@Marry: Haha zei Robbie nog wat terug. Ik vond de doos van Prenatal ook niet zoveel aan, die van de etos vond ik wel erg leuk. Zaten vooral veel leuke boekjes in, wel leuk voor de vakantie.
Bekijk bijlage 168279 Uitgerekend: 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram - 40 weken 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken 04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora 2845gam - Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 12 aug Momeera - Nacontrole gyn 23 aug Kibbeling nacontrole gyn Afspraak (baby's): 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: 27 augustus?? Wie gaat er mee: Sandra MendieC Felicee marry Lan Kiwi Momeera Bloesem Kibbeling
Hier gaat alles lekker. Hadassa is een schatje, zo heerlijk rustig! Erg lang slapen 's nachts doet ze nog niet maar ach, dat maakt me nu nog niet zoveel uit. Naomi doet het ook goed, al een week geen heftige driftbuien meer (erg fijn!) Zal vast wel weer komen maar voor nu genieten we ervan. De zindelijkheid gaat de ene dag beter dan de andere. Ik moet nog wel steeds vragen of ze moet plassen of poepen, als ze speelt wil ze het nog wel snel vergeten. Ik heb nu via internet een potje gekocht wat je in kunt klappen en zo in je tas kunt stoppen. Er gaat een zakje in waar de plas of poep inkomt en dan kun je het zo weggooien en zit je dus ook niet met de vieze zooi. Handig! Maandag een hele lange maar leuke dag gehad. We waren om 6.00 uur bij de Arena, hebben gelukkig met zeil een soort tent kunnen bouwen want man wat was het slecht weer. Het laatste uur voordat de deuren opengingen moesten we alles opgeruimd hebben dus daarna was ik echt doorweekt. Leuk hoor, haha! Om vijf uur gingen de deuren open en heb ik het op een lopen gezet. Uiteindelijk na zo'n honderd trappen (zo voelde het) op te zijn gerend stonden we helemaal vooraan op precies de plek waar we het graag wilden. Het concert was geweldig. M'n favoriete bandlid (Mark, voor diegene die er bekend mee zijn) kwam langs ons lopen. Ik kon m'n oranje hawaïslinger om z'n nek hangen, hij pakte m'n handen vast, keek me aan en gaf me een oogverblindende lach. Yup, in love! Whaha, wat een gek hè ben ik?! Manlief moest er erg om lachen. Volgens hem ben ik over een paar weken wel weer 'normaal', tot die tijd zal hij er mee moeten leven. En bedankt... Vanmiddag voor het eerst naar de diëtiste. Ik vind het behoorlijk spannend en ben erg benieuwd!
Haha wauw! Ja dat is toch leuk! Ik was vroeger eerst verliefd op Mark maar toen droomde ik over Gary in een zwembad enzo en toen was Mark passé Fijn dat je man er zo volwassen mee omgaat, heel sportief Hmm spannend, hoeveel wil je afvallen?
@kibbeling Ik had een totaal ruptuur, met 30 hechtingen, maar totaal geen last van gehad met zitten enz. Als je er nog steedserge last van hebt, dan zou ik toch maar voor de zekerheid ff naar de vk bellen
Marry: hahaha, toen wij binnenkwamen zag ik vlak voor de ingang allemaal rotzooi van mensen die er al vroeg waren op de grond liggen. Ik moest direct aan jou denken. En meiden in het oranje heb ik zeker voorbij zien flitsen op het scherm! Jammer dat ik niet wist hoe jij eruit ziet! Ik vond de mannen in topvorm, erg leuk. Maar ik ben vooral echt een Robbie fan. Een aantal jaar geleden heb ik zoveel moeite moeten doen om kaartjes voor zijn concert te krijgen, nu was het wel een hele makkelijke toegang tot hem. Kibbeling: ik ben ook gehecht (weinig hechtingen weliswaar), maar heb er totaal geen last van gehad. Ik zou het wel even in de gaten houden, het lijkt me niet normaal dat je er nu nog last van hebt. Felicee: wat grappig, toen I. precies 6 weken was sliep ze ook voor het eerst de nacht door. K. precies hetzelfde! Fijn he! Kan me voorstellen dat het weer even wennen is op de sportschool. Ik begin volgende week, brrrrr. Sandra: hoe heeft Lucas zijn prikjes doorstaan? Mendie: fijn dat het met de bekken beter gaat! Hier: vanavond uit eten met een vriendin. Zo'n zin in. Alles wordt langzamerhand weer zoals voorheen (behalven nu 2 kids ipv 1 ). Vind wel heel fijn dat mijn hoofd nu ook naar andere dingen staat. En ik ben supergemotiveerd om mij lijf weer wat strakker te krijgen, dus op naar de sportschool volgende week (zegt ze heel enthousiast....).
@Marry: Wauw het vroege opstaan is toch wel nuttig geweest met zulke mooie plaatsen, ben best een beetje jaloers als ik jouw verhaal zo hoor. @Kiwi: Vind het ook lekker hoor dat alles weer een beetje normaal wordt. Vind het wel helemaal geweldig hoor, zo'n kleintje erbij. Lucas was niet blij toen de prikjes erin gingen, gelukkig had ie twee grote broers bij zich, die hem gelijk kusjes gaven en een pleister op zijn been plakte. Het zo leuk om die twee stoere grote mannen te zien met hun kleine babybroertje, ze rennen echt voor hem. Lucas wordt echt behandeld als een klein prinsje. En als Lucas bijv. een boertje laat, dan liggen zijn broers helemaal dubbel van het lachen, ohoh dat wordt nog wat, als hij zijn eerste hapjes krijgt haha
ben wel benieuwd wat de kindjes inmiddels nu alweer wegen EN nee zal niet teveel vergelijken oke haha
yannieck was vorige week woensdag 5020 gram en 55 cm. zal nu wel weer wat meer zijn. ik ga morgen ff naar het inloopuur van het cb.
Lan: ik heb geen idee. 3 weken geleden woog ze 4860 gram (geboortegewicht 3800), daarna niet meer gewogen. Zal wel iets van 5,5 kg zijn. Dames, ik maak me een klein beetje zorgen om het volgende. Mijn meisje drinkt vandaag zo moeilijk. Ze lijkt gewoon geen honger te hebben. Ik moet hemel en aarde bewegen om haar te laten drinken. Als ze dan eenmaal hapt (na 3 kwartier af en aan proberen met veel tegenstribbelen) dan drinkt ze goed door. Maar ik vind het zo raar! Er zat net bijna 5 uur tussen de voedingen, dan zul je onderhand toch wel honger hebben? Verder is ze heel alert en vrolijk. Geen tekenen van eventueel niet lekker zijn oid. Ik dacht al zelfs aan langs de dokter te gaan als ze deze voeding en de volgende niet zou op drinken. Maar goed, ze heeft hem nu helemaal op. Ben benieuwd naar de volgende. Iemand hier ook zoiets gehad, misschien een dagje minder trek of zo? Ik herken het helemaal niet van mijn zoontje, die wilde de hele dag wel drinken als je het hem zou aanbieden.
Oh trouwens, ik vertelde van de week over mijn schoonma en een gezwel dat ze bij haar gevonden hebben in haar darmen. Volgens de doktoren moesten ze er vanuit gaan dat het kwaadaardig is. Maar wat blijkt? Het was een ontsteking! Jee, wat zijn wij allemaal opgelucht, zeg.
@Kiwi: Ohhh wat een opluchting zeg!! Vreemd van dat drinken, ik heb weleens meegemaakt dat ze een dagje wat minder dronken, maar niet dat het zolang duurde voordat ze toehapte. Heeft ze misschien pijn in haar mond/ keel? Ander zou ik inderdaad de dokter even bellen. Hier is het gelukt om de big smile van Lucas vast te leggen: Bekijk bijlage 168376
En ik heb gisteren voor het eerst de babygym neergezet en hij loopt heel enthousiast tegen de speeltjes aan te slaan, het gaat nog wel een beetje houterig, maar ik vind het wel superknap!! Bekijk bijlage 168377 Ik sta er nog steeds van te kijken, zo'n slechte start en hij ontwikkeld zich zo goed. Ben helemaal trots op mijn kleine mannetje.
Mendie wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Sandra wat fijn dat het met Lucas allemaal goed was bij het cb. Lang leve de grote broers he. Ohh geweldig die glimlach!! Jij schrijft hdet van zijn slechte start en ik dacht het. Wat zal jij trots zijn op hem!! Marry wat een echte diehard ben jij zeg!! 11 uur in de regen en dan as maandag weer mogen.. lief dat je man zo begripvol is Senna bedankt voor je advies. Zal morgen even bellen. Kiwi veel plezier met je vriendin en hou die enthousiasme voor sporten vast. Wat een opluchting van je s -moeder. Dat drinken is hier niet an de orde, dus kan je niet helpen. Hier vandaag echt een rustig dagje en ik heb zelfs vanmiddag een uurtje kunnen slapen!! Stijn doet gezellig mee met rustig aan doen. Hij ligt helemaal relaxed op zijn zitzak zo stoer om te zien. Ik heb zelfs een cake gebakken en die ga ik zo even proeven.. hij zag er heerlijk uit dus hoop dat hij ook zo smaakt. Manlief zal zo denk ik ook wel thuiskomen en dan gaan we lekker eten
Sandra wat leuk die babygym! Onze V vindt dat ook helemaal geweldig en slaat er keurig tegenaan. Felicee jij ook weer "lekker" aan het sporten en kiwi volgende week.. Ik ben nu drie keer per week aan het gaan om een beetje een goede start te maken en doe dan fitness, conditietraining en krachttraining. En natuurlijk yoga en pilates en dat lijkt al wel te werken vooral voor de kracht. Leuk dat take That zo'n succes was! Kan me voorstellen dat dat geweldig is met de sfeer daar. Kiwi: balen dat I zo slecht drinkt. Goed in de gaten houden of ze alert is wanneer ze wakker is en luister naar je moeder gevoel. Ik heb vannacht geslapen van 00:30 tot 2:30 uur en ben toen met een ontevreden V in de weer geweest tot 06:00!!! Daarna nog heel even geslapen maar ben nu kapot. Als straks mijn mN thuis komt van het werk, ga ik lekker naar bed. Gelukkig is mijn oudste een lieverd! Heel makkelijk en zoet. Maar vermoeiend is het natuurlijk toch, twee kleintjes verzorgen met een slaapgebrek....
avond meiden @ senna mooi mannetje hoor!!leuk he die geluidjes en mooi dat alles goed daar bij jou!! @ lan mooi mannetje hoor!! @ momeera ja echt hoor zo erg kreis die!! @ lan nou netjes hoor het gewicht!!meid je doe het erg goed!! @ kiwi ik hoop dat het snel over is hoor!!mooi dat je het leuk vond bij take that en niet de oude zijn hier ook hoor.voel me nog niet echt fit!! @ sandra nou mijn nacht was heerlijk gelukkig!!oei door je enkel gegaan en nog last van gehad vandaag?? @ hester heerlijk hoor bij je ouders en dat ze alles hebben!! @ kibbeling ja is echt niet normaal en telkens schrik ik als die zo lig!! oja shoppen heel slecht voor de portomonneeo en de pil ja hier al mee begonnen en ongi is half half aan het doorbreken nu @ sandra en hoe was de prikjes??balen dat je nog last heb van je enkel net voor je vakantie!! @ felicee doe mij ook zo een kind @ kibbeling hier ook zo een dagjeniet in bed willen slapen!! @ mendie jeetje nog hechtingen ik zou ook de vk bellen idd als nog niet weg is over over week ofzo!!mooi dat met isis goed gaat!! @ sandra je mannetje groeit lekker joh!! @ marry ja het viswijfje van me jao en jij was je je handen nog haha wel mooi dat jeman het goed opving.oja ik heb filmpje gezien op telegraaf zat jij daar niet onder toevallig @ kiwi veel plezier vanavond!! @ sandra lucas heb wel hele lieve broers hoor!! @ kiwi gelukkig dat het een ontsteking was!! @ sandra heerlijk mannetje hoor!! @ kibbeling slapen hmz verlang ik naar. @ hester hoop dat je a.s. nacht wel beter gaat!! @ hier gister de eerste prikjes pff hij vond niet leuk heel dag uit zijn ritme hij weeg precies 4000 gram en is 52 cm langgister werd ik niet goed en was alleen want me vriend is werken in de nacht vind maar niks want schrok gewoon zo raar voelde ik me noujayden is vandaag heel erg onrustigniet willen slapen lig nu in bed met speentje hoop dat die vannacht slaap anders kom me vriend maar mooi naar huis ben bek af gewoon.me 1e ongi kom ook door sinds gister kan het ook door komen dat ik me niet goed voelde opeens.1 ding zie nu al op als me vriend zo ga werken
@Kibbeling: Ook weleens lekker zo'n dagje thuis, en heerlijk dat je s'middags nog een uurtje hebt kunnen slapen. @Hester: Oei dat klinkt niet als een lekker nachtje, hopelijk gaat het vannacht beter. @Priscilla: Je mannetje groeit goed! Wat vervelend dat je, je zo naar voelde, is je HB wel goed. Je bent toch ook een hoop bloed verloren? Lucas mag vannacht niet ingebakerd worden, de eerste 24 uur na de prik mag je niet inbakeren ivm koorts die ze ineens kunnen krijgen. Pfff ben best wel een beetje bang voor de nacht, hij slaapt namelijk zo heerlijk sinds die ingebakerd ligt. Dame's wat vinden jullie van dit pakje, is het een pyama of een pakje??? Bekijk bijlage 168429