@ mendie lekker genoten van de sauna lees ik. Lekker hoor! Helaas krijgen ze 2 prikjes tegelijk de 1e keer. In beide benen 1. En ik heb ook gehuild hoor met de prikjes, vond het zo zielig! Wij moesten hier voor cb een hele vragenlijst invullen over of we genoeg hulp kregen en of we op elkaar konden terug vallen enzo. @ Odess oh gelukkig dat het de volgende keer dan beter zal gaan. Je hebt nu dus 2 blije kinderen fijn hoor! @ Kiwi oh wat een goed nieuws dat je haar zelf de fles mocht geven en dat het zo goed ging!! Het is nu weekend dus ik hoop dat ze al thuis is of snel naar huis mag. @ Marry wat zei de weegschaal vandaag? En lief van je ouders dat ze de schoenen van Naomi hebben betaald. @ Sandra je kan idd afkickverschijnselen van suiker hebben. Je lichaam is zo gewend om dat binnen te krijgen en ineens krijgt het dat niet meer. Leuk een dagje duinrell en wat kijkt Lucas schattig uit zijn oogjes. Het wordt al een grote vent ook zeg!! @ Fire wij geven de prikjes gewoon zoals voorgesteld wordt. Op dat cb weten ze soms zelf niet wat ze willen en zeggen volgens mij. Ik moet zeggen hier heb ik echt geluk en hele leuke meiden. Sommige zeggen ook gewoon van kijk naar wat de kleine zelf aangeeft en volg je gevoel. @ Hester jeetje maandag de school alweer beginnen en dan mag hij voor het echie gaan. Het wordt al een echte grote jongen dan he? @ Mamalijn Stijn heeft gelukkig geen last gehad verder van zijn prikjes. @ Super wat erg dat je waarschijnlijk niets vergoed krijgt van je verzekering. @ Meta geniet van je rustige dagje! @ Hier heeft Stijn van donderdag op vrijdag bij mams gelogeerd. Was wel raar hoor om zonder hem naar huis te gaan. In de nacht dan ook wakker geworden omdat hij nog wel eens wil komen. Om 6 uur klaar wakker want ja dat is flesje tijd normaal. Gisteren lekker de hele dag met mams op stap geweest en s avonds weer als compleet gezin naar huis gegaan. Vandaag gaan we mn zus helpen met de interne verhuizing/verbouwing. Ze moeten de slaapkamers om gaan gooien ivm de 2e baby die op komst is. Er moeten kasten naar boven en hun bed moet verplaatst worden en de kamer van mn neefje moet anders. Een hoop te doen want ze hebben ook nog veel spullen!! Fijne dag allemaal!!
meta, haha, ik vind de bv juist zo veel makkelijk dan fv. hoef niets te verwarmen, uit te koken, heb het altijd bij me hoef me geen zorgen te maken dat hij teveel binnen krijgt of te weinig, niet aan tijden te houden niets mee te nemen als ik de deur uit ga, 's nachts niet naar beneden om voeding op te warmen en makkelijk als troost. vind zelf de fles veel lstiger
sandra duinrell was dus leuk, hier over twee weken supermom wel balen dat je niets terugkrijgt o en onze meiden vanaf 1,5 het dunste kussen dat er is
