Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

verder heb ik al een tijdje niks bij gelezen, hoop dat het bij iedereen goed gaat. zodra ik mijn draai gevonden heb weer kom ik weer langs. maar nu zo geen zin in sorry daarvoor

2. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Momeera, jeetje wat vervelend. Het mag nu wel eens klaar zijn met de lichamelijk ellende bij jou. Beterschap!

@ Sandra en slapen ze alle 4?

@ kiwi, wat heerlijk dat doorslapen. Ben benieuwd of het I het vanacht weer doet. En K sliep dus met bv ook al met 6 wkn door als ik het goed gelezen heb? Bij C duurde het eindeloos voordat hij doorsliep en ik dacht dat het door de bv kwam.

@ Odess, hopelijk werkt het experiment, want zoals ik het lees kunnen jullie een paar uurtjes slaap erg goed gebruiken momenteel.

3. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Zomaar gecondoleerd met je overgrootoma. Klinkt niet fijn nog steeds zo een zere buik. Wat zei de gyn daarover bij de nacontrole?

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sandra de dag met de 4 kids overleefd in je eentje? En nee hoor lucas is niet de enige die ongeduldig is met eten.. Shoppen met korting is altijd leuk :D
    Kiwi het laten huilen heeft niet geholpen gister avond, uiteindelij knog een klein flesje voeding gegeven en daarna nog even bij me gehouden maar uiteindelijk toch in bed gelegd en toen was hij wel zo vertrokken. En laten huilen is idd moeilijk maar langzaam aan kan ik er steeds iets beter tegen en moet ik manlief er ook op wijzen dat hij er niet op in gaat. We leren het wel.
    Oh lees net dat je hebt mogen doorslapen van de kleine meid!! Lekekr :D
    Felicee 2 uur is idd nog te overzien met de kleine in het vliegtuig. Wij vliegen iets langer.. uurtje of 9 dacht ik dat het was. Ik heb het eens getmed het huilen en na 2 minuten dacht ik al oh ik moet er heen... Maar ik word steeds sterker erin!
    Odess de dag was te vol om bij te trekken, maar ach we hebben een rustige avond nu dus dat scheelt ook al. Ik hoop voor je dat het samen slapen op 1 kamer je geluk zal gaan brengen!!
    Hester de kleine alweer de eerste prikjes wat gaat de tijd snel zeg!
    Pris normaal staan we wel samen op, maar vandaag dacht ik ja dag ik zat als laatste met de kleine op en hij lag al te slapen... Hij heeft de kleine verschoond en daarna flesje gemaakt en gegeven! Een bed vol kindjes kan ook gezellig zijn :D
    Zomaar gecondoleerd. Het geluk is jullie ook niet gegund he? Heel veel sterkte komende periode.

Hier vanmorgen met vriendinnen wat wezen drinken en lunchen en uit eindelijk zijn we de gehele dag lekker met elkaar en de kids op stap geweest. Was reuze gezellig. Vanavond lekker simpel patat gegeten en genoten van een rustige avond. Stijn is na zijn flesje van 19.30 uur compleet moe in slaap gevallen en hebben we lekker op bed gelegd. Manlief heeft nog wat aan zijn bootje (modelbouw) gesleuteld en ik heb lekker op de bank gehangen en daarstraks bijna mn laptop uit het raam gegooid van 4 hoog!!! Hij deed weer eens voor de zoveelste keer niet wat ik wilde dus zit nu heel saai in de computerkamer alleen en manlief zit in de woonkamer.Straks Stijn wakker maken voor zijn laatste fles en hopen dat hij dan weer lekekr zal gaan slapen en dat wij vandaag ook op tijd in bed liggen. Eigenlijk wel raar van ons.. Slapen ze eindelijk moeten we ze weer wakker maken voor het eten, maar anders slaat hij teveel voedingen over...

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Hester: Ahh V. ook al zijn eerste prikjes, heeft hij er nog last van gekregen?

@Kiwi: Wat leuk dat je man een week vrij is volgende week.

@Zomaar: Gecondoleerd met je overgrootoma. Ik hoop dat je, je snel weer beter voelt.

