, wat een mooi ventje! Goed dat jullie zo vaak foto's maken. Doen we hier echt veel te weinig. Wat lekker dat jullie nog maar griekenland gaan. Ik ben er nog nooit geweest maar ik hoor er heel veel positieve verhalen over. @hester, kijkt inderdaad serieus maar dat is niet minder leuk hoor! Je hebt ook een heel mooi ventje! Mijn zoon is ook pas echt heel erg laat gaan lachen. Ik begon me al af te vragen of hij het wel kon, want kindjes die jonger waren deden dat wel al maar hij nog niet. maar gelukkig gaan ze uiteindelijk allemaal wel lachen. Geen zorgen om maken hoor, die van mij is nu vrolijker dat de rest waar ik toen jaloers op was @odess, wat goed om te horen dat het beter gaat! houden zo! @momeera, kan me heel goed voorstellen dat je het druk hebt met de kids. Gewoon lekker komen kletsen wanneer je even tijd hebt. Het is goed om te horen dat alles goed gaat bij jullie! @kiwi, beterschap voor de ziekenboeg. @hier, vanavond pretecho! Ben zooi benieuwd. Om half 8 zijn we aan de beurt. Kan ik eindelijk mijn mannetje weer eens zien. Hij mag van mij nu trouwens wel eens gaan draaien hoor, ik denk dat hij nog steeds niet op zijn kop hangt en zit dus de hele dag met zijn voetjes tegen mijn blaas aan te duwen.
@lan, een extra knuf voor jou meis omdat je het zo moeilijk hebt. Ik hoop echt dat het nu snel eens afgelopen is met de pech voor jullie zodat jullie er ook van kunnen gaan genieten. Probeer moed te houden meid, je doet het super.
Felicee Oef dat klinkt ook niet fijn!! Kreeg je antibiotica voor die ontsteking? Lijkt me vreselijk als ze je 'terplekke' moeten behandelen Nee, ik heb m dus niet laten verwijderen! Als ik er zelf aan trek doet t pijn dus de vk mag m er niet uittrekken van mij!! Vk zei dat sommige er dus wel een paar weken over kunnen doen voor ze oplossen en dat als ik last heb langs mag komen maar no way ik durf niet en last hebben.. Ach valt mee ik wacht nog even af oftie loskomt.. Hij moet er wel uit wezen als ik toe ben aan all the way sex met mn lief. Lieve foto!! Kiwi Met jammeren laat ik haar idd liggen. Maar vaak gaat het net wat verder dan jammeren.. Het zal wel een fase zijn....(?) Ja ik ga me mentaal voorbereiden op de transfer naar haar eigen kamer.. Ik denk nog een week/volgende week naar haar eigen kamer. Had me vtv ook al bedacht dat ik de kleine zo'n 2a3 weken wel op onze kamer wilde en dat blijft wel een mooie termijn vind ik Ik weet echter wel zeker dat ik dan vaker mn bed uitga om te kijken als het stil is! Anderzijds geeft het ook wel rust denk ik! Hester We moeten er maar 'doorheen', zal vanzelf wel weer overgaan! Heeeeeerlijk, curacao!! Ik vond Tenerife ook geweldig (en de parfum!) Wij willen ook wel einde vd zomer ff weg; geen idee nog hoe en waarheen. Vliegen/auto etc. Is er een minimum leeftijd voor babys om te vliegen? Lieve foto, wat een lange haren zeg!! Ik moet zo vaak lachen om Isis dr haar; het ik net donsveer! Als je blaast is het net een vogelnestje! Ik kom dan niet meer bij en dan kijkt ze zo verbaasd erbij! Momeer Lekker doorslapen al je kan! Moet ik ook doen man... Ik neem gewoon de tijd niet.. Dan ben ik weer hier of lig ik was te vouwen...
