meiden ben niet nieuwschierig hoormaar heb gespiekt in topic waar kelly mee schrijft ook en ze is bevallen van een meisje enora dus kelly van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Haha sorry meiden! Was hier zoooo hectisch! Maar, ik ben inderdaad om 12u58 bevallen van een kleine meid ENORA! Ze is 49cm & 2kg845!
@ kelly oh kindje is licht en klein ook en is de bevalling goed gegaan??lekker van genieten hoor!!ennuh sorry was nieuwschierig haha
Hier een wakkere baby in het bedje naast me, mannetje is thuis gaan slapen en ik kan de slaap niet vatten Ik vond de bevalling kort maar vrij heftig! Om 7u begonnen ze er dus meteen aan, moesten zelfs aan de bmm trekken om een beetje te kunnen voelen hoeveel ontsluiting er al was die was gelukkig al 3 cm, maar nog niks verweekt ofzo. Rond 9u terug gevoeld, was de bmm wel al wat weker en was er 4cm ontsluiting en staken ze het 2e tabletje op. Meteen kreeg ik heftige weeën die amper op te vangen waren aangezien er gewoon geen tijd meer tussen zat... Na 2u weeënstorm hebben ze mij een epidurale aangeraden omdat ik gewoon zo uitgeput was en er niks van vordering was gekomen en de vliezen zelfs nog gebroken moesten worden. Ik heb een fobie voor die prik dus ik had zoveel angst dat ik na die epidurale zo gehuild heb van opgestapelde angst en opluchting. Daarna natuurlijk heeeerlijk eventjes neergelegen en kunnen ontspannen. Om 12u30 kwamen ze voelen hoever ik stond, bmm al meer verstreken maar nog maar 5-6cm.. Dus ze gokten op ten vroegste een 15u! Nog geen 10 minuten laten zei ik tegen mijn vriend dat ik de weeën heel erg voelde onderaan en dus op het knopje ging duwen voor de verdoving bij te nemen Hielp geen bal! Ineens ook een enorme druk onderaan en de vroedvrouw kwam kijken en ik had volledige ontsluiting en ze is moeten gaan lopen om de gynaecologe te gaan halen! Toen de vroedvrouw terug was mocht ik wat hoger gaan zitten en voelde ze terug even en zei ze 'ow ze is terug wat omhoog gekropen dus de gynaecologe mag rustig aan doen'. Maar ik mocht rustig meepersen als ik wou. Nou; na 2 keer superkwaad persen van de pijn die ik voelde en een rennende gynaecologe die der nog net kon opvangen was ze daar! Onze ENORA! Ze is lekker klein en licht! 2kg845 en 49cm Voel me nu wel heeeel erg goed! http://i279.photobucket.com/albums/kk148/Frostieke/Enora/036.jpg
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Wat een aparte naam! En wat is ze klein (zo klein was ik ook bij de geboorte hihi) Nu lekker gaan genieten!! Op het laatste ging het dus heel erg snel! Wat een mooi meisje!! En ook al zo'n bos haar
Bekijk bijlage 164524 Uitgerekend: 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 1 Meisjes: 0 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+4 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - 3920 gram - 56 cm - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) - Meisje - 4242 gram - 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck - 4930 gram - 41 weken 04-07-2011 KellyAernoudt (22) - Enora - 2845 gram - 49cm - 38+4 weken Jongens: 12 Meisjes: 14 Afspraak: 06 Juli - Senna - Nacontrole VK 07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 05 juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: Zaterdag 13 aug. Sandra MendieC Felicee Zondag 14 aug. Sandra MendieC Felicee Zaterdag 20 aug. Sandra MendieC Marry Zondag 21 aug. Felicee Zaterdag 27 aug. Sandra MendieC Felicee Marry Zondag 28 aug. Sandra MendieC Zaterdag 17 sept. Sandra Zondag 18 sept. Sandra MendieC Felicee Zaterdag 24 sept Sandra MendieC Felicee Zondag 25 sept. Sandra Felicee
Weet niet of ik mijn geboortebord (60X80) al had laten zien, (wel toen ik nog bezig was..maar daarna volgens mij niet meer) Maar hier is ie Sinds gisteren hangt ie opKeano zijn kamertje Bekijk bijlage 164525 Ik zal morgen ff op iedereen reageren
@Kelly Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Enora!! geniet ervan. @Senna, mooi bord! Ik ben nog maar helemaal alleen over op de bevallingslijst.... Nog 12 weken en dan is het voor mij ook zo ver.
@Kelly: Gefeliciteerd met jullie dochter Enora! En wat een turbo bevalling zeg, maar wel heftig geloof ik. Nou heerlijk gaan genieten van je meisje. @Marry: Bij mij komt de kapper (zusje) thuis, echt heerlijk makkelijk. Veel plezier met je ouders vandaag! En het zal wel even wennen zijn zonder je oudste dochter, maar voor haar en voor je ouders wel heel erg leuk natuurlijk. @Priscilla: Wat goed van de VK!! Veel plezier vandaag. @Supermom: Voor jouw gaat het nu ook opschieten. Hier is het toch wel lekker hoor die schoolvakantie, je hoeft nl. helemaal niet op je klok te kijken en ben dus niet gebonden aan schooltijden. En de twee oudste mannetjes zijn zo lief en luisteren zo goed, ik hoop dat, dat de hele vakantie zo blijft. Hier vanmorgen lekker thuis en vanmiddag naar de speeltuin met een vriendin en haar kindjes. Ik heb Thomas beloofd dat hij een vriendje mee mag nemen, dus ik ben benieuwd wie er nog meer mee gaat Fijne zonnige dag allemaal!!
Supermom: dat duurt ook niet lang meer zeg. Hoe gaat het met je? Kelly: gefeliciteerd met Enora! Haar naam heb ik nog nooit eerder gehoord. Sandra: fijn dat je ventjes zo lief luisteren, dat scheelt enorm. Straks ga ik naar de nacontrole en daarna boodschappen doen en dan mijn oudste ophalen van het KDV om even iets gezelligs te doen samen.
Vannacht (na de laatste voeding van 23.00 uur) wakker geweest van 2.30 tot 5 uur *GAAP* en om 6 uur kwam hij weer. Ik denk dat ik maar een consequent begin met inbakeren, eventueel leg ik hem dan in standje rechtop in de kinderwagen. Pfoe onze meis sliep nu al uren door *smelt* Ik krijg allemaal lieve baby lachjes toegeworpen, zo lief! Ik vergeef het hem direct weer Elise, hij kan nog steeds erg onrustig zijn af en toe, dus nee niet echt Hopelijk is Milou goed gegroeid! Op zich kunnen ze heel veel drinken in korte tijd hoor! Ons mannetje drinkt pas sinds een week ofzo weer 2 borsten en is ook snel klaar! Mom, ow jee meis is hoop dat het niets wordt! Zijn de harde plekken al weg? Ivje, he wat rot meis! Vaker kleinere beetjes aanbieden? Zit er wel groei in en zit ze lekker in haar vel? Sandra, die grijze haren zijn alleen van alle recente zorgen, die gaan vast weer weg Marry, dat valt me nog wel heel erg mee moet ik zeggen! E. kan ik dan vaak wel even vertellen dat ze heel even moet wacht en R. laat ik gerust even huilen als het zo uitkomt. Daarnaast ben ik de koningin van het stereoknuffelen geworden Pris, wat fijn dat de vk een klacht heeft ingediend! @ data's - ik ga nog even kijken! Kelly, van harte met Enora! (So you think you can dance?) Wat een kleintje Geniet ervan! Ooow wat een mooierd! Het is nog snel gegaan op het einde zeg! Senna, wat is het leuk geworden zo! Super, gelukkig dat jij nog op de lijst staat, ik hoop dat je er nog minstens 9 weken op mag staan en dat ook jij een prachtbeeb mag krijgen Sandra, hopelijk gaat er een leuk vriendje mee Lekker dat het zo goed gaat met zn allen! Zo, hier gaan we nieuwe auto kijken. Ik voel me verrassend fit terwijl die man van mij, die niet wakker is gebleven keelpijn heeft etc. Het sterke geslacht...
