@ vakantie - wij gaan in dezelfde periode als Marry Lekker dat het zo goed gaat met Hadassa en dat je een goede nacht hebt gehad
Ik ben op dit moment nog echt te bang dat hij dan niet meer wakker wordt en ik dan mn hele leven zal denken wat nou als... De vermoeidheid maakt me ook wat angstiger, heel fijn E. wordt nu pas gedoopt omdat we het niet uit traditie wilden doen, maar in volle overtuiging. We zijn ook in de kerk getrouwd en ik heb belijdenis gedaan bij dezelfde dominee, dus dat is wel leuk Nu we merken dat we het geloof ook meegeven (eigenlijk omgekeerd, maar ik vind dopen een mooie symboliek hebben, maar nog veel belangrijker vind ik het wat je er mee doet) vinden we het mooi om ze nu allebei te laten dopen. Kerkgangers zijn we niet erg trouw op het moment, merk dat ik het erg moeilijk organiseren vind nu! Hoe doe jij dat met die kleintjes?
Goedenmorgen dames, Odess: wat een mooi jurkje! Balen dat je zo slecht kan bijslapen. Misschien dat nanny care je idd kan geruststellen. Mijn schoonzus is kinderarts en ze is van mening dat je baby gerust op zijn/haar buik kan laten slapen mits het sterk nekje heeft. Als R. bijvoorbeeld goed zijn nek rechts en links kan draaien als hij op zijn buik ligt. Het is namelijk belangrijk dat baby goed aan zijn rust toe komt. Stikken gebeurt niet door buikslapen volgens haar, het is meer combinatie van meerdere dingen die wij in deze tijd toch uitsluiten (roken bij de baby en warmtestuwing). Volgens mij zei je dat ook toen tegen mij toen ik zat met het buikslapen. Misschien een combi van nanny care en aerosleep hoes? Je hoeft dan geen matras aan te schaffen aangezien jij waarschijnlijk al een koudschuim matras hebt. Felicee: wat lief van je man! Wij bakeren in elk slaapje. In het begin deden we dat alleen 's avonds, maar snel ook overdag. Hier werkt soms wel, soms niet inbakeren niet. Is te verwarrend denk ik. Marry: fijn dat jullie zo'n rustige dag hadden. Helpt je weer goed relativeren, vind je niet? Hier: een heerlijke nacht gehad. K. logeerde bij opa en oma. I. om 23:30 uur gevoed, daarna kwam ze om 4:30 uur, daarna om 8:00 uur. Weer terug in bed gelegd en toen werd ze om 10:30 uur wakker. We hebben dus tot die tijd geslapen. Man, wat doet het je goed he. Trouwens, I. is binnen 2 dagen bovenop helemaal kaal geworden. Het ziet er niet uit! Het lijkt een oud mannetje met alleen haar aan de zijkanten en achterkant. Ik wist niet wat ik zag! Ik heb nog nooit zoiets gezien. Ik ga nu een stel hoedjes aanschaffen, want het is nu zo onbeschermd voor buiten. Iemand ook zoiets hier?
Kiwi, haha dat hadden we met Naomi ook. Opeens een ontzettende kale plek, inderdaad net een oud mannetje! Naomi was een winterbaby dus we hadden toen niet zo te maken met de zon. Maar in de zomer was ze nog steeds behoorlijk kaal (ze had gewoon weinig haar en heel blond, dus wat ze had zag je niet) dus steeds een zonnehoedje op. Heerlijk dat jullie zo geslapen hebben, dat doet je zeker goed! Odess, wij gaan hier nu om de beurt naar de kerk. Hadassa gaat nog niet mee, Naomi wel. Ze gaat naar de creche en vindt het daar erg leuk, dat scheelt! Over een tijdje gaan we proberen of Hadassa ook naar de creche wilt, dan kunnen we weer samen gaan. Ik snap je angst voor het buikslapen hoor, dat heb ik ook gehad. Naomi was alleen op een gegeven moment zo aan het krijsen de hele dag en van liggen op haar buik werd ze wel redelijk rustig. Ze was heel erg sterk in haar nek dus na een aantal keer ernaast te hebben gezeten, durfde ik het wel aan. Het is zo grappig, na die moeilijke dagen van de week merk ik echt dat Hadassa een beetje veranderd is. Ze gaat opeens veel meer om zich heen kijken, beweegt meer en ligt nu te 'spelen' in de box. Ze volgt de mobile boven haar hoofd met haar ogen en trappelt als een gek met haar beentjes. Zo leuk! Minder leuk: die mobile is na een paar minuten afgelopen en dan begint madame moeilijk te doen. Mama, alias 'de dienstbode', blijft aan die mobile draaien dus...
