zomaar wat fijn dat R weer thuis. Hoop wel dat hij snel geholpen kan worden. Hester wat fijn dat het zo goed gaat met de mannen ondanks de drukte. Gefeliciteerd met je ouders en fijne dag vandaag. hier maakte stijn er gisteren een potje van met het leeg drinken van zijn flessen. Tot 2x toe heeft hij 120cc van een fles van 180cc laten staan. Gelukig heeft hij dan wel 3 flessen helemaal leeg. Vanmorgen probeerde hij weer 120cc te laten staan bij papa maar bij mij heeft hij nog wel gedronken en uiteindelijk maar 40cc laten staan. Hier was ik wat blijer mee. Morgen hebben we een fotoshoot (ja san waar jij ook geweest bent) samen met mn zus/zwager en neefje. Heb er zin in
hoi hoi meiden.. @ elise hier ook hoor druk druk druk met de kids mooi dat bij jou goed gaat!! @ sandra ja he en jou mannetje ook al draaien.wat doen ze het toch goed heen als je die opleiding wil doen lijk me een mooi beroep zou ik het ook doen. @ debie groeien hard he die kindjes!! @ lan wat goed van maikel!!en mooi gewicht hoor!! @ kiwi jeetje zeg veel sterkte hoor!! @ judith mooi dat het goed ging op het kdv!! @ kibbeling ahh stijn wou niet naar huis gewoon @ ivje ah zijn er meer hoor die bijna geen tijd hebben..en rottig is dat he wij hebben het ook met J!! @ zomaar dikke knuffel voor jou en gelukkig dat rowan weer thuis is!!en mooi dat de arbo heeft geluisterd naar je!! @ supermom ben benieuwd wanneer je ga bevallen nog heel even geduld haha!! @ hester zo jij heb het lekker druk haha maar 200 km is wel ver ja dan ben je lang onderweg!! @ kibbeling J kan het ook heel goed een potje van maken bij het laatste beetje haha die vind de tv dan opeens leuker dan de fles @ hier gaat stukken beter met me!!nu nog werk vinden wij hebben even rust nu even met zijn 2 bijkomen heerlijk even geen flessenverder heb ik een fiets gehad als ik dat al verteld had weet ik niet haha.en ik heb leuk huisdier gezien een cavia wou hem hebben haha even me vriend zo ver krijgen
Nee hier nog niets bekend helaas, misschien dat ik morgen even een sms stuur om te vragen hoe het gaat. @Hier: Ik zie vaak van die hele mooie taarten en nu dacht ik dat ik dat zelf ook wel zou kunnen, dus nu heb ik van de week spullen gekocht en ben ik vandaag heel de dag bezig geweest. Eerste keer was de biscuit misluk (oeps te veel water), daarna de vulling mislukt (tja), maar goed dit is het resultaat van mijn allereerste twee (mini) taartjes, of ze lekker zijn dat weet ik nog niet, dat gaan we morgen proeven. (OHhh wel heel slecht voor mijn dieet) Bekijk bijlage 182330
@Sandra, wat een mooie taarten! Dus dat heb je helemaal in je eentje voor het eerst gedaan? Knap hoor! Hoe kom je aan die figuurtjes? @pris, fijn dat t bij jou beter gaat en dat je ff rust hebt. Hahahaha een cavia! Die zijn wel schattig ja. En ook leuk voor de kids. Toch zou ik voorlopig geen huisdier meer willen. Is me allemaal te veel werk en weer een verplichting erbij. Heb je je vriend al overgehaald? @kibbeling, hoe was de fotoshoot? @Sandra, nog niet van kiwi gehoord?
Dag dames, Ik reageer uitgebreider als ik achter mijn laptop zit. Het gaat redelijk ok hier. Een zogenaamd eetteam is intensief bezig met haar, voornamelijk om het patroon door te breken. Het is nog te vroeg om te zeggen of het beter gaat, maar ik heb er vertrouwen in. Het is in ieder geval niets lichamelijks. Post latet uitgebreider over de aanpak.
Kiwi spannend hoe het gaat, succes! Sandra: prachtige taarten, knap hoor. Zou het zelf niet kunnen. Wat een regen hier. Ons baby'tje is erg verkouden, dus vannacht elk uur opgestaan, arm kindje! En arme wij Nu ga ik gauw vertrekken, want V en ik gaan L ophalen van de BSO! Hebben we nog fijn een lange middag samen, gezellig
ff snel berichie. vanmiddag bij kinderchirurg geweest gelukkig de zelfde. en zals nu lijkt moet nog ff papier op de mat vallen. word hij volgende week dinsdag geopereerd. dag van te voren opname. hopelijk smorgen onder het mes en hopelijk s avonds na huis als alles goed is. smiddags geopereerd moet hij sowieso blijven. dus 2 tot 3 dagen ziekenhuis hangen bahhhhhhhhhh.
@Kiwi: Fijn om wat van je te horen, gelukkig is uitgesloten dat het niets lichamelijks is (dus ook geen reflux wat eerst dachten?) Nu hopen dat ze er voor kunnen zorgen dat I. weer goed gaat drinken. @Lovely: De taart was heerlijk, ben best wel een beetje trots. @Hester: Ahh arme V. is altijd zo zielig als die neusjes dichtzitten. @Zomaar: Sterkte volgende week, hopelijk is het snel achter de rug. Hier even een foto van mijn kleine (alweer zo grote) man: Bekijk bijlage 182560
Hey meiden Ik heb jullie weer gevonden. Heerlijk 2 weekjes op vakantie geweest; het was echt genieten!! Nu nog 1 weekje thuis en dan gaat het 'echte' leven volgende week weer beginnen! Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook wel weer wat hoor! De baby periode is weer voorbij, het verlof is achter de rug... Maar wat istie leuk en hij wordt alleen maar leuker naarmate hij groter wordt... Zucht! Vast heel herkenbaar! Kiwi, wat een k-bericht meid! Hopelijk gaat dit jullie meis helpen. Bah, wat een gedoe en wat ontzettend sneu voor jullie meisje. Groeit ze wel nog steeds goed? Kibbeling, nog niet op vakantie? Ben benieuwd hoe dat zal gaan met Stijn Ivje, ach wat naar. Maar wat fijn dat jullie nu weten wat er is! Hopelijk komt er nu snel verbetering! Sandra, wat goed van Lucas! Hij heeft er echt weinig last van he in zijn ontwikkeling. Fijn!! Bloesem, voed jij 60 minuten? Drinkt ze zolang dan, of ligt ze gewoon lekker te genieten? R is met een minuut of 10 klaar, maar soms ligt hij gewoon even lekker te genieten ofzo, haha Dan neemt hij zijn tijd
San, wat een mooie taarten en oooow wat istie alweer groot!! Knapperd hoor Pris, fijn dat het goed gaat weer! Hopelijk snel een leuke baan Kiwi, niets lichamelijks dus - dubbel of niet? Hopelijk slaat de aanpak snel aan! Zomaar, dinsdag dus, eindelijk een datum om naar toe te leven. Hopelijk gaat het tot die tijd goed en gaat de operatie ook goed! Hester, doet V het ook goed op het kdv? En bevalt werken weer goed? Super, alweer 37 weken Jij mag gewoon al en dus geen prematuur kindje voor jullie dit keer! Fijn! Voel je je nog redelijk goed?
Lan, zie die opmerking - wat een &^% zeg, die heeft niet vooraan gestaan toen de sociale vaardigheden werden uit gedeeld Ik zie dat hij al bijna 4 kilo weegt, mooi!! Kibbeling, ooow 24 september ga je weg Lekker hoor!! Fire, waarom ga je naar zo'n 'clubje'? Is het leerzaam of...? Fijn dat het voeden goed gaat! Hier voed ik eigenlijk maar in 2 houdingen, maar ben ook heel makkelijk geworden in het openbaar. Ik doe het zodat niemand wat ziet; het is alleen de suggestie die ze zien. Vond BV echt ideaal op vakantie! Nou, ik ga maar even kolven. Wil het weer oppakken rond 22/23 uur. R slaapt vanaf een uur of half 9 tot 3/4/5 uur, dus dat is al super. Zou helemaal mooi zijn als hij het tot half 6 zou kunnen trekken (ivm werk vanaf volgende week weer) maar je kan niet alles hebben
Welkom thuis Eigenlijk ging ik om meerdere redenen; in mijn vriendengroep heeft eigenlijk nog vrijwel niemand kinderen, ze zijn allemaal nog druk met studeren of 'carriere maken'. Ik vond het wel eens leuk om andere moeders te ontmoeten. Daarnaast zijn er ook altijd 'deskundigen' aanwezig die handige tips geven en waar je vragen aan kunt stellen. Het is gewoon bij iemand thuis en in een hele luchtige sfeer. Meer een soort kletsuurtje, ofzo. Ik denk ook niet dat ik elke keer ga hoor, maar zo af en toe is wel leuk! Sorry, verder even geen puf om te reageren!
