Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow jee, kan je er ook nog wel bij hebben. Hoe gaat het verder met je en Maikel?... Er zijn er in ons clubje al 3 met een kindje met een liesbreukje toch? Komt het zoveel voor of toeval?

2. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een saai weer... gelukkig sinds afgelopen digitale tv (met tijdelijk alle kanalen) en paar weken geleden een grote LED tv gekocht dus we zitten veel aan de buis gekluisterd... net is mn nieuwe telefoon afgeleverd (samsung gio)... met internet dus ik ben weer helemaal 2011...

Wow dochtertje had vandaag paar keer een bui... volgens mij zijn al onze andere kinderen een beetje los aan het gaan... zal wel met de nieuwe gezinssituatie te maken hebben hoop ik maar....en dat het snel weer een beetje normaliseert...

M. doet het verder lekker, gisterennacht fles om 20.30 en toen kwam ze pas om 05.30 weer... is gewoon 9 uur later!!! Maar ja, ze is als ze dan wakker wordt helemaal helder en fris en neemt gewoon haar fles (niet heel erg schrokken) dus ik laat het maar... of weten jullie of dat misschien niet goed is ofzo???

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ lovely ja gaat hard he!!zijn nu geen baby baby meer!!

@ judith je moet je niet schuldig voelen hoor!!is toch niet normaal om jou even te bijten help het niet om gewoon naar haar kamer te sturen en zeggen denk maar goed na wat je gedaan heb.en kom maar terug als je afgekoeld ben.

@ kibbeling ja ik wil niet altijd de sjaak zijn deze week wel want me vriend is werken in de nacht.hier is het ook kroelen en geluidjes maken:D

@ lan doe maar lekker rustig aan hoor verdien je ook wel en hoop dat het snel beter daar gaat.je heb al aardig wat te voorduren gehad he.

@ sandra ik ben benieuwd hoop dat die geen koorts krijg.ben ik het bangste voor omdat die zo klein is:)o die babydozen kan ik ook ophalen ze hadden me gebeld heb niks meer gehad ja van etos krijg ik nog.prenatal zou mailen maar niks gehad.

@ momeera mooi dat het wat beter gaat nu sterk maar lekker aan hoor!!

@ meta zo jij heb je lekker verwend zo te lezen:Dzo je kleine meid heb lang geslapen!!

@ hier jayden heb wel 2 dagen een regeldagje.en vandaag helemaal bijna niet slapen afgelopen nacht de viswijf spelen;)hoop dat die nu wel goed slaap vannacht.oja en ik vind hem schuin in bed soms:$dan lig de deken netjes van hem:(en toch boven de dekens en schuin.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat lief!!:D

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Alvast heel veel succes donderdag!
    Knuff!!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Ben hier een paar dagen niet geweest...:) Met Keano gaat het super! Hij slaapt tegenwoordig van 23:00 tot soms 08:00/08:30. Van de week moest ik hem om 09:30 wakker maken voor zijn fles..
    De rest van de dag is hij bijna de hele tijd wakker, en dan ligt ie lekker in de box geluidjes te maken :D

Nog ff een foto van mijn ventje :D
    Bekijk bijlage 167984

Vorige week naar de Zwaluwhoeve geweest! En het was heerlijk! :D:D

@Sterk nekje
    Hier heeft Keano vanaf het begin wel een redelijk sterk nekje, ik leg hem sowieso 1 of 2 keer per dag op zijn buikje in de box, hij heeft ook nog weinig ondersteuning nodig

@Kleertjes
    Hier is maatje 50 al de kast uit...heeft ie maar 2 dagen aan gekunt (zijn eerste pakje) Maat 56 gaat langamerhand de kast uit..sommige dingen (Hema) passen nog wel, maar de rest is er al uit...En we moeten nu langaam over op 62. Wat gaat dat snel he!

@babydozen
    Ik heb nog helemaal niks gehoord :(

@werken
    Als ik er al aan denk, heb ik er al zo geen zin in meer in...pffff Maar het scheelt, ik hoeft niet zoveel uren als voor voorheen te draaien! ;):D

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @Kleertjes: maikel zit nog in maat 44, rompertjes zitten wel al straker maar dat komt door de te grote luier :D heeft nog steeds prematuur luiers..