R. is ook al heel sterk in zijn nekje, mag soms wel wat minder Probeer net de taktiek van hem even laten huilen (ingebakerd) (werkte bij E. wel goed) maar dan krijgen we direct weer de reflux klachten - spugen/ slikken/ vieze gezichten trekken. Dat kan bij hem dus niet. Lastig hoor, zijn echt even op zoek!
Sandra onze kleine man slaapt al bijna de hele week door! En we mogen wel korting krijgen bij swadlle me met zn allen Wij gaan van half sept tot half okt op vakantie. Odess wat een leuke jurk!! Balen van je nacht zeg. Hopelijk wordt komende nacht een beter nacht voor je. Felicee geeft niets jullie kwamen ook met de tip van jbpm!! Het haar van je dochter is wel leuk zo. Marry dat is idd een beetje gek. Zeker omdat net na de bevalling je wereld heel klein is en deze steeds groter wordt. Ben je helemaal nog niet met haar weg geweest in de avonden? Jammer he dat de mobile niet eindeloos doorgaat tot wij hem uitzetten zou een stuk makkelijker zijn! Kiwi wat heerlijk dat jullie ook lekker hebben kunnen uitslapen! Doet een mens zeker goed. Wij hebben hier niet dat stijn kaal is bovenop maar hij heeft van die hele lichte haartjes en bovenop zit ook nog niet veel. Wij hebben ook hoedjes en bandanas voor als het straks mooi weer is buiten. Hier vandaag een heerlijke nacht en ochtend achter de rug. Stijn viel tegen 00.00 uur in slaap en wij dus ook lekker naar bed. Ik heb hoorde hem heel zachtjes om 7.30 uur geluid maken. Ging ik kijken lag hij gewoon nog te slapen!!! Ik heb hem wakker gemaakt voor zijn flesje. Daarna was hij weer in slaap gevallen en heb ik hem in zijn bedje terug gelegd. Hij bleef gewoon slapen en dus ben ik weer lekekr terug gegaan naar bed. Rond 10.30 uur heb ik hem wakker moeten maken voor zijn fles!! Papa en mama hebben dus lekker uit kunnen slapen!! Hij wil nu graag zijn volgende fles hebben dus die ga ik even maken. Daarna maar ff de was verder weg strijken/vouwen en vanmiddag krijgen we nog kraamvisite dus is de dag weer gevuld.
@Sandra, heel veel plezier vandaag! Goed idee om data toe te voegen... @Odess, heb mijn armen ooit één keer geschoren haha . Die Swarosvki armbanden denk ik of niet? Die zijn ook echt prachtig! Als J. soms moeilijk in slaap valt leg ik hem ook op mijn buik, dan is hij zo weg. 9 van de 10 keer val ik dan zelf ook in slaap en schrik dan een half uurtje later wakker en leg hem dan in zijn wieg. Eng is het ook, maar blijkbaar kan ik mijn ogen niet open houden. Zal R. dan misschien echt een buikslaper zijn? Wat raadt de huisarts of het cb aan bij R. ivm zijn reflux klachten? @Marry, wat sneu voor Hadassa! Tja dit is denk ik ook de laatste keer dat het zo kort kan. Ze wordt bijna 3, dus die eigen wil (van 'ik wil lang haar') zal vast niet lang meer duren. Veel plezier bij jullie vrienden. Mijn man en ik zijn beide katholiek en ook zo opgevoed. We zijn ook in de kerk getrouwd en onze dochter is gedoopt. Voor ons het het een logische stap om ook J. te laten dopen. We willen het geloof wel meegeven in onze opvoeding, wat ze er later zelf mee doen is aan hun. We gaan niet vaak naar een mis, maar ik geloof wel. Straks als de kids groter zijn willen we wel naar de kindermis. We gaan wel regelmatig even een kerk binnen om een kaarsje aan te steken. @Kiwi, wat een lekkere nacht zeg! Wisselen jullie dan de fles af 's nachts? Dat gaat zo snel gaan dat ze de haartjes verliezen, had K. dat niet? B. heeft ook altijd haar gehad en ik vermoed J. ook wel aangezien hij nog meer heeft. Pfff heb het overleefd maar heb J. net 7 minuten laten huilen (en dan ook echt huilen). Hij ligt in de Swaddle Me en is nu in diepe coma. Ik had daar bij B. veel minder moeite mee...nu rust!
