Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    even snel een update van hoe het met ons gaat. Luca en Milou zijn allebei echt superverkouden; dichte neuzen, snot uit de oogjes en flinke hoestbuien, maar gelukkig blijven ze er vrolijk onder. Gisteren zijn we naar Ouwehand dierenpark geweest en dat was erg leuk.
    Vrijdag heb ik een mirena laten plaatsen; het plaatsen zelf deed geen pijn, maar daarna had ik een flink ongigevoel, maar gelukkig is dat sinds gisteren ook weg.

MendieC: wow, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nog erg aan het idee moet wennen, maar komt vast goed!

2. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Monique doet het erg goed, zoals je onder kunt zien is ze flink gegroeid in 10 dagen tijd. Daarom vanaf morgen proberen om 4 flessen te geven ipv 5.

3. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

zo wij zijn in umcg. rowan weegt 5800gr en 63cm

en wachten nu op kinderchirurg en dan met ons 3tjes de stad in om te eten. kan nu nog haha

tijd enzo spam ik nog of lan voor mij

4. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Zomaar succes in het umg met Rowan, hopelijk gaat het nu allemaal wel door.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Mendie
    Lees net dat je weer zwanger bent, jeetje das ff schrikken zeg.
    Maar wil je natuurlijk wel feliciteren!!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heel veel succes in het zh

7. Irissimon

heb de kinderchirurg medegedeeld dat hij nu niet ziek mag worden.

morgen om 8:00 gaat het mesje der in. 7:50 na boven

verder jasje, ruggenprik pleister. pen voor aftekenen en zetpil ligt klaar. 7:00 uur in bad en alles zelf aftekenen en plakken ;) dat weten we nu zelf wel.

verder is rowan bijna hele dag wakker geweest en slaapt nu eindelijk. rond 11 uut wakker maken en om 4u weer dan nuchter blijven. zal wel wee een huilbaby worde morgen vroeg zuchr. hele afdeling wakker haha

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ ivje en is de tandarts goed gegaan??

@ supermom baby waar blijf je nou!!

@ sandra ja idd heel zwaar maar vecht me er door heen hoor:)hoop dat de opleiding gaat lukken hoor!!

@ odess zo je mannetje is goed bezig!!

@ hester en was alles goed op het cb!!

@ elise beterschap met je kindjes!!

@ ivje mooi dat je kleine meid het goed doet!!

@ zomaar succes morgen

@ hier zo ben ff heerlijk weg geweest..boodschappen gedaan vriendin geweest die eigenwijs is en niet naar cb is geweest om dat ze al haar voeding er uit gooit..

hier morgen naar cb denk dat jayden over de 6 kilo zal wegen..:Den de laatste prikjes.

9. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ha meiden,

Even snel een berichtje.
    Vandaag op het werk was erm.........******(censuur, niet zo'n netjes woord).
    Naomi was een draak vanmorgen (hoe bedoel je, kinderen voelen jouw stemming aan). Ik kon nog zo 'vrolijk' en 'gezellig' doen maar mevrouw wilde niet aankleden, niet haren doen, niet eten, niet naar school, gewoon 'niet'. Ze lag krijsend op de grond toen ik wegging en wilde ook geen kus of knuffel.
    Niet leuk om je eerste dag zo je kind achter te moeten laten.
    Tussen de middag de oppas gebeld om te vragen hoe het ging (dom, moet je dus nooit doen), die vertelde dat Hadassa bijna niet wilde drinken (later bleek dat de speen van de fles die ze mee had niet goed 'open' was, ze kreeg het er dus niet uit). Op de achtergrond hoorde ik Naomi blèren.
    Bij de eerste de beste collega die vroeg hoe het vanmorgen was gegaan was ik meteen aan het janken. Pfff, lekker begin.

Het werken zelf was ook best zwaar. Veel vragen, weinig antwoorden. De kinderen waren druk en probeerden mij natuurlijk aan alle kanten uit, het was even bikkelen.
    Maar goed, vanmiddag ging het al iets beter en de meiden waren ook rustig bij het ophalen. (Die Hadassa, die heeft dus in totaal 200 ml laten staan vandaag van de 460 ml en slaapt nu dus rustig....gek kind). Morgen een nieuwe dag, hopelijk gaat het dan beter en daarna alweer 'weekend'.

