Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ zomaar hier niet zelf hoeven betalen

@ sandra ja 2 spellen gekocht we hebben 2 rondjes moeten rijden hoe eer er plek was fatsoenlijkplek dan:D en jij ook goed gepoetst hier ook hoor vooral met dat heerlijke weer vandaag

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ik had al op gezocht op de site. meot me navelpiercing der wel uitgooien... mja doe ik in de auto wel. kan ik hem der zo weer in pluggen hahah...

onderzoekje kost gewoon 150 euro lang leve zorgverzekeraar

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi dames,

Veel niet fitte dames is zo te lezen, allemaal beterschap!

Odess: fijn dat Elise aan het opknappen is. Tjah, je man zal toch wel een keer aan de beurt moeten. Ach ja, dan hebben jullie het allemaal in een keer gehad, zullen we maar zeggen.

Steph: gelukt met je paper? Waar gaat het over?

Elise: jeetje meid, wat een toestanden. En gecondoleerd met je oma!

Zomaar: je hoeft je 20 weken echo niet zelf voor te schieten. Is niet gebruikelijk in ieder geval, anders had je het wel gehoord van je vk.

Priscilla: rare klachten heeft je vriend, als een speer naar de huisarts dus.

Sandra: zo, jullie zijn voortvarend bezig! Ik ben heel benieuwd naar de foto's! En wat goed dat je zoveel inspiratie hebt. Ik weet nog steeds niet precies wat we gaan doen.
    Gisteren wel goede ideeen opgedaan bij Eigen Huis & Tuin. Wij zijn opzoek naar een kledingkast voor Kaj, geen witte maar iets in stoer grijs of zo. Hij heeft een strand kamer, de muren zijn helder wit. Er hangen 3 canvas afbeeldingen in strandthema boven zijn bed, maar verder zij het dus witte muren waardoor wij een donkere kledingkast zoeken. Past ook mooi bij de vloer en de rest van de accessoires. Maar dat is tot nu toe niet gelukt. Maar nu zag ik gisteren dus bij dat programma dat ze de paneeldeuren van een witte kledingkast behangen hebben. Dat zag er heel leuk uit. Dus dat is het idee nu. Ik heb een leuke witte kast bij de ikea gezien (gewoon voor volwassenen) met paneeldeuren, ideaal om die te gaan te behangen.

Hier: het gaat hier nog steeds voor geen meter. Ik heb nog steeds de hele dag koorts, soms wel onderdrukt door de paracetamol. Zoals nu, dus heb even een helder momentje zodat ik hier even wat kan tikken. Hoest nog steeds eng, het enige lichtpuntje vandaag was dat ik minder misselijk was en nog wel iets van eten kon verdragen. Ben ook 2 kg kwijt in 5 dagen.
    Gelukkig komt mijn moeder morgen hierheen om de zorg voor Kaj over te nemen en voor mij te zorgen. Zo fijn! Als ik ziek ben, dan wil ik alleen maar mijn mama. Klein kind dat ik ben.:)
    Nou goed, als ik morgen geen verbetering merk, dan bel ik de dokter en dan wordt het nog eens een onderneming om naar de huisarts te gaan, want van een bezoekje naar de toilet ben ik al totaal kapot!
    Nu ik zwanger ben, ben ik bang voor een verwaarloosde longontsteking. Normaal zou ik het wel zien of ik er een zou krijgen, maar nu ben ik als de dood dat ik er een heb en dat ze het moeten behandelen met een ab. Geen idee wat voor effect dat heeft op de baby. Iemand een idee? Nou goed we gaan er maar niet van uit.
    Daarnaast heb ik dinsdag een hele belangrijke werkafspraak staan waar ik tegenop zie om die te moeten afzeggen. Heel stom , want mijn gezondheid gaat voor en uiteraard ga ik niet als ik me nog slecht voel, maar ik kan mij er nu al druk over maken.
    Maar ok, genoeg geklaagd voor vandaag!

4. Irissimon

kiwi het zit je echt neit mee he. gauw na de dokter gaan... en beterschapjes en wat aardig van je moeder om te komen..

5. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #265 MendieC, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
    Zomaar
    Moet je navelpiercing eruit voor de 20 weken echo??
    Dan weet ik dit ook voor 3 feb!

Senna
    Gaaf een jongen! Super dat het zo'n goede echo was!!