Felicee: nee we wisselen eigenlijk niet af, worden toch allebei wakker. Dus de een doet het flesje, de ander verschonen. Doordeweeks als mijn man moet werken, doe ik het flesje. Maar het is maar 1 keer per nacht en binnen 20 minuten ligt ze weer in bed, dus dat is heel goed te doen. Verschrikkelijk he dat laten huilen. Herkenbaar, bij K. had ik ook minder moeite, gek he? Bij hem moesten we het ook doen en het werkte zo goed, na 2 weken huilde hij echt niet meer. Met I. heeft het ook heel goed gewerkt. Ze huilt of helemaal niet of ze maakt 2 kreetjes en dan slaapt ze. Echt heel fijn. Ze heeft weleens haar huiluurtjes 's avonds, maar dan werkt niets anders dan haar bij je te nemen en op mijn buik te laten slapen en daarna overhevelen naast ons in bed. Zo slaapt ze tot de late avondvoeding en hebben wij toch nog een relaxte avond. Die huiluurtjes zullen wel nog wel op en af een paar weken duren, meestal tot een maand of 3, zo schijnt het. Bij K. nooit gehad, maar zo zie je maar dat ieder kind ander is. Maar verder mogen wij echt in ons handjes knijpen, zo makkelijk gaat het. Nee, bij K. hadden niet zulk haaruitval. Ja, natuurlijk die ligplek op de achterkant, maar dat ging ook heel geleidelijk. I. is echt binnen 1 dag bovenop kaal geworden. Hopelijk groeit het ook snel weer aan. Kibbeling: wat heerlijk zulke goede nachten. Jullie hebben echt getroffen, op zo'n jonge leeftijd al doorslapen. Heel fijn. Odess: lastig idd als hij last krijgt van reflux als hij moet huilen. Ik probeer even mee te denken. Als je hem bijvoorbeeld om de 2 minuten komt troosten zonder uit zijn bed te halen en dat volhoudt totdat hij slaapt? Is wel heel intensief, maar soms werkt dat heel goed. Zou dat misschien voor hem werken? Zo leert hij om in zijn bedje te slapen zonder overstuur te raken. Marry: heel herkenbaar. Ik vertelde nog dat wij ook zo'n moeilijke dag hadden en dag daarna was ze ineens zo veranderd! Is nu ook echt gek op haar mobiel boven de box, houdt als ze wakker is echt alles in de gaten, volgt je als je door de kamer loopt. Het wordt steeds meer een mens. Leuk om dat te zien.
Nog niet echt bijgelezen, laatste dagen erg druk gehad. Maar morgen is de dag hier! Hebben we onze kleine meid in onze armen
avond!! @ felicee ah wat een lieve foto!! @ sandra en hoe was het bij de opname?? @ odess hier net anders hier overdag onrustig eenmaal in de avond slaap die pas en in de nacht ook goed. @ marry ja gelukkig wel!!en doe mij ook zo een rustig dagje @ kiwi hoe doe jij dat toch die lekkere nachten @ kibbeling zo ik wordt nu wel jaloers doe mij ook zo een mannetjeheerlijk hoor. @ kelly woow hou je ons wel op de hoogte @ hier afgelopen nacht lekker geslapen hij heb van half 10 kwart over 2 geslapen.en toen van half 3 tot 6 uurme vriend heb de fles gedaan ik kon er moeilijk uitkomenmaar nu mag die niet in de buurt van de kindjes komen want hij is ziek me vriend niet normaal dus ik heb weer nachtdienst
@ hier het gaat nog steeds klote. janken, dizzy, slaap gebrek en het gevoel dat ik zo op de grond lig. dus zal de komende tijd weinig online zijn. als rowan slaapt wil ik me bed ook in. vriend moet weer werken dus krijg alles op me dak. wil ook geen nachtdiensten draaien als ie moet werken. zullen we nog wel zien. en anders is het vanaf vrijdag tot zondag aaf papa weekend
Hoi allemaal! @NannyCare: Je kan er natuurlijk nooit 100 procent op vertrouwen, maar mij geeft het wel een veilig gevoel. Lucas slaapt er al een hele tijd op en hij is nog nooit afgegaan. Heel soms vergeet ik hem uit te zetten als ik Lucas eruit haal en altijd gaat dan het allarm af. Dus het werkt wel! @Doop: Mijn man is katholiek, en wil graag dat de kinderen gedoopt worden. Zelf ben ik niet gelovig. @Kiwi: Hier is Lucas wel iets kaler geworden bovenop, maar niet helemaal kaal. @Kelly: Succes morgen!! @Priscilla: Fijn dat je lekker heb bij kunnen slapen. @Zomaar: Rustig aan dan maar, waar komt het door dat je, je zo rot voelt? Hopelijk voel je, je snel weer goed. @Meeting: Er zijn een aantal begin september weg. Zelf ben ik begin augustus. Dus het wordt eind augustus of anders eind september, maar dan kan alleen kibbeling niet. Nou ik ga zo een paar datums opschrijven. @Hier vandaag de studio opname van babyboom gehad, erg leuk om iedereen terug te zien. We hebben ook al stukjes gezien van de laatste aflevering, erg heftig. Er zijn een aantal stellen naar afrika geweest. Lucas heeft zich voorbeeldig gedragen, er was daar kraamzorg om voor de baby's te zorgen. Nou een druk maar gezellig vakantieweekje voor de boeg. Met twee keer naar de kievit, met een vriendin. En woensdagavond naar een speciale avond voor abonnementhouders naar blijdorp. Maar morgen mogen de jongens lekker thuis buiten spelen.