Sandra: lekker dat Lucas heeft bijgetankt, daar was hij wel aan toe. Supermom: veel plezier met de echo! Leuk joh en laat je hier je foto's zien? Altijd zo mooi om te zien. Mendie: volgens mij mogen baby's al na 1 week mee in het vliegtuig (beetje vroeg als je het mij vraagt...). Naar Curacao zal V. eerste vliegreis worden! Heb net mijn zusje gebeld om te vragen of ze ook een ticket boekt; ze denkt er nog even over na, maar ik hoop het. We zijn al vaker met een groep familieleden geweest, heel leuk. Normaal gaan we naar het Hilton resort, maar deze keer mogen we in de vakantievilla van onze tante verblijven. Heel handig, want zij hebben een kleintje, dus alles is aanwezig: ledikant, box, magnetron, keuken, maar ook wasmachine, jaccuzzi, buitenzwembad,... De helft van mijn schoonfamilie woont daar, dus vandaar dat we vaker gaan. Mendie: hopen dat je hechting er gauw uitkomt / verdwijnt. Aan het uiteinde van mijn wond zat vorige week nog steeds een knoopje en die wilde er maar niet afkomen (ook niet met er aan trekken) dus die heb ik er maar afgeknipt.
Hester, wat heeeerlijk die vakantie en idd, wat kijkt hij lief serieus Hier lacht hij een paar keer per dag en verder kijkt hij heel boefig, alsof hij constant wat aan het bedenken is Felicee, aaw wat een moppie! Mallorca is ook prachtig, wat een luxe probleem Super, veel plezier vanavond!! Sandra, fijn dat het beter is gegaan vandaag en dat hij lekker heeft geslapen! Mom, wat goed dat je die tijd neemt! Ik heb dat echt te weinig gedaan en nog... Hier een regeldagje ofzo. Inmiddels 10 voedingen gedaan en hij kan geen seconde zonder me Hopelijk gaat de nacht wel een beetje ok, morgen wordt E. geopereerd en moeten we om kwart voor 6 op.
avond @ senna mooi dat alles goed gaat daar!! @ sandra pittig is het zeker hoor als je kleintje heel de dag huilt had ik ook hier!! @ senna en hoe was de zwaluwhoeve?? @ lan jij ben geen slechte mama hoor echt niet meid een hele dikke knuffel voor jou!! @ kiwi ideaal spul he die infacol!! @ ivje wat heb jij mooie kindjes!! @ odess wat zijn dat veel voedingen ben je dan niet helemaal gesloopt?? @ felicee jou kindjes krijgen het door haha mama pesten leukste wat er is' @ hester mooi mannetje!! @ momeera dat slapen herken ik wel ik ga nu ook vaak even slapen!! @ felicee mooie foto!! @ supermom hoe was de pretecho?? @ odess succes morgen hoop dat de operatie goed gaat!! @ hier niet veel te melden wel cb geweest mag voeding weg laten!!dus nu 6 voedingen 5x 120cc en laatste 130cc.ben er mee begonnen hij heb alleen vanmorgen 110cc nog op voor ik na cb ging.oja en hij weeg nu 3875 gramvriendin is ook bevallen vanmorgen dus deze week even naar het nieuwe vriendinnetje van jayden kijkenen volgende week de eerste prikjes
*Breekt even in* Hallo iedereen, Eerst en vooral allemaal een dikke proficiat met de geboorte van jullie kleintjes. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en met hen! Ik heb al een paar mensen gecontacteerd via privé-bericht omdat ze de geboorte van hun kindje aankondigden in het geboorte toppic. Maar nu kom ik hier ook nog effe iets plaatsen. Ik verzamel geboortekaartjes omdat ik persoonlijk vind dat ieder geboortekaartje een uniek verhaal met zich mee brengt en zoveel vreugde inhoud. Moesten jullie mij een geboortekaartje van jullie kindje(s) willen bezorgen mag je mij altijd een privé-berichtje sturen. Dan stuur ik je mij adres door. Ook andere geboortekaartjes die jullie niet meer bijhouden zijn steeds welkom. Alvast heel erg bedankt! Groetjes, S, *Breekt weer uit*
Sandra, vervelend dat Lucas zo'n onrustige dag had. Wij hadden het hier van het weekend ook. Hoe is het vandaag gegaan? Ah, lees dat het beter ging, gelukkig! Felicee, vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Oeh, naar de zon, dat klinkt goed! (vooral met dit ##%$weer :x) Ben nog nooit in Griekenland geweest dus geen tips helaas. Prachtige foto! Bloesem, gecondoleerd met het verlies van je oom. Lan, fijn dat jullie weer thuis zijn maar wat naar dat het niet echt lekker wil lopen. Knuffel voor jou meis. Is het niet mogelijk dat je man/een familielid een dagje voor de kinderen zorgt en jij met man/vriendin er even uit gaat? Volgens mij kun je wel een verzetje gebruiken! 27 augustus, ik zet hem hier op de kalender! Picknicken is leuk maar inderdaad wel risicovol met het weer. Kiwi, Sandra en Meta, 10.30 voor de Kievit is prima! Mijn kinderwagen is donkerrood met zwart (een Mutsy slider). Als het regent neem ik aan dat we niet gaan? Kiwi, fijn dat je hebt gemerkt dat de infacol helpt, weer je in ieder geval zeker dat je het niet voor niks gebruikt! Naar dat I. verkouden is. Hopelijk snel weer beter! Ivje, lieve foto! Wat een leuk stel kinderen heb je! Odess, heftig zoveel voedingen maar wel heel erg fijn dat R. wat lekkerder in z'n vel zit nu! Hester, oh heerlijk zeg, Curacao! Ik ben jaloers!!! Wij zijn er in 2006 geweest met onze huwelijksreis en willen graag terug als we twaalf en half jaar getrouwd zijn. Dat duurt helaas nog even haha! Hadassa lacht wel maar ook niet zoveel. Als ze het wel doet is het zo'n lief gezicht! Wat een liefie is V. zeg! Mendie, oh irritant is dat! Ik zou, als ze jammert, haar ook laten liggen. Niet leuk, maar meestal werkt het uiteindelijk wel. Momeera, geeft toch niks joh! Ik heb het ook erg druk dus snap je hoor! Ik heb alleen niet zo heel erg veel slaap nodig, dat scheelt. Verlof, ik moet 26 september weer beginnen. Ook nog een hele tijd dus, gelukkig! Priscilla, fijn dat het allemaal goed gaat! Gefeliciteerd met je vriendin! Supermom, hoe was de echo? Hier hadden we gisteren een hele heftige dag. Hadassa was een beetje uit haar doen en Naomi had echt een drakendag. De hele dag dreinen, krijsen, mopperen, enz. Naar huis lopen vanaf de supermarkt was een ramp, ze ging op de stoep zitten gillen en wilde niet meer verder. Heerlijk zo'n peuter...:x Gelukkig ging het vandaag een heel stuk beter. Vanmorgen zei ze meteen nadat ze wakker werd dat ze vandaag geen luier om wilde. We zijn dus de hele dag met de pot in de weer geweest. Het ging vooral vanmorgen erg goed, vanmiddag had ze er geloof ik niet zo'n zin meer in. Het poepen gaat nog helemaal niet, dat heeft ze drie $) keer in haar onderbroek gedaan. Yuk, echt zo vies! Ze was vanmiddag ook een beetje aan de dunne dus dat maakte het nog 'fijner'. Geen idee hoe ik haar duidelijk moet maken dat ze dat ook in die pot moet doen..hier iemand tips? Ben erg benieuwd hoe het morgen weer gaat. Net even heerlijk 'geshopt', we hadden een cadeaubon van Lief gekregen dus die heb ik uitgegeven op de site en ik heb héél veel kleding voor mezelf besteld bij Wehkamp. Wil maar één of twee setjes houden maar er stond zoveel leuks op de site dat ik maar een berg heb besteld. Heb ik tenminste iets te kiezen!