Stand jongens-meiden
    Die gaan wij vast wel gelijk trekken als ik mn echo heb gehad! ;)

Stichting Pukkeltjes
    Ik heb mij sinds dit weekend aangesloten (zonder dat ik het wist) bij stichting pukkeltjes. Gelukkig is deze stichting niet actief in mijn gezicht, helaas wel op mijn rechterborst en mijn benen.
    Stichting pukkeltjes zet zich in voor de huid die wordt getreiterd tijdens een eplilatorbehandeling.
    Ja, mijn borsten... Ik had echt van die blonde donshaartjes op mijn borsten en ik ben een beetje een anti-haar-fetish.. Vandaar.
    Ik lag in een lekker vet oliebad en was druk ah epileren. snel daarna kwam de stichting in actie. Gelukkig zijn het op mn benen maar 3 ofzo maar op mn borsten zitten zeker 10 kleine rode bultjes/pukkeltjes..
    Herkenbaar voor iemand!?? (Hoop voor jullie van niet hoor..)
    Maar t zal gauw genoeg verdwijnen.

Vocht
    Ja nog zo'n stichting waar ik sinds kort bij ben aangesloten..
    Mn voeten waren vh weekend opeens dik :$
    VRESELIJK vind ik dat.. :x
    Ik vind dat ZO a-sexy!! Het komt en gaat af en toe. Nu geloof ik geen last..

Bah, morgen werken

Iedereen sterkte met de ziekenboeg en gecondoleerd met het overlijden van oma.. :(

Leuke dingen komende week
    Dinsdag krijgen we de nieuwe auto (Prius)
    Hopelijk is mijn nieuwe bril komende week klaar. Bril met formaat bosuil.. :$ (helemaal hipperdefilp) maar verder draag ik lenzen..
    Zaterdag komt mijn broer mijn man helpen met laminaat leggen in de kinderkamer! Jeeee kan ik eindelijk de spullen in de kamer gaan zetten..! Mn neefjes en nichtje gaan dan die dag 3 canvasjes schilderen voor de kleine die dan in de kinderkamer komen te hangen.

Fijne, komende week iedereen!!

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mendie: een krijgt wel pukkels, een ander niet. Maar je hoort het wel veel. Gelukkig niet op je gezicht dus. Maar van dat vocht in je benen is geen goede zaak hoor zo vroeg in de zwangerschap en dan ook nog in de winter. Dat zou ik echt in de gaten houden.

7. sandra

sandra Fanatiek lid

@Kiwi; als ik jouw was zou ik morgen toch even de dokter bellen, als je al vanaf woensdag met koorts loopt, dat is best wel al lang.

Ik heb bij de zwangerschap van Jasper een longontsteking gehad, heb toen niets gehoord over evt gevolgen daarvan. En Jasper is behalve heel erg ondeugend een gezond mannetje:p

@MendieC; Balen van die pukkeltjes en vocht, gelukkig heb ik daar geen last van, maar goed zo heeft iedereen wel kwaaltjes.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi Mendie jij bent echt te grappig :D Hier wel ook een medelid van de stichting haargroei op ongewenste plaatsen hoor :D Hier komen er weer wat donkere haartjes op mn buik. Maar goed, ik weet ook dat ze vanzelf weer weggaat.

Sandra, ow dat klinkt leuk! Nu moet die stomme Otto maar snel over de brug komen!

Kiwi, fijn dat je even een goed moment hebben. Kan me voorstellen dat het even fijn is als er iemand voor je zorgt! AB kan geen kwaad! Ze weten dat je zwanger bent dus houden er rekening mee. Ik heb met 8 dagen (na bevalling) AB geslikt bij een borstontsteking, vond het verschrikkelijk omdat ons meisje het via mij ook binnen zou krijgen maar het kan geen kwaad! Maar goed, als jij jezelf van een longontsteking verdenkt ga je wel naar ha mag ik hopen toch?

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh Sandra, die Otto: daar wilde ik eerder al iets over zeggen.
    Zo herkenbaar. Ik heb er 2 keer iets besteld en 2 keer is het finaal fout gegaan en hun klantenservice is echt te bizar.
    Eerder dit jaar hadden we daar een tv meubel besteld. 4 weken levertijd. Na 4 weken kregen wij een afleverbrief met "Veel plezier met uw bestelling", alsof het meubel bezorgd was. Maar het meubel was nergens te bekennen. Ik heb direct hun klantenservice gebeld en het bleek dus dat het meubel onderweg naar het distributiecentrum waarschijnlijk beschadigd was en ze het terug hebben gestuurd. Maar dan krijg je nog steeds zo'n standaard afleverbrief thuis. Ok dacht, niet handig, vanuit gaande dat ze het meubel automatisch nogmaals voor mij besteld hadden. Maar nee hoor, dat moest ik toch echt weer zelf doen. Maar als ik niet weet wat er met mijn bestelling aan de hand is, dan weet ik toch ook niet dat ik het opnieuw moet gaan bestellen?!?!. Je krijgt geen bericht dat er iets mis is of zo. Maar het was ook niet gebruikelijk om klanten daar van op de hoogte te stellen. En dat vertellen ze je met zo'n ijzeren stem alsof zij er van overtuigd zijn dat dit echt de normaalste zaak van de wereld is. Nou goed, uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik bestel nooit meer van mijn leven iets bij Otto. Jammer, want ze hebben best leuke spulletjes. Ik hoor dat trouwens erg veel mensen over klagen.

