Fijn dat alles goed was Senna! En wat heb je veel echo's meegekregen, leuk! Kiwi: rust goed uit en beterschap!
@Senna: Heb vandaag bijna niks uitgevoerd. Had het gewoon nodig na al dat werk. @Zomaar: Heej doe je wel voorzichtig met je rug? Rugpijn is echt erg, sterkte meid. @Sandra: Druk druk druk, hoe hou je het vol? @Senna: Jippiieee een jongentje!!! @Kiwi: heel veel beterschap! Het heerst ontzettend, ik hoop dat je er snel vanaf bent Zo ik heb weer alles bijgelezen maar niet zoveel gereageerd. Ik voel me nu nog erg beroerd ondanks dat ik wel goed heb geslapen, maar heb behoorlijk last van mijn hoofd en ben ook wat misselijk. Ik ga maar ff wat eten misschien dat dat helpt. Meiden succes weer met alles en zwaaaaai naar iedereen J
Reageer ook even kort... @Senna, gefeliciteerd met jullie jochie en fijn alles er goed uitzag en je uiteindelijk zoveel mooie echo's en DVD's hebt gekregen. @Sandra, succes met de laatste loodje en je onderrug! Je man niet goed in een massage? @Kiwi, beterschap... Ben hier ook niet topfit dus duik er ook vroeg in. Fijne avond allemaal!
goede avond meiden @ odess echt balen van je gebroken nachten hoop dat snel meer rust heb snachts @ zomaar fijn dat je baas beetje mee werkt met je @ senaa gefeliciteerd met een jongen @ sandra zo jij heb veel gedaan dus met klussen @ kiwi veel beterschap hoop dat je snel beter wordt! @ hier heel dag thuis geweest morgen pas naar breda vriend had een pest bui
Jaaa, de jongens staan voor met 6-5 Nu snel naar de ikea, spullen inslaan. Kom vanavond weer langs! Fijne dag allemaal.
Kiwi, doe lekker kalm aan! Senna, heerlijk meid! Idd, de jongetjes gaan aan kop Maar echt netjes gelijk op he! Hier gisteravond drama, een huilend kindje dat ruim 39 graden koorts had na een zetpil, vrijwel droge luiers en niet wilde drinken. Na even knuffelen en wat kleren uittrekken begon ze iets op te vrolijken en wilde ze gelukkig wat vla eten. Vannacht heeft ze doorgeslapen (!!!) tot half 8 - WOW! Heerlijk en troffen een veel vrolijker meisje aan. Zo blij mee. Ik hoop nu echt dat het doorzet Allemaal een hele fijne dag vandaag!
Hoi meiden, jullie kletsen zoveel dat ik het niet echt bij kan houden, sorry!!! Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe even een berichtje er tussendoor post. Hier een rare week gehad, mijn oma is overleden en donderdag was de crematie. Verder was mijn man erg ziek en heeft de hele week in bed gelegen en dat is echt niks voor hem. Ik lees hier meer berichten over zieke mensen, dus de griepgolf is er nu echt... Ook heb ik zeer waarschijnlijk zwangerschapspischias en moet dinsdag naar de fysio en hoop dan meer te horen over hoe en wat. Het doet flink pijn in ieder geval, vooral 's avonds en 's nachts. En als klap op de vuurpijl ben ik doof links door een oorontsteking en die wil ook nog niet echt weggaan... Dus vandaar dat ik deze week nauwelijks aanwezig ben geweest. Ik hoop de volgende keer leuker nieuws te brengen... Ik zag dat Senna een jongen gaat krijgen; van harte gefeliciteerd! Wij hebben 31 januari de 20 weken echo en zijn er nog steeds niet uit of we willen weten wat het wordt...
Elise, jij hebt echt een nare tijd achter de rug meis. Geondoleerd met je oma. Hoop dat de fysio helpt! Kiwi, beterschap! Odess, ach wat zielig zeg, voor Elise, hoop dat ze er snel bovenop komt. ZO zielig die zieke kleintjes. Sandra, shopse! Rug al wat beter? Ga weer even verder aan dat vervloekte paper!
hoi meiden zo hier een schoonmaak gehouden alles aan de kant gehaald manneke had een humeur maar zijn maar even naar de woonboulevard gereden waar ze het voor niks weg gaven denk zo druk was hetheb een spel gekocht voor me wii en vriend spel voor de xbox @ odess hoop dat je meisje snel opknap! @ elise gecondoleerd @ sandra en lekker geshopt @ hier morgen vriendlief ook even naar de dokter toe schoppen hij had last van zijn arm en nu is het naar zijn been getrokken.
ELise: gecondoleerd met je oma! Odess: fijn dat je dochter opknapt Sandra: heb je foto's van de kinderkamers? Zou leuk zijn om die te zien. Kiwi: gaat het al wat beter met je? Stephanie: waar gaat je paper over? Wat was het vandaag heerlijk weer! We zijn lekker naar zee geweest en zoonlief heeft op zijn laarsjes over het strand gerend en door de zee; daarna bij een beach club wat gedronken. Toen we thuis kwamen, is hij uitgebreid in bad geweest en heb ik hem van top tot teen ingesmeerd met een zalige creme. Vervolgens heeft hij 2 uur liggen slapen
Elise, pfoe heftige week meid! Doe vooral rustig aan en gecondoleerd. Hester klinkt als een heerlijk dagje!! Pris, hmmm pijn die van zijn arm naar been trekt. Dat klinkt niet helemaal lekker. Dokter is misschien geen gek idee. Hier hebben we net 2 uur in bed gelegen en ons moppie ligt nog. Ik voel me al beter, moet ook wel morgen weer aan de bak. Manlief wordt nu ook ziek, heerlijk en de kleine meid doet het eigenlijk heeft goed! Als ze nu een beetje eet heeft ze een prima dag gehad, dus daar hoop ik op Ze stapte vanmiddag iig helemaal vrolijk de kamer door!
@ odess bij jou de griep goed te pakken dus.ja gister had hij last van zijn arm nu is het in zijn been gegaan morgen maar even bellen voor hij moet werken
dames ik heb nog snel ff een vraag. moeten jullie de 20 weken echo zelf eerst betalen of gaat dit rechtstreeks naar de zorgverlener?
@Elise; Jeetje je hebt een hoop meegemaakt afgelopen week, gecondoleerd met je oma. @Stephanie; is het gelukt met je vervloekte papier @Priscilla; Ook heerlijk geshopt!! @Hester; Het was inderdaad strand weer vandaag, zo te horen hebben jullie je goed vermaakt. @Odess; Gelukkig voelen jullie je weer wat beter, wel jammer dat je man nu ziek aan het worden is. @Zomaar; Wij hoeven de 20 weken echo niet eerst zelf te betalen. Hier vanmorgen flink geshopt bij ikea, we hebben echt hele leuke dingen gekocht en hebben nu alles binnen voor Thomas zijn kamer, behalve zijn bed (lang leve de Otto) Heel Thomas zijn kamer is nu geverft, en klaar, nu kunnen we alle meubels neer gaan zetten en in gaan richten. Jasper krijgt Thomas zijn oude kamer, maar die heb ik van het weekend wel opnieuw ingericht en Jasper zijn speelgoed neergezet. Hij was helemaal blij toen hij thuis kwam. Hij zei ik ben zo blij met mijn nieuwe kamer mama. In Jasper zijn nieuwe kamer komt volgende maand nog wel een andere vloer. Als Thomas zijn kamer af is zal ik foto's maken van de kamers van de mannen. Ben er zelf erg blij mee. Verder vandaag heel het huis schoongemaakt en de badkamer een grote beurt gegeven, dus al met al een productief weekend geweest, maar ben wel gesloopt en mijn rug is ook nog niet beter. Dus morgen overdag even rustig aan, want morgen aan het eind van de middag mag ik weer de nachtdienst in. Gaan jullie trouwens naar de 9 maanden beurs?? Ik ga met mijn moeder en zusje, mijn man wil niet hihi. En eigenlijk vind ik het leuker om met mijn moeder en zusje te gaan, kunnen we ook nog naar de huishoudbeurs. Fijne avond allemaal