Pfoe ik heb weer een breekpunt bereikt geloof ik, kan alleen maar huilen terwijl ik helemaal geen emo type ben. Pure vermoeidheid. Ik hoop dat R. nu gaat slapen en ik met hem mee kan doen, dit schiet niet op. Ow en ook leuk, iemand heeft net tegen onze nieuwe auto aangezeten en geen briefje achtergelaten :x Sorry voor de ego berichten en nog niet eens leuke ook Edit: zo nu heb ik het ergste weer gehad, mezelf weer een schop onder mn gat gegeven en we gaan weer door. Mannetje ligt ingebakerd in bed *ga lekker slapen aub* en ik ga ook. Dit gaat weer voorbij!
Ach Odess, kan het me zo goed voorstellen. Weinig slaap breekt je gewoon op. Heb het al eerder gevraagd, maar heb je het idee dat R. zo slecht slaapt omdat hij ergens last van heeft (reflux, spruw) of vindt hij slapen gewoon zonde van zijn tijd? Hopelijk vinden jullie snel de truk om hem beter te laten slapen. Dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je nu lekker aan het tukken bent. Kibbeling: wat een heerlijke nacht weer! Slaapt Stijn overdag ook zo goed? I. wordt nog 1 keer ergens rond 4:30 uur a 5 uur wakker voor een voeding, maar slaapt overdag ook nog ontzettend veel. Ze is max 1 uur wakker en slaapt dan zeker 2,5 a 3 uur aan een stuk door. En om 19:30 uur gaan beide kids naar bed en dan maakt ze ook nog een ruk, we maken haar dan rond 23:00 uur wakker. Echt een slaapkop. Mijn zoontje was en is dat ook. Zit in de familie, zullen we maar zeggen. Geniet van je lekker doorslaapkindje! Jullie hebben het getroffen, meid. Pris: jeetje meid. En je had zo'n zin in die bruiloft! Jammer dat je niet helemaal hebt kunnen genieten. Gelukkig voel je je nu beter. En wat ze de huisarts van het naveltje van Jayden? Mom: jee, je kraamweek dus ook al bijna voorbij. Wat gaat dat snel he! Meeting: ik kan ook alle data. Kan ook niets meer bijschrijven aangezien het bericht te lang is. Hier: weinig nieuws onder de horizon. Hier regent het, bah. Meisje ligt lekker te tukken en ik ben huishouden aan het doen. Straks misschien even in bad. Tot later!
Bekijk bijlage 164934 Uitgerekend: 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas2970 gram -35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 -Milou- 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+2 weken 27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken 30-06-2011 Bloesem (30) -meisje- 4242 gram - 01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck- 4930 gram - 41 weken 04-07-2011 KellyAernoudt (22)- Enora 2845gam - Jongens: 12 Meisjes: 13 Afspraak: 06 Juli - Senna - Nacontrole VK 07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 aug Momeera - Nacontrole gyn 23 aug Kibbeling nacontrole gyn Afspraak (baby's): 05juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Datum meeting: Zie apparte lijstje!!
Odess, wat lijkt me dat zwaar zeg! Slaap heb je gewoon nodig. Dat is echt de motor voor deze periode. Krijg je dat niet of niet voldoende, dan heb je alle reden om erdoor heen te zitten hoor. Sterkte meid! Kiwi en Kibbeling, wat een slaapkoppen haha. Nou moet ik zeggen dat wij ook niet te klagen hebben. Gisteren om 17:30 voeding, toen om 22:30 en daarna om 4:30. Maar dat is eigenlijk niet zo goed voor mijn melkproductie merk ik . Nou, ja we zien wel. Pris, wat sneu voor je mannetje,.. Heeft hij daar pijn van? Momeera,..ik geef bv en heb een dubbele elektrische kolf. Deze heb ik 2de hands op mp gekocht. Nieuwe schilden gekocht en voila, voor weinig een superkolf! Nu heb ik nog niets gekolfd, behalve 1 voeding vanuit het z'huis. Maar straks ga ik het wel weer doen om Roan aan het flesje te wennen. Na de stuwing is bij mij trouwens de bv goed op gang. Heb wel veel last van lekkende borsten en vaak een tsr helaas . Ik gebruik lilypads. Ideaal vind ik.