@Kibbeling: Gezellig dagje gehad zo te lezen!

Nou hier liggen ze alle vier te slapen, vond het wel druk en dan vooral Thomas, die normaal heel rustig is en heel goed luistert, maar nu ineens hyper was niet normaal:$
    Maar goed het was wel gezellig, vooral toen we de kleine tv in Thomas zijn kamer hadden gezet was groot feest, lekker filmpje kijken uit bed.
    Daarna gingen ze nog heel lang kletsen zeiden ze, maar na een kwartier waren ze stil haha, toch wel moe.

Wij gaan volgende week trouwens op vakantie naar Duitsland, nou heb ik mijn baby reisapotheek dit:
    -zetpillen
    -ORS
    -Luv
    -Neusspray
    -Zonnebrand factor 50
    -Thermometer
    -Iets voor de muggen (mag een baby dat??)
    Ben ik zo aardig compleet of vergeet ik iets??

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Bloesem: ja, K. sliep met bv met 6 weken door. Het kan dus zeker met bv. Volgens mijn schoonmoeder sliepen al haar kinderen (4 stuks) met bv tussen 4 en 7 weken door. Dus toen K. van 5 weken vond ze het bijna raar dat hij niet doorsliep en ik moest maar op schema voeden. Ze zei letterlijk: "Babies moeten leren dat als het maagje wat leger is dat het niet meteen eten betekent." Dus ik moest maar op de klok voeden en 's nachts steeds een beetje gaan rekken om uiteindelijk op 8 uur tussen de voedingen te komen. Ik heb beleefd geknikt en ben vervolgens gewoon op mijn manier doorgegaan. Alsof een baby van 5 weken moet doorslapen. Maar blijkbaar was dit de manier vroeger, zo deden ze het allemaal. Maar goed, K. sliep dus een week later geheel uit zichzelf door.
    Mijn moeder vertelde mij dat in haar tijd geadviseerd werd om de babies vanaf dag 1 tussen 00:00 uur en 6:00 uur helemaal niet te voeden. Met harde hand leren doorslapen dus. Ben blij dat we tegenwoordig toch wat bijdehanter zijn en niet naar dit soort onzin luisteren.

Zomaar: gecondoleerd.

Kibbeling: hier gaan we ook de dame zo wakker maken voor (hopelijk) de laatste voeding tot morgenochtend. Ik maak haar trouwens nooit echt wakker. Ik haal haar zo uit haar bed en al slapend voed ik haar. Ze doet dan netjes haar mond open terwijl ze verder slaapt, haha

7. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedenavond meiden!

Judith, hoe is het met Roans oog? Ik kan me voorstellen dat je Evy's zindelijkheid nu lastig vindt met borstvoeding. Hier is het ook al een paar keer gebeurd dat ik net Hadassa de fles aan het geven was en dat Naomi ondertussen in haar broek stond te poepen. Heel fijn...;)

Priscilla, wat een heftig verhaal van je vriendin! Hopelijk komt het allemaal goed.

Sandra, haha geduld hebben is ook ontzettend moeilijk!

Lovely, lieve foto joh!

Bloesem, sterkte bij de begrafenis.

Odess, jeetje meid, echt respect hoor voor jou/jullie! Het is echt zwaar als ik het allemaal zo lees en ik vind het knap dat je het volhoudt!

Meta, wat heerlijk dat je zo genoten hebt en geniet! Zwemmen lijkt mij ook zo lekker. Ik mag het wel weer maar heb de gelegenheid nog niet gehad.

Kibbeling, klinkt inderdaad als een druk dagje gisteren! Ai, niet al te lange nacht gehad dus. Al moet ik zeggen dat Haddasa altijd haar laatste fles om twaalf uur krijgt (en ik dus pas tegen enen slaap) en om zes uur weer wakker is. Vermoeiend, haha! (en dan mag ik nog niet klagen, lees hier over veel nachtbrakers)
    Leuk, een dagje weg met vriendinnen!

Momeera, ah meid wat naar! Sterkte ermee!

Sandra, en overleefd met de 4 kinders? Ah ik lees dat het goed is gegaan en dat ze slapen. Kinderen kunnen zo anders zijn als ze in een 'anders dan anders' situatie zitten, apart is dat.

Kiwi, wat goed! Nu maar hopen dat dit doorzet hè?!
    Ik denk dat je het tegen mij had (over de poeppraat) ipv Judith. Het plassen gaat goed maar poepen nog helemaal niet. Houd me maar vast aan het idee dat het vanzelf goedkomt haha!
    Wat fijn joh, je man een week vrij! Heerlijk een avondje weg met z'n tweeën, hebben wij ook erg van genoten vorige week.
    Haha, inderdaad gewoon beleefd knikken en daarna je eigen plan trekken. Mijn moeder wil ook nog wel eens dat soort dingen roepen hoor. 'Gewoon laten huilen (inderdaad in combinatie met op schema voeden)', 'Jij was net voor je eerste verjaardag zindelijk' en 'Ik zou toch maar eens zorgen dat ze zindelijk wordt' komen hier regelmatig langs. Ik heb haar heel wat keren proberen uit te leggen dat daar tegenwoordig anders over wordt gedacht maar nu knik ik ook maar gewoon. Ze bedoelt het goed. Moet trouwens tegenwoordig wel lachen om dat 'laten huilen' want zelf kan ze dat bij mijn meiden absoluut niet!

Felicee, over een week heeft manlief twee weken vrij (vanwege de bouwvak is z'n eigen bedrijf dicht), dan gaan we wat dagjes weg. In september gaan naar Groenlo, in de Achterhoek. Heb in beide vakanties erg veel zin!
    Fijne dag gehad bij je ouders? Wonen ze in het noorden van het land? (misschien heb je het wel verteld hoor maar dan ben ik het vergeten..;)) Ik had namelijk mijn ouders aan de telefoon en die vertelden dat het daar regende terwijl ik in de zon in de tuin zat.

Odess, meid ik hoop dat dit een oplossing voor wat meer slaap is! Naomi was een hele 'moeilijke' baby en je bent dan zo op zoek naar iets wat helpt! Welterusten voor vannacht, duim voor een goede nachtrust!

Priscilla, lekker toch, als je even niks te vertellen hebt en het gewoon goed gaat?!

Hester, ach de eerste prikjes. Nooit leuk, helaas wel nodig. Heeft hij nog last gehad? Naomi had er (gelukkig) nooit last van maar paracetamol in huis hebben is natuurlijk nooit weg.

Zomaar, wat heftig allemaal joh. Gecondoleerd met het verlies van je overgrootoma. Het klinkt alsof je echt zwaar in de put zit. Heb je hier al eens met de huisarts over gepraat? Kijk uit dat je niet in een postnatale depressie terecht komt, zoek op tijd hulp hè?!

Hier lekker dagje gehad. Heerlijk de boel de boel gelaten en van de zon genoten. Vanmorgen een lange wandeling gemaakt (met bonkend hart maar hoera, Naomi bleef droog!) en vanmiddag in de tuin. Ik heb Hadassa vanmiddag een tijdje in de schaduw in haar wipper gezet. Ze vond het heerlijk en Naomi met haar. Zo lief, N. probeert echt met H. te spelen op haar manier. Soms een beetje te ruw (moet wel constant opletten) maar ze bedoelt het goed.

Vanmorgen heb ik op vakantieveilingen een weekend weg naar de Ardennen 'gewonnen'. Het is een cadeautje voor de verjaardag van m'n man. Ik heb het weekend van onze trouwdag (21 april) geboekt en op de 21e wil ik dan graag een dag naar Parijs. Daar ben ik ten huwelijk gevraagd dus dat heeft een speciale betekenis! Het is nog ver weg maar ik heb er nu al zin in. Benieuwd wat manlief ervan vindt!

Naomi is gisteren de hele dag droog gebleven (qua plas) en vandaag maar één ongelukje in de tuin (zo door haar badpak over mijn voeten heen...nice...;)) Ze heeft vandaag de hele dag niet gepoept, ik hoop niet dat ze het aan het ophouden is. Het ongelukje kwam doordat ze heel boos was (ze stond te krijsen), eergisteren had ze dat ook. Lijkt alsof ze dan geen controle meer heeft over de spieren daar, herkent iemand dit?

