Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Sandra, wat leuk dat ze Lucas hebben uitgekozen zeg! Haha, ben er normaal niet zo blij mee, maar nu was de ongesteldheid erg welkom.

Hester, fijn dat het met V. zo goed gaat op het kdv! Een echte geruststelling lijkt me.

Ivje, wat naar joh dat je je baan kwijt bent! Heel veel succes met het zoeken naar iets nieuws.

Senna, inderdaad, dat kan niet zomaar gebeuren. Ik snap het ook niet helemaal. Fijn dat K. zo goed groeit! Waarom moest hij drie prikken? Hadassa krijgt er maar twee.

Laatste fles, Hadassa krijgt nog wel een fles laat op de avond. Van het weekend willen we proberen of we die weg kunnen gaan laten. Aan het begin van de avond willen we dan een fles met rijstebloem geven. Ik twijfel alleen of we dan 4 x 180 moeten geven (dan krijgt ze dus 1 x 180 minder dan nu) of dat het 4 x 210 moet worden. Wat zouden jullie doen?

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hij hoefde ook maar 2 prikjes, maar al voor de derde keer...misschien heb ik het er een beetje krom neergezet, want had mijn kleine ventje op schoot hihi

Net ff gekeken naar mijn vorige berichtje maar het staat er idd niet helemaal lekker hihi

Ik zou dan voor 4X210 gaan, dat doen wij ook

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @senna
    cerazette is de enigste pil die je mag hebben als je borstvoeding geeft.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Oh een pil, zat al heel moeilijk te denken:)... maar is dat dezelfde dan als de minipil dan?
    Want de minipil mag je toch als je BV geeft?

5. Hester

Hester Niet meer actief

Marry, in dat geval zou ik denk ik gaan voor 4x210.
    Hoewel je natuurlijk ook minder kunt uitproberen.

V krijgt bij 4 flessen maar 4x150 en redt het daarmee ook tot de volgende ochtend (zonder pap of fruit) maar ik ga het een beetje ophogen want vind het zelf wat weinig. Hij drinkt alles op wat je hem geeft, dus ik denk dat we voor 4x180 zullen gaan. En dan 's morgens wat fruit. Misschien 's avonds een beetje pap ipv een fles.
    Is best een beetje zoeken he naar wat goed werkt?

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieve meisjes,

Hester kan me voorstellen dat je je kindjes een dikke knuffel hebt gegeven bij thuiskomst.
    We zaten met Stijn heel lang op 4 flessen en dat leek goed te gaan maar met zijn sprongetje zijn we toch weer terug op 5 flessen en dat gaat beter. We kijken hoe het uitkomt en anders maken we hem wel wakker om een uurtje of 2200 uur. We merken dat hij het momenteel toch nodig heeft.

Zomaar wat een ziekenhuis zeg. Hopelijk gaat het maandag en dinsdag wel helemaal goed komen.

Judith het lijkt al beter te gaan met Stijn en zijn sprongetje! Snel zit je weer in je werkritme he? Hier helaas ook hetzelfde gevoel hoor. Sterkte met de heupecho.

Odess balen dat het werken je toch wat tegenvalt. Kan me voorstellen als je nachten nog niet helemaal je van het zijn en je dan toch vroeg op moet staan. Dank voor je compliment!

Kiwi wat heerlijk om te lezen dat het met I zo super goed gaat. Volhouden hoor!!!

Marry kan me voorstellen dat je de hond miste bij je ouders. Volgens mij heb je ook echt heerlijk opgelucht adem gehaald met je ongi.

Ivje jeetje wat een nieuws!! Zag je het ook helemaal niet aankomen? Sterkte met het zoeken naar wat nieuws.

Sandra wat leuk dat Lucas in de folder van de fysio mag alleen maar omdat hij zo lekker vrolijk is altijd.

Lan dikke knuffel!! En niet vergeten je hebt echt een lekker manneke om te zien!!

Senna wat fijn dat het zo goed gaat. En pas weer met 11 maanden prikjes is helemaal lekker.