Weer lekker thuis na een weekje vakantie eerst maar eens bijgelezen. @Zomaar, heel veel sterkte met Rowan! Fijn dat de arbo-arts zo begripvol was en dat je nu weer wanneer Rowan geopereerd gaat worden. @Sandra, vind het ook jammer dat het forum opeens zon dip heeft gekregen. Ben er zelf ook stukken minder helaas, zou graag anders willen. Als ik over drie weken weer aan het werk ben zal ik hier ook niet vaker zijn aangezien ik niet op de dagen met de kids achter de pc wil zitten en tijdens het werk kan ik niet. Hier ook zeker wel zin in een meeting! Hoop dat de uitslag van zijn heupjes goed zijn. Al iets gehoord van je brief? Wat een mooie taarten en wat is Lucas toch een knap ventje! @Bloesem, moeilijk dat dubbele gevoel..maar zo herkenbaar. Was de bv ook al een tijdje zat maar nu ik sinds een week aan het afbouwen ben kan ik wel janken..vind het zo erg! Ben hier ook een uur bezig met voeden, flesje ongeveer 20 minuten. @Hester, leuk zon compliment van je baas! Helemaal jullie ritme gevonden? Nog gefeliciteerd met je ouders. @Judith, geniet van jullie vakantie op Texel! J. krijgt melk uit de Avent fles met speen nummer 1. @Kiwi, wat super vervelend om te lezen dat I. de fles niet wilde pakken, kan me voorstellen dat het je helemaal sloopt. Goed dat terecht kon ik het ziekenhuis. Sterkte en hopelijk kom je snel goed nieuws brengen. @Kibbeling, Stijn is wel een bikkel hè met zijn prikjes ook al heeft hij er iets last van gehad. Al helemaal zin in de vakantie? Mooie fotos geworden? @Ivje, gelukkig weet je wat er aan de hand is. Succes..hopelijk pakt ze snel de fles en huilt ze minder. @Lan, wat goed zeg zal dat dan het geheim zijn? @Supermom, spannend hoor bijna babynieuws. Hoe gaat het met je? Hoe is het nou afgelopen op je werk? @Odess, E. ook lekker van de vakantie genoten? Waar zijn jullie geweest?
@ zomaar, alvast succes met de komende operatie. Wel prettig dat je nog even niet hoeft te werken en nog tijd hebt om tot jezelf te komen. @ Sandra, gave taarten. Hoe kom je aan de spullen ervoor? Via internet besteld? @ Kiwi, hoe gaat het inmiddels? @ Debie en Odess, ja voeding duurt echt gemiddeld 60 minuten. De meeste duren 45 minuten, maar sommige ook 1,5 uur. Waarbij ze echt drinkt en niet aan het sabbelen is. Als ik haar eerder "loskoppel" komt ze al binnen 2 uur voor een volgende voeding dus dat schiet ook niet op. Bij mijn zoontje duurde de voedingen ook lang. Ik denk dat ik gewoon net aan genoeg melk heb of zo die niet heel snel stroomt, waardoor ze lang moeten drinken. Of het zijn erg grote eters misschien. Het wordt wel steeds iets korter dus nu gaat het soms al richting 30 minuten wat heel fijn is. @ Hier, met J gaat het super goed. Zaterdag gaan we twee weken op vakantie, waar ik erg veel zin in heb. Ik ben wel heel benieuwd hoe de autorit (900 km) zal gaan met hun twee. Dus er liggen nu dvd-schermpjes voor in de auto in huis, waarvan ik altijd heb gezegd toen ik nog geen kinderen had dat ik dat NOOIT zou aanschaffen haha. Maar zo heb ik wel meer uitspraken moeten terug nemen van mezelf nu ik zelf moeder ben. Want ik zei ook dat ik NOOIT in een Centerparc huisje zou gaan zitten en nu heb ik toch geheel vrijwillig voor de 2e week een Centerparcs huisje gehuurd.
@ Felicee, dus jij hebt ook een langzame eter. Heb jij enig idee waarom er bij jullie zo een tijdsverschil tussen bv en de fles zit?
Hier gisterenavond teruggekomen van een weekje vakantie op Terschelling. Ondanks twee dagen regen hebben we ontzettend genoten en veel gefietst (met een bakfiets voor de kids), zo leuk! J. doet het echt goed...zit nog altijd op 4 voedingen met de laatste voeding om 20:00 uur en dan de eerste weer om 7:30 uur. Vorige week woensdag met de fles begonnen maar hij wilde hem absoluut niet (Difrax). Na twee dagen elke voedingen proberen heeft hij uiteindelijk de Avent fles gepakt. Moet eerlijk zeggen dat ik het erg moeilijk vind om de fles te geven en me best wel schuldig voel dat ik stop met de bv. Had ik bij B. toen ook dus komt vast goed...rare hormonen . Verder drinkt J. nu 180 cc maar komt daarna wel veel eerder voor een volgende voeding. Lijkt erop dat hij er niet genoeg aan heeft..herkenbaar voor iemand? Moet zo naar het ziekenhuis voor een heupecho. Morgen met beide kids naar het cb en vrijdag gaat J. voor het eerst wennen op het kdv. Weer een stap dichtbij het 'normale' leven. Zullen we weer proberen een datum te prikken voor een meeting? Oktober of november ofzo?