Datum meeting: Zaterdag 13 aug. Sandra MendieC Felicee Lan Kiwi Momeera Zondag 14 aug. Sandra MendieC Felicee Lan Kiwi Momeera Zaterdag 20 aug. Sandra MendieC marry Lan Kiwi Momeera Zondag 21 aug. Felicee Lan Kiwi Momeera Zaterdag 27 aug. Sandra MendieC Felicee marry Lan Kiwi Momeera Zondag 28 aug. Sandra MendieC Lan Kiwi Momeera Zaterdag 17 sept. Sandra Kiwi Momeera Zondag 18 sept. Sandra MendieC Felicee Kiwi Momeera Zaterdag 24 sept Sandra MendieC Felicee Lan Kiwi Momeera Zondag 25 sept. Sandra Felicee Lan Kiwi Momeera
Hij slaapt!! Ff heel snel want wil er zelf ook even gebruik van maken; Kiwi ons mannetje is echt een hittepetitje - wat nou jongens zijn makkelijker! Deze niet hoor. Hij kan zich enorm opwinden en doet dat zo erg dat laten huilen geen optie is. Daarnaast heeft hij, als hij op zn rug ligt, heel snel last van zuur en spugen. Zo sneu, lag hij net lekker in zijn bed (ernstig opgehoogd spuugt zn speentje uit en wil heerlijk gaan slapen totdat hij daarna al snel begint te slikken en te spugen. Gevolg - bakerzak moet in de was en hij is weer helemaal wakker. Lekker nog een hik erachter aan waar hij altijd heel boos van wordt Combi dus! Als hij gewoon boos is heb ik er niet zo'n moeite mee, maar als ik dat ventje dan helemaal moe zie zijn en lekker in slaap zie vallen, waarna hij vervolgens wakker wordt van zijn eigen lijf dat hem plaagt vind ik dat zo sneu! Maar goed, ik heb hem op een kussen gelegd naast mij in bed met zn hoofdje erg hoog en hij slaapt! Dus ik doe ook een poging! Succes met soppen en geniet van je bad
Ik heb het datumlijstje van de meeting even appart gezet, misschien wel handig om de twee lijstjes wel bij elkaar te houden. Iemand al een idee wat we kunnen gaan doen? Misschien een picknick? maar dan moet het wel mooi weer zijn. @Odess: Hopelijk heb je lekker kunnen slapen, een dikke knuffel. Ik kom vanavond weer op iedereen reageren, heb nu even druk, druk, druk
He bah Odess: kan het me zo voorstellen dat je er even doorheen zit! Kom hier maar lekker klagen, want het lijkt me niet makkelijk voor je. Heb je kunnen slapen? Kiwi: lekker zo'n slaapkopje hoor. Onze L. slaapt ook zo goed! Op commando zelfs, dan zeg ik bijvoorbeeld in de auto: ga maar even lekker slapen.. hij doet meteen zijn ogen dicht en weg is hij, haha! Zelfs slaapt hij tussen de middag nog op de dagen dat hij thuis is en als ik hem niet wakker maak, slaapt hij zo 3 uur lang (maar dat laat ik niet gebeuren want dan heeft hij s avonds geen slaap natuurlijk). Onze V. slaapt eigenlijk ook heel goed. Alleen in de avonduren last van krampjes, overdag slaapt hij tussen de voedingen in, net als I.: uurtje wakker en dan slapen tot de volgende fles. 's Nachts krijgt hij 1 voeding, meestal rond 3 uur of half 4, dus dat is te doen. Priscilla: gaat het weer een beetje met je? Helpt je vriend goed mee? Kibbeling: zo te horen geniet je lekker van Stijn, leuk om te lezen. In plaats van te gaan sporten, ben ik gisteravond naar een combinatie van fitness en yoga gegaan: heel leuk. Kan het iedereen aanraden. Je doet toch een (lichte) training en daarna heerlijk ontspannen. Zalig! Morgen maar weer echt fitnessen.
Weet je, ik heb slechts één week BV gegeven en NOG STEEDS als V. huilt, begint het een beetje te lekken Hij is vandaag al 7 weken! Gelukkig zijn het maar enkele druppels, maar het is wel bizar.
Ik had dit tot een paar dage geleden ook. Werd er gek van. Nu een paar dagen zonder zoogcompressen en tot nu toe nog niet gelekt. Nu moet daar beneden ook nog stoppen. Dan weer een paar dagen niets en dan weer een beetje. Lekker dat je zo goed bezig met met sporten. Ik ga binnenkort ook weer beginnen want die laatste kilo's willen er echt niet zomaar af. Hoe is het met jouw kilo's? Je moest er nog 7 afkrijgen, toch? Sandra: hmmm, misschien een dagje niets? Kan ook wel lekker zijn, niet? Maar daar ben je volgens mij niet van.
