morgen, sandra leuke foto en idd memory winnen zit er niet meer in, tenzij ik vals speel, haha. Vind het ongelooflijk hoe goed ze daar in is. kiwi succes dan bij de ka, benieuwd of je kan stoppen met de meds. marry gewoon geen planning meer maken. Veel plezier op jullie vakantie zwangerschap zorgt volgens mij altijd wel voor Vervelende gevoelens bij mensen, blijft gevoelig, zeker als het natuurlijk niet lukt. Hier binnen familie en kenniskring geen last van maar iedereen is tot nu toe binnen een 1-4 maanden zwanger. Hier zo naar zwemmen en moet niels geloof ik wakker gaan maken. Hij slaapt vanaf gister 21 uur, gaat toch echt richting klokje rond slapen. Maar proberen om eerder op bed te gaan leggen krijgen we weer de avond voor onszelf.
Ha meiden, Leuke jassen zeg! Ik vind name it ook erg leuk en vaak goed betaalbaa. Ook v en d heeft wel leuke jassen. Ik vind 150 euro voor een jas echt te veel. Dat zou ik ook niet voor mezelf uitgeven. Succes kiwi bij de kinderarts! Hopelijk mag je stoppen met de medicijnen! Hier druk druk druk. 2 x sporten, gisteren bruiloft en lang weggeweest. Moest dus voor het eerst op lokatie kolven. Maar het ging goed gelukkig. Roan wilde alleen niet echt makkelijk drinken of slapen, dus manlief had het zwaar met de 2 kids. Konden we eindelijk echt met elkaar praten . Verder gaat het prima! Nog een paar weekjes en dan werken. Was gisteren even op het werk en heb er echt zin in.
@ Hester wij hebben rijstebloemvan Nestle. Maar volgens mij heb je verschillende merken. Wij geven het idd voor meer verzadiging en we merken ook dat Stijn steeds meer het eten uit onze mond aan het kijken is. We zijn hier mee begonnen en hij lijkt het wel goed te vinden voor nu. Ook wel een heftig verhaal van je zwangerschap waar niet over gesproken mocht worden als je met zijn allen was. Alsof je bolle buik ook niet opvalt... @Sandra stil zitten is ook niet mijn ding hoor. Nooit geweest Zelfs niet tijdens mijn zwangerschap. Wat goed dat de fysio nu pas over 2 weken weer komt omdat het zo goed gaat. Wat zei het CB over de rijstebloem? Wel grappig ik had vandaag fysio en toen we aan het praten waren keek ik echt zo naar stijn en dacht ik ook van oh ik wil graag een 2e!! Arme lucas kan me voorstellen dat hij niet blij met zijn prikjes was. Maar gelukkig heb je het goed gemaakt door nieuwe rompertjes te kopen voor hem 150 euro voor een kinderwinterjas!!! Dat geef ik nog niet eens aan mijn jas uit Jeetje wat een hoop geld zeg... Je hebt wel stoere jassen gevonden zeg! Leuke foto van Lucas. @ Meta 6 is wel weer erg veel hoor... Neem je dan een bus als auto?? Lijkt me ook lastig als je weet dat je straks tante wordt en je weet niet of je de kleine ooit te zien zal krijgen en jouw kids die hun oom nooit zien. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Dikke knuffel!!! @ Debie wat fijn dat de echo van niels zijn heupen goed was. @ Kiwi wat fijn dat het wennen zo goed ging. En dat geld uitgeven als water... dat gaat toch al snel vind ik. Jeetje wat een verhaal van het kdv en K. Beetje slordig ook van de leidsters dat ze niets hebben gezegd. En helemaal slordig dat als meer ouders er al over hebben geklaagd er nog steeds niets mee gedaan is. Hoop dat het opgelost zal gaan worden. Succes vandaagbij de kinderarts en bij de logopediste. @ Marry fijne vakantie en geniet ervan. Wat doet Hadassa het touwens goed. Is het spelen met de gastouderkinderen goed gegaan? @ Lan ze erkennen wel dat hij slecht drinken maar ze kunnen er dus niets op vinden bergijp ik? Wel fijn dat jullie lekker een dagje met Djayden op stap zijn geweest en dat het goed beviel en dat opa en oma genoten van Maikel. Even een dagje er niet mee bezig is ook wel eens goed. @ Felicee lijkt me ook wel moeilijk om in zo'n situatie te zitten. Van je zus is het ook niet echt eerlijk tegen over het kindje dat ze nu al zegt teleurgesteld te zijn als hetweer een jongen zal zijn. Zeker als ze naar