Odess: 10 voedingen! Laten we het inderdaad op een regeldagje houden Felicee: idd een luxe probleem. Ik zou voor Mallorca gaan, maar goed ik ben ook echt geen Griekenland fan. Ik ga er nooit meer heen in ieder geval. Hester: een beetje herkenbaar. I. lacht wel elke dag, maar lang niet zoveel als K. op haar leeftijd. Hij lachte vanaf week 3 al erg veel en met 6 weken kreeg je bijna de hele dag lieve lachjes. I. heeft dat een stuk minder. Grappig dat we zo geneigd zijn om de kids met elkaar te vergelijken, doe ik ook heel veel. Maar zo zie je dat een ieder kind anders is. Kievit: ik zag net dat donderdag 90 procent kans op regen is en harde wind. Als dat klopt dan blijf ik in ieder geval liever thuis. Mendie: zal idd wel een fase zijn en bereid je maar voor, er komen nog een heleboel "leuke" fases aan. Denk je net een goede ritme gevonden te hebben gooien ze het weer om. Dat zijn baby's Maar ze zijn oh zo schattig en je krijgt er zoveel voor terug, de gebroken nachten bijvoorbeeld, ahum Marry: oeh, klinkt als een heftig dagje. Echt een peuter he die Naomi Herkenbaar hoor. Hier duurt het nooit een dag, maar elke dag wel een momentje dat ik hem achter het behang wil plakken. De fase alles zelf willen doen vind ik erg irritant, vooral als je op moet schieten. Maar meneer wordt hysterisch als hij even geholpen wordt, pfffff Wat goed dat ze ineens aangeeft op potje te plassen! Dat poepen komt vanzelf wel. Plassen op het potje doen ze iets makkelijker, poepen op het potje is eng!! Hadden we ook. Hier was ik gelukkig per ongeluk altijd snel bij als hij begon te poepen en kon hem dus bijtijds op het potje zetten. Mijn ervaring is dat de eerst 2 a 3 weken heel erg intensief zijn. Je moet er continue bovenop zitten, maar het wordt steeds makkelijker. K. is nu een maand of 2,5 overdag zindelijk en sinds 2 weken ook 's nachts. Maar pas sinds kort heb ik er vertrouwen in gekregen dat hij zelf aangeeft als hij moet. Hij gaat nu helemaal zelfstandig naar de wc (geen potjes meer). Zo snel kan het dus gaan. Het duurt wel even, maar meer dan goed bovenop zitten kun je niet doen. Ze moet er even vertrouwd mee worden. Succes! Hier: vandaag niet zo mooi nieuws gekregen. Mijn schoonmoeder werd vandaag geopereerd aan iets onschuldigs in haar darmen, maar tijdens de operatie kwamen ze een gezwel in haar darmen tegen. Die hebben ze gelijk verwijderd. De vraag is of het goed- of kwaadaardig is. Grote kans dat het kwaadaardig is omdat ze medicijnen slikte die een kwaadaardige darmtumor als bijwerking kunnen hebben. En dan is nog de vraag of het nog ergens anders zit, of er uitzaaiingen zijn. Pfff, heel heftig. Mijn altijd zo'n sterke man brak vanavond eventjes. Ik vind het zo zielig voor hem! Binnen een week krijgen we te horen hoe het ervoor staat. Ik hoop zo erg dat het allemaal meevalt.
even een ego berichtje van deze kant! Ik heb jullie helemaal verwaarloosd met al die kraamvisites! Mijn excuses hiervoor. ik heb geen tijd gehad om alles terug te lezen. Ik ga proberen of ik morgen alles terug kan lezen (hoop dat stijn mij daar even de tijd voor gunt) Stijn heeft ook een moeilijke week achter de rug, waarschijnlijk een sprong in zijn ontwikkeling. we zitten nu weer in rustiger vaarwater dus wie weet. hoop dat het met allemaal goed gaat en wie het nodig heeft een hele dikke knuffel! ik ben jullie in elk geval niet vergeten!! Slaap lekker allemaal
@kiwi, jemig wat een naar bericht. Hopelijk valt het inderdaad mee. Dikke knuffel!! De echo was goed alleen liet meneer zich niet goed zien. Hij lag te slapen met zijn gezicht naar mijn rug waar ook de placenta ligt en hij had zijn hand en navelstreng voor zijn gezicht. Erg jammer maar we hebben daardoor wel korting gekregen. Hij ligt gemiddeld een paar dagen achter maar dat was niets zorgwekkends gelukkig. Groot hoofd, korte beentjes en slank . Voor de rest lijkt hij veel op zoonlief. Erg leuk om te zien! Nu kan ik niet slapen vd bekkenpijn..... Voor diegene die wel slapen, welterusten