Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Hallo mamma's,

Eh tijdje niet geweest, schaam me diep :)
    Op een of andere manier zijn mijn dagen zo druk dat ik er niet aan toe kom, tenminste niet hoe ik wil. Ik wil dan alles bijlezen en op iedereen reageren en als dat niet lukt dan ga ik maar weer.. ;)

Nou is hier ook wel weer heel veel gebeurd.
    Ameera is inmiddels weer begonnen met school. Gelukkig gaat het erg goed, ze zit nu in een klas met 13 kinderen, lekker rustig en dat werkt wel goed.

Yakubu heeft het behoorlijk zwaar gehad met voedingen, spugen, niet plat willen liggen etc. Naar de huisarts geweest en hij heeft reflux. Ik zag dat er ook al andere babytjes waren hier. Hij krijgt nu sinds een paar dagen medicatie en dit lijkt te helpen (wist niet dat er medicatie voor bestond). Hij zit nu wat beter in zijn vel, slaapt stukken beter en het is een compleet ander kind joh.

Manlief is nog behoorlijk ziek geweest. Hij had ineens 40 graden koorts en reageerde heel traag. En het was ook nog eens ramadan dus hij at en hij dronk niet. Uiteindelijk heb ik de huisartsenpost maar gebeld en die zijn hierheen gekomen en hij had voorhoofdsholte- en een keelontsteking. Gelukkig hielp antibiotica goed.

En ik ben druk geweest met mijn schoolopdracht die voor geen meter wilde lukken. Mijn hersens werken gewoon nog niet goed of zo. Dus uiteindelijk heb ik besloten om toch in het eerste jaar te beginnen. Ik vroeg echt teveel van mezelf.

Zijn er van jullie al mensen begonnen met werk? Ik vind het moeilijk joh om zo naar school te gaan. Als ik een uurtje weg ben bij Yakubu dan mis ik hem al. Ik vind hem gewoon nog zo klein om al bij anderen achter te laten. Ik heb er echt heel veel last van.

Voor de meeting moet ik helaas afzeggen. Ik vind het zo jammer, was het maar een weekje later.. Maar goed het is niet anders. De 28e gaat mijn man naar Afrika dus zaterdag zijn we druk met voorbereidingen en zondag moeten we al heel vroeg op dus het gaat voor mij niet lukken.
    Hopelijk ben ik er volgende keer wel weer bij.
    Zie trouwens ook wel tegen komende periode op. Mijn man gaat bijna 4 weken weg en dan sta ik er alleen voor met twee kinderen. Nou niet helemaal want zijn broer is hier en die kan soms wel oppassen maar ja dat is toch anders dan je eigen man natuurlijk.
    Maar goed ik ben een sterke mamma, het met gaan lukken hihi

Wederom ga ik proberen om het nu wel bij te houden. Sorry meiden, ik verwaarloos jullie.

2. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Momeera, sorry zeggen is echt niet nodig. En voortaan gewoon doen wat lukt je hoeft echt niet op iedereen te reageren. Lijkt me trouwens ook heel moeilijk als mijn vriend 4 weken weg zou gaan. Gaat hij zijn kinderen ophalen/bezoeken?
    Gelukkig gaat het goed met Ameera en ook weer met Yakubu en je man. Maar dan zijn het wel even drukke weken inderdaad.

@ Kibbeling, wat een lekker weer voor een bbq. Was het gezellig? Gefeliciteerd nog met je moeder. De mijne vierde het ook vandaag toevallig.

@ Sandra, altijd fijn die gratis dingen. Wij zijn vanochten naar het grote peuterbad in het Amsterdamse bos gegaan daar zit je ook heerlijk en kost ook niets.

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden

@ hester ik hoop dat de foto's mooi zijn geworden!!

@ kibbeling ja die heb ik ook ja!!en dan wil ik het afdoen slik die het snel in:D:Djij heb dus heerlijke nachten!!

@ felicee mooie foto's!!

@ sandra veel plezier morgen in Avifauna!!

@ marry alvast gefeliciteerd met je man!!