Odess: heb je eventueel aan jbpm gedacht om reflux te verminderen? Je kunt er een papje van maken en het geven na de bv. Hielp hier bij K. heel goed destijds. Hij had reflux waar hij zelf geen last van had, maar spuugde heel veel.
Sandra, bedankt voor het invoegen in het lijstje! Fijn dat het zo leuk was gisteren, ik ben erg benieuwd naar de Kievit! Balen dat Thomas verbrand is, heeft hij er erg last van? Kelly, gefeliciteerd met de geboorte van Enora!!! Senna, wat gaaf zeg dat geboortebord! Odess, wat een nachten nog steeds. Je trekt het, zo te lezen, beter dan je man? Hier is dat ook zo hoor. Als hij één nacht de voeding heeft gedaan is ie meteen 'kapot'... Ah meis, is toch logisch dat je er doorheen zit? Even goed huilen en dan inderdaad weer proberen verder te gaan. Zoals je zegt, het gaat voorbij, maar als je er middenin zit is dat niet altijd even makkelijk te bedenken. Wat een aso om geen briefje achter te laten! Balen zeg, ook geen buren die iets gezien hebben? Wat je beschrijft klinkt aardig hetzelfde als wij met Naomi hebben meegemaakt. Zij had verborgen reflux en krampjes maar was/is daarna gewoon een driftkikkertje die snel gefrustreerd is. Lastig, voor haar en voor ons. Bij haar ging het na drie maanden een stuk beter, ik hoop voor jullie ook snel op betere tijden. Felicee, wat jammer dat de swaddle me bij jullie niet werkt. Naar dat J. nog steeds zo spuugt. Is er iets wat je met bv voor spugen kunt gebruiken (ik heb hier niet zoveel verstand van)? Lan, fijn dat de onderzoeken bij Maikel allemaal goed waren! Super, balen dat je zo'n last hebt van je bekken. Gelukkig dat verder alles wel goed gaat. Leuk, een weekendje weg! Judith, fijn dat het met Roan's oogje goed gaat! Kibbeling, haha ik zie het al voor me, poepbroek op tafel! Ach ja, wat moet gebeuren, moet gebeuren... Lekker, zo'n schreeuwerd! Mijn meiden kunnen dat allebei ook behoorlijk, de kunst is je er niks van aan (proberen) te trekken. Momeera, hij is hier ondertussen binnen en tot nu toe werkt het erg goed! Fijn dat het bij jullie ook werkt, die lange slaapjes kunnen wij ook goed gebruiken! Priscilla, die tranen moet je af en toe gewoon even laten gaan hoor! Het is vermoeiend en dat maakt je ook emotioneel. Knuffel! Hier, wauw Hadassa heeft zowel gisternacht als afgelopen nacht doorgeslapen! De nacht van maandag op woensdag had ze de laatste voeding om 00.00 uur en kwam ze om 6.00 uur weer, afgelopen nacht laatste voeding om 00.00 uur en om 6.30 weer. Afgelopen nacht huilde ze wel een aantal keer na half 5 maar dat was met een speentje te sussen. Gisteren hebben we de swaddle me binnen gekregen en we zijn tot nu toe erg tevreden! Bedankt voor de tip dus! Ze kan zich er niet uit loswoelen zoals uit de hydrofiel die ik eerst gebruikte en daardoor slaapt ze dus rustiger. Ik ben wel bang dat hij, als het warmer wordt dan dat het nu is, erg warm is. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? (we hebben die van microfleece). Naomi is bij opa en oma en gelukkig gaat dat erg goed. Ze heeft het volgens m'n moeder erg naar haar zin, ze zijn naar de dierentuin in Emmen vandaag. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest voor een verwijsbrief naar de diëtiste. 20 Juli heb ik de eerste afspraak, vind het erg spannend. Ik wil in totaal 18 kilo afvallen dus dat wordt een flinke klus! Ik ga even m'n ukkie wakker maken, het is weer flesjestijd!
