Net gekolft maar omdat mn borsten pijn doen weer negatieve associaties en slaat de boel op slot - gevolg 40 cc maar Bummer! Moet maar even een paar dagen niet kolven denk ik. Net een sms van manlief dat ik lekker mn bed in moet duiken, hij slaapt en ze toeren nog ff verder. De schat. Ga ik dus ook maar doen! Wat was ons meisje makkelijk vergeleken bij dit mannetje zeg! Sorry voor mn ego-gezwam, maar het valt me gewoon even zwaar en hier dan wat posten lucht op...
Hoi meiden, nog niet alles teruggelezen... druk met wassen van alle vakantiewas, opruimen enzo.. M. groeit als kool, we zitten op 5 voedingen van 170 ml...savonds meestal 6 a 7 uur tussen 2 voedingen dus superluxe, zeker omdat mn man de afgelopen 2 weken maar 3 dagen erbij was dus ik moest ook de nachtvoedingen alleen doen, ik heb niets te klagen hoor!... Ze lacht, kirt en kletst op haar manier met iedereen die boven haar wippertje komt hangen.... tis een heerlijk vrolijk kind!! Ik geniet met volle teugen!! Wat het meeste stress oplevert is dat de 2 oudsten elkaar in de haren zitten, concurreren met elkaar om aandacht van hun kleine zusje... pff dat vind ik wel lastig om mee om te gaan Bij mn ouders op vakantie veel gelezen en genoten van de kids.. Mag sinds maandag weer zwemmen dus tot nu toe elke dag gedaan: dinsdag in het buitenzwembad met 26graden, gisteren in het binnenbadje op de camping en vanavond alleen lekker baantjes getrokken om mn conditie weer een beetje op peil te krijgen en om het afvallen te bespoedigen. Heel netjes gegeten op vakantie volgens mij stabiel gebleven de afgelopen 2 weken, maar wil er nu wel weer wat vanaf hebben.. Beetje ego verhaal... morgen ga ik op jullie reageren hoor!!! Goede nachtrust allemaal. Dikke knuffel!
@Odess: Ik krijg via mail een mailtje als er weer een sprongetje aankomt, vorige week de vijf weken sprong (ze houden rekening met de gecorrigeerde leeftijd) Lucas is ook een paar dagen onrustig geweest en een hele dag overstuur. Ik merk nu ook duidelijk dat hij een sprong heeft gemaakt. Hopelijk zit jouw mannetje snel weer goed in zijn vel. @Lovely: Wat een mooi mannetje zeg! @Meta: Heerlijk genoten zo te horen!
Felicee als je wil kan je dat wel aangeven bij de maatschappij alleen moet je die stoel dan ook volledig betalen. Wij hebben besloten om Stijn op schoot te houden aangezien we toch met 5 volwassenen reizen en hij op schoot kan slapen. Bij onze maatschappij hebben ze ook speciale reiswiegjes aan boord. Die kan je voor je aan de stoel hangen en dan kan de kleine daarin liggen. Leuk dat jullie naar het huis van je ouders gaan en kan me voorstellen dat dat een emo moment zal worden. Love wat heerlijk dat de kleine heet zo goed doet op je slagroom Leuke foto van de kleine. Odess wat veel voedingen zeg.. jeetje respect voor je hoor! Dat is het enige jammer he aan bv, je kan het niet even uit handen geven. Wat fijn wel dat je meisje alweer vrolijk is. Wat fijn dat je manlief lekker met hem aan het toeren is en dat jij alvast lekker naar bedje kan. En hier je hart luchten dat mag daar zijn we voor! Marry ik ga het nu beter bij