@ kibbeling hmzz stijn denkt mama drinken geen speentje:D:D

@ senna hoi mooi dat alles goed gaat met de kleine man:D

@ momeera maak niet uit hoor zijn meer meiden die geen tijd hebben voor forum!!en je vriend 4 weken weg nou dat hou ik niet vol hoor!!

@ hier ik ben gesloopt jayden huilt alleen maar..kan ook wel vrolijk zijn hoor ben echt compleet gebroken loop heel dag met jayden op me arm me ma gelijk ja je ben depressief zelfs me vriend zei het vorige week:x.ja hallo ben gewoon boos zei ik:xik sta er elke dag alleen voor en kan niet eens mijn huishouden doen:(als ik zit kan ik weer omhoog.jayden wil niet overdag slapen wel laat op de avond.gister heb die van half 7 tot half 7 vanmorgen geslapen nu lig die er weer in rond half 7 ben benieuwd hoe laat die nu kom.sorry voor me geklaag:(

4. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Felicee, ja dat is idd een fijn gevoel! Wat een mooie foto's!! Je boft maar met zo een buurvrouw.

@Sandra, ik sta er toch altijd weer versteld van hoe veel jullie ondernemen met de kids. Die drie boys van jullie moeten toch een prachtleven hebben met zo veel vakanties, pretparken, zwembaden, dierentuinen etc.! Leuk hoor!

@meeting, wij vieren zaterdag de 27e de verjaardag van onze zoon (hebben het ff wat naar voren geschoven ivm de uitgerekende datum), dus dat gaat helaas niet voor mij.

@eten, onze zoon eet ook zonder rapley (had er nog nooitvan gehoord, ben ff gaan googelen ;)) al met een jaar met vork en lepel. Hij begint nu een mes erbij te gebruiken. Hij kopieert dat gewoon van ons. Hij ziet ons schuiven en snijden met een mes en dan wilt hij dat ook. Zo handig dat ze alles na willen doen!

@momeera, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet. 4 weken is toch lang hoor. Maar je kunt t! Voor je het weet is hij weer terug. Succes meid ;)

@odess, ik schaam me diep maar een buikfoto komt er hier gewoon maar niet van. Ik moet dat nu wel heeeeel snel gaan doen anders is er straks geen bewijs dat ik zwanger ben geweest ;).

@hier, pffff het wordt een beetje zwaar nu. Ik begin langzaam wel af te tellen. Ben ook mijn vluchttas al klaar aan het maken ed. Maandag ws mijn allerlaatste echo (liggingsecho). Ben benieuwd wanneer deze van plan is om in te gaan dalen! Mijn striemen verschijnen steeds hoger en dat is niet echt handig met een bikini straks.... Hopelijk trekt het weer allemaal mooi bij.

Ik ga nog eens proberen te slapen, truste

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen!

@Supermom: Voor jouw gaat het nu ook opschieten (ik ging toen al bijna bevallen) maar doe dat maar niet na.
    Succes met de laatste loodjes.

@Priscilla: Het is ook zwaar twee van die kleintjes, en als Jayden dan nog eens niet lekker in zijn vel zit wordt het helemaal pittig. Heb je niet iemand die je af en toe een beetje kan helpen?

@Momeera: Leuk weer wat van je te horen, jammer dat je niet meekan met de meeting. Wel pittig hoor dat je man vier weken weg is. Gaat hij naar zijn kinderen in Afrika?

Hier zo familiedag, hopelijk is het dan weer droog, want hier regent het nu behoorlijk:(

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Wij gaan vandaag kermis vieren hoop mijn zrogen op zij te kunnen zetten... Het blijft frustrerend met frinken.. Ik weet da thij goed meot drinken maar het lukt hem niet!

Kijk met angst uit naar dinsdag als we naar ziekenhuis moeten..

7. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ha meiden,

Kibbeling, dat klinkt al een ruig nachtje! Gefeliciteerd nog met je moeder, hopelijk was de bbq gezellig!

Lan, fijn dat alles weer goed is nu met de tandjes. Geniet van de kermis!