Met Hadassa gaat het prima. Ze komt vrij regelmatig voor een fles al wil het na een aantal dagen wel weer eens verschuiven. De laatste fles ligt wel altijd rond twaalf uur (moet ik haar voor wakker maken) en de eerste rond zes uur.

8. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @zomaar, gecondoleerd.

@odess hopelijk werkt jullie nieuwe tactiek!

@Sandra, leuke foto! Wij hadden deet op vakantie in egypte tegen de muggen en dat mochten we wel op de kleertjes of bedje smeren maar niet op het huidje. We hadden overigens wel de sterke variant omdat het Afrika is. In Europa heb je een lichtere versie die je misschien wel mag smeren.

@mom, beterschap meis!

@Elise, leuke foto!

@marry, jullie meisje slaapt al goed door zeg!! Lekker hoor.

@hier, heb een blaasontsteking te pakken. Vandaag maar met een kuur begonnen, hoop dat het snel over is en dat ik dan minder drang heb om telkens te plassen.

@

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @momeera: oei da's pijnlijk, sterkte!!!

@zomaar: auw, vaker van de trap gevallen? Pas op jezelf hoor! Gecondoleerd met je overgrootmoeder…

@sandra: kan leuk zijn he, een logeetje? (maar ook erg vermoeiend…). Ik heb ook muggenspul gekocht dat speciaal voor baby’s is, maar niet preventief maar als ze al geprikt zijn….kan even niet op de naam komen, die zoek ik nog wel even op. Veel mag niet omdat er deet in zit en dat is erg slecht…

@nachtvoeding: ik heb M vanaf dat ze een week of 2 was niet meer wakker gemaakt voor de nachtvoeding, dus laat haar gewoon pitten ook al is het 6a7 uur (met haar gewicht kon dat ook) wel overdag maar dat was nooit een succes, dan gaf ze veel te veel terug. Nu maak ik haar overdag wakker als ze meer dan 3,5 uur achter elkaar slaapt en dan wacht ik tot ze er zelf om ‘vraagt’ zeg maar, dat is dan altijd binnen een uurtje wel .. Ze had een keer 6 uur liggen slapen overdag en toen was ze superactief snachts…oei

@wippertje: Hester, ik las dat je V. maar 10 minuutjes in de wipper doet, doe je dat omdat het niet goed voor zijn lijfje is? Ik heb zo’n Babyborn geval en volgens mij is dat ergonomisch wel ok, maar twijfel nu een beetje of ik M er niet te lang in laat (soms wel 2 uur… ze valt er wel eens in in slaap en dan leg ik haar plat…)… ze wil echt alles zien nu… (gisteren had ze een goed gesprek met haar linkervuist haha zo schattig). Hoe doen de anderen dit???

… ben nu bij met lezen en reageren, ga het weer een beetje beter bijhouden, kon er de afgelopen 2 dagen weinig tijd voor vinden…

Het is nu wel druk vind ik thuis, ik laat me niet gek maken, maar met de kids thuis en achterstallige vakantiewas en een man die niet heel actief aanwezig is loop ik constant van hot naar her en schiet het nog niet erg op, omdat ik ook nog leuke dingen met de kids wil doen zoals spontaan naar de speeltuin … Het gaat op zich prima, ik heb veel energie, hou me heel goed aan meer gezonde eetgewoonten en nu val ik even niet af maar ik voel me echt 100x fitter en vind het zo heerlijk om zonder die dikke buik te kunnen bewegen, en alles is weer lekker bijgetrokken (ehh…. Relatief dan : heb nog steeds een lelijke blubberbuik, maar mn onderstel is ok… ook fijn.)

Veel gedaan gisteren, had de kids zonder na te denken beloofd naar een buiten speeltuin te gaan hier id stad, toen we terug kwamen vd boodschappen kwam ik erachter dat ik geen auto had vdaag....man moest naar een crematie ve collega... dus zijn we maar gaan lopen... is 3 kwartier wandelen maar we hebben er anderhalf uur over gedaan, omdat ik bedacht had dat we een fotospeurtocht voor papa gingen maken (anders zitten ze elkaar al lopend in de haren, of steeds ‘is het nog ver’)… ging prima, lekker wandelen in de zon. Ze mochten om de beurt een foto maken… toen 3 uurtjes besteed in de speeltuin: M lekker aan het tukken in haar wagen in de schaduw, kids heerlijk aan het spelen en ik met m’n Karin Slaughter in de zon…Man is ons op komen halen aan het eind van de dag, daarna lekker blauwe hap (Indisch) gehaald voor ons en patat voor de kids.. ‘savonds zitten borrelen met de buurtjes die morgen op vakantie gaan, super gezellig maar laat geworden!

Ow ja nog even over de vakantie: zoontje was voor het eerst op kamp, toen we hem gingen halen vertelde de leiding dat hij veel heimwee naar zijn zusje gehad had… moest beetje huilen tijdens het eten enzo… ahhh zo zielig… ze hadden hem heimweepilletjes gegeven en die hielpen wel volgens hem;) .... (tictac) Hij heeft toch meer plezier dan verdriet gehad dus hij wil volgende keer wel weer mee… Hij knuffelde M. wel helemaal plat toen we hem kwamen halen…:p

Vandaag of morgen ga ik lekker een paar uurtjes weg met mn beste vriendin: museum, terrasje&eten.. zooooo’n zin in!! Nu maar even wat in het huishouden doen!
    Fijne dag allemaal!!!

10. sandra

sandra Fanatiek lid

@Marry: Wat leuk een weekendje veluwe. En ook nog naar Parijs, ook al duurt het nog even de voorpret is ook leuk.

@Supermom: Oei een blaasontsteking, hopelijk knap je snel op.

@Meta: Klinkt als een superleuk dagje, heerlijk eind gelopen en wat een leuk idee die foto speurtocht, gaat je man hem dan nog nalopen?
    Ga je donderdag (als het droog is) nog mee naar de kievit?

Hier het logeren overleefd, het was eigenlijk heel erg leuk. Nu lekker een rustig ochtendje thuis. Thomas is een kasteel aan het metselen, met minibouwsteentje en cement op basis van water, hij wordt helemaal leuk.

Vanmiddag komt mijn oma op kraamvisite, hopelijk gaat Jasper niet weer zeggen uw bent heel oud he oma? Jaa zegt oma (die overal ja op zegt omdat ze het allemaal niet zo goed meer hoord) Dan gaat u bijna dood zegt Jasper:$ Jaaa zegt oma (pff was ik even blij dat ze niet zo goed kan horen) Ga Jasper zo nog maar even toespreken.

11. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Sandra, hahaha eigenlijk is dat wel grappig dat kinderen zo direct zijn.

@meta veel plezier met het vriendinnen dagje uit! Altijd lekker zo een dagje.

Zometeen naar een bruiloft. Ik hoop dat ik het volhoud.

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dames van de Kievit, ik zie onze zoveelste uitgestelde date van a.s. donderdag wederom in duigen vallen. Er wordt weer veel regen en wind voorspeld a.s. donderdag! Hopelijk veranderen de voorspellingen nog wel.

Supermom: veel plezier. Hopelijk hou je het goed vol.

Sandra: ahahah, maar goed ook inderdaad dat oma een beetje doof is.

Meta: aaah, wat schattig van je zoontje dat hij zijn zusje zo mist! En wat een heerlijke dag heb je vandaag gehad. Flink genoten?

Marry: haha, ik wist idd dat jij het was van die poeppraat, er is even wat verkeerd gegaan met typen geloof ik. Judith had er ook over zindelijkheid vandaar dat ik de namen door elkaar heb gehaald.
    Fijn dat het zo vlot met de training!

Odess: hoe ging jullie experiment?

Hier: een heerlijk rustig dagje. K. is vanaf vanochtend al bij opa en oma en logeert vannacht ook daar. Dus we hebben een relax dagje:D Vanmiddag naar de kapper geweest, ik zie er dus weer uit:)
    Baal van de weervoorspellingen volgende week. Het wordt weer niks, bah!
    Over 5,5 week gaat onze kleine meid alweer naar het KDV! Jemig, vind het wel moeilijk. Kaj ging het eerste 2 jaar van zijn leven naar een hele lieve gastouder, daar had ik het wel wat makkelijker mee. Dit vind ik wel heel spannend. Gelukkig hebben wij een kleinschalig kdv, de leidsters zijn allemaal super lief en het sfeertje bij de babygroep is heel ontspannen. ER zijn maximaal 8 babies per dag, dus dat scheelt wel. Ze zitten boven in het huis, terwijl de dreumesjes en peuters beneden zitten. Lekker rustig dus.

13. sandra

sandra Fanatiek lid

@Supermom: Veel plezier!!

@Kievit: ?Vrees ook dat het weer in het water gaat vallen. Anders maar gelijk afspreken voor de laatste week van de grote vakantie, dan zijn wij weer terug.

@Kiwi: Wat gaat het snel he, mijn verlof is officieel 8 aug. afgelopen, gelukkig ben ik voorlopig nog wel vrij. En jullie meisje gaat het vast helemaal naar haar zin krijgen op het KDV.

Lucas met zijn overgrootoma (mijn oma)
    Bekijk bijlage 167444

14. Hester

Hester Niet meer actief

Odess hoe gaat het?

Zomaar gecondoleerd en doe rustig aan. We horen wel weer van je als het beter gaat.

Lan hoe gaat het met jou nu?

Kiwi wel fijn max 8 baby's! Lekker klein groepje. I gaat het er vast naar haar zin hebben.

Onze V gaat komende vrijdag al wennen op het kdv: in de groep van onze oudste dus ik heb er mooi een spion! Haha!
    Hij gaat maar 2 uurtjes en de week erna nog eens 3 uurtjes. Ik Zal intussen lekker naar de kapper gaan.

Meta: over de wipstoel: ik zet hem er niet zo lang in omdat hij het liefst redelijk rechtop erin wil zitten en dan vind ik 10 minuten genoeg. Maar als hij plat zou liggen, zou ik hen er ook gewoon inlaten hoor.

Mijn moeder heeft nu 2 weken vakantie dus ik ga vanaf morgen weer gezellig een paar dagen met de kindjes bij mijn ouders logeren - zin in!

Gisteravond was het nog zo lekker weer: we hebben de hele avond buiten op het strand gezeten. Kindjes waren allebei heel lief en de zon ging onder dus een mooie avond.

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hester: heerlijk, je lekker laten verwennen door je ouders. Naar welk strand zijn jullie geweest?

Sandra: ach gossie, wat een leuk plaatje. En wat is lucas een heerlijk mannetje zeg!

Bah, heb mij eindelijk ingeschreven op een sportschool. Nog niet zo lang geleden had ik gezworen om niet meer aan die onzin te doen, ben namelijk ook nog lid van een tennisvereniging. Doe dat ook veel liever, maar met tennis raak ik mijn blubberbuik niet kwijt! Moet er toch aan geloven. Ik ga voornamelijk BBB en Pilates doen, lekker effectief. Mijn bovenbenen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, moet dus ernstig actie ondernemen!

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat goed dat je naar de sportschool gaat Kiwi, aan mij is dat echt niet besteed, heb het weleens geprobeerd maar ik vind het drie keer niks.
    Maar goed hier moet er dus ook echt wel wat af, na de vakantie ga ik elke dag weer een uur wandelen (met de honden) en aan de Sonja.

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ff snel - koppijn en een onrustig mannetje, dodelijke combi. Hij is nu even stil jippie! De avonden zijn hier nog lang niet ontspannen helaas. Maar vannacht was ongekend! Durf het bijna niet te typen maar na de laatste voeding van half 1 kwam hij om 6 uur! En daarna werden we om 9 uur gewekt door E! We zijn kapot allebei! (de eerste keer langer slapen na die korte nachten is killing, net alsof het dan allemaal eruit komt ofzo) Ow ik hoop zo dat dit het begin is van doorslapen! E moest vannacht om 3 uur huilen dus ik in de startpositie, was R niet eens wakker! E heeft vanmiddag wel erg lang geslapen, dus even in de gaten houden of zij er geen last van heeft. Vannacht hebben we haar niet wakker gezien toen R dat was maar je weet het niet!