Kelly: gefeliciteer met Enora! En wat een zwartje haartjes! En veel! Geniet van jullie meisje. Mom: wat een goede nacht gisteren. En vannacht? Zonder doek geslapen? Wij hebben er 2. Met infacol stoppen we pas met 10 weken of zo. Misschien heeft ze er nu geen last van, maar we gaan goden niet verzoeken. Het gaat uitstekend zo, dus blijf het voor de zekerheid geven. Je vroeg wat K. van zijn zusje vond. Hij vindt haar fantastisch. Hij moest alleen de eerst week wennen, daarna is het alsof ze er altijd is geweest. Hij staat zelfs al zijn knuffels af aan haar, zo lief. Wat vindt Ameera van haar broertje? Sandra: fijn dat Thomas en Jasper zo lief zijn, zo hou je 6 weken wel goed vel, he? Veel plezier bij de Kievit straks! Senna: het is mooi geworden! Je hebt het idd laten zien toen je ermee bezig was. Mooi eindresultaat! Super: 12 weken zijn zo om en ben je straks juni-oktober-mama Pris: heel goed dat je klacht gaat indienen! Ik vind niet normaal hoe het toen gegaan is zeg. Odess: ik zou zeker proberen om elk slaapje in te bakeren. Ik lees veel en ook zelf ondervonden dat dan wel en dan niet inbakeren vaak niet helpt omdat het onvoorspelbaar is en verwarrend werkt voor die kleintjes. Toen ik I. alleen 's avonds inbakerde werkte het ook slecht. Ze bleef maar er tegen verzetten. Sinds ik haar elk slaapje inbaker is ze na een week of 2 helemaal gewend aan haar doek en slaapt zo in. Grappig he dat je steeds je kindjes met elkaar vergelijkt. K. sliep met 6 weken minimaal 8 uur achter elkaar door, merk wel dat ik nu ook na die 6 weken toe leef (terwijl het nu ook voorbeeldig gaat), terwijl het natuurlijk helemaal niks zegt. Hester: veel plezier met L! Hier: K. is vandaag naar de kinderdagverblijf dus een lekker rustig dagje! Vanmiddag eventjes snel wat pakketjes wegbrengen en boodschapjes doen en verder lekker in de tuin genieten van het mooie weer. Een fijne dag allemaal.
goede middag meiden @ kelly mooi verhaal wel snel gegaan op laatst he wat andere al zeggen!! @ senna mooi geboortebord!! @ supermom voor je het weet ben jij aan de beurt @ sandra ja he vond ik nou ook!!ik hoop voor je dat ze lief blijven haha!!veel plezier in de speeltuin!! @ hester succes met de nacontrole en veel plezier met je zoon vanmiddag @ odess zeker weten is dat fijn!!wat voor auto ga het worden @ kiwi zeker weten niet en ik ga toch wel een excuus vragen en dan ook een hele goede nu de vk ook klacht heb ingediend voel ik me sterker en kan het nu ook aan.jij lekker rustig dagje zo te lezen!! @ hier zo cb geweest wat zit er verschil zeg in de weegschalen..zo ga ik me opfrissen en jayden voeden om kwart over 4 en dan rond kwart over 5 feestenen heb er zin in
@Kelly, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Enora! @MendieC, werkt de Infacol nog steeds goed? Osteopaat gaf ook het advies de darmen regelmatig de masseren (om de navel, tegen de klok in). J. laat echt super veel scheten als ik dat 10 minuten doe. @FireRose, als F. daardoor beter slaapt en jullie ook zou ik het denk ik ook doen. En van een speen komen ze ook wel weer af. @Odess, gelukkig kunnen ze lachen hè.. @Momeera, mocht je er nog eentje bij willen hebben dan mag je mijn Swaddle Me wel, gebruik hem toch niet. Ik ga nog niet afbouwen met het geven van Infacol. Het rijpen van de darmen duurt ongeveer 12 weken. @Marry, herken dat wel..ik laat J. dan ook wat langer huilen omdat ik B. toch sneller stil krijg @Senna, wat super mooi het geboortebord! We zijn hier alweer gestopt met de Swaddle Me. J. werd steeds bozer en onrustiger en begon zelfs alle voedingen er helemaal uit te spugen. Vannacht heeft hij zonder geslapen en kwam alleen om 3.45 uur, daarna om 7.30 uur. Huisarts is net nog even op visite geweest. We moeten het spugen in de gaten houden en verder eens een flesje gaan proberen zodat J. kan wennen aan een speen. Aangezien kolven niet lukt wordt dat best een lastig verhaal.
@supermom Het gaat bij jou nu ook al opschieten zeg!! Nog maar 12 weekjes! @Sandra Ah lekker schoolvakantie!! 6 weken toch? Hopelijk blijven je mannetjes zich zo goed gedragen Veel plezier vanmiddag @Hester En hoe was het bij de nacontrole? @Odess Balen dat hij zovaak wakker is geweest...Lief he die babylachjes hihi En dank je Veel plezier met een nieuwe auto kijken @Kiwi Dank je wel Genietze van het mooie weer :d Ik zal ook weer de tuin in @Priscilla Dank je wel En was Jayden weer gegroeid? @Felicee Dank je wel Wat balen dat J. er alles weer uit spuugde, na de voedingen..Dus nu weer helemaal zonder swaddle me? Dus je moet nu flesvoeding gaan proberen?
Nou ik zal de tuin ook weerin...alleen niet om rustig te zitten, want het is me toch een bende... Tot later!
Tot nu toe is Maikel nog steeds een kerngezond kind ook de stofwisselingsonderzoeken waren goed! er is nu nog beetje bloed afgenomen en dat was voor plasmaonderzoek had oojk iets met stofwisseling te maken.. Het gewicht was redelijk maar ze had liever dat hij iets meer aankwam. hij moet wel binnen nu en paar weken geopereerd worden aan de liesbreuk in radboud. en krijgt 12 juli echo van milt hij woog nu 2512 gram was 46cm en hofdje was 33 cm.
Dat gewicht is super toch? Hij is bijna 800 gram gegroeid! Dat heb je dus super gedaan! Heb vertrouwen hoor in jezelf. Hij was hartstikke klein en moest veel moeite doen om te drinken. Hij komt dus 100 gram per week aan. BV-kindjes groeien ook anders dan flesvoedingkindjes. Dus dat kan je ook niet helemaal met elkaar vergelijken.
@Hester: En nog wat leuks gedaan? @Odess: Poeh wat een nacht weer zeg. En nog een mooie auto gevonden? @Kiwi: Heerlijk rustig dagje in de tuin, heerlijk hoor! @Felicee: Jammer dat het inbakeren voor jouw mannetje niet werkt. En hoe ga je dat nou doen dan in de fles? @Senna: Het is toch geen weer om te gaan werken in de tuin @Lan: Wat goed, je mannetje komt nu lekker aan. En gelukkig ook geen stofwisselingsziekte. Wel jammer van de operatie Hier een heerlijk middagje in de speeltuin, ik had de jongens thuis helemaal ingesmeerd met factor 50, ben ik net 1 stukje van Thomas zijn schouder vergeten en daar is hij nu dus best heftig verbrand Ik baal d'r zo van, mijn mannen zijn nog nooit verbrand omdat ik ze altijd heel trouw en goed insmeer Verder hebben ze heerlijk gespeelt en gezwommen (dat kan daar ook in de grote speeltuin)