Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Even m'n meiden showen!
    Hadassa lacht veel, maar zodra ze het fototoestel ziet, stopt ze. Dit is het beste lachje wat ik tot nu toe op de foto heb kunnen krijgen.

Bekijk bijlage 172763

2. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Op het strand vorige week (als ik naar buiten kijk, geloof ik bijna niet dat het vorige week zulk mooi weer was!)

Bekijk bijlage 172764

3. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Naomi in zee. Ze vond het echt fantastisch en wilde eigenlijk niet meer naar huis (maar na de belofte van een ijsje bij de strandopgang hobbelde ze toch achter ons aan...;))

Bekijk bijlage 172765

4. Marry81

Marry81 Niet meer actief

5. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hester, heerlijk zo'n rijkdom!!

Debie, wat sneu dat ze er zo'n last van heeft en wat vervelend voor jullie dat de nachten nu zo kort zijn! Hopelijk gaat het snel beter.

Hier is vanmorgen alles weer een beetje normaal. Manlief is weer aan het werk en ik moet nodig het één en ander in huis doen. Lijnen liep de afgelopen week niet helemaal soepel, deze week gaan we er weer voor. Nu dus eerst maar eens even sporten!
    Daarna moet ik stoffen,zuigen,wassen,strijken,boodschappen doen en spullen inpakken voor onze dagen in Friesland.
    Lekker drukke dag dus.
    Tot later!!

6. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debie, hoe gaat het nu met Esmee?

@Kiwi, jeetje wat schrikken zeg van K. Wist niet eens dat ze dat op latere leeftijd ook nog konden krijgen. Schrok hij zelf niet? Raar dat je elke twee weken ongesteld bent. Heb je hiervoor wel altijd een regelmatige cyclus gehad?

@FIreRose, wat een goed gevoel of niet dat je nu wordt beloond met het geven van bv omdat je hebt doorgezet! En zo te lezen groeit ze als kool!

@MendieC, gelukkig maar. Jij ook een beetje bijgekomen dit weekend? J.poept zonder moeite als een tierelier. B. had nog altijd moeite (sinds haar geboorte al). Loopt nog steeds rood aan en moet erg hard drukken. Gelukkig komt het bij I. nog zo vaak en is het niet zo hard.

@Priscilla, jammer dat hij weer komt voor een voeding ’s nachts. Hier ook nog af en toe, maar ze hebben het blijkbaar ‘nodig’.

@Momeera, logisch dat jij het druk hebt! Veel succes met je opdrachten!

@Meta, is je moeder altijd zo geweest? Grenzen stellen klinkt makkelijk als je het zo leest maar zal best zwaar zijn of niet? Goed zeg dat je even een moment voor jezelf hebt gepakt, daar heb ik nou ook zo’n zin in!

@Kibbeling, leuk een dagje naar Volendam (heet je daarom Kibbeling ;)). Grappige foto!

@Bloesem, wat goed zeg dat hij zolang heeft geslapen!! Dat is dan wel dubbel genieten van je avond of niet?

@Hester, heerlijk om je verhalen te lezen en dat de jongens het zo goed doen!

@Sandra, welkom terug…zag erg mooie foto’s voorbij komen op hyves. En die van Lucas achter het raam is echt super! Lekker geshopt dus? Wat zullen jullie je gelukkig hebben gevoeld met de drie jongens in jullie bed of niet? Succes met Sonja Bakker, fijn dat jullie het samen gaan doen, maakt het een stuk makkelijker.

@Marry, natuurlijk kennen we je nog. Wat goed van Naomi dat ze zo goed als zindelijk is, echt heel knap. Lekker hè zo samen vakantie, kan ook niet wachten. Goed zeg al 5 kilo eraf..het is ook moeilijk en (bijna) terugval momenten blijf je houden..helaas. Goed gelukt hoor een lachende Hadassa. Hier lukt het ook niet. Die tent hebben wij ook gekocht, is het wat? Wat een stoer kind is Naomi, helemaal alleen in dat lieveheersbeestje.

7. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een druk, maar gezellig weekend achter de rug. J. doet het nog steeds goed en we genieten echt van hem. B. heeft daarentegen behoorlijk wat streken dus ik moet echt flink tot 20 tellen want ik kook dan echt. Erg vervelend, maar merk dat het actie-reactie is..dus we moeten de beruchte 'negeer-knop' maar zoeken en aan gaan zetten.

Zaterdag Pilates gedaan en meteen minder last van rug, maar wat ben ik stijf! Flinke tegenvaller...
    Vanavond ga ik BBB doen en donderdag Sh'Bam..iemand dit wel eens gedaan?

Morgen heb ik met J. de eerste babymassage, ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Dit weekend willen we naar de dierentuin in Emmen en over twee weken gaan we naar Plopsaland. Dat weekend ook de doop van J.
    Week erop wordt B. drie jaar en gaan we een week naar Terschelling, allemaal leuke dingen maar zal af en toe ook best druk worden.

Gaat de 27ste nog door, de meeting?

Over een aantal weken moet ik ook beginnen met het afbouwen van de bv. Best wel weer met pijn in mijn hart, maar het is niet anders.

8. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, dit raden jullie nooit!
    Nadat ik mijn manager had gesmst dat J. was geboren had ik niets meer gehoord (kreeg diezelfde ochtend nog een sms of de kleine al was geboren)...al erg vreemd.

Nou kreeg ik afgelopen vrijdag een sms met de vraag hoe het ging maar ook...jaja...wanneer ik dacht weer te gaan beginnen???!!!

Ten eerste is mijn velrof nog niet eens voorbij en ten tweede is gewoon bekend dat ik 3 oktober weer begin. Het veranderd ook nooit!

9. Hester

Hester Niet meer actief

Tsss Felicee wat een stomme vraag van de manager! Niet te geloven toch?

Fijn dat het goed gaat nij jullie en hopelijk zal B ook snel wat minder peuterpuberbuien hebben. Het is ook niet niks, zo'n baby erbij!

Sh'Bam ken ik helemaal niet, wat is dat voor iets?
    Ik doe vooral krachttraining en conditie / cardio met voor de afwisseling wat vechtsport, Pilates en Power yoga. Tot nu toe ga ik zo'n beetje om de dag sporten en dan elke keer een uur of anderhalf uur en ik merk dat mijn lichaam een stuk krachtiger is geworden de afgelopen weken. Ben er nog steeds niet helemaal, maar het begint weer wat te worden, haha.

Marry: leuke foto's!

Nu heb ik heerlijk een paar uur voor mezelf, want V. is op het KDV en L. speelt bij een vriendje thuis.
    Ik ga ze straks na de lunch allebei weer ophalen maar voor nu is het huis even helemaal rustig en voor mij.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hee meiden! Hier ongesteld geworden na het zetten van de spiraal vorige week, heel fijn :( Dikke buik, lijk wel weer zwanger, bah! Behoorlijk ook! Verder zijn E en R gisteren gedoopt; het was een super mooie dienst! Dus dat is super positief. R heeft verder net zn prikjes gehad en ik hoooooop dat hij er weinig last van krijgt!

Sandra en Marry, wat een heerlijke vakantie kiekjes meiden!!

Felicee, tsss ;) Ga je wat anders zoeken? Waarom moet je afbouwen? Je zei dat je niet kan kolven, maar krijg je geen TSR ofzo? Hier ook moeite met kolven en ga de freestyle aanschaffen - dure aankoop maar wil zo graag bv blijven geven! Ik kan namelijk wel een tsr krijgen bij kolven, maar maar 1x en die moet ik dan goed benutten. Dat kan alleen met een dubbele kolf. Prenatal heeft 20% korting dus ga er toch maar een halen. @ ignore modus dochter - heeeel herkenbaar, wat een draak is ze nu zeg af en toe! Vooral als ze alleen met ons is.

Hester, geniet lekker van je 'me-time'!

@ sporten, hier begonnen met hardlopen - heerlijk weer! Een half uurtje voor mezelf! Even goede schoenen gehaald in zon hardloopstore, maar daar werd me lekker subtiel duidelijk gemaakt dat ik nog wel aan de maat ben... En bedankt!! Hij is nog geen 10 weken mensen... ;)

Kiwi, jeetje meis wat een schrik met K!! Fijn dat het nu weer goed gaat, jullie hebben je portie wel weer even gehad!

11. YellowButterfly

Debie, kalm aan vandaag!

Mendie, jij ook al leuke so's... Ik voel met je mee! Hier maak ik me er nog steeds druk om alleen, zou zoooo graag willen dat ik het los zou kunnen laten want dat is echt het enige wat je kan en moet doen!

Meta, dat linkje van jou is heel herkenbaar - voor mijn sm is manipulatie zo gewoon dat het haar zelf niet eens meer opvalt. Gaat het nu weer beter?

Kibbeling, wat een briljante foto's maken jullie van Stijn :D

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    marrt mooie kids

felicee lekker gek van je werk

lijnen, ahum wat is dat. Baal vreselijk van mijn lijf maar op de een of andere manier werk ik nu net weer een cakeje naar binnen, zucht.

sporten wil graag weer iets doen maar weer nog niet waar ik de tijd vandaan moet halen, zeker nu met drie kids.