@nekje: daarin word hij ook steeds sterker

Maikel is nog verkouden en drinkt daardoor soms nog heel slecht. gelukkig gaat er wel ongeveer 400cc per dag in.
    groeien gaat langaam zit nog steeds onder de 3 kilo, woensdag weer wegen. hij heeft heel veel last van krampjes of gevoel dat hij moet poepen hij perst dan en soms zo erg dat er nog voeding mee komt. zo zielig. De nachten worden slaapt hij steeds beter maar dat dank ik aan het inbakeren eigenlijk moet ik nog voeden 's nachts maar heb mijn rust zelf ook nodig en hij komt niet als ik inbaker. vind ik dat hij slecht gedronken heeft bakere ik hem niet in en komt hij wel een nacht daar let ik wel op.

ik probeer me staand te houden en dat gaat redelijk nu ik weet dat er hulp is aangevraags ik knok hard om niet inte storten maar het is zwaar en dat zal het ook nog wel blijven.

ik ben blij met jullie steun! en ik ga mee met de meeting als ik het aankan en maikel niet in zh ligt of er iets anders is :)

hoop dat ik iedereen zo een beetje beantwoord heb..

liefs ons

8. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Meta: So heej weer helemaal up to date. Geen idee of het kwaad kan 9 uur achter elkaar slapen, maar als ze helder is en daarna rustig drinkt lijkt het me niet. Ze zal wel heerlijk geslapen hebben denk ik.

@Pris: Een viswijf haha

@Senna: Wat een scheetje! Lekker dat hij al zo goed doorslaapt en dat hij ook overdag zo tevreden is. En maat 62 alweer, gaat inderdaad snel. Hier nog maatje 50 maar zal vast ook niet lang duren.

@Lan: Ik heb zoveel respect voor je. Je bent zo aan het knokken voor Maikel en de rest van je gezin. Ik hoop dat het snel allemaal wat rustiger en makkelijker voor je wordt en voor Maikel natuurlijk.

Ons manneke heeft vannacht en vanmorgen niet zoveel gegeten. Maar verder gaat het heel goed met hem en is hij veel gegroeid dus dan zal het een keer niet zo erg zijn lijkt me.

De infacol helpt hier best goed maar lost niet alles op. Hij heeft toch nog wel last van zijn buik. Dan komen er een aantal boertjes uit en dan gaat het meestal wel weer, maar dat duurt soms even.
    Dus ik blijf de infacol voorlopig nog maar een geven.

Oh babyalarm gaat, tot later!

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Maikel weegt 2898 gram. Hij is 160 gram gegroeid deze week... (was wel net naar voeding)

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @lan
    gegroeit is gegroeit he.
    ook al is het "niet zo veel"
    ieder kind groeit op zn eigen tempo

onze beer groeit gewoon heel snel op mama's slagroom

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dag dames,

Waar is iedereen? Het is zo stil hier. Zeker allemaal lekker genieten van jullie moppies.

Odess:, hoe gaat het meid?

Felicee: wow,7 uur tussen de voedingen, super! Op naar na lange nachten:) Ik heb geen idee of I. echt op mij lijkt. Wij horen verschillende reacties. Sommigen vinden dat ze op mij lijkt, anderen vinden dat ze op K. lijkt, en dan weer een mix van mijn man en mij. Geen pijl op te trekken. Maar ik denk zelf ook dat ze veel van mij heeft. Ze heeft in ieder geval het mondje van de kant van mijn man.

Meta: en M. laat al 9 uur tussen de voedingen. Wat een luxe. Hier nog steeds tussen 5,5 en 7 uur, vind dat we niet mogen klagen op deze leeftijd .

Senna: wat een schatje, en wat fijn dat Keano het zo goed doet!