Odess: rust en regelmaat werkt super he? Ik ben er een groot voorstander van. Zo ben ik ook met K. omgegaan met als resultaat dat hij altijd uitgerust, vrolijke baby was die bijna nooit huilde. Zo doe ik ook vanaf dag 1 met I. met hetzelfde resultaat. In het ziekenhuis wordt ze echt geprezen om haar rust en vrolijkheid. Zij horen haar nooit huilen. Tussen de slaapjes door is ze een uurtje tot 1.5 uur wakker en dan gaat ze altijd zonder morren weer slapen. Natuurlijk heeft het deels ook met het karakter van de kinderen te maken, maar ik ben er van overtuigd dat het voor een groot gedeelte door de rust en regelmaat komt. Je kind wakker in bed leggen is idd belangrijk. Op deze manier went het aan eigen bedje en gaat het zien als een veilige haven. Meestal schrikken ze snel wakker als je ze halfslapend op bed legt. Fijn dat E. meteen zo lekker slaapt in haar grote mensen bed! Meta: jij ze krijgt medicijnen voor haar reflux. Al vraag ik mij zeer of in hoever de reflux echt het probleem was. Refluxkindjes zijn bijna altijd erg onrustig omdat ze veel pijn hebben, dat is I. nooit! Ze heeft enkele symptomen van reflux zoals voeding terugslikken etc, maar er is geen pijn bij haar te bespeuren. Vandaar mijn grote twijfel. Ik weet bijna zeker dat zij een coordiantieprobleem had,waardoor ze zich veel verslikte en de toestroom voeding niet kon handelen. Op een gegeven moment heeft ze helemaal opgegeven te gaan drinken, omdat het zoveel onrust met zich meebracht. Dit probleem lossen we nu op met dikkere voeding en dat gaat veel beter. Ze verslikt zich niet meer, maar tussen de oren moet het nog goedkomen. Wij gaan de maagzuurremmer die ze krijgt sowieso snel afbouwen. Maagzuur heeft namelijk wel een belangrijke functie, doden van bacterieen. Kibbeling: raar he als je kindje voor het eerst gaat uit logeren! Het went wel hoor, kan ik je vertellen. En het is ook lekker, zo hebben jullie ook meer tij voor elkaar en kunnen jullie lekker bijslapen (al heb jij dat niet echt gedaan zie ik). Vaccinatie: ik moet zeggen dat ik er nu meer over nadenk dan bij K. K. heb ik volgens het programma gevaccineerd. Ik vind vaccinaties nog steeds heel belangrijk. De voordelen wegen in mijn ogen veel zwaarder dan nadelen. De ziektes waar ze tegen worden gevaccineerd kunnen heel verschillend verlopen. Het ene kindje komt er goed doorheen, het andere kan ernstig ziek worden. Geen haar op mijn hoofd die dat risicio neemt. Echter vraag ik mijn ernstig af of ik al zo vroeg wil beginnen met vaccineren. I. heeft sowieso haar vaccinaties tijdens de vorige bezoek niet gehad ivm met haar probleem. Nog even over nadenken dus. Mamalijntje: merk je al het verschil na osteopaat? Sandra: wat een lekker ding! Hier: jeetje, de dame heeft na haar fles van 19:00 uur tot vanochtend 8:00 uur geslapen! Ik heb haar gisterenavond om 23:00 uur geprobeerd om een voeding te geven, maar ze wilde echt niet wakker worden en hield haar mondje op slot. Ok, dan niet, blijkbaar heeft ze dan echt geen honger (al had wel last van deja vu). De eerste fles was weer om 8:15 uur. Die heeft ze gretig opgedronken. Volgens het ziekenhuis mag ze met haar gewicht zo lang doorslapen (als denk ik dat het eenmalig is), maar dan moet ze overdag meer drinken dus 4 flessen van 200. Maar wat is dat veel! Ik heb er hard hoofd in of ze dat binnenkrijgt. 165 cc krijgt ze wel redelijk makkelijk op de afgelopen dagen, dus wie weet. Nu even thuis, straks weer naar het ziekenhuis voor de volgende voeding (ze slaapt altijd van voeding tot voeding, dus dan ben ik even thuis). Vandaag mag ze nog niet naar huis, heel misschien morgen al heb ik het idee dat het pas na het weekend wordt.
vind het altijd grappig om te lezen al die opvoedverschillen, hier helemaal niet van de drie Ren, heb er niets mee. Mijn kids zijn ook zonder hun slaap gezellig en vrolijk en houden dat ook heel goed vol. Niels heeft nog nooit in zijn kamer geslapen, 's nachts in wieg op onze kamer, overdag in de box, wandelwagen, bank, net waar het uitkomt en hij huilt eigenlijk nooit als hij duidelijk toe is aan twee slaapjes per dag dan doe ik hem in zijn bed, denk vanaf een maand of 6-7
En zo zijn de meningen verdeeld. Ik ben juist geen voorstander van de kinderen alles zelf te laten bepalen. Ze mogen best veel zelf aangeven, maar het blijven nog steeds kinderen en kinderen hebben eenmaal, vrolijk of niet, regelmaat nodig. Ik kijk ook altijd waar mijn kinderen behoefte aan hebben. Ik leg I. altijd op bed als ze moe is, en dat is max na 1,5 uur na het wakker worden. En als ze morgen aangeeft dat ze langer vol kan houden, dan volg ik haar in deze. Zo heb ik het bij K. ook gedaan. Echter hij is al een tijdje op de leeftijd dat hij 's avonds op vaste tijden naar bed gaat, namelijk rond 19:30 uur. En daar zijn we wel heel strikt in. Wel of niet willen slapen, 19:30 uur is bedtijd, geen discussie. Strenge mama Hmmm, het ziet er niet naar uit dat ze dit weekend naar huis gaat. Ik spreek vanmiddag de KA en wil duidelijkheid over wat ze denken met haar te gaan doen. Het gaat nu redelijk goed en ik zie geen toegevoegde waarde meer van het ziekenhuis (of ze moeten me dat even duidelijk gaan maken). Ze doen daar momenteel niets anders wat we niet thuis kunnen doen.
Darmkanker van brood met pitjes? Ik ben het met je eens hoor dat ze elk jaar weer de richtlijnen veranderen of wat nieuws verzinnen. Af en toe weet je niet wat je ermee aanmoet. Ik ben makkelijker met Vitamine D in de zomer als ze voldoende buiten komen, maar tijdens andere seizoenen ben ik er wel strikt in. Vitamine D bevordert aanmaak van botten en tanden. Kinderen tot 4 jaar kunnen de benodigde hoeveelheid simpelweg niet uit de voeding halen.
ik zie dat trouwens echt niet als dat de kids alles zelf bepalen en denk dat regelmaat ook te krijgen is op een lossere manier zonder vaste tijden. We eten altijd aan tafel met z'n alle maar tijden verschillen, ook bedritueel is altijd hetzelfde 's avonds. ben best streng maar vind dat niet alles in een strak schema hoeft. hier ook in de winter minimaal half uur per dag wel buiten en denk dat ze dan voldoende vit d hebben.
Rust en regelmaat betekent niet dat je alles vaste tijden moet doen of een strak schema moet hebben, dat is een misverstand. Het betekent dat er bepaalde voorspelbaarheid is voor de kinderen. Dus bijvoorbeeld, wakker-voeden-spelen/knuffelen/bij vermoeidheidssignalen naar bed. Vaak ontstaat hierdoor wel een bepaald ritme en zie je dat de kids zich op wat vastere tijden melden. En natuurlijk kun je van die voorspeelbaarheid afwijken als je bijvoorbeeld een dagje op pad gaat. Maar boven alles geldt: doen waarbij jij en je kinderen zich prettig voelen, toch? Ik vind bijvoorbeeld belangrijk dat mijn kids in hun bed slapen als we thuis zijn, maar dat ben ik. We doen allen wat voor ons goed voelt en wat voor onze kinderen werkt. Er is geen goede of slechte manier. Het is gewoon een verschil in opvatting.