Kiwi, hoe was de nacht van I?

Sandra, lieve foto. Lijstje is aardig compleet, al neem ik ook altijd nog een vijltje mee.

Nu kolven en naar bed, ben kapot Hopen dat R meewerkt!

18. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Supermom, wat naar dat je blaasontsteking hebt! Heb je het vol kunnen houden op de bruiloft?

Sandra, fijn dat het logeerpartijtje geslaagd was. Wat een lieve foto van je oma met haar achterkleinzoon! Haha, die Jasper. Niet netjes, wel grappig!
    We gaan een weekend naar de Ardennen, niet de Veluwe (is moeilijk te combineren met Parijs in één weekend...:D)

Meta, klinkt als een hele leuke dag met je vriendin! Laat je inderdaad niet gek maken, volgens mij heb je het allemaal wel 'onder controle'.

Odess, meid wat fijn dat R. afgelopen nacht zo lang heeft geslapen! Ik duim voor jullie dat hij dit doorzet!

Kiwi, lekker hoor zo'n dagje rust! Wat goed dat je lid bent geworden van de sportschool zeg! Ik heb er ook zo'n hekel aan, daarom sport ik nu thuis op de Wii. Iedere dag een half uur (ook niet altijd zin in, maar goed) en dat werkt best lekker moet ik zeggen.

Mijn schoonouders vierden vandaag hun verjaardagen dus daar geweest. Was erg gezellig, m'n zwagers en schoonzussen waren er ook. Zij hebben ook allebei een kindje gekregen de afgelopen maanden (één in januari, één in juni) en we hebben hele leuke foto's gemaakt van de drie nichtjes en neef.

Zit een beetje in de stress. Ik ga maandag naar het concert van Take That in de Arena en nu hebben ze het concert van vanavond in Denemarken afgezegd omdat Robbie Williams erg ziek zou zijn (voedselvergiftiging). Het is nog niet duidelijk of het concert van maandag wel doorgaat. (Kiwi, had jij dit al gehoord?)
    Ik zou echt onbeschrijfelijk balen als het niet doorgaat, ik verheug me hier al zo lang op! :(:( We gaan met een groep vriendinnen maandagochtend al heel vroeg naar de Arena om 's avonds een goede plek te hebben, willen er een leuke dag van maken en nu dit.
    Manlief snapt er niks van maar aait me af en toe met een afwezige blik over m'n hoofd. Doet een beetje denken aan de 'komt wel goed schatje' reclame. ;)

19. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @marry, ja ik heb het tot het einde vol gehouden maar moest wel strompelend en met harde buiken naar huis. Ach het was het laatste stel dat nog moest trouwen in de vriendengroep dis moest wel afsluiten ;).

@Sandra, hebben ze geen rare dingen gezegd? ;)?

@odess ik duim voor je dat hij nu gaat doorslapen.

@ lan, hoe is het nu met hulp? Is het al wat rustiger voor je? Of moet de hulp nog komen?

20. sandra

sandra Fanatiek lid

@Marry: haha ik was niet helemaal bij geloof ik met de Veluwe:D
    Oei ik hoop dat het doorgaat maandag.

@Odess: Is je hoofdpijn al over? En nog een beetje kunnen slapen, ik hoop het voor je.

Ik heb net alle kleertjes maat 50 uit de kast gehaald, oei dat doet pijn in mijn moederhart. Zeker omdat Lucas waarschijnlijk ons laatste kindje is, het gaat zo snel allemaal:(
    Als ik in mijn hart kijk zou ik nog heel graag een vierde kindje willen (over een paar jaar) maar als ik met mijn verstand kijk, is het gewoon niet verstandig.

Deel Deze Pagina