Hier bij ons gaat alles goed. Stijn zijn nekje is zo goed los en alles zit zo goed op zijn plek dat hij eindelijk zijn hoofd helemaal naar links en naar rechts!!! kan draaien. Ben echt zo trots op mijn ventje!! Na de laatste paar dagen werken heb ik dan eindelijk vakantie.
    Alles is zo goed als gepakt, straks nog de laatste dingen halen en regelen en dan zijn we er helemaal klaar voor. Vanmiddag mn mams ophalen, sleutel weg brengen, plantjes water geven, iedereen komt nog even hier eten (zus zit nog steeds met de verbouwing) en dan na het eten gaan we bij mn zus slapen! Morgenochtend om half 6 komt de taxi en dan begint ons avontuur!! We hebben een laptop mee dus als ik de kans zie zal ik even een berichtje plaatsen (het zal dan wel een ego berichtje lezen, want alles lezen dat zal niet gaan lukken)
    Meiden pas goed op jezelf en je ukkie(s) en ik lees jullie na mijn vakantie weer.
    Hele dikke knuffel!!!

7. Hester

Hester Niet meer actief

Kibbeling heel veel plezier!

8. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @ivje, dan hoop ik toch voor je dat je snel iets nieuws vindt, misschien iets anders? Lijkt me wel leuk werk trouwens wat je deed. Kan me voortellen dat je niet graag iets anders gaat doen.

@zomaar en Sandra, wat grappig dat jullie het zo snel vinden gaan. Ik zit zelf maar te wachten en te wachten en nog meer te wachten. Voor mezelf kruipt de tijd nu voorbij. Maar ja, het kan nog max. 3 weken duren nietwaar? Dat moet ik toch wel kunnen overleven ?!

9. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Supermom succes met de laatste loodjes hopelijk heb jij je kleintje ook snel in je armen

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Zomaar wat een mooie knul
    Judith dus meegevallen weer werken. Hopelijk zijn zijn heupjes gewoon goed.

Odess kan me voorstellen dat het pittig is als eenmaal je nachten beter worden danj gaat het vast beter en toch weer even een draai vinden

Kiwi klinkt allemaal lekker relax bij jullie, geniet ervan

Hester ik maak hem ook niet wakker, hier laatste voeding rond 21 uur. Luier is hier dan ook weleens droog maar zodra hij wakker is red hij het met de nieuwe luier mar een uurtje dus plast dan heel veel

Ivje wat klote meid. Je houdt wel gewoon je toeslag voor het kdv dit jaar. Als je het aanpast krijg je dan ook meer terug, zal ls je denkt snel werk te vinden niet meteen het kdv opzeggen

Sandra wat leuk je kind in een folder, iig een compliment

Wat een getob steeds met fv zeg, zou er gek van worden geloof ik

Hier weer een drukke week geweest met constant spierpijn, ben weer begonnen met sporten, auuuuuw. Wel weer halve kilo eraf, valt me mee met de vakantie erbij. Ook is vn de week nog even mijn rekening leeg getrokken, pas geskimd, dus nu wachten wanneer ik mijn geld terug heb.

11. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden...

moet eigenlijk nog bijlezen maar ben gewoon te druk geweest. We vliegen morgenochtend dus ik zoek zo mijn bedje op. Zo blij dat de koffers zijn gepakt. Wat een zooi zeg.

Hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes. En Supermom jij gaat vast deze week bevallen. Veel succes!

Tot over een week!

12. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Dag meiden

Ben ff tijdje afwezig geweest, meer bezig met werkgedoe, weer beginnen, bijna conflict etc, dus vandaar.

Maarrehh wat ik eigenlijk wilde posten....
    Ik heb vanavond een positieve zwangerschapstest in handen... :$ :( :$

Internet natuurlijk afgestruind over hcg, wanneer uit je lichaam etc... Maar ik denk dat ik er dus niet omheen kan maar dat ik gewoon weer hartstikke zwanger ben...!!!
    Ik had 2 testen liggen die ik 2 weken geleden kocht omdat ik steeds wat misselijk was enzo en ik heb dus wel wat bloedverlies gehad, maar dat ging nergens over.. Daarna dacht ik ongesteld te zijn geworden, maar was dus ook haast niks (maar wel íets dus!:()..
    Even geleden hebben we in het heetst vd strijd bescherming vergeten..
    2 x getest allebei zo positief als een groen stoplicht..
    Morgen doe ik nog even een digitale test, kijken hoeveel weken het dan zegt.

Bizar dames of wat!!?
    Het zou ontzettend welkom zijn hoor, maar die knop is totaal niet omgezet. Eerst wil ik maandag maar eens vk bellen; want waar ging dat beetje bruin/bloedverlies dan over??
    Kan natuurlijk ook betekenen dat het niet goed zit, maarja mn menstruatie is ook nooit echt op gang geweest, dus het is sowieso wat 'onoverzichtelijk' zeg maar...!!

Ik hou het nog even bij een ego-bericht hoor, kom later terug op anderen, even dit 'verwerken' ofzo..!?

Met I trouwens alles heel goed!!

13. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Goede reis!!

Oh en ik lees dat Supermom aan de beurt is...! Zet m op!!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Kibbeling en felicee veel plezier!!

Mendiec,.. Wow dat is snel ;). Maar goed, de kans zat er dus wel in als ik het begrijp. Volgens mij ben je ook meer vruchtbaar het eerste jaar na de bevalling. Gefeliciteerd in ieder geval! :)

Debie, wat erg dat je geskimd bent. Is wee zo'n gedoe om alles te regelen. Ik zou ook gek worden van fv en wat wel en niet enzo. Slaapt Niels door na de voeding van rond 21:00?

Supermom, zet em op!

Senna, k is ook goed gegroeid zeg.

Hester, wat fijn dat v het zo goed doet op het kdv. Dat geeft een hoop rust!

Roan was gisteren de eerste volle dag op het kdv. Hij heeft niet zo goed geslapen. Drinken ging goed, maar 1 voeding is er weer uitgekomen. Waarom dat nou is gebeurt weet ik ook niet. Misschien verkouden of moe. Evy hoest al een paar dagen en nachten. Onze baby doet het daarentegen super en slaapt door ;). Zijn we toch nog moe,.... Het kolven op het werk gaat vooralsnog goed gelukkig.

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Kibbeling: veel plezier in de VS!

Hester: ik zou idd meer aanbieden als je denkt dat hij meer op kan. 4 x 150 cc is niet zo veel idd. Dit als hij nog niet veel fuit en groenten en pap krijgt.

Felicee: veel plezier! Heerlijk naar Mallorca. Ik ben jaloers:)

Judith: je hoort vaak dat baby's in het begin niet zo veel slapen op het kdv. Ze moeten immers wennen aan alle indrukken. Komt wel goed. Fijn dat hij het verder zo goed doet!

Debbie: wat erg! Krijg je zeker je geld terug?

Mendie: oh jee, ik kan het me voorstellen dat de knop om moet zeg. Wat vindt je man ervan? Wel leuk, straks zit er maar 1 jaar tussen. :) En gefeliciteerd natuurlijk! Ben je ondanks het feit dat je aan het idee moet wennen er wel bij mee?

Hier: gaat allemaal nog steeds heel goed! Mijn man zit met zijn collega's in Italie dit weekend. 2 weken geleden nog had ik er niet aan moeten denken dat hij weg zou zijn, maar nu gaat het allemaal prima zo. Mijn moeder komt vandaag wel een dagje logeren, gezellig.
    Op het kdv gaat het geweldig goed. Ze doet het eigenlijk net zo als thuis en ze kijkt haar ogen uit op de groep. Zo fijn, daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken. Het scheelt dat ze niet echt hoeft te wennen aangezien er op 2 dagen maar een stuk of 4 baby's zijn en op 1 dag maximaal 6. Het is een kleinschalig kdv.

Vandaag gaan we met mams en kids gezellig naar de kinderboerderij. Het is echt heerlijk buiten!

Fijne dag allemaal.

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Even snel hoor, maar MendieC wow dat is wel even schrikken denk ik. Maar toch gefeliciteerd, ben benieuwd hoever je bent.

Kom vanmiddag op de rest reageren!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mendie c wow. gefeliciteerd alvast. Spannend hoor.

judith niels slaapt door na de voeding van 21 uur. Meestal tot 6:30 soms uurtje eerder of later.

kiwi veel plezier vandaag.

Hier netje lesje spinning gedaan, au au au alles doet weer pijn.

18. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ mendie gefeliciteerd, wel ff schrikken. mhmm niet te druk maken om bruin/rood verlies. heb ik tot 16 week gehad. kan ook innesteling zijn.

moet ff spammen:

19. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ felicee fijne vakantie veel plezier

en tja.... supermom snel gaat de tijd. deze week is een mooie week. dt weekend ook prachtig weer

Deel Deze Pagina