@Debie; Ik vergeet de vitamine D ook heel vaak. Gelukkig nu niet zo erg, we komen regelmatig buiten, maar in de winter ga ik er wel beter op letten. In BV schijnt bij de meeste vrouwen ook best veel vitamine D te zitten... @Sandra; Wat een lieve foto! @Odess; wel weer een mijlpaal lijkt me, E. Naar een groot bed! @Supermom; balen zeg, dat je niets terugkrijgt... Ik zou marktplaats goed in de gaten blijven houden... Misschien wachten ze even met hem erop zetten... @Meta; dank voor het respect maar ik zou ook niet anders willen. Ik heb in het begin wel veel problemen gehad maar nu is het ideaal... Als F. honger heeft dan is het een kwestie van mn shirt+BH aan de kant en ze heeft eten. Ik kan inmiddels ook voeden in verschillende houdingen (zittend op de bank, liggend, half liggend etc.) waardoor ik eventueel zelfs door kan gaan met andere dingen (laptoppen ). Geen gedoe met het flesje op de juiste temperatuur brengen etc... Ik vind het soms ook wel heel fijn hoor, even een intiem momentje met mn dochter en zij komt er helemaal van tot rust. Hoe overstuur ze ook is, ik krijg haar altijd stil met de borst... Je hoort vaak de negatieve verhalen en de problemen die je kunt hebben met BV, maar gelukkig gaat het bij heel veel mensen wel goed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bijna gestopt was omdat bij mij de problemen wel erg groot werden, en ik ben van mening dat je nog wel moet kunnen genieten van je kindje en de BV niet ten koste van alles moet gaan. Gelukkig gaat nu alles goed en genieten we allebei. Wel goed dat je zoveel afgevallen bent, zeg! Ik ben wel een beetje jaloers, haha. Ik moet nog steeds zon 6 kg... @Kibbeling; succes met verhuizen! @Kiwi; Ik hoop dat I. snel naar huis mag! Het lijkt me heel zwaar om steeds heen en weer naar het ziekenhuis te moeten! @Rust, Reinheid en Regelmaat... Ik zit er een beetje tussenin. Vind het, zeker als ze straks wat ouder is, wel belangrijk dat ze op (redelijk) vaste tijden eet en slaapt. Dan kan ik bijvoorbeeld mijn dag zo indelen dat ze haar slaapjes lekker in haar eigen bedje kan doen. Nu lukt dat nog niet echt, en komt het wel eens voor dat ik haar uit haar bedje moet halen omdat we een afspraak hebben... Maar over een paar maanden hoop ik dat ze wat vastere tijden heeft met het slapen, want ik heb het idee dat het voor F. wel goed zou zijn. Rust is heel belangrijk voor F., ze is snel overprikkeld merken we. Het is een kindje dat heel nieuwsgierig is, met iedereen wil kwebbelen en heel veel om zich heen kijkt (en dus amper slaapt overdag). Op een gegeven moment is ze dan zo moe dat ze alleen nog maar kan huilen. We proberen haar overdag toch wat vaker in bed te leggen (gaat moeilijk, maar soms lukt het), niet teveel activiteiten in één dag te plannen en haar op momenten te beschermen tegen haar eigen drukte.
kiwi denk dat de juiste wijze is die bij jezelf en een kind past idd iets anders zou niet werken moet zeggen is natuurlijk ook verschil of het je eerste, tweede of derde is, niels moet nou eenmaal mee als ilse naar zwemles moet of als ik ze ophaal van het kdv. Bij ilse was alles nog te plannen, nu red ik dat niet meer, zeker als ilse straks naar school moet. net buiten in de regen gelopen met de meiden, laarzen aan, plu erbij en happy kids, nu gaat manlief koekjes met ze bakken, ben benieuwd voor hoelang