houden net als de babysite van Stijn Oh wat fijn dat de zindelijkheid van Naomi de goede kant op gaat. Hester is 6-7 voedingen teveel? Als de kleine het er goed op doet waarom dan niet toch? Baby zijn is heel vermoeiend!! Merk het ook aan Stijn dan kan hij iets en doet dat 5 a 10 min en valt dan zwaar vermoeid in slaap Leuk dat je ouders en zusje en zwager ook naar curaçao gaan. Super ook leuk dat het dan korting is geworden en je hebt er toch een leuke herinnering aan. Sandra daar op tafel staat het ook wel leuk. Weet niet waar je het anders wil ophangen? Wachten op je voeding kan erg moeilijk zijn ik heb er hier ook 1 die af en tie moord en brand kan gillen voor zijn voeding. Meta welkom terug weer! Was het leuk op de camping? Lees net dat je lekker genoten hebt en weer lekker mag zwemmen dat ook volop gedaan hebt. De oudste zijn denk ik erg gek op hun kleine zusje en willen graag voor haar zorgen en met haar spelen, kan me wel voorstellen dat jij niet altijd weet hoe hier mee om te gaan. Meestal is het een idee om ze met iets te laten helpen omstebeurt. Elise mooie foto van je meisje! Pris wat erg voor het kleintje van je vriendin maar ook voor je vriendin zelf. Bloesem wat fijn dat je s zusje morgen op komt passen zodat jij naar de uitvaart kan. Alvast heel veel sterkte voor morgen. Hier vanmorgen vroeg op stap gegaan en waren beetje laat thuis. Eerst shoppen met zus, bij zus ff chillen, naar de bieb met neefje, thuis eten halen voor Stijn door naar mams Stijn daar vast heen brengen voor flesje, manlief halen van werk (vond het zo sneu hem te moeten laten fietsen in de regen) weer naar mams daar eten, langs zus vergeten spullen ophalen en toen eindelijk weer thuis!! De kleine ligt nu op bed en we hebben al een paar keer zijn speen er terug in gedaan welke hij steeds uit zijn mond spuugt doordat hij zo hard zuigt.. We laten hem nu maar even huilen en kijken of hij in slaap valt, maar is wel lastig hoor om hem te horen huilen....
Kom morgen bijlezen maar kreeg een sms van Momeera Ze kan even niet op het forum komen omdat ze een nierbekkenontsteking heeft. Waarschijnlijk door een onopgemerkte blaasontsteking tijdens de zwangerschap. Ze heeft medicatie gekregen..
Sterkte ermee momeera. Ik heb yannieck net gevoed. Denk wel voor de 20e keer vandaag. Kunnen ze ook 2 dagen lang een sprongetje hebben??
Lovely,.. Ik denk dat jij met de regeldagen zit. Zo rond de 10 dagen is dat voor het eerst. Is heftig, maar gaat wel weer over. Roan had het zo'n twee dagen. Odess,...pfff ik zou er moedeloos van worden. Ik vind het super van je. Het kan zo zwaar zijn. Sterkte! Momeera,..sterkte meid. Wat naar om ziek te zijn nu met je kleintjes. Kibbeling,..zo drukke dag inderdaad. Lekker hoor dat je er zo makkelijk op uit kunt trekken. Meta,..klinkt heerlijk allemaal. Fijn dat het leuk was! De nacht begon hier goed. Laatste voeding rond 22:00, daarna om 4:00. Maar toen wilde Roan niet meer slapen. Dus nu toch wel moe. En hij ging natuurlijk weer slapen toen wij allemaal op moesten staan . Hij heeft nog niet helemaal door wanneer het nacht is geloof ik.
Mom veel sterkte met je ontsteking hopelijk ben je snel opgeknapt. Judith dat was een kort nachtje dan ook voor jullie. Hopelijk krijgt hij snel door wanneer het dag en nacht is. We kunnen er gelukkig heel gemakkelijk op uit met Stijn, ben ik ook wel erg blij om hoor. hier gisteren had Stijn bedacht dat hij niet helemaal wilde gaan slapen... Ik heb het na 00.30 uur zien worden en vanmorgen was onze kleine man er alweer om 6.30 uur. Ik ben lekker blijven liggen en heb net zo lang gewacht tot manlief eruit ging voor hem (hij lag tenslotte op tijd in bed gisteren) Vandaag gezellig straks wat drinken met collega's/vriendinnen, later nog een vriendin op bezoek en verder nog even eten voor vanavond halen (eerst maar eens bedenken wat..) Fijne dag allemaal
@Momeera: Jeetje heel veel sterkte, lijkt me erg pijnlijk. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. @Kibbeling: Druk dagje gisteren. En gelukkig is Lucas niet de enige baby die ongeduldig is @Judith: Oei dat was een kort nachtje, misschien kan je overdag nog wat bijslapen? Hier krijgt Thomas een loge, dus straks heb ik vier kinderen in mijn uppie. Best knap toch haha Gelukkig is het lekker weer, dus kunnen ze lekker buiten spelen. Vanavond lekker patatjes eten en dan zetten we de tv met ingebouwde dvd speler (die we voor in de caravan gekocht hebben) in Thomas zijn kamer, mogen ze vanuit bed nog een filmpje kijken.
Bekijk bijlage 167094 Uitgerekend: 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram - 40 weken 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken 04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora 2845gam - Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 12 aug Momeera - Nacontrole gyn 23 aug Kibbeling nacontrole gyn Afspraak (baby's): 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: 27 augustus?? Wie gaat er mee: Sandra MendieC Felicee marry Lan Kiwi Momeera Bloesem Kibbeling
Goedemorgen dames, Even kort, moet er vandoor. Vanavond meer. Odess: idd respect voor je doorzettingsvermogen! Kan me goed voorstellen datje het soms niet mee zet zitten met de bv, door de vermoeidheid is het wel lastig om het te relativeren. Hopelijk komt er snel rust in de tent! Sprongetjes: bij K. heb ik dat nooit gemerkt, die was altijd zo constant. Bij I. had ik duidelijk 5 weken sprong gemerkt met 3,5 week (haar gecorrigeerde leeftijd was precies 5 weken). Veel onrust, vaak willen drinken, hazenslaapjes etc. Dat heeft 2 dagen geduurd. Lovely: een sprong kan zelfs 2 weken duren. Hopelijk is er snel weer rust bij jullie. Sandra: succes met jullie loge! Kibbeling: heeft laten huilen niet geholpen? Soms is er geen andere optie. Ze huilen vaak ook omdat ze oververmoeid zijn en dan helpt niets anders dan even laten huilen. Hier hebben we bij beide kids moeten doen. Na 2 weken was het huilen zo goed als over voor het slapen gaan. Maar het is wel heel vervelend he om je kleintje te horen huilen. Mom: ach meid, jij krijgt ook veel voor je kiezen he. Veel beterschap! Hier: jiehaa! Onze kleine meid heeft voor het eerst echt doorgeslapen! Om 22:30 uur de laatste voeding en ze kwam weer om 6:15 uur! Heerlijk. Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik ga er vanuit dat het eenmalig is Dan kan het alleen maar meevallen. Het grappige is dat K. ook precies met 6 weken doorsliep en I. voor het eerst ook dus precies met 6 weken!
@Hester, wat super goed zeg dat V. al zo actief is. En gezellig dat je ouders en zusje ook mee gaan. Hoever is ze nu zwanger? Of dat niet je zus? @Marry, goed van Noami dat het zo goed gaat! Waar gaan jullie naartoe op vakantie? @Elise, wat een moppie en zo'n bruin koppie..nu al in de zon gelegen? Vind één nachtvoeding ook prima te doen. @Judith, ik gebruik ze nu even niet en de uitslag is weg. Denk inderdaad dat het te veel afsluit. Pfff één borst met 9 uur de tussen lijkt mij inderdaad pijnlijk. Hier wilde J. vannacht ook één borst, viel meteen in slaap. Prima, maar wat doen dat pijn zeg. @Priscilla, zegt de kraamhulp er ook niets van? @Odess, dat is inderdaad even zwaar zeg. Wel een goede nacht gehad? J. was gisteren heel veel wakker, mijn man zei ook meteen een sprongetje. Maar hij huilt niet (in tegenstelling tot B. toen) dus weet het niet zo goed. Wat lief van je man! Kolf je elke dag op een bepaald tijdstip of wisselend? @Bloesem, heel veel succes en sterkte vandaag met de begrafenis. Blijkbaar geven we allemaal hetzelfde de bv, fijn om te lezen. @Meta, klinkt goed zeg met M. Fijn dat je zo hebt genoten op vakantie. @Kibbeling, bij Transavia hebben ze ook reiswiegjes, wij vliegen maar twee uur dus koomt vast goed. Vind dat ook lastig als J. even huilt want het lijkt uren al is het vaak maar een paar minuten. @Kiwi, dat is pas genieten of niet..hopelijk is het niet eenmalig. Hier alles goed..mijn ouders genieten erg van de kleintjes, jammer van het slechte weer.
Kibbeling, you go girl Hopelijk kan je ff bijtrekken vandaag Judith, hopelijk jij ook ook nog ff een slaapje vandaag! Vervelend he, als ze niet meer gaan slapen! Sandra, dat is zeker knap! Heel veel sterkte en succes vandaag Kiwi, ooooow wat heerlijk Geniet ervan meid Hopelijk was het niet eenmalig Mom, dikke knuffel meis! Wat naar, doe kalm aan en knap snel weer op! Felicee, elk kindje reageert natuurlijk anders, misschien is J. niet zo'n huiler? Zou wel fijn zijn toch Veel plezier met je ouders! Hier geen fijne nacht gehad. Nu zaten we om 8 uur vanochtend al op voeding nr 4 en inmiddels ben ik de tel kwijt. We zijn redelijk gaar maar goed. We doen nu een experiment - hij ligt bij E. op de kamer voor het middagslaapje. Hij maakt namelijk heel veel herrie, waarbij hij geen pijn heeft ofzo, maar gewoon herrie maakt. Wij slapen dan echt niet en ons viel op dat E. en R. eigenlijk qua geluidjes niet op elkaar reageren. En idd, onze vent ligt nu al ruim een half uur herrie te maken en te jammeren (echt huilen is het niet, dus hij heeft nergens last van) en E. ligt gewoon lekker te slapen!!! Ik denk dat vanaf vandaag onze kinderen op 1 kamer slapen (mits E. er niet onder lijdt natuurlijk). Ik hoop dat R. zich nog wel ff neer geeft en lekker gaat slapen, maar voorlopig lijkt het daar nog niet op. Heel bijzonder dat zij daar geen last van lijkt te hebben! En misschien slapen wij dan nu ook wat beter! *duim*
@kiwi: Ohh heerlijk zeg, ik hoop dat het niet eenmalig is. Odess: Hopelijk kom je op deze manier aan wat meer slaap. Hier net even geshopt op kleertjes.com, maatje 62. Want 56 wordt bij sommige kledingstukken al wat te klein. Wel leuk shoppen trouwens met 50 procent korting en een kortingscode van 10 procent
Odess, komen jullie een kamer te kort? Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, hoop het zo voor jullie dat het goed gaat en jullie meer rust kunnen pakken? Wonderbaarlijk hè dat kleine kinderen door elkaars herrie kunnen slapen. Hier zijn ze ook nog nooit van elkaar wakker geworden, ze slapen weliswaar apart. Maar K. kan behoorlijk hard praten, stampen, een meter van haar vandaan, zonder dat ze ooit wakker is geworden. En K. wordt al sowieso nergens wakker van, je kan werkelijk waar een kanon afschieten.
Mijn schoonzus is zwanger (na IVF) en ze is nu al over de helft, gaat heel goed! Ben er zo blij mee Lief dat je het vraagt. Hoe lang blijf je bij je ouders? Kiwi: wow! Doorslapen! Lekker joh. Odess: hopen dat je gauw een beetje kunt bijtanken. Mijn man had onze kleine V. in mijn afwezigheid maar liefste DRIE KWARTIER in de wipstoel gezet en... hij vond het gelukkig nog leuk ook Hij had zich heel goed vermaakt, zei mijn man, met de poppetjes die eraan hangen. Ik doe hem er altijd maar hooguit 10 minuutjes in, maar zo mannen onder elkaar werkt dat dus waarschijnlijk anders Vanmorgen heeft V zijn eerste prikjes gehad: is jullie baby er ziek van geweest? Voor de zekerheid maar paracetamol in huis gehaald.
avond!! @ lovely wat een mooi mannetje!! @ odess mooi dat alles goed gaat met je dochter.o en het huildagje ken ik wel. @ bloesem ik hoop dat het goed komt want als ze naar het ziekenhuis moet is ze helemaal de pineut want kindje is niet verzekerd.minder joh dat je last heb van je wond. @ meta mooi dat je kleine meid het super doet!! @ kibbeling ja ik vind het ook erg maar haar schoonouders vinden haar maar niks kan ik me bij inzien want ze vertik het gewoon en laat haar man alles doen ik hoop dat het goed kom.moeilijk is dat he om je kleine te laten huilen.vind ik nou ook hoor. @ momeera heel erg veel beterschap voor jou @ judith hier ook zo eentje 10 uur voeding toen om 4 uur en toen hazenslaapje gedaan voeding en toen terug in bed gelegd niet willen slapen dan maar bij moeders @ kibbeling jij ook al ik blijf ook altijd liggen tot me vriend gaat alleen als hij dag heeft moet ik het niet proberen @ sandra zo complete luxe voor de kids vanavond en dan heb jij rust @ kiwi jij ook al een heerlijke nacht gehad dus!! @ felicee dat vragen ik en een vriendin ook af zei verstop het kraamboek voor iedereen.dus ze hou wat achter maar wat.iedereen vind stom hoe ze nu doet. @ odess balen joh dat je een rotnacht heb gehad en veel voedingenhoop dat zeze methode wel werkt. @ hester whaha typisch mannen he @ hier heb niks te vertellenja dat ik heerlijk heb geslapenen lekker bed vol kindjes had vanmorgen
Hester: ach, V. zijn eerste prikjes. Nog last gehad? K. had nooit last van zijn prikjes behalve van de allereerste dus. Ontzettend pijn aan zijn beentje. Hij kon het amper bewegen. En de plek was ook helemaal hard. Na paracetamol ging het een stuk beter. Judith: hahah, poeppraat. Maar ik begrijp je helemaal hoor. De eerste periode van zindelijkheidstraining is zo ontzettend intensief, het lijkt alsof je nergens anders meer mee bezig kunt zijn. Ik dacht dat K. nooit zelf zou aangeven dat hij moest. En als hij dat aangaf dan was het vaak ook wel te laat. Maar het gaat heel snel heel goed. Nu weet hij niet beter dat hij op de wc zijn behoeftes moet doen. En nog pas 2 maanden geleden moest hij niets van potjes hebben! Ik heb hier nog zitten klagen dat ik het idee had dat voor zijn leven lang een luier om moest. Felicee: zijn jullie aan het genieten? Hier: mijn man heeft spontaan volgende week vrij genomen. Vind het zo gezellig. Wij gaan vanavond maar eens een avondje uit eten plannen. Hebben weer te lang niet gedaan. Lekker tijd voor ons tweeen, hebben we even nodig. Verder hier lekker rustig avondje. Beide kids liggen vanaf 19:15 uur op bed. Ik ben benieuwd of I. vannacht ook zin heeft om door te slapen. Zou leuk zijn!
hey dames. snel berichie van hier, met mij nog steeds klote vanmorgen weer van de trap geflikkerd huilbuien en mega last va nde buik. verder rowan woog dinsdag 4016gram en 52,5cm lang. toppertje. verder maandag overgrootoma 95jaar geworden. ging het s'avonds mega slecht half 7 op bed gebracht, zei ze wrom ze in een kartonnen doos lag, en gister ging het zo slecht, dat ze ook neit meer gereanimeerd wilde worden. vanmorgen waren vriend zijn ouders er net een kwartier en toen was het gebeurt. woensdag op begrafenis donderdag kinderarts. hoe beu kun je alles zijn nu