Senna, goed om je hier weer eens te 'zien'! Fijn dat alles goed gaat met jullie.

Sandra, altijd leuk, iets dat ook gratis is. Eens een keer opzoeken op Google, het is voor ons ook wel redelijk in de buurt!

Momeera, geen sorry zeggen! Het is geen verplichting om hier te reageren, als dat zo was, dan was het niet leuk meer! Het klinkt alsof jullie het behoorlijk heftig hebben gehad. Succes voor de komende weken, zolang zonder je man is niet niks!!
    Ik moet over vijf weken weer werken en zie er erg tegenop. Om Hadassa 'achter' te moeten laten maar ook dat dan alle leuke dingen en de zomer voorbij zijn. Maar goed, komt ook daarna natuurlijk heus wel weer wat leuks.

Priscilla, balen meid dat Jayden zo slecht slaapt! Ik kan me voorstellen dat dat ook niet best is voor je humeur.

Supermom, logisch dat je gaat aftellen nu! Wat lijkt het lang geleden dat ik hoogzwanger was zeg. Pff, de tijd gaat zo snel!

Bedankt voor alle felicitaties voor manlief! Hij was 4 augustus al jarig maar we hebben het dus gisteravond gevierd. Het was niet zo heel erg druk, maar erg gezellig. Ook erg laat dus ben een beetje erg moe. M'n zusje en haar vriend bleven slapen en waren er dus vandaag ook nog. M'n zus heeft een vorm van autisme en ons contact is altijd moeizaam geweest helaas. Zij wil wel heel graag contact met mij, maar als we bij elkaar zijn, zijn er altijd irritaties. Vermoeiend, ik was dan ook (hoewel ik dat eigenlijk heel erg vind want het is m'n enige zus) blij dat ze weggingen.
    Nu een tijdje niks, even bijkomen van alles en dan koken.
    Helaas wel teveel gegeten dit weekend dus vrees voor de weegschaal morgen! ;)

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee Sandra we wonen toch dicht bij elkaar maar hier geen regen gezien... Zelfs van 11 tot 14.30 op Kijkduin gezeten,flink warm, wel veel wind. Kinderen speelden in de branding, M. lag lekker te slapen, ik heb haar de fles gegeven in een windtentje...ze keek haar ogen uit daarna. Rond half 3 werd het toch wel dreigend dus langzaamaan naar huis gegaan...
    later meer...

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    vervolg...
    was aan het tiepen dat het hier verder wisselend gaat ... met M gaat alles top maar tussen mij en manlief veel spanningen...we verschillen nogal en dat gaat niet altijd even vlekkenloos, en dat merk ik vooral met de kids... lastig hoor... daarnaast zit ik soms in een flink dipje (echt flink...) maar dat duurt maar een dagje ofzo, negatieve gedachtes... heb veel spanningsnekpijn... ben het meest relaxed als mn man er niet is en dat zou eigenlijk niet moeten...3,5 jaar geleden op t punt van scheiden... pff hoop dat dat ver weg blijft maar af en toe voel ik me echt ongelukkig en alleen terwijl dat niet zou moeten met het kleintje ..

nog meer mensen met vergelijkbare situatie nu?

10. Hester

Hester Niet meer actief

Meta jeetje wat ontzettend vervelend! Ik herken het niet, maar mijn man is heel makkelijk. Ik ben wel een stuk meer bitch sinds onze V geboren is - ik denk de hormonen hoor, want zo ben ik helemaal niet van mezelf - dus als mijn man niet zo makkelijk was, hadden we vast ook af en toe ruzie.

Heb eigenlijk dus geen tips voor je, sorry. Wat werkte de vorige keer goed voor jullie: iets voor jezelf doen of juist meer samen? Sterkte!

Pris: balen dat hij zoveel huilt! Zou ik ook gek van worden.

Momeera: Gelukkig is het vaak zo dat je er tegenop ziet om alleen te zijn met de kids, maar dat het dan eigenlijk heel goed gaat! Onze kleuter gaat nu naar school, maar was de laatste 3 weken ongeveer fulltime bij me thuis. Met de baby erbij. En mijn man is eigenlijk nooit thuis, maar het ging supergoed! Was in feite heel gezellig en knus, zo samen. Ik ben dat helemaal niet gewend om thuis te zitten met kids, maar het was echt goed te doen! Succes.

Kiwi hoe gaat het drinken van I?

Sandra: klinkt gezellig! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Supermom: jij schiet ook al echt op. Spannend joh!

We zijn net terug van een ijsje eten met de kindjes. V sliep en onze kleuter genoot ervan, dus een heerlijk uitje. Ben zo blij met ze :D

11. sandra

sandra Fanatiek lid

@Meta: Jeetje wat ontzettend vervelend dat je, je zo voelt. Ik hoop dat het tijdelijk is.
    Hier een vanmorge een korte maar hevige regenbui, en daarna was het klaar en geen regen meer gezien (gelukkig)

@Marry: Anders ga je morgen toch niet op de weegschaal staan, gewoon over een paar dagen weer. Met een verjaardag is het logisch dat je wat meer eet.
    Ik had vandaag ook een SAS middag/avond. En ga morgen gewoon weer lekker door met mijn dieet.

@Hester: Je bent ook zo heerlijk aan het genieten van je mannetjes zo te lezen;)

Hier vandaag familiedag gehad, het was echt heel erg gezellig. En Lucas is zo makkelijk, die is heel de dag en avond (eten) mee geweest en je hoort hem niet, hij is alleen maar tegen iedereen aan het lachen en verder slaapt ie, en wil ie graag op tijd zijn flesje:D
    Ben zo ontzettend blij en gelukkig met mijn kleine mannetje, en natuurlijk ook met mijn kleine grote mannetjes;)

12. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hester; dat is het idd, ik ben meer bitchy, manlief blijft relaxed, (naar mijn menig TE), normaal zou ik daar gewoon wat van zeggen (of zelfs denken laat maar) maar nu denk ik :$het gaat om de veiligheid van de kinderen:$ (ik zie dan overal kinderlokkers, bloederige ongelukken etc etc ... :):) ) en dan word ik heel fel, maar als ik dan een dip heb heel kwetsbaar en dan kan ik niet tegen (harde) 'grapjes' enzo....en daar zeg ik dan niets van maar word heel verdrietig...uberhormonaal haha... en ik moet echt regelmatig wat voor mezelf doen dan houd ik mezelf wel in toom...

gisterenavond zitten praten en hij begrijpt me nu wat beter...

Vdaag naar school wandelen, ik ga oa naar het sectie-overleg, is heel gezellig en ik neem beschuit met muisjes mee.... Lange dag alleen met M, kids worden door manlief opgehaald dus ik ga er van genieten (eigenlijk gaan we samen het grootste deel van de dag naar school, maar dat vind ik eigenlijk wel een leuke afwisseling! Fijne dag allemaal!!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Lan gelukkig weet je nu dan wat je moet doen bij Djyden met zijn tanden/kiezen die doorkomen.
    Ik vind het zo vervelend voor je dat het drinken bij jullie zo'n probleem blijft geven. Ik hoop echt voor je dat het mee zal vallen in het ziekenhuis en als hij groeit/aankomt dan is dat toch ook al mooi.
    @ Sandra wat lekker dat je genoten hebt bij Delftse Hout en ook nog gratis!! en bedankt voor je felicitatie. Leuk dat familiedag geslaagd was en Lucas het zo goed gedaan heeft.
    @ Mom niets om je voor te schamen, als ik het zo lees heb je genoeg voor je kiezen gehad. Hopelijk kom je nu in rustiger vaarwater terecht. Maar zo te lezen lukt dat al een beetje. Fijn dat het met Ameera op school een stuk beter lijkt te gaan en dat het met Yakubu nu ook beter gaat nu hij medicijnen krijgt voor zijn reflux.
    Ik ben og niet begonnen met werken mag 1 sept beginnen en zie er ook wel een beetje tegen op hoor om die kleine dan zo lang te moeten missen.
    Wel een dappere beslissing van je om toch maar in het 1e jaar te gaan beginnen.
    @ Bloesem de BBQ was gezelig. Jij dan ook nog gefeliciteerd met je moeder.
    @ Pris je mag best even stoom afblazen hier. Daar zijn we toch voor. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met Jayden. Mijn heerlijke nachten zijn soort van voorbij. Stijn weet even niet meer hoe hij moet doorslapen...
    @ Super kan me voorstellen dat je zo langzamerhand aan het aftellen bent. Nog even volhouden en vooral genieten van je laatste echo straks.
    @ Marry dank je voor de felcitatie. Wat jammer dat je graag een goed contact met je zus wil maar dat het toch steeds weer een beetje stroef loopt.
    @ Meta wat erg dat je af en toe zo in een flinke dip zit. Ik hoop dat jij en je man er toch wel samen uit blijven komen. Wij hebben soms ook een woordwisseling over het een of ander. Vaak wel oplosbaar en met praten komen we er wel uit.
    @ Hester het is wel vaak lekker genieten bij jouw thuis he?

