Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal
    Hier weer weekend! Ben echt kapot, en mijn voeten doen zeer van het lopen...pfff
    Gisteravond nog ff naar de Leen Bakker geweest voor rolgordijnen voor de babykamer :D
    We hebben donkerbruine gehaald, past mooi bij de donkere muur!

Dus voor iedereen die nog rolgordijnen nodig heeft! Dan zou ik ff langs de Leen Bakker gaan, want alles is afgeprijst! :D

We zullen ze strakkies ff ophangen...en alle muren zijn ook al geverfd!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mendie, mooie foto's zeg! Leuk dat je al zo'n buikje hebt!

Sandra, jij bent ook weer gegroeid. Grappig die opmerking over dat lange haar, ik dacht ook dat je kort haar zou hebben! Stom he, dat je zo'n 'verkeerd' beeld kan hebben van iemand! Mooie gedichtjes!

Zomaar, jeetje, das wel heftig! Ik wat voor winkel werk je dan? Sterkte meid!

Felicee, wat goed! Ik hoop dat je kan solliciteren!

Gisteren naar de babydump voor een box, wat een rotwinkel zeg! Vreselijk personeel, bleegh. Box hadden ze niet als showmodel staan, dus maar niet gekocht. Misschien dat we zaterdag in een andere winkel gaan kijken ofzo, maar babydump ben ik wel klaar mee! Wel weer leuke kleertjes gekocht voor ons meisje, van Gymp, kende dat merk helemaal niet.

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zomaar, hier juist helemaal niet - laat frummel nog maar even rustig in mn buik zitten en doe nog maar ff kalm aan, het is juni voordat je het weet! Het gaat me nu al heel snel! Hoop dat je een betere manier kan vinden.

Meta, wat lekker dat je zo heerlijk in je baan zit! Hier ook hoor, echt geen straf om te werken!

Hier is manlief naar de tandarts vertrokken om kwart voor 9, alleen een controle - maar hij is nog niet terug dus ik denk dat ze enige renovatiewerkzaamheden aan het uitvoeren zijn. Naja, dan heb je dat ook maar weer gehad!

4. YellowButterfly

Senna, nog steeds als een speer dus, jullie hebben de babykamer ruim op tijd klaar! Hier moeten we nog wel het een en ander doen, maar goed tijd zat :)

Steph, ik heb ook een hekel aan die winkel hoor! Je kan er iets halen als het goedkoper is en je al weet wat je krijgt, verder waardeloos!

5. YellowButterfly

Ow verder trouwens een mega brakke nacht gehad voor de verandering - Elise moest steeds heel hard hoesten en huilen, zo sneu. En dat hoesten bleef ze dan echt inhangen, bah. Een uur met haar rondgesjouwd. Dacht dat ze het niet weer zo heftig zou krijgen nadat ze hetzelfde in december ook al had gehad maar dat valt toch nog tegen!

6. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    @Steph
    Thanks!

@Buikfoto's
    Ik wil wel geregeld nieuwe buikfoto's voorbij zien komen hoor! zo leuk om te zien!

Vandaag weer naar de vk.
    Zit net alweer een zakje chips weg te werken op werk en wor en nu meteen misselijk van BLEGH en darmkrampen...
    Merk wel dat mn darmen een weg ah zoeken zijn, ze doen een beetje zeurderig!
    Gisterenavond meer last van mn liezen, zelfs met stilzitten zit er druk op..

7. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ all zo snel hoeft het verlof er nog niet te zijn hoor. maar heb zo'n zin in verlof :):):)

je hoort mij normaal ook nooit zo snel klagen ergens mee. maar het breekt nu alle records. harde buiken zijn er ook steeds vaker. gister aan collega laten voelen en schrok al...

ga vanmiddag zodra baas er om half 6 is met hem in gesprek... dat ik minder uren ga werken. zo niet check ik morgen een boek als hij weg is voor arbo arts. en de vk afspraak is ook in aantocht...

8. Irissimon

@ all ik wil ook veel buikfot's voorbij laten komen maar ben nog neit echt weer gegroeid na de laatste foto van 18 week ;)

@ senna wauwwwwwwwwww show je alles wel ffies en op hyves ;) ziet er nu al leuk uit. wij hebben dat bruine er nu ook op zitten, mja alles beschadigd door de nieuwe kozijne. vandaar dat wij nu gekozen hebben voor aqua blauw whahah... dus duurt nog ff voordat wij gaan beginnen :) ivm geheimhouding geslacht

zo nog een uur thuis zitten dan op na werk pffffffffff

9. Irissimon

@ steph: werk in een brood en banket winkel.

10. Irissimon

@ felicee het zou idd super zijn dat je ook nog een nieuwe baan zou kunnen krijgen ;) gauw solliciteren maar heb je vast al gedaan

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goede middag meiden,

pff net klaar met werken en ga zo even boodschappen doen.was gister niet lekker heel dag hoofdpijn en de dokter wou me niet helpen en met paracetamol was het niet te onder drukken en daar betaal je nu ziekenfonds voor;)

@ sandra en mendie mooie buikjes hier gaat ook hard.

@ senna jij ben al lekker ver en goede tip denk spulen in middenpad zet of even op de hal:)

@ odess ik vind ook al snel gaan vriendin van me is nu aan het bevallen:pen balen joh van je brakken nachten dan ben je snel moe denk ik zomaar...

@ Sstephanie1 hier ook een babydump die heel netjes werken denk dat er wel flink verschil in zit bij babydump

@ mendiec succes bij de vk

@ zomaar doe je rustig aan meid jij ga voor je werk he!!

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal!!

@Priscilla; vervelend dat de dokter niet wou helpen, is de hoofdpijn nu over?

@MendieC; Jij zit lekker vroeg aan de Chips hihi:p Succes bij de VK

@Odess; Balen van je nacht, hopelijk gaat het vannacht beter.

@Stephanie; Babydump is ook niet mijn winkel, ga liever naar babypark.

@Senna; Ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's.

Hier vannacht ook belabberd geslapen, eigenlijk heel de week al, mijn man is verkouden en dinsdagavond was ie aan het snurken, woensdagavond aan het hoesten en vannacht een combinatie van beide, en toen ben ik vannacht heel boos geworden, het sloeg nergens op, want net of hij er wat aan kan doen, maar goed vermoeidheid en hormonen zullen het wel zijn;)

Ik heb Kiwi trouwens de hele week al niet gezien hier??

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra ja gelukkig wel

nu ff ego:x mijn moeder die is zo nieuwschierig dat ze naar buiten loop en zeg oo ga je bevallen of ik niet ff interresant genoeg ben.en die vriendin wel.ik zei ja je ben nieuwschierig aagje jij ik zo das gewoon aso wat je nu doe.nou ik weet hoe ik ga bevallen in het geheim zodat alleen wij het weten en onze kennis en de buren.ze kan nu ff de pot op:x

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Daar is Kiwi weer;)

Oh man, ik ben de hele week honds en honds beroerd. Ik hoest mijn longen uit mijn lijf, blijf in mijn hoest hangen, vooral 's nachts (san, ben blij dat ik niet je man ben :D), koorts, misselijk, maar alle ergste is de hoofdpijn. Die is verschrikkelijk!
    Ik van nature echt niet angstig aangelegd, ben heel nuchter, maar ik las gisteren dat 2/3 van de griepgevallen de mexicaanse griep is. En deze griep icm met zwangerschap is niet al te best. Grotere kans op complicaties en zelfs het overlijden van de baby. Heb even de dokter gebeld om te vragen of het nodig was om langs te komen, maar bij de MG hoor je dan hoor je ook pijn op de borst te hebben en pijn met ademhalen( in het geval van longontsteking), maar dat heb ik gelukkig niet.

Verder lees ik hier af en toe wel via mijn telefoon, maar reageren doe ik wel als ik mij beter voel. Excuus voor de verwaarlozing.

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    pfff daar heb ik nou nog geen tijd voorgenomenhe.. Buikfoto... Maar sta dan ook niet graag op de foto.... misschien dat ik mrogen efkes mijn man vraag om foto te maken.. zeg ik wel dat meot van jullie hahaha.

djayden is uit zijn humeur door zijn tandjes en mama dus ook. Slaap slecht want denk steeds djayden te horen.. en maak me druk waardoor ik me misselijk ga voelen pfff stomme hormonen!!!

Effe nog een ander klaag bericht. Had mijn shcoonzus zomaar verrast met een leuk setje kleren. Een thirt, rokje en legging voor de kleine meid... kreeg ik 2 dagen email:

Het is wel leuk dat je voor .... soms wat kleertjes koopt. Maar je hoeft het de volgende keer niet meer te doen. Wij vinden het alleen goed als het met sinterklaas, kerst of voor de verjaardag is. Tussendoor hoeft het niet meer te doen. Ik weet dat je het allemaal goed bedoelt. Dit niet verkeerd opvatten

NOU JA DAN!!! Ik ben boos, teleurgesteld en verdrietig.. Snap er neits van.. Had dit ook bij andere vriendin voorgelegd en die zei wat belachelijk volgende keer maak je mijn kindjes maar blij.. Nou ik wilde nog wat kopen voor de verjaardag van de kleine maar doe ik dus niet. zeg ik wel ja je hebt de vorige keer dat setje gekregen... lekker puh..

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    moet nu denken aan het vogeltje van bumba hahah.

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    dit is ook mijn grootste angst.. Probeer er niet teveel mee bezig zijn maar als ik dan hoor dat er 2 verder gezonde kinderen zijn overleden ana deze griep brrrr

18. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    gewoon je man leif vragen of hij vannacht neit op de bank kan slapen want hij is geen htc sense telefoon hahah... (weet niet wie de clue snapt maar ik wel :p)

19. sandra

sandra Fanatiek lid

He Kiwi, ik vroeg me al af waar je was. Maar jeetje je hebt het wel flink te pakken zeg pfff. Doe maar even rustig aan. En gelukkig geen mexicaanse griep volgens de huisarts.

Ik en mijn kids zijn vorig jaar ingeent tegen die griep en ze zeggen dat die enting nog wel een beetje helpt dit jaar, dus laten we dat dan maar hopen.

@Lan; Wat een belachelijke opmerking van je schoonzus zeg, hoe durft ze:$

Hier ben ik woest op de Otto, ga daar nooit meer wat bestellen grrr.
    Heb ik twee weken geleden een bed besteld (voor Thomas) en het was allemaal op voorraad, en er stond niet bijv. twee weken levertijd. En eerst kreeg ik na een aantal dagen bericht dat we een aanbetaling moesten doen, dat hebben we gedaan en daarna horen we helemaal niets meer, als ik mail krijg ik een standaard mailtje terug, en dan moet ik mijn vraag online stellen aan Fleur, nou dat is gewoon een computer die antwoord geeft. Telefonisch kom ik er gewoon niet door, heb al drie keer een half uur aan de lijn gehangen.

Dus nu hebben we geen bed, terwijl de mannetjes dit weekend gaan logeren en ik heb gezegt dat als hij terug komt zijn nieuwe kamer klaar is. Thomas was vanmorgen helemaal in tranen toen ik vertelde dat zijn bed er nog niet is, en ik dus ook niet weet wanneer hij wel komt.
    Het is dat het de Otto is ander zou ik denken dat ik ben opgelicht.

20. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Lan, wat een aparte reactie van je schoonzus! Ik vind het juist heel leuk als ik zomaar verrast wordt door iemand. Ik zou het me een beetje voor kunnen stellen als het speelgoed was (dan krijg je toch meer het 'verjaardag en Sinterklaas' idee) maar bij kleding heb ik dat nou niet zo.

Kiwi, wat naar dat je zo ziek bent joh! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Sorry, verder weet ik het even niet meer want maak me een beetje zorgen. Ik heb de kleine woensdag voor het laatst gevoeld. Het lukt me niet om reactie te krijgen als ik m'n hand op m'n buik leg, een beetje por of juist heel rustig ga zitten of liggen. Nu weet ik dat ik dat bij Naomi ook had en toen heb ik de vk gebeld en was alles gelukkig goed. Nu twijfel ik dus heel erg. Moet ik nu bellen of gewoon nog even afwachten? Wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina