Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hier gisteren lekker gewandeld in het bos met Milou in de draagdoek. Vind het echt heerlijk om haar zo dicht tegen me aan te hebben. Helaas kreeg ze thuis flinke verhoging (37,9) en was erg huilerig. Toch even de hap gebeld en we moesten even komen. Ze is flink verkouden, maar volgens de arts kon haar lichaampje het goed aan. Haar temp mag niet boven de 38,5 uitkomen en als het morgen niet beter gaat moeten we terug. Ze drinkt gelukkig wel goed en heeft ook goed geslapen vannacht; ik heb haar om 8:15 maar eens wakker gemaakt. Ze is nog niet helemaal zichzelf, maar het gaat wel beter. Eigenlijk moest ze morgen voor de 2e serie prikjes, maar die ga ik denk ik maar even uitstellen...

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

@Hester: Jeetje wat heftig zeg, en wat een afschuwelijke dood:( Heel veel sterkte.

@Kibbeling: Nog eventjes en dan is het zover, ohh zo lekker voor jullie. Ik liep gisteren op schiphol en had ook zoiets ik pak lekker het vliegtuig (niet gedaan hoor haha)

@felicee: Oh ook jij bijna op vakantie, heerlijk hoor.

@Kiwi: Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie er weer vertrouwen in hebben.

@Elise: Beterschap voor je meisje.

hier net terug van de dokter, hij heeft de mirena geplaatst, viel me alles mee, dacht eigenlijk dat het wel pijnlijk zou zijn. Maar op heel even een rotgevoel na heb ik niets gevoeld.

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @hester gecondoleerd en veel sterkte.

mn vriend is sinds vorige week weer aan het werk.
    gelukkig gaat het de goede kant op met zn hand maar hij is er nog lang niet hoor.
    met yannieck gaat alles ook wel goed.
    alleen veel hazeslaapjes.
    als hij bij mij ligt kan hij zo een uur slapen.
    maar leg ik hem dan in de box of in bed ofzo dan is hij na 5 minuten alweer wakker.
    zo vermoeiend en dus kom ik ook nergens aan toe in huis.
    heb wel 5 wasmanden vol kleding enz die nog opgevouwd moeten worden.
    pfffff.

binnenkort maar even cerazette bij de dokter ophalen, want condooms vinden we beide niks.
    maar ja dat moet nu dus wel even.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

We zijn net terug van he cb.
    Roan is 6820 gram en 62 cm. Echt een lekker mollig ventje.
    Hij moet een echo van zijn heupjes. De bilplooien waren niet gelijk. En hij heeft in een stuit gelegen. Maar nu wil de ha dit nog een keer checken. Kan ik woensdag dus weer,.... Zucht. Als de ha zegt dat het niet nodig is, dan ben ik er toch ook niet gerust op,...

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    maikel is een ntzettende lachebek je hoeft alleen maar hai te zeggen en hij lacht :) en ja hij lijkt erg op djayden :)
    Nu effe gauw flesje maken en dan weer verder lezne :)

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @hester gecondoleerd wat erg zeg...

7. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ff weer een berichie:

mama en rowan liggen in umcg. rowan heeft een rot dag. huile huilen, slecht drinken. en hele dag neit slapen.

morgen om 8u word hij geopereerd (en meeste kans om na huis te gaan weer als het bij een ruggenprik blijft)

vannacht rond 4u fles geven. ivm tja hoelaat word ie wakker. das normaal tussen 6 en 9. dus mama gaat ook vroeg na bed.

lan houd jullie morgen op de hoogte, zodra ik kan smsen hoort zee dat.

@ hester veel sterkte.

en verder zag kei gave foto's langskomen

8. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hester, joh wat heftig, gecondoleerd! Heel veel sterkte morgen.

Super, logisch dat je er goed zat van bent hoor! Helaas kan ik niet meer zeggen dan 'nog even volhouden'. Succes meid!

Kibbeling, wat een leuke foto en wat knap dat Stijn al om kan rollen! Hier heeft Hadassa vandaag ook twee keer zo op haar buik gelegen, ik ervoor met een bal. Ze vind het wel even grappig, maar ze ligt veel liever op haar rug.

Felicee, dank je! Nee, Naomi was helemaal niet bang, terwijl ze vaak juist een angsthaasje is. Bleef jij dezelfde hoeveelheden voeding geven toen je die late avondfles liet vallen of verhoogde je de voedingen van overdag? Dat deden wij namelijk afgelopen weekend wel en dan is een vijfde fles wel een beetje veel, vandaar.
    Ah wacht, jij gaf natuurlijk borstvoeding dus dan ligt dat anders.
    Vervelend dat B. weer ziek was! Gelukkig nu weer beter. Hopelijk is J. snel helemaal gewend aan de flesvoeding.
    Oeh lekker zeg, naar Mallorca!

Kiwi, dank je wel! Ze wordt inderdaad groot, het gaat zo hard! Logisch toch, dat jullie blij zijn met die vijf flessen! Vandaag heeft ze juist weer heel veel geslapen, gek kind is het. ;)
    Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie er zo gerust op zijn. Ik hoop dat het homeopatische middel blijft werken voor K.!

Elise, wat vervelend dat Milou opeens verhoging heeft! Hoop voor jullie dat het snel beter gaat.

Sandra, gelukkig dat het niet echt pijn deed!!

Judith, fijn dat Roan goed gegroeid is. Wat vervelend dat je nu weer terug moet en dat er een echo moet worden gemaakt. Hopelijk is alles goed.

Lan, wat heerlijk dat Maikel zo'n vrolijkerd is!

Zomaar, heel veel succes en sterkte morgen!

Vandaag naar m'n werk geweest om voor te bereiden. Het viel me nog wel mee, het leek alsnog ik niet ben weggeweest! Moet wel zeggen dat ik blij was dat ik weer naar huis mocht haha.

Ik heb trouwens ook wat: twee weken terug (toen we op vakantie waren) moest ik een nieuwe nuvaring inbrengen. Ik kan me (wazig als ik ben) niet meer herinneren dat ik dat ook echt gedaan heb, maar ik had hem in m'n toilettas gestopt en daar zit hij nu niet meer in, dus ik denk dat ik het wel heb gedaan.
    Nu stond ik gisteravond onder de douche en voelde ik opeens dat er niks (meer) zit!! :$ Er is gelukkig niet heel veel actie geweest de afgelopen weken maar ik knijp hem toch wel een heel klein beetje. Misschien dat we nog wel eens een derde willen maar niet nu al!

Ik heb net besloten om morgen naar m'n ouders te gaan met de meiden. M'n stiefvader is echt kapot van het overlijden van hun hondje en andersom zouden ze ook deze kant op komen. Druk dagje dus morgen met twee keer twee uur rijden!

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik leef en lees vaak met jullie mee hoor!!!!! Alleen een beetje laks met schrijven... Ben zo langzaam weer aan het opstarten net als veel van ons. Laatste weekje verlof, opleiding is inmiddels alweer begonnen, dochtertje vorige week jarig dus 3x feest gehad....
    Gemengde gevoelens om weer echt aan het werk te gaan: ene kant heerlijk andere kant komt deze bijzondere tijd nooit meer terug...

M. groeit als kool: vorige week 7.2 kilo en 67 centimeter.. ze lacht, kirt, doet gilletjes als ze de fles wil... ik kan d'r wel platknuffelen

Gaan we nog 'es meeten? Sorry dat ik vorige geplande meeting niets van me liet horen, maar waren er nog maar zo weinig over. Misschien anders op korte termijn iets met de meiden hier uit de buurt?

De vrouw van mn broer heeft helaas weer een miskraam gehad.. Mn ouders zijn er helemaal kapot van, zo zielig om te zien.

@hester sterkte...
    @zomaar, hou je taai, zo zielig klein mannetje geopereerd...

DIkke knuffel voor de anderen die het ook kunnen gebruiken!
    xx Meta

10. sandra

sandra Fanatiek lid

He Meta leuk weer wat van je te horen.

Misschien kunnen we binnenkort een keer met een aantal naar blijdorp gaan? Lijkt mij eigenlijk wel erg leuk.

@Marry: Oei dat is niet zo slim haha, ben je altijd erg snel zwanger? Hier nl. wel dus ik zou in jouw situatie best een beetje zenuwachtig zijn.

@Zomaar: Sterkte morgen! Hopelijk is het snel achter de rug.

@Judith: Heb jij geen standaard echo gekregen omdat hij in stuit lag?

Wij mogen morgen naar het ziekenhuis voor een foto van de heupen van Lucas, omdat de echo geen goed beeld gaf.

11. Irissimon

kwaad zijn en weer thuis

rowan was al anderhalf uur aant janken, jasje aan ruggenprik pleister gekregen.
    om 7:50 na boven voor OK. toen hoorde ik dat we moesten wachten ivm problemen anestesie zodra plek was gingen we rollen.

rond 8:15 kwam de kinderchirurg, kinderanesthesist ziek. begrijp ik best maar waarom zijn er niet meer anesthesisten die prema's mogen prikken. hebben 4 kinderafd. nog meer afzeggingen.
    in streekcentrum ist nog beter. komt maar iemand van de spoed zo snel mogelijk.
    als er nu iemand int umcg op spoed komt laten hebben ze ook niemand. kan toch niet.

zo groot ziekenhuis en voor zoiets maar 1 persoon hebben.
    hoe verdienen de gvd geld. ach opnemen, volgende dag na huis schoppen, en dan volgende week (misshien) weer opname moet wachten op papieren.
    vervolgens betalen wij 20euro voor avond eten. halve tank benzine na de klote. en je hebt niks.

heb nu ook door gegeven meoten we om 10u wer binnen zijn. kunne ze er vanuit gaan dat ik pas smiddags kom. grote ergenis en zeker met rowan die last heeft. en dan ook nog op vreemde plek moet slapen.

ben ook direct weg gegaan. rowan fles kleren aan. en naar beneden. ontslag was al geregeld. moesten het ook niet maken dat we maar moeten wachten voor eventueel volgende week

hij slaapt nu nog en hopelijk wil ie na volgende fles ook slapen kan ik ook na bed. als lukt met mijn kwade kop zucht

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee,

Hier weer terug van een heerlijke week centerparcs. Was leuk maar zeer vermoeiend. Hebben lekker elke dag gezwommen en niels vond het heerlijk. Verder alle kids animatie gehad.

Lees niet alles terug dus haak vanaf hier weer in.

zomaar jeetje wat klote, vind het echt belabberd dat zoiets hier kan en daarvoor betalen we dan zo ontzettend veel premies. Echt belachelijk en kan me voorstellen dat je kwaad bent.

13. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Zomaar, inderdaad erg vreemd dat maar 1 iemand dat kan doen. Hopelijk gaat het de volgende de keer wel lukken en kun jij vanmiddag ook nog wat slapen.

Hier gaat alles goed, Monique doet het super op de sojamelk en is nu helemaal vrolijk en ontwikkeld zich nu ook beter.
    Zondag gedoopt en ze heeft het super gedaan tijdens de mis thuis ff op bed gelegd en daarna heeft ze heerlijk gespeeld met de visite.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ kiwi dank je wel.
    Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Hoop echt dat het zo voort zal blijven gaan.
    @ Elise jeetje dat is ook wat als je spontaan leeg loopt. Kan me voorstellen dat je zonder pads de deur niet uit gaat. Niet jaloers zijn ik zal proberen om de zon mee terug naar huis te nemen aan het einde van mn vakantie.
    @ Sandra het gaat idd opschieten nu voor ons. Kan me voorstellen dat je dacht ik pak het vliegtuig, maar dan denk je helaas aan al die verplichtingen en dan sta je weer met beide benen op de grond he?
    Fijn dat het plaatsen van de mirena toch enigszins mee viel.
    @ love fijn dat het met de hand van je vriend een stuk beter gaat.
    @ Judith bij Stijn waren zij bilplooien ook niet helemaal gelijk. Dat zag de fysio bij hem, door oefeningen te doen en hem veel op zijn buik te leggen is het aardig weg getrokken. Houdt het wel in de gaten hoor.
    @ Marry dank je wel. Hoop dat je de dag vandaag een beetje hebt overleefd met 2x 2 uur rijden.
    @ meta weer druk als altijd lees ik. Sneu voor je s-zus gecondoleerd.
    @ Zomaar jeetje kan me voorstellen dat je daar echt kwaad om bent. Ik zou dat geloof ik ook zijn. Je hebt al zoveel ellende met hem gehad en dan nu dit er ook nog eens bij. Hele dikke knuffel en hopelijk kan hij snel geholpen worden.
    @ Ivje wat fijn dat ze het op de sojamelk nu zo goed doet en nog gefeliciteerd met de doop.

@ Hier net bij de osteopaat geweest. Zijn nekje is weer los gemaakt en ook zijn bekken en schouder. Zijn buikje voelde goed aan geen spanningen. Stijn zelf is nog steeds niet helemaal in zijn hum. Waar hij normaal lekker doorsliep doet hij nu alleen maar hazenslaapjes van ongeveer 15 minuten…. Niet echt bevorderlijk voor zijn humeur.. En dus uiteindelijk ook niet voor mijn humeur.
    Maar ach hopen dat hij snel weer door de sprong heen is en zich zelf weer is. Hij is er gelukkig wel vrolijk onder en babbelt nog steeds tegen alles en iedereen. Fijne dag nog allemaal

15. Irissimon

nou we mogen allang blij zijn dat de chirurg hem zelf inpland anders kunnen we langer wachten.. en schrik niet toen ik lag te slapen

BELDE het ziekenhuis, zo wat snel. maar maandagmiddag opname en dinsdag opereren. ik leef er niet na toe. stel je voor grrrrrrrr. en tja iedereen word boos als zoiets gebeurt. zat al te janken bij chirurg maja.

16. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @zomaar, jemig wat een knullige bedoeling daar zeg! Niet te geloven idd! Hopelijk gaat volgende week alles op rolletjes! Knuf

17. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @zomaar
    pfff das toch niet normaal
    hopelijk is het volgende week wel zoals het zou moeten.

het is bij yannieck met slapen een drama.
    's avonds slaapt hij wel en 's nachts ook.
    maar overdag pffffff.
    5 minuten achter elkaar is veel.
    of hij moet bij mij liggen dan slaapt hij wel lekker door.

18. Irissimon

hoorde net van meisje die naast rowan lag en vanaf 9:00u tot 16:00u nuchter geweest. nu heeft dat meisje er niet zoveel moeite mee. maar dan nog. om 4u bellen ze dat de hart operatie niet door gaat.

dus waren ook al kwaad. zijn er maandag ook weer dus denk ook samen weer kamer delen in elk geval wat bekends weer.

hopelijk is meneer als eerste aan de beurt weer.

19. Hester

Hester Niet meer actief

Zomaar wat vervelend. Succes ermee.

Vandaag de crematie van mijn nichtje, wat vreselijk. Mijn oom en tante zijn helemaal kapot. Er waren letterlijk honderden mensen aanwezig, dus dat was wel heel fijn.
    Na afloop hebben we met een deel van de familie samen ergens gegeten.

Het was 4 uur reizen (en weer 4 uur terug 's avonds) dus ik ben nu helemaal gaar. Maar ik heb net mijn twee (slapende) kindjes HEEL ERG stevig geknuffeld en ben zo blij dat we elkaar hebben.

20. Irissimon

zo afspraak gaat definitief door. en nu hopen dat er niemand ziek is dinsdag. maandag om 2u in ziekenhuis wonen

hier nog ff spam:
    Bekijk bijlage 184707

Deel Deze Pagina