Odess daar wordt je ook niet vrolijk van als ze tegen je nieuwe auto aan zitten en niets eens een briefje achter laten!! Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. Dikke knuffel!!!! Lees net het verhaal van de kleine wat sneu dat hij er ook echt zoveel last van heeft. Kiwi overdag slaapt hij ook best veel. Vandaag even niet vanmorgen met veel moeite na zijn fles van 10.30 uur viel hij in slaap. Maar nu ligt hij lekker wakker naast me op de bank om zich heen te kijken. Stijn heeft het doorslapen ook wel van mij denk ik, als kind sliep ik ook echt veel en nu kan ik dat ook nog wel Wel lekker dat I ook zoveel slaapt, en 1x wakker voor een voeding in de nacht valt nog mee toch? Wij hadden dat ook met Stijn, maar nu slaapt hij gewoon door. We genieten ook van elke nacht die we goed kunnen slapen. Judith jeetje ook al een goede slaper of was het éénmalig? Hester lekker hoor dat je kind op commando kan slapen!! Die nachtvoedingen vallen dus wel mee bij je. Lekker hoor. Wij genieten elke dag van Stijn, al kan ik soms ook moe worden van hem als hij de hele dag bij me wil zijn en niets of weinig goed is.. jaja ook hij kan die buien hebben!! Lekkende borsten heb ik hier soms ook en ik heb Stijn maar 3 dagen bv gegeven voor zover dat ging Marry je niets aan (proberen) te trekken van dat schreeuwen gaat me de ene keer beter af als de andere keer. Ligt er ook aan hoe uitgerust ik ben Fijn dat Hadassa al lekker 2 nachten zo goed doorslaapt en dan helemaal fijn dat Naomi het ook naar haar zin heeft bij opa en oma. Hier de kraamvisite is weer weg. We gaan nu spullen pakken en naar mams waar we vanavond gaan eten en dan daarna nog even naar Blijdorp toe. Wie weet Sandra kom ik je daar nog tegen! Eerst maar even de kleine man omkleden want hij liet net wat melk uit zijn mondje lopen over zichzelf heen!! Fijne middag/avond allemaal!!
@Lan, wat een goed nieuws zeg! En hij groeit vast..alleen wat langzamer. Hoe gaat het met jou? @Sandra, ga J. venkelthee in een flesje geven.. Gave fotos op je hyves!! @Supermom, wou het proberen omdat J. zichzelf regelmatig in zijn gezicht (wakker) slaat. Wat leuk een pretecho hoe is het gegaan in huis met klussen? @Kibbeling, geweldig hè hoe die kleintjes slapend in bed worden gelegd en zodra ze liggen wakker worden en gaan huilen. Jullie zijn lekker actief met Stijn! @Momeera, hier ook nog steeds overproductie, erg irritant. Sinds gisteren geef ik één borst en het lijkt erop dat J. zich minder vaak verslikt. Ik moet even door de nieuwe stuwing heen. Ik heb wel een kolfapparaat, maar er komt bij mij dus niets uit. Had hem van een vriendin gekregen. We zien je verhaal wel verschijnen, doe rustig aan! Hoe doet Yakubu het? En hoe vindt Ameera haar broertje? @Odess, pff heb wel met je te doen (al zit je daar vast niet op te wachten). Wat vervelend zeg dat R. zoveel moet spugen. Heeft de huisarts nog advies gegeven wat je moet doen met de reflux? (behalve hoofdeinde omhoog?). Bij J. komt ook na elke voeding de melk omhoog, alleen hij slikt het weer door. Hier ook standaard het hoofdeinde omhoog al doet het ook nog niet altijd wat het moet doen. Wel eens over gedacht om naar een osteopaat te gaan of ben je daar niet van? @Kiwi, heerlijk zon slaapkop! En die avonden zijn ook fijn hè als beide in bed liggen. Vloei hier af en toe ook nog heel iets, zo irritant! @Judith, hier ook zoveel last van lekkende borsten. Heb je geen lekkage met de Lilypads? @Hester, haha grappig..als wij naar mijn ouders gaan (150 km rijden) zeggen we ook altijd tegen onze dochter dat ze moet gaan slapen. Binnen twee minuten ligt ze dan te pitten, zo handig. Klinkt goed fitness en yoga, hoe heet het? Moet hier nog twee weekjes wachten en dan mag ik ook eindelijk weer. @Marry, ook jbpm geven met afgekolfde melk (alleen lukt kolven hier niet). Verder J. een paar keer van de borst afhalen als hij zich verslikt. Sinds de Swaddle Me weer in de kast ligt gaat het stukken beter. Ik had voor J. de Swaddle Me katoen, en vond die al warm, laat staan de fleece. Wat heerlijk dat Hadassa door heeft geslapen! Goed zeg dat je naar de diëtiste gaat, toch altijd een hele stap (spreek uit ervaring). Pfff wat is het benauwd of niet? Hier weer een lekker dagje met twee kids gehad, valt me tot nu toe alles mee. J. komt s nachts nog altijd één keer (rond 4:00 uur) na de voedingen van 22:30 uur. Verder slaapt hij de laatste dagen alleen maar, zowel overdag als s nachts. Ben ik niet echt gewend met onze overactieve dochter
@Kiwi: Hahaha morgen heb ik een dagje niets @Kibbeling: Wat voor kinderwagen hebben jullie? Dan kan ik je misschien herkennen. @Wij hebben deze (ook in deze kleuren) Bekijk bijlage 165002 En twee kleuters erbij moet lukken om ons te herkennen @Marry: Wat fijn dat Hadassa zo goed slaapt. Ik wil ook afvallen, maar na de vakantie ga ik beginnen. Een stuk meer bewegen en mijn Sonja boeken maar weer eens opzoeken. @Hester: Wow dan lek jij wel lang melk. Bij mij was het na twee weken over, maar goed ik ben helemaal niet begonnen. Hoe het de vorige keren was, weet ik niet meer. @Odess: Ik hoop zo voor je dat je nog even heb kunnen slapen. Nou ik ga snel nog even een berg strijk wegwerken en dan naar Blijdorp, we gaan daar lekker ongezond eten, dus aan het eten hoeft niets te gebeuren. Tot vanavond!!