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Mendie, hier heeft J ook moeite met poepen. Ze doet het ook maar eens per 5 dgn ongeveer. Dit is niet erg met bv en ook bij haar is het gewoon zachte ontlasting. Maar ze is tussendoor heel vaak aan het persen etc en lijkt er dan last van te hebben dat er niets komt. Huilt dan ook regelmatig van de krampjes ondanks de Infacol. En als ze weer ontlasting heeft gehad zit ze in ieder geval 2 dgn veel beter in haar vel.

@ Hester, echt bijzonder dat L zou blij is nog steeds met zijn broertje. Vaak zie je bij kinderen van zijn leeftijd dat na een paar weken de lol eraf is omdat ze nog niet echt kunnen spelen met hun babybroertje of zusje. Maar daar lijkt bij jullie geen sprake van te zijn gelukkig.

@ Kibbeling, leuke foto. Ben benieuwd wat de volgende wordt na de kangoeroe en de klomp :).

@ Marry, leuk al die uitstapjes. Jullie zijn bijna alle richtingen opgeweest zie ik. Wij vonden Sprookjeswonderland inderdaad ook een groot succes. En knap al 5 kilo. Moet je binnenkort weer naar de dieetist? Dat kan wellicht weer even een stok achter de deur zijn.

@ Felicee, was inderdaad extra genieten van de avond doordat ze zo goed sliep. Wij zijn in maart in dierenpark van Emmen geweest, vonden het een erg mooi park. Alvast veel plezier gewenst. Hoezo moet je ook alweer afbouwen. Kan/wil je niet kolven op het werk?

@ Odess, dat heb je snel geregeld de doop! Fijn dat het zo leuk was.

@ Sandra, leuke vakantiefoto's. Krijg meteen zin om te gaan.

14. YellowButterfly

Debie, ik doe het 's avonds als ze net in bed liggen. Dan is het manliefs beurt en pak ik even een half uurtje voor mezelf! Ik knap er, vooral ook tussen de oren, echt even lekker van op! Het fijnste is als je weggaat en ze nog liggen te jammeren en je terug komt en het boven stil is :D

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dan liever half uurtje voordat ze naar bed gaan, hoef ik dat ook niet te doen :D:D:D. Zoiets zal het hier ook worden

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Marry de HA gaf aan dat zijn longen gelukkig schoon zijn en we gewoon door moeten gaan met de zoutoplossing.
    Wat een fijne dagen heb jij gehad zeg… Lekker en wat super goed van Naomi dat ze al zo snel zindelijk is geworden. En Hadassa doet het ook goed lekker hoor. Geniet nog maar even van je vrije weken want ze gaan idd erg snel… Ik mag 1 sept weer beginnen pfff
    Wat goed dat je al zoveel afgevallen bent, houdt vol!!
    Leuke en lieve foto’s van Hadassa en dat stoppen met lachen als de camera komt is zo bekend!! Die van Naomi zijn ook erg leuk, je ziet haar echt genieten.

@ Hester we hebben hier gelukkig weer een goede nacht gehad. En kan me voorstellen dat je ervan kan genieten als je met zijn allen in het grote bed ligt!

@ Debie wat sneu dat Esmee zoveel last van haar gordelroos heeft. Hopelijk wordt het snel beter.

@ Felicee nee daarom heet ik niet Kibbeling :D (is een grapje met de achternaam van manlief)
    Wat een drukke planning heb jij nog, maar gelukkig met allemaal leuke dingen.
    Werk blijft overal hetzelfde he?? Ik werd 2 a 3 weken na de geboorte van Stijn al gebeld of ik even terug wilde bellen want ze hadden mn eind datum van mn verlof doorgegeven en of ik dan bepaalde datums kon werken.. en oh ja nog gefeliciteerd!! Gewoon als laatste zeggen grrrrrrrrrrrr en trouwens die einddatum klopte niet eens, was een week te vroeg!!