@ Hier we hebben stijn na zijn flesje van 20.30 uur om 21.00 uur op bed gelegd en zowaar viel hij snel in slaap.Manlief en ik hebben nog even een woordwisseling gehad en zijn eigenlijk met onenigheid gaan slapen (wat niet echt mee werkt bij mij..) Rond 3 uur werd Stijn wakker en heeft manlief hem de fles gegeven, om 3.30 uur lagen zowel Stijn als manlief weer op bed en hebben we het toch maar uitgepraat. Daarna heerlijk geslapen nog tot 7.15 uur. Flesje aan Stijn gegeven en nog even heerlijk met hem gekroeld en gespeeld op bed. Om 8 uur heb ik hem weer in zijn bedje gelegd en meneer saapt nu nog!!

14. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier gaat het al een paar nachten achter elkaar goed met yannieck.
    hij drinkt om 22 uur en hij kwam vanacht pas om kwart over 4, nacht ervoor om kwart voor 4 en die nacht daarvoor om kwart over 3.
    dus hij slaapt al lekker lang door.
    alleen lijkt het wel of hij het drinken overdag dan inhaalt.
    dan zit er meestal 2 tot 2,5 uur tussen.
    en slapen overdag alleen bij mama of hij moet zo diep in coma zijn, dan op zn buik in de box.
    of als we lopen in de kinderwagen.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lovely hier slaapt hij 's nachts nog langer en komt hij overdag idd ook om de 2-2,5 uur.

16. Hester

Hester Niet meer actief

Nou zeker! Ik zou willen dat het voor sommige meiden hier die het wat moeilijker hebben net zo makkelijk zou gaan als bij ons momenteel. Maar ik geniet ook zo ontzettend omdat onze oudste zoveel ziek was in zijn eerste jaar. We zaten werkelijk meer in het ziekenhuis met hem dan thuis en nu * afklopppen * met V helemaal niet! :$ Ongelooflijk lekker. Zoveel relaxter als je geen zorgen hebt.

V is ook wel een modelbaby: slaapt nu al een paar weken van 23:30 tot 7:00 of soms 8:00 uur. Tenzij we naar werk / school / KDV gaan, dan moeten we hem echt wakker maken rond 6:30 uur. Hij wordt iedere morgen met een heerlijke lach wakker en huilt op een dag nog geen 5 minuten, vindt alles leuk en alles is goed. Is heel rustig en slaapt nog altijd zo'n 20 uur per dag ;) Drinken gaat goed. Kan niet bedenken wat ik anders zou wensen: hij is gewoon perfect :D Ben - net als Sandra - ontzettend blij met mijn mannetje!
    En uiteraard ook met mijn oudste.

Gisteren ben ik in de ochtend lekker met V op mijn buik in bed gaan liggen en heb ik wel een uur met hem geknuffeld en naar hem gekeken terwijl mijn man met onze oudste speelde in de woonkamer. Heerlijk hoor. Toen hij in slaap viel, kreeg hij weer van die lachjes op zijn gezichtje: net als toen hij nét geboren was! Ah schattig.

Vanmorgen op het CB geweest: hij is al 64 cm!
    Vandaag heb ik de Puckababy Mini gekocht, want de Piep wordt al wat krapjes ;)

Kibbeling: wel jammer dat Stijn nu even niet meer doorslaapt maar hij is ook nog zo klein. En fijn dat je het met je man hebt kunnen uitspreken, ik zou ook niet met onenigheid kunnen gaan slapen hoor.

Sandra: lekker dat Lucas het zo goed gedaan heeft de hele dag.

Lovely fijn dat hij al wat langer slaapt 's nachts.

Meta hoe ging het trakteren op school?

Kiwi: hoe gaat het bij jullie nu?

17. Hester

Hester Niet meer actief

Oja! Nog even een voedingsvraag voor jullie.

Hoe lang laten jullie overdag tussen de voedingen?

Onze V drinkt 5 flessen van 150/5 en daarmee laat hij overdag 4 uur tussen de flessen voordat hij weer wil. Maar soms slaapt hij nog langer, zoals nu: hij ligt nu alweer 5 uur te slapen - laatste fles was om 10 uur en het is nu 15 uur.
    Zal ik hem wakker maken?
    Laten liggen?

Wat doen jullie?

Hij mag volgens mij zelfs 5 x 180/6 maar daar lijkt hij nog geen behoefte aan te hebben. Ik denk ook dat hij dan nog langer zal slapen tussen de voedingen..

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Bekijk bijlage 176638
    Uitgerekend:
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken
    02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken
    02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken
    06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken
    07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken
    08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken
    08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken
    09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken
    09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken
    13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken
    14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken
    17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken
    20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken
    25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken
    27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken
    30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram - 40 weken
    01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken
    04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora– 2845gam -

Jongens: 12
    Meisjes: 13

Afspraak:
    12 aug Momeera - Nacontrole gyn
    23 aug Kibbeling – nacontrole gyn

Afspraak (baby's):
    23 aug Lucas - Kinderarts
    30 Aug Maikel - Kinderarts
    14 sep Maikel - 3e vaccinaties
    28 sep Maikel - klinische Genitica in Radboud

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Datum meeting:
    27 augustus??
    Wie gaat er mee:
    Sandra
    MendieC
    Felicee
    marry
    Lan
    Kiwi
    Momeera
    Bloesem
    Kibbeling
    FireRose

19. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Hoi allemaal,
    Even kort, ik kwam me op de lijst voor de meeting zetten :D. Lijkt me leuk om jullie en alle kindjes nu eens in het echt te zien. Ik hoop dat er nog meer aanmeldingen komen!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ fire gezellig dat je mee gaat naar de meeting!!

@ Hester wij genieten hier ook hoor van ons manneke ben nog elke dag super verliefd op hem. Kan hem soms gewoon even beet pakken en dan heerlijk met hem knuffelen!! En weet je die nachten dat gaat wel weer goed komen, merk ook wel aan hem dat hij soms ineens wat meer kan als de dag ervoor. Soms heb ik wel het idee dat hij zo snel gaat in zijn ontwikkeling en zo snel groot wordt!

@ Hier vandaag Stijn zijn kleertjes uitgezocht en maat 50 broekjes en shirtjes die hij niet meer past in een box gedaan. Kwam er ook achter dat ik meer broekjes maat 56 heb dan shirts dus ja helaas ik zal nog moeten winkelen voor shirts Ohhh vervelend :p
    Vandaag terug gebeld voor de opvang op het kdv. Nou staan we echt al vanaf okt vorig jaar ingeschreven en kan ik per 16 okt 1 dag krijgen van de 3 dagen die ik nodig heb... Hoe bedoel je alles is vol??
    Nu gaat ze kijken bij een ander kdv in de buurt zelfde organisatie of daar meer mogelijk is.. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina