Kiwi, wat een ontzettend naar nieuws joh. Ik hoop voor jullie dat het niet kwaadaardig is of dat er in ieder geval geen uitzaaiingen zijn. Naomi is inderdaad een lekkere peuter. Meestal zijn het ook momenten hoor, geen hele dag. Heb jij, toen K. zindelijk werd, hem altijd overdag zonder luier gelaten? Ook als je ergens naartoe ging? Dat lijkt me nu namelijk nog erg 'eng'. En ik kan ook niet de komende weken constant thuis blijven. Super, fijn dat de echo goed was, jammer dat zoonlief zich niet goed liet zien. Kibbeling, niet druk om maken, je krijgt vanzelf wel weer wat meer tijd. Lastig zo'n regelweek, fijn dat het nu weer wat rustiger is.
Kiwi wat ontzettend naar! Sterkte met wachten. Marry: ik vond met het zindelijk worden ook zo lastig om bijv naar de winkel te gaan zonder luier enz. Is ook wel eens mis gegaan hoor maar ik probeerde het wel zonder te doen toen ik dacht dat hij daar een toe was. En anders een luierbroekje om. In de eerste week dat L zindelijk begon te worden, reed ik met hem naar mijn ouders: 1,5u zonder luier. Maar er was een file dus dat werd uiteindelijk 3 uur!! Ik baalde maar het ging toch goed. Ik had hem toen wel op een handdoek in zijn autostoel gezet voor het geval dat maar hij bleef droog. Hij was ook meteen 's nachts zindelijk (was toen ruim 2,5 jr). Supermom balen van de echo maar heb je toch mooie plaatjes? Ik verbaas me erover: er komt nog stééds kraamvisite - morgen zelfs twee keer en ook lieve kaartjes in de brievenbus - gisteren nog van iemand die we niet eens een geboortekaartje hadden gestuurd, een kennis. Wel heel lief allemaal
@Sandra, wow Lucas heeft zijn slaap goed ingehaald zeg! Ben je niet naar de huisarts geweest met je stuit? Hoop ook dat het droog is morgen voor jullie, veel plezier alvast. @Supermom, ik maak nu ook veel minder foto's dan bij B. Dus moet af en toe de schade even inhalen. Leuk zo'n eigenwijs ventje die zich niet wil laten zien! @MendieC, ik was eigenwijs en liep ermee, erg dom. Als ze eruit zijn is de pijn ook veel minder, zou het toch overwegen als ik jou was. Volgens mij is er geen minimum leeftijd om te vliegen met baby's. @Hester, altijd handig familie ergens..vandaar. Klinkt goed zo alles bij de hand!! @Marry, lastig vind je niet als de oudste dan zo tegendraads kan doen. Ik moet dan zovaak tot 10..eh 100 tellen. Lekker geshopt dus Hier ook nog opzoek naar DE tip voor zindelijkheid, madame wil namelijk niets meer op de wc doen. @Kiwi, waar ben je geweest dat je het niets vond? Wat een vreselijk nieuws zeg..en dan nu ook nog een week wachten. Hoop dat het 'goed' nieuws wordt, veel sterkte voor jullie! Hier de vakantie geboekt We waren het zoeken al behoorlijk zat. Het is Mallorca geworden.. Viva Tropic Hotel - Hotel in Puerto de Alcudia Majorca - Hotel in Bahia de Alcudia Majorca Zit alleen te denken wat allemaal mee te nemen. Aangezien J. nog net geen 4 maanden is wordt het de kinderwagen met reiswieg. Verder kan ik vanavond een BabyBjorn Carrier Air draagzak ophalen via Mp. BabyBjörn Carrier Air - Buik en Rugdragers | Babypark Een maxi-cosi mag je ook meenemen, maar vraag me af of het handig is. Auto huren doen we waarschijnlijk toch niet. Wat zouden jullie doen? Wat een luxe, we gaan in augustus naar Plopsaland in de Panne, in september een week naar Terschelling en een week naar Mallorca. Heb er nu al zin in!
Heerlijk Felicee, zoveel vakantie! Ik zou, als jullie toch geen auto huren, de maxicosi thuis laten denk ik. Hester, leuk is dat, al die visite! Wij krijgen ook nog steeds visite, vind het wel gezellig. Nou, leuk zo'n zindelijkheidspoging maar mevrouw had vanmorgen bedacht dat ze gewoon weer een luier om wil. Eerst zei ze dat het voor een 'poepie' was, maar nu heeft ze ook in de luier geplast en wil ze absoluut niet meer op de pot. Ik kan niet anders dan het 'accepteren' maar pfff, ik baal er wel van zeg. Hopelijk bedenkt ze zich snel weer, haha.
Felicee: ook heerlijk! Mallorca is zeker leuk, zijn we ook twee keer geweest met veel plezier. Beide keren in oktober en toen was het nog heerlijk weer. Wij hebben een babybjorn draagzak en die gebruik ik zelf heel graag op vakantie. De baby is er makkelijk in te zetten en het zit allemaal heel veilig vast naar mijn idee. ALs je geen auto gaat huren, zou ik geen maxi cosi meenemen.
Super wat leuk dat je een echo had gisteren en dat je genoten hebt ervan. Kiwi wat erg voor jullie zeg. Kan me voorstellen dat je man daar even door van slag was. Heel veel sterkte komende periode. Marry ik maak me er ook niet druk om maar het voelde een beetje als ik verwaarloos jullie zoonlief ligt hier even te slapen dus ik dacht ga even bij lezen. Bergijp dat Naomi bezig is met zindelijk worden maar dan op haar eigen tempo. Succes! Hester dat is ook wel gelijk een hele reis idd zonder luier. Wel goed dat hij het toch vol gehouden heeft. Je vraagt je soms echt af he waar al die kraamvisite vandaan komt. Dat hebben wij hier ook wel een beetje! Wel lief dat je dan ook nog kaartjes krijgt. Felicee wij nemen zowel de maxicosi als de kinderwagen bak mee. Ik weet niet of de kleine een eigen stoel heeft in het vliegtuig want dan kan de kleine in de maxi mee. Als je echt zeker weet dat jullie geen auto gaan huren dan kan je wel alleen de kinderwagenbak mee nemen. Wel leuk dat jullie ook op vakantie gaan met het vliegtuig. En de andere uitstapjes zijn ook leuk! Hier na een drukke periode lijkt het hier gelukkig weer wat rustiger te worden. Ik ga zo even terug lezen wat ik allemaal heb gemist. De kleine ligt even lekker te slapen en hoop dat hij dat nog even blijft doen. Wel is hij nu wat alerter en lacht veel meer. Zo leuk om te zien hoe hij zich steeds bewuster wordt van de wereld om hem heen.
Net alles bijgelezen vanaf blz 30!!! Wqs dus wel even bezig Sandra voelt je stuitje al wat beter aan?lees net dat het iets beter gaat. Ik vind het vooral zielig voor de kleine als hij zo overstuur is. Maar gelukkig gaat het nu beter met hem. Lan wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Lees net dat het bij jou nog niet allemaal vlekkeloos verloopt. Ik hoop ondertussen nu wel. Odess ja de weekende gaan heel erg snel voorbij. En aan die stroom kraamvisite lijkt ook geen einde te komen al moet ik zeggen dat we er volgens mij nu wel bijna moeten zijn.. Jij blijft toch ook wel tobben met de nachten he? Succes vandaag met de operatie van de kleine. Senna lekker naar de zwaluwhoeve geweest lees ik... oh ik ben jaloers!! Kiwi bewijs is bij jullie echt geleverd lees ik met de infacol. Ivje leuke foto van je kids. Hester lekker je vakantie geboekt en een begin naar doorslapen heerlijk!! Leuke lieve foto. Stijn kan ook vaak zo kijken moet ik eerlijk zeggen. Mendie ik merkte bij ons dat toen stijn eenmaal op zijn eigen kamer ging slapen hij veel beter sliep. Maar ik geef je als raad luister wel echt naar je eigen gevoel hierbij wanneer je gevoel er nog niet klaar voor is moet je het ook niet doen. Wat betreft je hechting die knipt de vk los en dan kan ze hem er voorzichtig uithalen hebben ze bij mijook gedaan en was er maar wat blij mee. Felicee we gaan de swaddle me nog wel een keer proberen want we bleken het getetst te hebben in de week van zijn sprongetje. Toen was er niets goed bij hem Mocht het dan weer een drama zijn dan geef ik hem gewoon weer terug aan mn zus. Mom ik heb dat hier ook een beetje hoor, je vondt vanzelf wel je ritme. Felicee mooie foto van je binkie. Pris gefeliciteerd met je vriendin. 27 aug ik had mezelf nog niet op de lijst erbij gezet maar ik kan wel mee. Ik zal het hier op de kalender zetten. Wiliemand mij dan ook nog op het lijstje erbij zetten? Dank je wel alvast.