@ Odess gefeliciteerd met de doop van de kinderen. Ahh R zijn prikjes hoop voor je dat hij er geen last van zal krijgen. Oh waarom denken ze dat je wil gaan hardlopen???
    Dank je vor het compliment met de foto’s :D

@ Bloesem jullie hebben nog de foto in klederdracht te goed van mij :p

@ Hier vanmorgen na het douchen eerst maar eens de vloer gedaan en wat gestofd. Stijn lag nog heerlijk te slapen na zijn flesje van 6 uur!! Jaja hij heeft weer geslapen van 23.00 uur tot 5.45 uur!! Vanmorgen moesten we ivm zijn verkoudheid en hoesten om 11.20 uur bij de dokter zijn, waar we pas om 11.50 uur aan de beurt waren… Gelukkig zijn zijn longen schoon en moeten we wel in de gaten houden of hij niet suf, koortsig of hangerig wordt dan moeten we weer terug komen. Verder was het advies doorgaan met neusspray. Dus dat gaan we dan maar doen.
    Stijn ligt nu nog in de box te tukken dus zo maar even de was weg vouwen en strijken! en stijn een flesje geven..

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dag dames,

Alles bijgelezen, maar even geen tijd om te reageren. Vanavond weer.

Even situatie hier. De chaos is nog niet voorbij hier. Nadat I. een paar dagen redelijk goed weer dronk en is het sinds 3 dagen weer bal. Ze drinkt weer barslecht, duwt de fles weg, verslikt zich weer, hapt niet aan, begint al onrustig te worden als de fles al ziet en ga zo maar door. De afgelopen dagen heeft ze per dag met pijn en moeite 400 a 500 cc gehaald. Maar dan echt met pijn en moeite! Morgen hebben wij een afspraak in het ziekenhuis bij de kinderarts, want voor iedereen is het echt een raadsel wat er aan de hand is. En het rare is (we komen net van het cb af) ze is de afgelopen maand 1,1 kg en 6 cm gegroeid! En verder is zij de enige hier in huis die geen last heeft van haar slechte drinken. Want mevrouw is supervrolijk en ontspannen, nog steeds erg tevreden, ziet er goed uit en slaapt nog steeds super. Dus reflux, allergie en al dat soort dingen kunnen het volgens ons niet zijn. Het is echt een mysterie! Maar goed, feit blijft dat dit echt niet goed is en de huisarts heeft vandaag met de kinderarts gebeld en we mochten al morgen dus komen. Pffff, dat lucht op want soms zijn we echt radeloos! Hopelijk weten we morgen weer.

Fijne dag allemaal!

18. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hester, schijnt op Zumba te lijken maar dan geen Latin muziek/bewegingen. Lekker hè als je zo snel merkt dat je lichaam er sterker van wordt. Lekker genoten van je ochtend of aan het werk geweest ;)

@Odess, nogmaals gefeliciteerd met de doop van E. en R. Ze zagen er vast super mooi uit of niet? Was je spontaan ongesteld geworden of kwam dat door het plaatsen van de spiraal?
    Ben wel aan het zoeken naar iets anders (al die maanden al), maar grote kans dat ik toch eerst terugga. Weet niet waarom kolven niet lukt. Heb wel een tsr, ook wel meerdere keren...maar na een paar seconde houdt het op. Volgens de kraam zit het tussen mijn oren en wil ik het niet?! Moet wel eerlijk zeggen dat ik kolven ook 3x niets vind. Wat goed hardlopen, geen last van je bekken?

@Bloesem, wij gingen vroeger altijd naar Emmen (ouders wonen redelijk in de buurt). Op het werk kolven zou ook lastig zijn maar er komt bij mij niets uit na het tsr.

@Kibbeling, leuk zulke werkgevers. Lekker dat Stijn weer goed heft geslapen.

@Kiwi, dat lijkt inderdaad een groot raadsel. Succes morgen, hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ kiwi wat een ellende met I. het leek allemaal weer de goede kant uit te gaan en nu toch weer dit. Ik hoop echt dat de kinderarts jullie morgen kan helpen. Wel heel fijn dat jullie morgen al langs kunnen komen, gelukkig blijft I er wel vrolijk onder.

@ Felicee ach ja meelevend zijn ze idd niet echt op mijn werk.

@ Hier Stijn heeft na zijn flesje van 2 uur even gespeeld in de schommelstoel tot hij alweer moe was. Hem lekker op zijn buik in de box gelegd en hij was snel weer vertrokken. Hij heeft weer een lekkere slaap dag vandaag. Ik heb dus maar alle was weg gevouwen en maar gelijk de strijkplank neergezet en het strijkijzer en maar gelijk alles weggestreken. Nu is het huisje weer helemaal opgeruimd… zag alleen al weer wat stof op de grond…grrrr vanmorgen nog gedaan. Zo nog even de wc verder schoonmaken en dan klaar. Komt manlief zo weer thuis en dan gaan we weer eten maken… het houdt ook nooit op he!!

20. Hester

Hester Niet meer actief

Kiwi balen zeg!
    Ben benieuwd wat de KA zegt. Vreemd joh.

Deel Deze Pagina