Mom: fijn dat het beter gaat. Hopelijk ben je nu voor een hele lange tijd van alle ellende af! En wat super dat je nog doorgaat met de bv. Petje af, meid. We hebben je wel gemist hier hoor inclusief je lappen tekst!

Pris: hahah, was hij zo aan het schreeuwen? Hopelijk zijn de regeldagjes nu voorbij.

Sandra: 11 augustus is prima voor mij.

Marry: vond jij het ook zo ontzettend leuk gisteren? Ik wel, heb echt genoten. Ook van Pet Shop boys. Jammer dat ze weinig aandacht kregen van het publiek! Ik vond Robbie weer geweldig. Wat een entertainer! Was blij met zijn mini solo concert! Jij was niet zo'n fan van hem he, geloof ik?

Hier: gisteren dus naar Take That geweest. Wij hebben er een dagje van gemaakt, jammer van het weer maar het was allemaal erg geslaagd. Pffff, merk wel dat ik nog lang niet fit ben, was echt kapot vanochtend!
    Bedankt trouwens voor jullie reactie op de foto van I. Het is echt zo'n lieve, tevreden baby. Als ze wakker is ze alleen maar aan het lachen (een week geleden lachte ze nog niet zoveel, ineens zo'n verandering) en ze gaat ook altijd zo tevreden slapen. Als ik met haar alleen thuis ben, heb ik zulke relaxte dagen.

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Het is inderdaad rustig vandaag!

@Meta: Wat knap van je meisje, zo'n tijd tussen een voeding

@Priscilla: Oei hopelijk heb je vannacht een betere nacht.

@Senna: Wat een heerlijk mannetje heb je toch. En wat fijn dat hij het zo goed doet.

@Momeera: Fijn dat het zo goed gaat met je mannetje, hoe gaat het met jouw?

@Lan: Fijn dat ie gegroeit is, en al gaat het niet zo snel hij komt wel aan. Echt je mannetje komt er wel. Al begrijp ik dat je het moeilijk heb. Leuk dat je meegaat met de meeting!

@Kiwi: Het was geslaagd dus, ik ben ook grote fan van Robbie.

Wij hebben vandaag de caravan opgehaald. Helaas ben ik door een misstap gevallen en door mijn enkel geklapt. Echt ik ben een brokkenpiloot zeg pfffff.
    Nu dus wel naar de dokter geweest want ik kan er niet meer opstaan (lekker handig als je zaterdag op vakantie gaat)
    Ze denk een zware kneuzing, maar als het morgen niet minder pijnlijk wordt, moet er een foto gemaakt worden.

Maar goed de caravan staat voor de deur en hij is zo mooi, ben helemaal blij!!

13. Hester

Hester Niet meer actief

Heb ik net alles bijgelezen, moet ik alweer een flesje gaan maken dus uitgebreider reageren komt later!

@ voedingen: Zie ik daar 7 of zelfs 9 uur tussen flesjes??
    Hier meestal 3 uur en soms 4 uur. Ook s nachts max 4 uu maar vin het nog wel te doen.

Sandra: jeetje wat een pech maar je hebt zeker wel erg veel zin in je vakantie!

Lan: hopen dat hij lekker blijft groeien en de kleertjes snel te klein worden.

@ werken: Binnenkort begint V met het kdv en ik heb ook wel weer zin in werken eigenlijk! Officieel heb ik tot 5 sept vrij maar ik heb al best wel veel gewerkt de afgelopen 2 weken en ga ook zeker de komende weken lekker af en toe een paar uurtjes naar mijn werk als V op het kdv is.

@ nekje: V heeft net als Keano geen steun meer nodig voor zijn nekje bij oppakken uit de box bijvoorbeeld of bij op zijn buik liggen.

@ lachen: het lachen en geluidjes maken is hier ook helemaal ontdekt! Heel erg lief en gezellig. Ook leuk voor grote broer die veel lachjes krijgt.

Ben nu een paar dagen bij mijn ouders - leuk voor de kindjes én de grootouders. Ze hebben alles in huis (oa luiers, spuugdoekjes, speelgoed, een box, commode, ledikant, badje, autostoeltje, fietsstoeltje enz enz....) dus ik hoef alleen maar de kinderen in de auto te zetten, kleertjes mee en gaan :)

Makkelijk!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sandra ik denk dat ik volgende week dinsdag toch maar even langs het cb ga ivm zijn afvlakkende hoofdje. Ik heb nu ook een zijligger gekocht en daar heb ik hem vanmiddag op zijn linkerzij ingelegd al slapend en dan gaat het goed, maar als hij wakker is dan vind hij het maar niets..
    super er is niets zo fijn als lekker knuffelen met je kleintje!
    Mom wat fijn dat het wat beter met je gaat. Hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt!
    Meta weer helemaal up to date met de nieuwste high tech snufjes:D
    Pris grappig dat jayden door het hele bed heen gaat.
    Senna leuke foto!
    Lan ik heb echt respect voor je en vooral de manier waarop je je staande probeert te houden. Ik vind het wel gezellig dat je met het uitje mee gaat. Een hele lieve foto van de kleine man!
    Fijn dat hij gegroeid is deze week. Nog even en dan zit hij op het geboorte gewicht van Stijn :D Daarna gaat het vast snel!
    Kiwi wat fijn dat je uitje geslaagd was. En vooral lekker blijven genieten van je gezellige meis.
    Sandra dat is vervelend als je bijna op vakantie gaat. Hopelijk gaat het morgen wat beter met je voet. Wel lekker dat de caravan voor de deur staat en hij er klaar voor is!
    Hester veel plezier bij je ouders, geniet er lekker van!!

Afvlakkend hoofdje meiden even een vraagje; wij waren gisteren bij het cb voor controle en daar constateerde de arts dat Stijn hoofdje aan 1 kant wat vlakker werd door zijn favo houding. Nu hebben we een boekje gehad met tips erin. De meeste van die tips doen we al. Mochten we het idee hebben dat dit niet gaat werken of onvoldoende dan kunnen we de hulp inschakelen van de fysio. Ik heb aangegeven dat we het een week aan gaan kijken. Elke keer draaien we nu zijn hoofdje de andere kant op en na 2 tellen ligt hij al weer andersom. Denken jullie dat we moeten wachten tot de volgende consultatie of eerder aan de bel trekken.
    Ik weet dat sommige van jullie pas de hulp van de fysio hebben gehad ivm voorkeursligging. Heeft het jullie wat opgeleverd of niet?

Hier vanmorgen langs de dokter geweest om Stijn in te laten schrijven. Gisteren al telefonisch doorgegeven maar we moesten even langs met zijn ziekenfondspasje. Daarnaast heb ik ook de pil opgehaald. Dat is wel raar om na meer dan een jaar straks weer te gaan beginnen. Vorig jaar februari gestopt en na een half jaar was ik zwanger. Nu dus wachten op mn 1e ongi en dan gelijk beginnen…. Kom maar op met die ongi hahaha waar je al niet blij van kan worden :p
    Vandaag ben ik met mams naar de babydump geweest… Oh wat is dat slecht voor je portemonnee!!! Ik ging voor een zijligger en kwam met van alles thuis; campingbedje uit de aanbieding (die we nu hebben is gaar), zitzak voor Stijn (was in de aanbieding), voedingspotjes (voor fv voor onderweg), klamboe voor de wandelwagen, campingbedje voor mams en matrasje en een swaddle me Katoen voor de zomer. Over de prijs wil ik het niet eens hebben….
    Ach ja het was een gezellig uitje. De hele auto zat helemaal vol en naast alle spullen moesten ook nog de 2 kids erin en 2 kinderwagens….
    Bij thuiskomst nog wat gestreken alleen dacht Stijn daar anders over dus er ligt nog wat voor morgen!!
    Slaap lekker straks allemaal!

15. sandra

sandra Fanatiek lid

@Kibbeling: Waarom bel je niet even naar de fysio, voor advies. Je hebt tegenwoordig geen doorverwijzing nodig.

@Hester: Dat is zeker makkelijk dat je ouders alles hebben, veel plezier!!