Hoi medemamma's, ik haak hier weer even in als jullie het niet erg vinden. Firerose: bij ons gaat het precies hetzelfde als bij jullie wat betreft de rust en regelmaat. We hebben nu wel een vast dagritme, maar moet dat idd soms verstoren door afspraken. Ach, het wordt steeds makkelijker. Ik geniet ook heel erg van het bv geven en vind het nu ook heel makkelijk. Milou geniet er ook echt van. Hoe anders was dat bij mijn zoontje destijds; toen ging het voor geen meter. Kiwi: fijn dat het de goede kant weer opgaat met je meisje. Ik las dat je de zuurremmer zo snel mogelijk weer af wil bouwen en dat kan ik heel goed begrijpen. Maar wil je toch ook even waarschuwen. Wij hebben namelijk het hele verborgen reflux gebeuren ook al meegemaakt met mijn zoontje en toen veel geleerd. Verborgen reflux is in feite vervelender dan de gewone reflux omdat ze het zuur wat omhoog komt ook weer doorslikken en het dus 2x langs de slokdarm komt. De slokdarm kan hier op den duur ontstoken door raken en dat was toen bijna het geval met mijn zoontje en dat was erg vervelend. Misschien wist je dit allemaal al hoor, maar ik wilde het toch even zeggen. Milou krijgt nu 2x per dag Zantac en aangezien zij wel onrustig was merk ik dat ze nu veel meer ontspannen is, dus we gaan voorlopig nog even door. Maar ik ga ook proberen af te bouwen zodra ik denk dat het kan hoor! Debie: ik heb echt respect voor jou met 3 kids! En dan ook nog bv geven, petje af hoor! Odess: ik heb volgens mij ergens gelezen dat jij je zorgen maakte over de bv? Hier drinkt Milou ook maar 80-100 cc uit de fles als ik kolf. Bij mij drinkt ze vaak maar 1 borst en dan ook nog kort. Ik maakte me hier veel zorgen over, maar ze groeit en is tevreden, dus dan zal het wel goed zijn en probeer het nu dus een beetje los te laten. Bij mij loopt de bv trouwens 's avonds ook terug, maar ik meen me te herinneren dat 's avonds je melk voedzamer is en ze er dan minder van nodig hebben? Hoe gaat het nu met slapen? Supermom: ik las dat je bugaboo gestolen was, wat ontzettend asociaal zeg!!! Hoe gaat het verder met je? Jij had toch ook last van je bekken? Mammalijntje: wat een heftig bevallingsverhaal zeg! Ik hoop dat jullie nu lekker de rust gaan vinden. Hoe vindt J. het? Luca is nu helemaal gek op zijn zusje maar hij heeft wel flink moeten wennen! Hier gaat alles prima. Het lijkt erop dat we een vast ritme te pakken hebben, maar dat moet ik misschien eigenlijk niet roepen. Ik voed Milou om 7:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20:00 en 22:00. Ze gaat na de laatste voeding meteen slapen en slaapt helemaal door. Zo luxe, mijn zoontje was een slaapterroristje dus we zijn dit totaal niet gewend! Na de voeding van 7:00 gaat ze terug haar bed in en slaapt dan door tot 11:00 (dan maak ik haar maar wakker). Ik ga haar nu ook maar weer eens uit haar bedje halen voor een voeding, want ik hoor de bekende geluidjes!
Elisa o wat heerlijk zeg!! Wat een verschil dan he met Luca! Zag trouwens dat het topic gesloten is.. Jammer hebben toch heel wat afgekletst omdat onze boys niet wilde slapen! Hier slaapt Yara stukken beter dan dat Jamie ooit gedaan heeft als baby maar we hebben haar wel ingebakerd. En slaapt nog niet door maar dat is niet erg. Jamie is ook een trotse broer! prachtig vind hij het. Hoe slaapt Luca nu?
Elise: wat een heerlijk ritme idd! Fijn hoor! Je hebt helemaal gelijk wat die maagzuurremmers betreft, echter ben ik (ik ben heel eigenwijs, ik weet het) er helemaal niet zeker van dat dit het probleem was. Misschien zou dat nog komen hoor, aangezien ik I. ook vaak zag terugslikken, maar ze had er geen pijn of onrust bij. Misschien zou het nog wel komen, wie weet. Ik ga idd niet direct afbouwen, eerst moet het drinken helemaal goed gaan en dan kunnen we gaan kijken of we het kunnen gaan afbouwen. Ik denk dat het verschil hier heeft gemaakt dikkere voeding waardoor ze zich niet meer verslikte. Want door het verslikken wilde ze niet meer drinken. Dat probleem is vanaf dag 1 in het ziekenhuis opgelost, maar zantac heeft zeker een paar dagen tot een week nodig om te werken. Vandaar mijn twijfel. Ik vind fijn om te lezen dat jij je niet meer druk maakt dat Milou misschien niet zoveel drinkt. Dat moet ik namelijk ook gaan doen. Mijn meisje drinkt vaak goede flessen, maar laat regelmatig ook behoorlijk wat staan en daar maak ik mij druk om. Ik moet het loslaten! Debie: natuurlijk is er een verschil als je nog meer kinderen hebt rondlopen. Ik ga en moet ook vaak op pad met mijn zoontje van 3 en dan gaat I. gewoon mee. Echter, ik zorg ervoor dat ze niet dagen achter elkaar ontregelde dagen heeft. Regelmaat betekent nogmaals niet dat je aan huis gekluisterd bent oid. Fire: fijn om te lezen dat de bv nu zo goed loopt. Ik weet nog idd dat je in het begin ermee zat te tobben. Super van je dat je het hebt doorgezet en het nu zo goed gaat! Jongens, ik ben het een beetje zat dat mijn meisje nog steeds in het ziekenhuis ligt. Ik heb niet zoveel ervaring met ziekenhuizen, maar ik ben er nu achter dat je overal bovenop moet zitten, want af en toe doen ze maar wat, hoor. Tjonge jonge, ik zal jullie niet met het verhaal bemoeien, maar wat loopt het soms mis daar zeg. Slechte overdracht tussen de diensten waardoor je elke keer weer de nieuwe verpleegster moet uitleggen wat ze moeten doen en wat vooral niet! Getver, om moe van te worden. Vanmiddag heb ik het weekendarts gesproken omdat ik geen toegevoegde waarde meer zie van I. haar verblijf in het ziekenhuis. Waar we nu veel meer aan zouden hebben is hoe nu verder! Het beginnen met drinken gaat nog steeds niet helemaal zoals het hoort en ik wil graag van ze weten wat het plan voor de komende weken is. Logopedie? Fysio? Hoe lang? Hoe vaak? Noem maar op. Ze kon nergens antwoord op geven, stond met mond vol tanden. Morgen moeten we antwoorden krijgen van een andere arts. Ik ben in staat om haar zo op te halen en mee terug te nemen, want die medicijnen en voedingen kan ik haar ook thuis geven.
sorry dat ik er zo weinig ben hier. hier gaat het alweer iets beterder. hij slaapt 's nachts al wat beterder. er zit nu meestal 3,5 tot 4 uur tussen. das dan de eerste keer in de nacht. en daarna de rest wel weer 3 uren ertussen. soms nog zelfs 2,5. maar ja. hij slaapt nu gelukkig overdag ook ietsje meer. dus we kunnen in huis iets meer doen. alleen hij heeft nog wel veel last van krampjes. en begint dan soms te huilen en dan komen er echt keiharde scheten uit. echt zo zielig. van de zus van mn vriend krijgen we een minimonkey te leen. kan ik daar yannieck mooi in doen en kan ik toch nog wat doen. hopelijk werkt het. knuff voor iedereen die nodig heeft. en voor alle mama's: we mogen trots zijn op onszelf dat we het zo goed doen met onze kindjes.
hoi meiden!! @ mamalijntje welkom!! @ kibbeling ik vraag wel veel he zoon ruilen vakantie!!en heerlijke nachten heb je @ odess nee helemaal geen rust nee is soms best zwaar hoor!! @ sandra nou soep niet meer gemaakt zag weer wat anders lekkers @ kiwi sterkte voor jou en hopelijk mag de kleine meid snel naar huis!! @ bloesem heerlijk is dat he zo verliefd zijn op je kind maar idd het gaat veel en veel te snel!! @ lan wat groeit je mannetje goed zeg netjes hoor!! @ meta zo jou kleine meid groeit ook lekker hard!! @ supermom jezus zeg dat is echt schandalig dat ze je kinderwagen jatten!!niet mensen mee gezien dan?? @ sandra ben benieuwd naar de bloeduitslagen!! @ kibbeling mooi dat het goed ging met de prikjes!! @ firerose dat cb verhaal herken ik kan je het nog wel aan.hoe gaat het thuis @ sandra wat heb jij een mooi mannetje zeg!! @ supermom balen dat je waarschijnlijk nisk terug krijg!! @ kibbeling heerlijk hoor een nachtje rust!! @ kiwi zo die kleine van jou heb goed geslapen!! @ hier ik ben er weer heb wat bijgelezen maar was deze week ff aan het koken:xvriendin van me heb een kleine haar man gaat wild met haar om doe de fles erin proppen omdat het hogner heeft om de 2 uur voeden zeik geef tips om te laten slapen wat doe hij hup die vingers naast haar buik kind schrik wakker ik heb er wat van gezegd krijg ik te horen je hoef me niet te vertellen hoe ik me dochter op moet voedenhet kind stikte bijna in de flesen hoofdje bengelde ook in de ronde:xook zoiets hij heb de kleine in de box gelegd heb me vriendinnetje naar bed gestuurd omdat ze huilde en de kleine heel nacht huilend in de box laten liggen:xik ben zo kwaad nu he:xzal ik er melding van maken op cb of niet verder ons mannetje slaap weer dooren weeg 4750 gram afgelopen dinsdag en nog een vraag ik ben gestopt met de pil nee niet om zwanger te worden heb bijwerkingen niet normaal en ben erg humeurig niet normaal meer tegen me vriend.welke raden jullie aan mag van alles zijn o en heb me ouders gezien en ja hij heb me zoon uit de wagen gehaald en gekroeld me mond viel openwas eerst bij me opa kwam ik me ma tegen
@ kiwi het is idd raar als je kleintje voor de 1e keer gaat logeren. Denk dat het voor ons ook moeilijker was als voor hem. Maar we hebben het overleefd en denk dat de 2e keer makkelijker zal zijn. Zal zo ie zo het geval zijn als ik weer ga werken. Dan gaat hij voor de vakantie als ik moet werken door de weeks op donderdag bij mijn zus en dan moet ik al om 7 uur beginnen dus dan zal hij wel al op woensdagavond daarheen gaan. Wat fijn dat ze zo lang geslapen heeft en idd wie weet krijgt ze die 200ml straks ook met gemak op. Wat irritant voor jullie dat je geen duidelijke antwoorden hebt gekregen over hoe en wat nu verder. Begrijp je helemaal met het gevoel van haar ophalen en lekker thuis bij je hebben. @ Fire wel goed van je dat je BV toch hebt doorgezet en er nu dus lekker van kan genieten. Helemaal super dat je er zelfs bij kan Multi tasken De verhuizing is voor een groot deel al gelukt. F is een nieuwsgierig meisje lees ik wel. Gelijk heb je dat je haar tegen haar eigen nieuwsgierigheid beschermt. @ Debie een gezellige dag met je meiden lees ik. Leuk hoor lekker in de regen lopen, hoe waren de koekjes? @ Elise wat fijn dat het allemaal zo goed bij jullie gaat en dat de kleine zo lekker door slaapt ook. @ Love wat fijn dat het slapen iets beter gaat en ik hoop voor je dat de mini monkey jullie zal helpen. @ Pris ach je bent maar een beetje veel eisend geeft niet hoor. Ik lees echt met verbijstering je verhaal van je vrienden te lezen Waren je ouders wel blij om de kleine te zien en wat vonden ze van hem? Over de pil kan ik je niet helpen ik heb dezelfde als jij. Ik weet wel van mn nichtje dat zij de echte Microgynon 30 heeft. Zij heeft dit ook bij de apotheek neergelegd vanwege de vele bijwerkingen. Je zou dus kunnen proberen om toch de echte microgynon te krijgen en anders contact met je HA opnemen. @ Sandra even een vraagje; jij hebt toch die foto's van de jongens laten maken. Waar heb je dat laten doen? en was dat alleen de foto op canvas laten zetten of ook een reportage? Als iemand anders in de buurt van rotterdam een goede weet mag het ook zeggen. We zijn op zoek naar een leuk cadeau voor mn mams haar verjaardag. @ Hier vandaag mn zus wezen helpen en daarna moe thuis gekomen! Stijn is na zijn fles lekker op schoot in slaap gevallen. Nadat ik hem in de box had gelegd ben ik zelf lekker op de bank in slaap gevallen Vanavond verder weinig plannen en zag al dat er ook niet veel op tv komt dus wordt denk ik een filmpje op zetten en lekker op de bank hangen!
Hoi allemaal!! @Odess: Hij kijkt ook wel heel erg wijs op deze foto hoor! Wat goed dat E gelijk lekker gaat slapen in haar nieuwe bedje! @Supermom: Ohh wat erg dat je het niet vergoed krijgt, dat is een dure vakantie geweest Als die nou op slot had gestaan en was gestolen, krijg je het dan wel vergoed? @Dieeten: Ik ben vanmorgen stiekum op de weegschaal gaan staan en ik was al 1,7 kilo lichter dan afgelopen dinsdag, dat gaat wel heel snel zo @Kibbeling: Zo'n logeerpartijtje is altijd wennen, ik vind het maar niets lege bedjes. Ik heb de foto's hier laten maken: Fotoloes.nl Het voordeel vind ik dat je alle foto's op origineel formaat op cd krijgt en zelf de foto's kan nabestellen waar je wilt ipv heel duur foto's nabestellen bij de fotograaf. De canvasdoek hebben we daarna hier besteld, echt supergoedkoop en goed kwaliteit doek: Topdoek.nl - Foto op doek - De GOEDKOOPSTE in NL - foto op canvas - Topdoek.nl @Debie: Ja duinrell was zeker leuk! Ook wel een beetje jeugdsentiment. @Rust en Regelmaat: Ik moet zeggen dat ik wel steeds makkelijker wordt wat dat betreft. Ik kan nou eenmaal niet de hele dag thuis zijn zodat Lucas al zijn slaapjes in zijn eigen bed doet. Lucas slaapt overdag beneden en s'nachts boven in het wiegje naast ons. Merk ik dat hij overdag wat onrustig wordt, leg ik hem wel boven te slapen, maar dat gebeurd maar heel zelden. Lucas heeft verder wel een vast ritme, van om de vier uur drinken, spelen en daarna slapen en s'nachts slaapt hij altijd door van 23.00 uur tot 8.00 uur @Elise: Wat fijn dat je een vast ritme te pakken hebt, dat geeft een hoop rust he? @Kiwi: Ik weet niet in welk ziekenhuis ze ligt, maar ligt ze in hetzelfde ziekenhuis als Lucas lag? Dan weet ik wel dat dit ziekenhuis erg voorzichtig is met het naar huis sturen van baby's, ze sturen je pas weg als ze echt zeker weten dat alles goed is. Persoonlijk ben ik wel erg tevreden over dit ziekenhuis, maar goed Lucas lag op een andere afdeling, dus misschien ging het er daar een stuk beter aan toe. De overdracht duurde daar echt een half uur. En daar had een VP drie baby's. Ik hoop dat je I snel weer thuis heb, kan me voorstellen dat je haar graag thuis wil hebben als je geen toegevoegde waarde van het ziekenhuis meer ziet. @Priscilla: Als jouw vriendin echt zo met haar baby omgaat zou ik daar zeker een melding over maken, belachelijk gewoon Wat leuk dat je, je ouders weer heb gezien! @Hier: Ik was alweer een tijdje aan het mopperen op mijn laptop, nadat ie een paar maanden geleden bijna was overleden, is hij nooit meer helemaal lekker geworden, vaak heel langzaam. En als ik ergens niet tegen kan is een slome computer. En verder was hij ook al oud en op. Dus ik wou eigenlijk een nieuwe, mijn man zei je krijgt wel een nieuwe voor je verjaardag (januari), maar nu kwam hij gisteren thuis met een grote door onder zijn arm. Met een laptop voor mij, hij is zo mooi en heel belangrijk heeeel snel!! Ben er helemaal blij mee.
ja, zo kan je het ook zien hihi ... (tegenwoordig mag nutrilon 1 ook koud, ik kook nog maar om de paar dagen uit, 1 flesje, en stuur mn man snachts voor de fles hihi), maar als ik het soms lees als het ff niet lekker loopt en hoezeer een kleintje dan alleen van jou afhankelijk is.... als het allemaal soepeltjes loopt kan ik me voorstellen dat je de fles dan lastiger vind... het is iig duurder
Sandra, ze ligt in st. Franciscus. Lucas toch ook? Ik vind prima als ze haar daar houden als dat echt nodig is, maar dan moeten ze dat communiceren. Dat doen ze nu echt matig.