jullie ook geen belangstelling hebben getoond met de 2e zwangerschap en ze doet nu zo dan zou ik het ook moeilijk vinden om blij voor hun te zijn. @ Judith eindelijk begrip voor jou!! Ben benieuwd manlief is het weekend voor het eerst alleen met stijn omdat ik moet werken... @ Hier drukke dagen gehad. Heerlijk genoten van mijn laatste dagen verlof. Geholpen bij mijn zus in huis met de interne verbouwing voor de komst van neefje/nichtje 2. Gisteren mijn allereerste werkdag weer gehad. Ongelooflijk hoe snel je weer in het ritme zit, net alsof je nooit weg bent geweest. Stijn bleef in de ochtend bij mijn moeder en in de middag bij mijn zus. Hij heeft het gelukkig goed gedaan en mag nog eens komen ( gelukkig anders had ik een probleem). Afgelopen dinsdag zijn we naar de osteopaat geweest en deze was al een heel eind tevreden. Stijn zijn nek is al een stuk losser en zijn bolletje wordt al weer wat ronder We mogen over 3 weken terug komen. Vanmorgen kwam de fysio bij ons thuis. Ze was erg tevreden over de voortgang van zijn oefeningen en zijn kunnen. Ze ziet ook al wel verschil in zijn houding en aan de vorm van zijn hoofdje en we mogen nu de spieren links in zijn nek voorzichtig op gaan rekken met speelse oefeningen. Na het fysio bezoek heb ik hem weer lekker in zijn bedje gelegd en hij ligt nu heerlijk te slapen. Ik ga hem zo maar eens wakker maken voor zijn flesje.
Marry: fijne vakantie en succes met alle spullen! Debie: ongelooflijk dat geheugen van die kleintjes he? Kibbeling fijn dat het oppassen zo goed ging en dat hij weer mag komen. Judith: lekker als die mannen ook eens ervaren hoe druk het kan zijn, haha! Kiwi: gelukkig gaat het drinken van I nu zoveel beter. Vandaag ben ik 3 uur lang bij Ikea geweest, hahaha! Zonder pauze heb ik letterlijk ALLES bekeken (en een heleboel leuke dingen gekocht...) Ik vind Ikea altijd erg leuk, mijn man gaat wel mee maar vindt er niet veel aan en L vindt alleen het speelparadijs de moeite waard dus vandaag ben ik lekker helemaal alleen gegaan en heb me er uitstekend vermaakt Daarna kindjes opgehaald van KDV en BSO en die slapen nu heerlijk en mijn man is naar een feestje dus ik ga op de bank met een stapel tijdschriften van mijn weekend genieten! Jullie ook fijne avond
@Hester: En ben je mijn man nog tegen gekomen Ik had hem vanmiddag naar de ikea gestuurd om een kast voor jasper zijn kamer te halen: EXPEDIT Boekenkast - wit - IKEA Ik kan me ook altijd prima vermaken in de ikea @Marry: Een hele fijne vakantie!!! Al zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen omdat je weg bent. @Kibbeling: Jij bent gewoon al weer aan het werk! Wat gaat dat toch snel he? Ik heb gelukkig nog een maandje, maar dan moet ik ook weer beginnen. Had er eerst best wel zin in, maar nu eigenlijk niet meer zo Wat fijn dat het zo goed gaat met Stijn zijn nekje! @Debie: Wat heerlijk dat Niels zo goed slaapt! @Kiwi: En hoe was het bij de kinderarts? Hier vandaag weinig bijzonders gedaan. Ik reed alleen toen ik terug kwam van de zwemles langs een superleuke speeltuin, heb even de internetsite opgezocht, misschien een tip voor degene die hier in de buurt wonen: LEVENSLUST | Levenslust.jouwweb.nl Morgen wordt het een hele mooie dag, dus s'avonds lekker niet aan de Sonja, maar gezellig BBQ, de rose ligt al koud
Hester heerlijk he even ( 3 uurtjes in ouw geval ) lekker op je gemak door de ikea heen wandelen en alles uitgebreid bekijken. Geniet van je stapel tijdschriften. Sandra de tijd gaat zo snel. Ik had ook gemengde gevoelens hoor over mijn 1e werkdag maar gelukkig viel het me 100% mee. Was wel heel erg wennen om niet meer de gehele dag alleen met stijn te zijn en met hem bezig te zijn. Zo raar dat het allemaal doorgaat met hem ook als je er als mama niet bent... Maar ja de spits is er af en over ongeveer een week of 3 gaan wel alweer bijna op vakantie Hier zo lekker naar bedje en morgen weer aan de arbeid. Allen een fijn weekend!
Het is hier inderdaad erg rustig..denk dat iedereen het druk heeft en er zijn er nog een paar op vakantie toch? @Hester, ook al is het een andere situatie..begrijp dat het niet leuk is om open over je zwangerschap te kunnen praten. Hoe reageren je broer en schoonzus op jullie jongens? Wel heel enthousiast? Hier heeft manlief ook echt een hekel om naar de Ikea te gaan, helemaal om echt te winkelen en alles te bekijken. @Sandra, jasje voor Jasper is leuk!! @Meta, bij jullie ook al zoiets. Misschien dat het gevoel ook versterkt wordt door de hormonen, denk je niet? Vervelend is het wel en helemaal dat je nooit iets hebt gehoord na de geboorte. Hoop dat ze later toch meer contact zullen hebben. @Marry, hele fijn vakantie alvast. Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten met je mooie gezin,ondanks de weersvoorspellingen. Wat een ochtend heb je nog gehad zeg pfff. Manlief is ook bang dat niet alles in de auto past..we zullen zien. @Kiwi, hoe is het gegaan bij de kinderarts? Hoor je nou nog iets terug van het kdv hoe het is gegaan? @Kibbeling, wow alweer aan het werk. Fijn dat het allemaal zo makkelijk ging, ook met Stijn. En tevreden therapeuten is helemaal fijn. Waarschijnlijk is dit ook even de laatste keer dat ik hier ben. Morgen alles klaar maken en zetten voor de verjaardag van B. zondag en voor de vakantie. We vertrekken maandagochtend vroeg dus zou blij zijn als we in de auto zitten. Ben zelf sinds vandaag ziek. Keelontsteking, verkouden en hoofdpijn. B. begon vanmiddag ook over een zere keel dus hoop niet dat het door gaat zetten. Dat zit ik zondag echt met een probleem haha. Fijn weekend allemaal en tot over een tijdje!
Ohh heerlijk iedereen gaat maar op vakantie, heerlijk zeg. @Kibbeling: Jullie gaan toch naar Amerika? Als het volgend weekend mooi weer is, gaan wij ook nog een weekendje weg met de caravan. De kids hebben nl. maandag 12 sept. een studiedag.
dames ik kom ff weer zeiken. sorry dat ik tijden niks van me laat horen en alleen in tijden van shit. al anderhalf week is rowan wat onrustig, sinds deze week flessen slecht drinken, scheten pijnlijk. vanavond luier af verklaard hele hoop. Liesbreuk links. artsenpost gebeld. konden haluur later komen drukt hem niet terug zegt dat dat het is kortom 3 minuten later buiten de deur. maandagmorgen met zijn kinderarts overleggen ivm rowan officieel ex prematuur is of hij hier int streekcentrum geopereerd mag worden. moest eerst de huisarts inlichten voor verwijzing. dikke vinger doe ik niet! maar ben bang dat we dit weekend weer op de umcg spied zitten en opname totdat er plek vrij is voor operatie. @ tweelingzus jij word gesloopt met maikel en hier houd het ook niet op. ben kapot, gelsoopt niet genieten. niemand die je snapt hoe je je voelt. hoeveel pijn je hebt en een onstoken litteken. en nog meer shit, ook 1 van de redenen dat ik ook ff niet op het forum zit. voel me zo machteloos gevoel dat ik faal als mama.
Zomaar wat een drama allemaal, heel vervelend voor je! Laten we toch echt hopen dat het genieten voor jullie ook gauw komt want dit is niks. Sterkte! Felicee: lekker op vakantie! Veel plezier.
Hoi meiden Ik heb het gevoel dat de juni 2011 mama's zijn langste tijd heeft gehad Eerst de meeting waar aan het begin best veel mama's mee zouden en op het laatst bijna niemand meer. En ook niemand die het er meer over heeft om het toch nog een keer te doen. En nu wordt hier bijna niets meer geschreven. Ik weet wel dat er een paar op vakantie zijn maar toch. Natuurlijk ben je niet verplicht hier te schrijven en heeft iedereen het druk. Maar dan kunnen we net zo goed stoppen met dit clubje. Voor mij is de lol in elk geval een beetje af in dit topic. Wat ik best wel heel jammer vind, want we schrijven nu al zo'n jaar met elkaar en we hebben elkaar gesteund en met elkaar meegeleefd in een hele bijzondere periode. Ik kijk nog eventjes of er weer een beetje leven in dit topic komt, als de meiden terug zijn van vakantie, en anders stop ik ook maar met hier te schrijven.
hoi meiden ik ben er ook nog!!maar heb zo druk ben gesloopt en me vriend ook jayden doe alleen maar huilen is uurtje stil na fles en gaat die weerhij is heel dag wakker en leg je hem in bed huil die alles maar dan ook alles aan elkaar.zelf deze week bij de hap gezeten heel me keel zit vol met stress en krijg geen hap door me keel soms maar ik moet eten van me eigenverder gaat alles goed ik kom morgen even bij lezen dan heb ik meer rust ook.ga nu slapen
@ Kibbeling, wat gaat dat snel alweer aan het werk. Maar gelukkig is het je goed bevallen. @ Zomaar sterkte! @ Sandra, is inderdaad rustiger hier. Misschien inderdaad door de vakantie's. Ik merk dat ik ook minder aan het forum toekom de laatste tijd en als ik wel tijd heb is dat meestal als ik aan het voeden ben dus niet tegelijkertijd kan typen. Maar ik zou het wel jammer vinden als het al stopt. @ Priscilla, ik hoop dat je wat meer ontspanning kunt vinden komende tijd en weer kunt genieten van je eten. Wel pittig dat J zoveel huilt. @ Hier gaat het goed. Vrijdag een leuke avond met vriendinnen gehad. Gisteren wezen varen, ging hartstikke goed met J op de boot en vandaag naar kinderoptocht wezen kijken. Is kermis bij ons in het dorp. Dus een zeer gezellig weekend. Ik merk dat ik de bv een beetje zat aan het worden ben dus ben veel aan het kolven en geef de laatste dagen meer flesjes met gekolfde melk of met kunstvoeding. Met name de avond voeding gaat met veel huilen en loslaten en wild aanhappen. Ik wil het nog niet opgeven, maar de fles drinkt ze zoveel sneller en meer ontspannen dan de borst dat de lol van bv er daardoor een beetje afgaat. Ook spuugt ze minder als ze een fles heeft gedronken lijkt wel. Maar ik wil geen spijt krijgen achteraf dat ik voor mijn gevoel te snel gestopt ben dus ik kijk het nog even aan.
hier ben ik ook weer ff. ik zou het ook jammer vinden als dit topic zou stoppen. alleen yannieck huilt ook heel veel en slaapt overdag bijna niet. en als hij dan even slaapt doe ik snel het huishouden want anders kom ik ook nergens aan toe. ik zal proberen om hier meer te komen. amber(mn dochtertje) gaat volgende week vrijdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal. vind het best wel spannend. yannieck volgende week woensdag naar (waarschijnlijk de laatste keer) de osteopaat. a.s. donderdag moeten amber en yannieck allebei naar het cb. en krijgen ze ook allebei prikjes. dus hopelijk heb ik 's avonds toch nog een beetje normale avond dan.
we zijn sinds donderdag over gegaan op 4 voedingen. ons meisje doet het hier goed op en slaapt door. het is net alsof er niks veranderd is. ik ben me er heel goed van bewust dat wij heel veel geluk hebben met ons meisje. er zijn zat ouders waarvan het kleintje veel huilt en/of gezondheidsproblemen heeft. ik wens deze ouders dan ook heel veel sterkte en hoop dat ze snel kunnen gaan genieten van het wondertje wat op deze wereld is gekomen.