Van wat ik me herinner:

Oeh Super, ik hoop met je mee dat je niet bevalt op de verjaardag van je oudste!

Zomaar, veel sterkte en succes morgen! Hopelijk gaat het nu allemaal wel goed.

Elise, beterschap voor je kinderen!

Momeera, fijn dat je man weer thuis is. Heeft hij het goed gehad in Afrika? Ik kan me voorstellen dat het voor jou erg zwaar geweest is zeg!

Ik ga even tv kijken, heb ik zo'n behoefte aan, even niks.
    Tot later!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he lieverds,

ff heel ego een berichtje uit de states!! We zijn veilig aangekomen en stijn heeft zich echt super goed gedragen in het vliegtuig. Mama is helemaal trots op hem. Gisteren hadden we een bijkom dagje en vandaag zijn we naar het eerste disney park geweest (ik hoor jullie denken 1e?? Hoeveel zijn er dan?? nou 4 totaal)
    Morgen gaan we het ook een beetje op ons gemak doen beetje zwembad hangen en winkelen :D:D:D Zoveel leuke dingen hier te zien en te kopen.. Oja bij jullie is het nu 3.12 uur en bij ons 21. 12 uur dus 6 uur vroeger.

Dikke kus van mij en stijn!

11. Irissimon

mama is er klaar voor rowann snurkt nog niet lang meer.

nog geen ziekte hahaha

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Sterkte zomaar!

13. Hester

Hester Niet meer actief

Zomaar succes daar!

Kibbeling wat heerlijk! Ben jaloers hoor. Lekker genieten!

Marry balen dat je zo'n vervelend begin had. Sterkte vandaag.

V is gisteren op het CB geweest, prikjes gehad: deze keer heeft hij helemaal geen last gehad gelukkig (vorige keer koorts).
    Hij is al 68 cm! Wat wordt hij toch groot.

Voedingen: ze adviseren bij 4 maanden 5 flessen en bij 5 maanden 4 flessen (ongeveer), dus ik ga hem toch weer 5 flesjes geven van 150. Fruit: hij mag een heel potje per dag (zal hij blij mee zijn, hij vindt het heerlijk - zijn mondje gaat telkens als de lepel eraan komt wijd open - en ik gaf hem maar een half potje) . En ook een beetje groente proberen, zei ze. Ik moet zeggen, hij eet nog netjes ook! Wat wil je nog meer :D

Fijne dag allemaal

14. Irissimon

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh trappel trappel zenuw zenuw en wiebel wiebel haha

8:10 opgehaald richting OK. chirurg stond al te lachen zei jij bent deze keer niet zie

we gaan hem halen

15. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Succes zomaar!!!

16. Irissimon

kwart voor 9 was ie al klaar.

ruggenprk niet goed gelukt roesje bij gehad. wil nu slapen maar lukt niet echt. 30cc maar gedronken. van monitors af en wachten totdat ie tettert voor een fles.
    wat morfine gehad nu.

chirurg komt nog weer langs dan horen we het wel weer

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer eventjes!

Even uit mn hoofd hoor:

Marry, wat balen dat je eerste dag zo vervelend was.. Hopelijk ging het vandaag beter, en kan je in het weekend lekker bijkomen.

Kibbeling, hele fijne vakantie! Ik ben ook in Florida geweest een paar jaar geleden, is echt zoooo leuk. En die parken zijn super!

Zomaar, agos, zo'n kleintje aan de morfine.. Heel veel beterschap. Heb je ondertussen al meer gehoord van de chirurg?

Supermom, onwijs spannend.. Ik lees mee, dus zie wel of het je gaat lukken om de kleine binnen te houden op de verjaardag van je zoontje! ;)

Mendie, wooowwww, gefeliciteerd! Snap dat je best wel geschrokken bent, maar het is ook wel ontzettend gaaf. Hopelijk heb je deze zwangerschap minder last van je bekken. Gelukkig is je man ook blij, scheelt toch weer. en die reactie van de vk.. Daar was je zelf ook wel achter. Spannend hoor, maar wel heel leuk!

Sandra, zag een leuke foto van Lucas voorbij komen, wat een binkie. En alweer 5 maanden, gaat hard!

Hester, fijn dat V het zo goed doet. Het klinkt ook altijd alsof het heel soepeltjes loopt bij jullie, leuk!