@Kiwi: Goede tips. Ik had helemaal een ander beeld van de puckababy. Dacht dat dat wel wat zou zijn maar aangezien het helpt om echt in te bakeren schiet dat niet zo op. @Sandra: Spannend die laatste babyboom-dag. Gaan ze jou nou ook nog interviewen ofzo? @Felicee: Lief van je man dat cadeau! @Dopen: Wij dopen niet aangezien onze kleintjes islamitisch worden opgevoed. Dit betekent dus ook dat de kleine besneden zal worden, daar zie ik nog wel erg tegenop. @Kiwi: Wat apart dat ze alleen bovenop kaal is geworden. Inderdaad wel slim om dat nu goed te beschermen. @Marry: Kun je Naomi niet inzetten als mobile-opdraaister? Ameera vindt het erg leuk om te doen gelukkig, dat komt vast binnenkort goed van pas. @Odess: Heeft R ook reflux? Of is dat nog niet bekent? @Kibbeling: Wat heerlijk die nacht van jullie. Hopelijk blijft dat zo! @Kelly: Jeetje wat spannend!! Alvast veel sterkte voor morgen maar ook een geniet ervan! @Pris: He jammer, weer nachtdienst. Beterschap voor je vriend. @Zomaar: Sterkte met alles. Hopelijk kom je wat aan je rust. Vandaag zijn ik en Yakubu voor het eerst naar buiten geweest. Ik wilde naar de prenatal voor een SwaddleMe. Gelukkig wilde mijn ouders me daar wel heen brengen. Nou bij de Prenatal wisten ze niet eens wat het was . Probeerde nog wel de Puckababy aan te smeren maar die wilde ik niet. Dus daarna maar naar de babydump en daar hadden ze hem gelukkig wel. Dus ook ik aan de SwaddleMe, ben benieuwd of het hem bevalt. Ik moet wel zeggen dat het nog zwaar was om naar buiten te gaan. Ik heb ook wel last van mijn buik nu. Ik moet erg oppassen want ik doe snel teveel nu. @Meeting: Ik ga verder niet op vakantie maar ga misschien in september beginnen met een studie. Lijkt me leuk om elkaar en elkaars kindjes (weer) te zien.
Bekijk bijlage 164114 Uitgerekend: 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 2 Meisjes: 1 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+4 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) - meisje - 4242 gram - 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck - 4930 gram - 41 weken Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 05 juli KellyAernoudt - controle gyn 06 Juli - Senna - Nacontrole VK 07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 05 juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: Zaterdag 13 aug. Sandra Zondag 14 aug. Sandra Zaterdag 20 aug. Sandra Zondag 21 aug. Zaterdag 27 aug. Sandra Zondag 28 aug. Sandra Zaterdag 17 sept. Sandra Zondag 18 sept. Sandra Zaterdag 24 sept Sandra Zondag 25 sept. Sandra
@Meeting: Ik heb een aantal datums onderaan het lijstje gezet, willen degene die mee willen invullen wanneer ze kunnen. Dan kunnen we een datum nemen wanneer iedereen kan. Nu nog bedenken wat we gaan doen en waar??
