Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een berichtje vanaf het warme Mallorca. Morgen alweer naar huis...maar we hebben super genoten. Lees zondag bij.

Hou er normaal niet van maar ik kom 3 stemmen te kort bij de buik van de maand. Helpen jullie me? Tot snel!

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

@Felicee: Ik ga snel op je stemmen hoor!

@Meeting: Er was eerst een meeting gepland in het midden van het land en daar ging uiteindelijk haast niemand meer mee. Dus die is niet doorgegaan.

Dit uitje naar blijdorp is omdat er veel hier in de buurt van Rotterdam wonen en het wel leuk is wat met elkaar te doen, maar iedereen is natuurlijk van harte welkom.

Ik vind het wel erg leuk om met iedereen een meeting te doen in het midden van het land, maar dan moet er wel voldoende animo voor zijn. Als dat zo is kunnen we misschien wat organiseren?

@Wij zijn vandaag een dagje naar de efteling geweest met Jasper en Lucas. Alvast voor Jasper zijn verjaardag. Het was echt super. Lucas heeft zijn ogen uitgekeken en hij vond de droomvlucht geweldig.

3. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Sweetbel
    Jouw kindje heeft duim gevonden, mijne t hele handje :D
    Elke keer omwisselen met speen, maar die vuist is echt favo..

Ivje
    Gatver wat vreselijk.... Wat een nachtmerrie

Zomaar
    Jeetje wat een gedonder..

Sandra
    Van mn werk is een te lang verhaal. Alles is in overleg gedaan met rechtsbijstand. Ziekmelden was een heel naar en nutteloos traject geweest. Dit is de juiste keus geweest, en wij redden het op 1 salaris, uiteraard wel zuinig doen!! Maar ik ben wel opgelucht!
    Ik heb vandaag ontslag genomen.

Supermom
    Ik zou toen gestript worden, maar het zat nog potdicht. Ik wilde het heel graag omdat het zo zwaar was ah eind.
    1 op de 3 zou bevalling op gang brengen.
    Gaat jij eens ff snel bevallen ja!!! :D

Hier
    Ontslag genomen dus, hele opluchting! Nu kijken of ik nog voor een dikke buik werk kan vinden, er loopt al eea.
    Morgen moet ik weer testen (ivm bloedverlies) en dan maandag vk bellen. Maar ik ben nu ook misselijk, dus dat bloedverlies was wat mij betreft onschuldig!

Meta
    Geld is overgemaakt hoor voor de reünie!

4. sandra

sandra Fanatiek lid

@MendieC: En hoe was de test?
    Kan me voorstellen dat je opgelucht bent, gedoe op je werk is vreselijk.

Hier vandaag weinig op de planning staan, misschien dat we de bbq nog even aandoen voor het laatst dit jaar.

5. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @mendie, fijn dat je opgelucht bent nu en ik hoop dat je snel iets nieuws kan vinden. Die dikke buik kun je nog wel een tijdje verbergen nietwaar?

@sandra, hmmm lekker BBQ! Wij hebben vandaag en morgen verjaardagen met eten dus het is nog spannend wat wij eten. Ik hoop ook op BBQ! Erg veel zin in!

Wij zijn vandaag 1 jaar getrouwd, maar we waren het allebei vergeten doordat we alleen maar zitten te hopen op weeen of gebroken vliezen. We kwamen er pas achter toen we vanochtend kaartje van mijn zusje en sms'jes en telefoontjes kregen. Heb maar ff snel het bewaarde stukje taart uit de vriezer gehaald. Ze zeggen dat je dat precies een jaar later moet eten dus ik hoop dat het vandaag nog ontdooit is. Manlief is nog een kado voor me halen dus ik ben eens benieuwd. Hij zei net, weet je wat? Ga jij maar lekker een bosje bloemen halen voor onze trouwdag. Ik zeg nou dat is lief zeg dat ik mijn eigen kado mag gaan halen! Ga jij maar lekker iets origineels voor mij kopen! Nu is hij ws aan het zweten in de winkel hahahaha. Gemeen hĆØ.

6. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    #1666 supermom, 1 okt 2011
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
    @Felicee, waar moet ik stemmen dan? Heb je een link of iets dergelijks?

*edit*

Ik zie het al, je bedoelt op deze website. Heb ff gekeken maar ik zie geen foto van jou?? Help, ben ik al te laat dan?

*edit*

Goedemorgen zeg, ik ben er echt niet bij vandaag hĆØ. De maand is natuurlijk al voorbij. 1 oktober.... Trouwdag.... Pfff
    Sorry dan ben ik te laat...

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben bij yannieck ook gestript.
    voelde niet echt prettig.
    daarna nog beetje last gehad. volgende ochtend kreeg ik weeen en 's avonds is yannieck geboren (met 41 weken)

8. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ supermom. gefeliiteerd. hopelijk met de kleine zich dit weekend hhaha.

ik kon de foto ook niet vinden voor het stemmen :S

gelukkig hebben jullie een zonnige vakantie in mallorca gehad

(weet de namen niet meer demenetie)

9. Irissimon

@ Mendie hoop dat het bloedverlies niet aan houd tot de 16 week. en is ales met de 20 weken echo ook goed. vraag iig 2/3 week later nog een echo. hoop niet dat je hetzelfde gedonder als mij krijgt.

mhmmm maandag moet ik toch voor R. bellen ivm pepti op recept. laat k de gyn es bellen voor afspraak en of mijn bloeduitslag voor stolsels.stillingen binnen is was begin juli en weet nog niks :S beetje vaag

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Bekijk bijlage 186960
    amber en yannieck
    amber was net wakker en zat nog in pyama en met warrig haar haha

11. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Aaaaaah wat een schatjes lovely! Leuke foto

12. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Bekijk bijlage 186974
    let niet op de lelijke gordijnen, komen nog anderen voor.
    oh ja yannieck was net wakker

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Hey, zijn weer terug na een heerlijke vakantie. Het rijden ging super goed gelukkig. We hadden erg mooi weer en was fijn om even tijd met zijn vieren te hebben. Nu nog ruim een week verlof en dan mag ik weer aan de slag. Ik heb er nog echt geen zin in en vind het allemaal veels te snel gegaan. Maar ja zo is het nu eenmaal. Ik heb wel bijgelezen ruim 20 pagina's maar ging me niet lukken om daarbij ook te reageren. Helaas las ik ook wat verdrietige dingen.