Felicee,..Lilypads lekken alleen als ik ze net niet goed 'plak' . Of bij een overenthousiaste tsr. Wat gebruik jij? En wat heerlijk zo'n slaapkop. Hier 's nachts wel, maar overdag slaapt hij niet zo best. Sandra,..klinkt goed, zowel blijdorp als het ongezonde eten . Marry, fijn dat Naomi het zo naar d'r zin heeft, Dat geeft rust! En de kleine meid dus ook een goede slaper. Lekker hoor. Hebben jullie ook dat die poepbroeken steeds voller worden,... wow, behoorlijk wat hierzo . We hebben Roan net gemeten en hij is nu ongeveer 50 cm lang. Een klein bol manneke dus.
avond!! @ kibbeling nou drinken ga nu stukken beter hij doe er langer over. oh heerlijk dat stijn heeft doorgeslapen joh!! @ odess hier hetzelfde ook pure vermoeidheid. @ kiwi ja het was wel gezellig denk dat ik erg vermoeid was ook was blij dat me vriend me kwam halen en naar huis kon.hier ook veel regen gehad en heb ook maar het huishouden gedaan haha. @ judith ja daar heeft hij veel pijn van ja. @ hester ja gelukkig wel dat me vriend me helpt.ben denk gewoon een beetje op. @ marry ja ik denk dat het verdwaalde kraamtranen zijn. @ kibbeling en hoe was blijdorp?? @ felicee hier is het lekker koel buiten @ hier nou ben bij de dokter geweest zijn naveltje is klein beetje ontstoken.en moet a.s. dinsdag naar cb toe om te wegen doe ik elke week.en dan vragen wat hun ervan vinden als het niet erg lang duurt anders moet ik terug komen en ga de dokter er wat aan doen.met mij gaat het al wat beter ben vandaag ff om en om met de hondjes gaan lopen en net even op de bank in slaapgevallen om even bij te tanken jayden sliep toch gelukkig.morgen moet ik even inflacol halen voor zijn krampjes die die ook heeft. ik ga zo lekker pizza broodjes etenen dan lekker op de bank zitten
pfff het zit ons niet mee hier. daarom ben ik ook zo weinig op zp yannieck overstrekt zich en heeft volgens de kraamhulp last van zn nekje. drinkt heeel gulzig en huilt super veel. ik ben blij als ik 's nachts 1,5 uur slaap. zovaak en veel huilt hij en mn vriend kan niks met zn hand/arm dus moet alles alleen doen. vrijdag moeten we naar de ostheopaat voor zn nekje. vanacht mag yannieck 1 paracetamol van 60 mg hopelijk heeft hij dan minder last. xxx
@Sandra, jaaaa ik zag je op tv net @Judith, heb gewone zoogkompressen maar het komt daar gewoon doorheen. Misschien ook maar eens die Lilypads aanschaffen. @Priscilla, hadden ze zijn naveltje al een keer aangestipt? @Lovely, hopelijk kan de osteopaat iets voor hem betekenen! J. groeit waar je bij staat. De eerste kleertjes kan hij al niet meer aan en maat 62 kan naar voren in de kast. Waarom gaat het zo snel??