Bijzonder he.. Allemaal bevallen.. Tis allemaal idd snel gegaan als je zo terugkijkt.. Hoop ziekenhuisbezoeken, pijnen, stressmomenten, maar ook fijne momenten, vrouwen die genieten van de zwangerschap en vrouwen die het helemaal beu zijn..! En nu allemaal een baby.. Nu begin ik ook sentimenteel te worden!! Was een heftige week hier.. Morgen is Isis alweer een week. Ik ga morgen eens kijken hoe de benedenverdieping er ook alweer uitziet, ik was natuurlijk een week boven ivm bekkenklachten. Gaat nu echt vele malen beter!! Ook de rest van de pijn gaat de goede kant op. Ik wil graag weer naar buiten (deze keer met dochter), make up dragen en mn nieuwe-niet-zwanger-kleding! Isis is bijna terug op geboortegewicht en houd ook al goed temp vast, dus moet dinsdag wel kunnen! Het gaat erg goed met Isis. Het is een schatje! Het nare is dat ze ontzettend veel darmkrampen heeft dus ook wij zijn gisteren gestart met Infacol. Ze gaat echt door in de nacht dus wij zijn gesloopt!! Hoop dat Infacol zn werk (snel) doet, ik vind het ZO zielig voor haar!! Er lijkt al wel wat verandering in te zitten maar meer in regelmaat dan hoeveelheid. We gaan het zien. Iemand die nog moed kan inpraten en Infacol succesvol gebruikt!!?? Juni-mama's.. We hebben het geflikt!!
Bloesem Wauw meid jij ook nog van harte!!! Ik zal zo nog even teruglezen, is me niet gelukt in de drukte hier thuis!! Uitgerekend: 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 2 Meisjes: 1 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+4 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) - meisje - 4242 gram - 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck - 4930 gram - 41 weken Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 05 juli KellyAernoudt - controle gyn 06 Juli - Senna - Nacontrole VK 07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 05 juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: Zaterdag 13 aug. Sandra MendieC Zondag 14 aug. Sandra MendieC Zaterdag 20 aug. Sandra MendieC Zondag 21 aug. Zaterdag 27 aug. Sandra MendieC Zondag 28 aug. Sandra MendieC Zaterdag 17 sept. Sandra Zondag 18 sept. Sandra MendieC Zaterdag 24 sept Sandra MendieC Zondag 25 sept. Sandra
@Kiwi, lekker om het zo samen te doen. Deden wij ook, alleen nu doe ik het alleen omdat manlief moet werken en ook nog extra aandacht besteed aan B. Je zou eerder denken dat je bij je tweede (of derde) kind minder moeite zou hebben om ze te laten huilen toch? Ik laat J. ook vaak bij mij in slaap vallen en leg hem dan in de wieg. Huiluurtje hier ook nog niet ontdekt, ook bij B. niet gehad. Hoe vindt K. zijn kleine zusje? @Kibbeling, wow wat een nachten..heerlijk! @Kelly, heel veel succes morgen! @Priscilla, liever nachtdienst dat je kind zoek toch? Anders heb je straks wat langer nachtdienst @Zomaar, hoop dat je je snel beter voelt. @Sandra, had het al gezien, maar waarom zijn ze naar Afrika geweest dan? @Momeera, heb je jezelf ook bekeerd tot de Islam? Snap dat je op ziet tegen de besnijdenis. Rond hoeveel jaar laten jullie het doen? Hier ook de Swaddle Me gisteren bij deBabydump gekocht . Wat zei 'heb ook een roze hoor'? @MendieC, niet normaal toch hoe snel de week is gegaan, terwijl een week zwanger eeuwen leek te duren. Fijn dat Isis het zo goed doet, hopelijk kun je dinsdag lekker naar buiten toe met haar. Hier een goede ervaring met Incafol! Merk het meteen als ik het een keer vergeet, dus ik zweer erbij. J. heeft wel veel minder last sinds we afgelopen donderdag bij de osteopaat zijn geweest. Mijn ouders zijn vandaag geweest en mijn moeder heeft weer belachelijk veel kleertjes gekocht voor onze kids. Wel echt super leuk want ze weet waar ik van hou. Voor onze dochter vooral Jottum gekregen (was overal 60% korting), zo mooi. Verder is J. wat onrustig vandaag..heeft om 19:00 uur gehad en wil sinds 20:30 uur alweer. Wil het rekken tot minimaal 22:00 uur dus nog maar even te gaan
Bekijk bijlage 164152 Uitgerekend: 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 1 Meisjes: 1 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+4 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - 3920 gram - 56 cm - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) - Meisje - 4242 gram - 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck - 4930 gram - 41 weken Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 06 Juli - Senna - Nacontrole VK 07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 05 juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: Zaterdag 13 aug. Sandra MendieC Felicee Zondag 14 aug. Sandra MendieC Felicee Zaterdag 20 aug. Sandra MendieC Zondag 21 aug. Felicee Zaterdag 27 aug. Sandra MendieC Felicee Zondag 28 aug. Sandra MendieC Zaterdag 17 sept. Sandra Zondag 18 sept. Sandra MendieC Felicee Zaterdag 24 sept Sandra MendieC Felicee Zondag 25 sept. Sandra Felicee