@Supermom: Jammer dat je het niet heel goed heb kunnen zien bij de pretecho, heb je nog wel een mooie foto meegekregen? @Odess: Hopelijk is alles goed gegaan vandaag met je meisje. @Marry: En zijn je kleren al binnen gekomen. @Kiwi: Wat een heftig nieuws zeg Hopelijk valt het mee, sterkte. @Hester: Hier ook nog steeds kraamvisite, niet zo heel veel meer. Maar zaterdag krijgen we dus nog visite. @Felicee: Wat heerlijk zeg, ik ben wel een beetje jaloers hoor. Maar wij zitten vast aan het hoogseizoen en dan is zo'n vakantie wel erg duur. @Kibbeling: Erg druk gehad, hopelijk kom je nu in wat rustiger vaarwater. Gezellig dat je erbij ben de 27e! @Kievit: De voorspellingen voor morgen zijn wel heel slecht Zullen we het anders een weekje uitstellen? Op welke dagen kunnen jullie volgende week? Ik kan woensdag en donderdag. @Hier: Het linnen doek met een foto van de jongens is binnen, hij is iets groter dan ik dacht haha. Volgens mij staan de drie mannen er zo'n beetje op ware grote op Mijn man gaat zo nog even met Lucas naar het Sofia kinderziekenhuis, hij moet daar nog 1 keer geprikt worden, zijn urine hebben we al in een potje zitten. En dan hoeven we als nu alles goed is niet meer terug te komen. Nog anderhalve week en dan gaan we op vakantie, heb er zo'n zin!!
Bekijk bijlage 166630 Uitgerekend: 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram - 40 weken 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken 04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora 2845gam - Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 12 aug Momeera - Nacontrole gyn 23 aug Kibbeling nacontrole gyn Afspraak (baby's): 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: 27 augustus?? Wie gaat er mee: Sandra MendieC Felicee marry Lan Kiwi Momeera Bloesem Kibbeling
Haha ik zal er zo even een foto van nemen met de mannen ernaast, eens kijken of die echt op ware grote is
Ha meiden, Ik lees allemaal heerlijke vakantieplannen! Wat fijn zeg, krijg er ook meteen zin in. Lan, hoe is het vandaag? Zindelijkheid,... Hier heel wisselend met Evy. De ene dag gaat het super, de volgende dag weer minder. Moeilijk is dat he? Kraamvisite,.. Hier duidelijk minder dan bij Evy. Dat snap ik dus niet,.. Maar ja, als mensen niet willen komen, dan niet. Hier helaas weer een ontstoken oog bij Roan. De oogarts had gezegd dat ik direct moest bellen als dat gebeurde. Ik belde dus vanmorgen, is er geen plek en moet ik wachten tot morgen 12:00 . Dus naar de huisarts geweest. We hebben een antibioticazalf die in het oog moet. Maar dat begrijp ik echt niet. In een paar uur is het helemaal weel opgezwollen rondom het oog. En de vorige keer was dat reden tot paniek en nu niet. Nou ja, het zal wel, maar ik wilde gewoon dat er naar gekeken werd. Raar toch, of ligt dat aan mij?
judith wat vervelend dat roan weer last van zijn oogje heeft. Zeker raar dat er vorige keer zo'n grote paniek om was en dat er nu dan zo rustig op gereageert wordt. Ik hoop wel dat het zalfje snel zal werken en hij er snel geen last meer van zal hebben. sandra ben wel benieuwd naar de foto!