@ Mendie wat een verrassing zo snel weer zwanger. Gefeliciteerd!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Haai allemaal!

Hier alles goed, maar wel druk met werk, manlief ook 's avonds aan het werk, sporten en dergelijke. En natuurlijk genieten van het mooie weer!
    Eindelijk he?

Door het werk, wel dipje in de productie, maar met een keer extra kolven weer opgekrikt. Roan komt wel weer zo'n 6 a 7 keer op een dag, maar goed dat is niet erg,...Nog maar 1 nachtvoeding, dus goed te doen.

Supermom, ik hoop dat het niet lang meer duurt,.... En gefeliciteerd met je 1ste trouwdagjubileum. :)

15. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Hier is Monique helemaal gewent aan de 4 flessen. Vanmorgen moest ik haar zelfs wakker maken voor de fles om 8 uur. Gister om 20:30 de laatste gehad.

Kijk al uit naar het moment dat ze een fruithapje mag, ze lijkt er nu al aan toe te zijn, maar dat vind ik veel te vroeg.

16. Hester

Hester Niet meer actief

Bloesem fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad

Supermom nog gefeliciteerd en spannend hoor dat wachten!

Lovely mooie foto's

Ivje lekker hoor dat het zo goed gaat met de voeding

Ik ben net weer terug: heb een paar dagen bij mijn ouders gelogeerd met de kindjes en dat was ontzettend gezellig. Nu komt mijn schoonzusje hier zo lunchen dus ik heb wel bijgelezen maar moet snel de tafel gaan dekken.

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    we hebben weer een voedingsdip... straks maar weer bellen naar ziekenhuis zucht... zelfs de ochtend fles gaat er niet in 60cc en dan is klaar..... moedeloos.....

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Supermom
    Inderdaad; nu nog geen buik te zien! Nou ja, het restant van een uitgerekte buik dan ;)
    Van harte, was de taart nog lekker!?

Zomaar
    nee, ik heb slecht 2/3 dagen een kleine bloeding gehad, daarna helemaal niet meer, dus geen last meer van!

Lovely
    Leuke foto!

Bloesem
    Het gaat idd veel te snel! We kunnen beter emigreren, NL is 1 van de landen met zo'n kort verlof!
    Maarja, die zullen vast weer andere regels en wetten hebben waar in NL zo blij mee zijn.... Of niet..... Heb altijd wel in Spanje willen wonen :cool:
    Ja dank je, al ben ik er nog steeds niet aan gewend!

Lan
    Jeetje Lan wat een gedoe...

Hier
    Heeeeeerlijk weekend gehad!
    Wat een domper als dan je wekker weer gaat op ma.ochtend. Bah.
    Om 11u gesprek omtrent het afsluiten hier. Vrijdag dus ontslag genomen!
    Ontzettende opluchting, nu de vraag tot hoe lang ze me willen laten doorwerken. Maand opzegtermijn waar natuurlijk vanaf geweken kan worden gezien ik hier uit mn neus zit te eten, we zien wel.
    Zaterdag dus weer zw.sch.test gedaan, nog steeds hartstikke zwanger! Dus zo vk bellen, maar er zitten nu mensen bij mij op de kamer dus ik loop zo wel even naar buiten..
    GOH, ben er nog steeds niet aan gewend.... Gisteren zaten we alweer te bedenken welke kamer we gingen gebruiken voor de nieuweling..

19. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Zo nu al op 4 flessen!? Dat redden wij nog niet hoor!
    Ze krijgt ook niet altijd de fles van 180 op

I lijkt ook geinteresseert in ander eten, zit erg te kijken als wij zitten te eten. CB zegt wel dat het vanaf 4 mnd mag terwijl ik dacht dat ze zo streng waren met 6 mnd.
    Maar met hapjes wacht ik ook nog hoor..

20. Irissimon

@ gave foto's

@ mendie haha miss heb je nog vakantiedagen om direct bij huis te blijven zitten. mits ze ze nog uitbetalen dan.
    en leuk welke kamer je bent echt zwanger dus!!!

@ lan gisteravond dus ook geen goede fles gehad.

@ hester heerlijk aan het logeren geweest

@ ivje 4 flessen kunnen wij ook redden ligt eran hoelat we beginnen en eindigen haha. meestal 5 nu zeker omdat ie nog niet echt top drinkt

r. slaapt sinds na de fles van 6:00 en nog niet wakker hoe hij dit heeft ;) dus zo ff stofzuigen heb ik beneden weer klaar

verder bel ik net de KA heeft die van hem vakantie. nu moet een andere arts kijken of wel nodig is, en word ik terug gebeld. ja heb hem nu net overgezet natuurlijk zul jezien moet ik wachten... zoeken ze dossier maar of bellen hem maar op. leuke afspraken soms grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Deel Deze Pagina