Hier gaat het wel iets beter met mijn enkel, maar ik kan er nog steeds heel slecht op lopen.
    Straks komt mijn man thuis om met Lucas naar het CB te gaan, ik ga wel mee hoor. Hij krijgt zijn tweede prikje:(

16. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig…wel fijn om een keer niet zoveel bij te hoeven lezen!

@Momeera, gelukkig slaat de AB kuur aan..hopelijk voel je je snel weer helemaal de oude.

@Senna, wat heerlijk zo’n slapend ventje. Binkie hoor om te zien!

@Lan, ook al gaat het langzaam, super dat Maikel groeit!! Hij ligt er tevreden bij in de box.

@Kiwi, leuk dat het concert gewoon doorging..weer even genoten va je jeugdsentiment?

@Sandra, dat is niet zo handig nee..hoelang gaan jullie op vakantie? Wat zullen jullie een spullen meenemen of niet? Succes zo met Lucas!

@Hester, makkelijk is dat hè. Mijn ouders en schoonouders hebben ook altijd alles in huis. Heel veel plezier daar en leuk dat V. zoveel lacht en geluidjes maakt!!

@Kibbeling, ik zou nu de fysio al bellen, kun je nooit te vroeg mee zijn toch.

@Odess, hoe gaat het met je??

J. was gisteren 6 weken en heeft vannacht voor het eerst van 22.30 tot 6.30 uur geslapen. Kind van het boekje haha. Gisterenavond ook weer voor het eerst naar de sportschool geweest, pfff even wennen maar wel lekker om weer wat te doen.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

Sandra denk dat ik of de fysio ga bellen of de osteopaat. Kijken welk advies ze kunnen geven. Wel fijn dat je iets minder last hebt van je enkel. Veel succes bij het cb straks.

Felicee wat lekker dat V zo lang geslapen heeft vannacht. En dat sporten ohh lekker gevoel he aan het einde?

Hier Stijn werd vanmorgen iets voor 6 uur wakker en is wakker geweest tot 9.30 uur. Pas na zijn 2e flesje kon ik hem weer in zijn bedje terug leggen. Het enige nadeel is dan wel dat ik wakker ben en niet meer kan slapen…
    Vandaag een rustig dagje heb ik besloten. Zo maar eens proberen of ik dat laatste beetje strijk weg kan werken.
    Nog een beetje een raar vraagje aan jullie; wie van jullie is er na de bevalling gehecht aan de onderkant en hoe lang hebben jullie last gehad van erge gevoeligheid. Lees haast niet kunnen zitten, soort schraal en irriterend gevoel.
    Ik heb hier namelijk erge last van en kan soms amper zitten of lopen van de pijn. Daarnaast vloei ik ook nog heel minimaal en draag dus maandverband (al zonder pantylaagje erop tegen de irritatie)
    Ik denk dat ik toch maar even de vk ga bellen of ik daar nog op controle mag/kan. Tijdens het douchen voelde ik heel voorzichtig en het voelde ook een beetje opgezwollen. (sorry voor de details). Wat is jullie advies???

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #498 MendieC, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
    Zo hè hè wat dacht ik vaak: ik moet weer ns kletsen op zp!!
    Volgens mij is het makkelijk een week geleden, of zelfs langer..!?

Voeding:
    Hier zit in principe 6u tussen laatste (12u) en eerste ochtendvoeding. Vaak komt ze wel na 5,5 uur maar dat vind ik al wel netjes!

Momeer
    Infacol werkt hier ook goed, 100% idd ook niet, maar het huilen is nog minimaal! :D
    Ik merk wel dat de poep verandert en dat ze nu vaak erg ligt te persen. Dan jammert ze wel wat en beetje schoppen met de beentjes.
    Ik ga nog wel even door ermee. Misschien iets minder geven want ze krijgt nu 1 ml (2 pipetjes) alhoewel, ik geef l 1,5 pipetje...

Judith
    Jeetje wat vervelend.. Dus ze heeft moeite met de te verdelen aandacht..?
    Heb je een extra momentje voor haar als Roan slaapt?
    Ik vind het helemaal niet vreselijk als een kind een tik krijgt terwijl ze bijt of molesteert. Het gaat er natuurlijk om of de reden vh gedrag wordt aangepakt.
    Misschien doe je dit al maar ik zou elke dag een moment met haar pakken om iets leuks/positiefs te doen en veel complimenten geven voor haar zelfvertrouwen. Ook uiteggen dat zij al een grote meid is en Roan baby en jij hem moe helpen en dat zij dan even miet wachten.
    Maar nogmaals; misschien is dit spuit 11 advies..
    Ik lees terug en zie idd ook goede adviezen naar supermom!

Kiwi
    Aahhhhh wat een snoepie!
    Ik zal ook snel een foto posten!

Supermom
    Leuk toch een C1!
    Heb je m al !? :D
    Wij hebben een lease auto en nog een eigen seat ibiza.
    Soms zeg ik grappend de ibiza inruilen voor citroen ds3 ofzo :D
    Maarja onzin, ibiza is nog helemaal goed en zit alles op en aan, daarbuiten staatie meer stil dan dattie rijd..

Meta
    Ik heb een soort verslaving van muurtjes verven!
    Dit deed ik in de zw.sch iets teveel waardoor ik oa mn bekken forceerde!
    Maar ik vind het heerlijk om te doen, en nog fijner als het af is en de troep weer is opgeruimd!

Ikke:
    Met mn bekken gaat het echt onwijs goed! Bizar hoe zoiets van ZO slecht naar zoveel beter kan gaan! Maarrrrr ik ben er nog lang niet hoor. Ik zou niet kunnen rennen bijvoorbeeld. Zelfs niet joggen. De loopafstanden worden wel steeds langer, heeeeeerlijk!! Ik kan nu zonder al te veel voorbereiding op pad (parkeerplek bedenken, (kortste) route uitstippelen..
    Hechtingen:
    Uit de knip lijken ze verdwenen. Maar binnenkant van vagina voel ik ze nog. Laatst trok ik er 1 een stukje uit en hing het net als een tampondraadje! Ik liet het aan mn man zien en deed mijn armen gespreid in de lucht om een trekpop na te doen :D
    Hij vond het draadje maar eng!
    Ik heb t afgeknipt en wacht t nog ff af.. Veel hechtingen kan ik in stukjes eruit krijgen, maar dat ene draad was echt nog blauw en dik (in 'originele staat' volgens mij!)
    Ik heb er geen last van maar met all the way sex zal het wel eruit moeten. Dan toch vk als het niet snel weg is.. :(

Isis:
    Gaat goed!
    Poepluier nu niet meer elke dag maar zo'n beetje om de dag. Stinkt ook meer en is nu groen! Tja dat verandert dus ook.
    Ligt sinds deze week op eigen kamer en huilt wel omdat ze denk ik t liefst bij ons op bed slaapt!
    Alhoewel dat in mn kraamweek toch niet ze vreselijk vaak gebeurde dacht ik...
    Ze zal misschien merken dat ze op een andere kamer ligt..?? Als je komt troosten is het ook meteen weer (even) over! Maar gaat steeds beter!
    Nu wel baby- alarm!

Take that
    Voor degenen die gingen; ik ben jaloers!
    Ik was fan!! :D

19. sandra

sandra Fanatiek lid

@Felicee: Wat knap dat je alweer naar de sportschool gaat, ik doe het je niet na hoor!

@Kibbeling: Ik ben nu niet gehecht aan de onderkant, maar ik kan me van de vorige keren niet herinneren er zolang pijn aan gehad te hebben. Het vloeien heeft bij mij alle drie de keren wel zes weken geduurd, de ene moment wat meer dan het andere moment.
    Goed dat je de fysio belt, je kan er maar beter zo snel mogelijk bij zijn.

@MendieC: Fijn dat het steeds beter gaat met je bekken, het zo heerlijk om weer lekker mobiel te zijn.

Net bij het CB geweest en Lucas weegt 5515 gram en is 57 cm!! Goed he van mijn mannetje, hij zit nog wel op de onderste lijn van de groeicurven (3maanden) maar daar corrigeren ze zijn leeftijd niet, doen ze dat wel zit hij prima!

20. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Kiwi, wat een ontzettend lieve foto van I. zeg! Mooie meid hoor!
    Wij zijn inderdaad behoorlijk diehard fans, 11 uur in de regen zitten, dan moet je er wél echt van houden haha! Ik vond het ontzettend gaaf (vooral de mannen met z'n vieren en vijven, ben inderdaad geen Robbiefan, vind z'n ego 'iets' te aanwezig) en ben blij dat ik maandag nog een keer ga.
    Waarschijnlijk heb je me (zonder te weten dat ik het was) wel voorbij zien komen, was meerdere keren te zien op de grote schermen. (een groep meiden in het oranje)

Kibbeling, wat een leuke verrassing! Altijd leuk als mensen zo blij zijn om je te zien. Succes met het sprongetje!
    Fijn dat alles goed was bij het cb. Wij moeten ook op de ligging letten, Hadassa's hoofdje is aan de rechterkant ook wat platter.
    Ik heb na de bevalling één hechting gehad maar dat doet allang geen zeer meer. Ik heb geen idee hoe lang dat 'mag' duren maar misschien kun je inderdaad het beste even de vk of de huisarts bellen.

Supermom, wat leuk een nieuwe auto! Haha, Naomi kijkt net even mee terwijl ik aan het typen ben, ziet jouw avatar en roept heel hard 'dat is sponsie!' :D

Sandra, ik het tegen hem gezegd hoor toen ie voor onze neus stond: 'Rob, je krijgt de groeten van Sandra, ze vindt je een lekker ding!' :D
    Is de doos van Etos wat? Ik heb die van Prenatal al opgehaald, vond er niet zoveel aan.
    Au, dat is niet fijn van je enkel! Hopelijk valt het mee en ben je snel, letterlijk, weer op de been.

Meta, balen dat de zomervakantie zo verregent hè?! Gelukkig zijn wij voorlopig nog even vrij. Wow, 9 uur tussen de flessen! Dat is echt een heerlijke nachtrust zeg! Als zij het er gewoon goed op doet, waarom dan niet?

Kievit, de laatste vakantieweek ben ik bij m'n ouders dus helaas kan ik er dan niet bij zijn!

Felicee, wat fijn, 7 uur tussen de voedingen! Hier zijn het er maximaal 6.

Priscilla, haha Jayden het viswijf! Lol

Judith, dit is zo herkenbaar meid. Naomi kan ook het bloed onder m'n nagels vandaan halen. Ze is zo lief maar soms....;)
    Dat je op een gegeven moment je geduld verliest is echt begrijpelijk hoor! Dat alles verandert is moeilijk voor ze maar je hoeft het niet te pikken dat ze je bijt hoor! Duidelijk en consequent zijn. Niet makkelijk, wel belangrijk!

Momeera, wat fijn dat het beter met je gaat! Echt schrikken zeg!

Senna, wat een schatje! Wow wat slaapt hij al lang zeg! Hier is het echt vanaf 01.00 uur tot 06.00 als we geluk hebben maar niet langer!

Lan, wat een lieve foto! Het gaat langzaam maar ik heb wel het idee dat het vooruit gaat! Sterkte meis, ook met de operatie!

Hester, ik zou me nog niet kunnen voorstellen dat ik weer zou moeten werken maar fijn dat jij er wel zin in hebt!! Lekker hoor, bij je ouders. Geniet ervan!

Mendie, gezellig dat je weer langskomt! Fijn dat het met je bekken zoveel beter gaat! Die hechtingen komen waarschijnlijk vanzelf wel, anders inderdaad even contact opnemen met de vk. Ik heb ook wel het idee hoor dat Hadassa het merkt als ik niet meer bij haar in de buurt ben. Een paar weken geleden wilde ze echt alleen slapen als ik erbij zat, nu gelukkig niet meer.

Deel Deze Pagina