@Judith: Jeetje wat ontzettend vervelend dat het terugkomt En ik vind het echt heel raar dat je moet wachten tot morgen. @Kievit: Ik kan trouwens volgende week alleen op donderdag, woensdag moeten we naar het consultatiebureau. Hebben jullie trouwens een abonnoment op blijdorp? (van Meta weet ik dat ze een abonnement heeft) anders zouden we ook daarheen kunnen gaan morgen? Nou hier komt ie hoor ons linnen doek (let niet op Thomas zijn kaak, die is nogal hard gevallen met fietsen) Bekijk bijlage 166695 Iets groter dan ik had verwacht, maar wel erg mooi.
@ Hester, wat goed geregeld een vakantie naar Curacao met een kindvriendelijke villa. Klinkt heerlijk. @ Odess, hoe is de operatie van E gegaan? @ Felicee, Mallorca is erg leuk en vooral kindvriendelijk. Ik heb er toen ik 18 was een paar maanden gewerkt. Als ik het goed herinner heeft Alcudia een heel mooi breed strand. Wij willen er misschien in juni volgend jaar heen. @ sandra, haha is inderdaad wel groot die foto, maar wel erg leuk. En gelukkig gaat het beter met je stuitje. @ Marry, lastig die zindelijkheidstraining. Ik wilde er ook in verlof mee beginnen maar zoon heeft nog weinig interesse dus ik wacht nog even. @ kiwi, wat een vervelend en onzeker nieuws. Sterkte met afwachten van de uitslag. @ supermom, dus je zoontje was wat eigenwijs in de buik. Ga je nu nog een keer terug? @ Judith, wat een aparte reactie van de artsen. En sneu voor je R dat het al zo snel weer terug is.
Felicee/Kibbeling HMMPPFFFF waarom adviseren jullie nu weer om mn hechting eruit te laten halen!!! :x Misschien hebben jullie gelijk maar ik vind het helemaal niks!! Ik heb alleen niet het idee dattie er snel vanzelf uit gaat.... Vandaag voel ik me niet zo lekker, althans vanaf vanmiddag niet. Darmkrampen (net als mn dochter ) en op de wc merk ik waarom.. Daarbij wor ik dan ook een beetje misselijk soms. Gelukkig blijft t daarbij. Daarbuiten kan ik haast niet ziek worden want heb antibiotica voor borstontsteking. Judith Jeetje wat naar van zn oogje zeg... Wel fijn dat jij je koel houdt!! Hoop dat t snel weer op zn retour is! Isis: Ik baal want dit is al de 2e dag dat mn meissie geen poepluier heeft...! Iemand ervaring mee?? Dokter gebeld die zegt water bijgeven, venkelthee en/of flesvoeding verdunnen. Dus het eerste en laatste doen we nu. Het zou echt geen probleem moeten zijn maar ik vind het geen fijn idee dat ze niet poept nu. Verder lijkt ze niet ontevreden en ze drinkt verder prima. Assistent van HA zei; ja je kan er niet zoveel aan doen maar dat vind ik bullshit, je hebt toch ook lactulosesiroop die kindjes mogen! Iemand onzekere mama geruststellen..?!
er word voor hier gezinshulp ingeschakeld ik heb er allemaal veel moeite mee. Mijn dag bestaat uit Als hij maar drinkt, als hij zichzelf maar meld voor drinken, als hij maar genoeg drinkt, komt hij wel aan, je snapt me wel denk ik... daarnaast geeft de buurvrouw ons 2 keer per week energie door magneetiseur of hoe je dat schrijft.. MIjn psycholoog is weer ingeschakeld en zal ook nog naar huisarts moeten als die terug is van vakantie
lees net van het oogje van roan: ik zou huisartspost bellen en zeggen dat je meteen bellen als het gebeurde