Kiwi, gaat het goed met I? Echt super hoe jullie ermee omgaan hoor, heel knap.

Hier gaat ook alles goed. Kleine meid heeft gisteren haar duimpje ontdekt, en is nu steeds aan het duimen, vanochtend zelf zo enthousiast dat ze ervan moest spugen, doosie! Verder doet ze het super, slaapt van 2100 tot 730 ongeveer, dus dat is heerlijk. Gisteren naar het cb geweest, ze is al 66 cm en weegt 6565 gram. Prikjes gehad, amper gehuild, dus dat scheelde maam ook weer wat tranen. Ik ga proberen weer wat vaker te reageren! Colleges zijn ook weer begonnen, en ik MOET dit jaar mn bachelor halen (anders 3000 boete voor langstuderen grrrr), dus ben hard aan het leren. Ga nu snel naar boven, mn liefje is wakker!

18. Irissimon

we zijn thuisssssssssssssssssssssssssssssssss ben kapot.

morgenvroeg weer na de kinderarts in streek ziekenhuis zucht.

rest komt mrogen wel ga me bedje weer in

19. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden... heb alles gelezen, heb helaas geen tijd om te reageren. Ik denk en leef mee met jullie allemaal hoor KNUFFEL!!!

Echte leven is ook voor mij weer begonnen. Tjee voelt wel anders nu het echt 'moet'... M. twee dagen achter elkaar weg, ik mis haar echt! Ze heeft het zelf helemaal naar haar zin, op maandag wordt ze in de watten gelegd door opa en oma, en op dinsdag beschermen haar twee stoere buurjongens van 2 en 3 haar helemaal... zo leuk om te zien. Heb zo'n lieve buuf, echt geweldig! M. draait gewoon met haar gezin mee en heeft het geweldig naar haar zin!

Ik heb wel het gevoel overladen te worden met werk, nu de reunie op school (mendieC kom je ook nog???) op 8 oktober al is, gevolgd door een lustrumweek, met de hele school op zn kop en ik ga weer zingen (bibberdebibber... spannend maar leuk)... Heb twee vwo+ 2e klassen die lekker uitgedaagd moeten worden en dit jaar voor het eerst 6vwo, heel klein clubje maar is ook voor mij een uitdaging...

Heb mezelf verboden om op woensdagochtend mijn schoolmail te lezen want dan ga ik weer wat doen..... zo moeilijk... maar ik weet dat ik mezelf over de kop kan werken. 'Rust zal u redden' zei mijn oud-collega ooit...

Vanmiddag naar Drievliet, het wordt weer een heerlijke dag en ik ga genieten. (vorige week efteling was geweldig, mn dochtertje van 6 is echt overal ingeweest: vrliegende hollander, joris en de draak, vogelrok, schip... en ik maar mee! Heerlijk!!! Voel me net een klein meisje dan!)

Meiden in de buurt: woensdagmiddag een keer naar Blijdorp??? Met dit weer kunnen de grote kindjes lekker in de speeltuin! Ik kan ook op donderdag, maar dat moet ik even de auto lospeuteren.... wanneer hebben jullie je vrije dagen??

Dikke knuffel voor iedereen, ga M. even fruithapje geven!

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

@Zomaar: Fijn dat de operatie achter de rug is, hoe is het nu met je mannetje?

@Sweetbel: Leuk weer wat van je te horen. Succes met studeren

@Hester: Ze adviseren overal anders, ik mocht met 4 maanden al over naar 4 voedingen, het ligt geloof ik ook aan het gewicht van je kind. Maar je met gewoon doen waar je, je goed bij voelt.

@Meta: Je hebt het weer lekker druk zo te horen, mijn man heeft daar ook school gezeten, dus misschien gaat hij nog wel naar de reunie (maar volgens mij is hij daar niet zo van)

Woensdagmiddag naar Blijdorp is voor mij prima, gezellig! Maar ik geloof dat kiwi dan werkt. Dus we kunnen ook de donderdag doen, met alleen de kleintjes. Of in de herfstvakantie op donderdag of een andere dag dat kiwi vrij is, als ze mee wilt natuurlijk:D
    En marry wil jij nog mee? Weet niet welke dagen jij werkt? En verder iedereen die zin heeft, ga gezellig mee zou ik zeggen! Ben nu wel erg benieuwd naar alle kleintjes.

Deel Deze Pagina