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wat fijn trouwens om te horen dat je gewoon een ab mag hebben. Dat is in ieder geval een pak van mijn hart!

11. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #271 MendieC, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
    Pukkeltjes:
    Ik weet bijna wel zeker dat het komt door mijn epileer-actie. (wel in combi met zwangerschap dan)
    Ik heb er verder nog nooooit last van gehad!

Vocht:
    Ach, het was maar een beetje en is nu weer weg.. Betekent wel dat ik de 'aanleg' heb dus ik verwacht mezelf in de zomer wel een dikke olifant te voelen :(
    Haha we zien wel...

Odess
    Die haartjes op mn buik heb ik ook! Paar iets donkerder.. Ook die trek ik er graag uit!! Maar verder ben ik gelukkig van de blonde haargroei :)
    Onder de navel zeg maar laat ik vrolijk wegharsen.

Baby
    Ik lig nu op bed dit te tikken en die spruit is druk!!
    Oh ja en vrijdag vk was weer fijn. Hartslag prima, ik in totaal 2 kilo aangekomen en spruit was erg druk! Ze hoorde m constant draaien en doen :p

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik hoor nu inderdaad heel veel slechte verhalen over de Otto, mijn man gaat morgen proberen te bellen, hij blijft denk ik net iets aardiger dan ik aan de telefoon.
    Ik was vrijdag echt woest en heb een toen een niet zo'n aardige mail gestuurd, maar goed daarvoor had ik al vier keer een nette mail gestuurd waar ik geen antwoord op kreeg, en twee keer gebeld waar ik ze niet pakken kreeg, en twee keer mijn telefoonnummer ingesproken zodat ze mij terug zouden bellen, maar niet hebben gedaan. Grrrrr.

Dit is inderdaad de eerste en de laatste keer dat ik iets bij Otto heb besteld.

@MendieC; wat fijn dat alles goed is bij de VK, en pas twee kilo aangekomen goed hoor.
    Ik ga maar niet zeggen hoeveel ik ben aangekomen.............. 7kilo:$

13. Hester

Hester Niet meer actief

Oh volgens mij is 7 kilo heel netjes hoor.
    Geen idee hoeveel er inmiddels bij mij aan zit, want heb al een tijd niet gewogen, maar mijn buik groeit echt!

Ik voel de baby lekker veel bewegen en dat vind ik echt zoooo genieten! Zoals nu, even rustig zitten en dan begint het getrappel :) Superleuk! Vannacht werd ik zelfs op een gegeven moment wakker van getrappel :$ En ik dacht in eerste instantie - slaperig - nog: hè wat is dat?
    Oja, dat is mijn zoon :D

Hebben jullie al geboortekaartjes bekeken? Ik weet nog niet precies hoe we ze zullen doen, bij onze zoon hadden we prachtige gedrukte kaartjes van geschept papier met preegdruk, maar was wel enkele honderden euro's... misschien een beetje zonde, want iedereen gooit het zo weg :) Dus ik twijfel of we weer zullen laten drukken of liever printen/ via internet bestellen, dat is een stuk goedkoper ;)

14. Irissimon

@ mendie ik zag dit op vita groningen staan. kan het apparatuur aantasten...

gisteraaf op bed gelachen. doe hand op buik bam trap, hand weg niks hand er weer op en bam. zo ging tijdje door.

zo zal me klaarmaken voor werk. ben nu al weer halfdood :(

vanavond reageer ik wel op de rest tot dan

xxxx

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Zomaar, werkse! Leuk hoor, dat je je kleintje al zo goed voelt. Ik voel af en toe wel iets, maar ben er nog steeds niet zeker van dat het mijn meisje is.

Hester, wij zijn er al uit welk geboortekaartje we willen. Hebben een voorbeeldkaartje binnen, echt heel erg leuk. Is best prijzig allemaal he, die kaartjes!

Mendie, haha, ongewenst haargroei op je borsten.. Ik heb wat donkere haartjes bij mn navel, die gaan er ook uit hoor! Echt lelijk! Balen dat je zoveel vocht vasthoudt zeg. En bril formaatje bosuil, leuk!! Hartstikke hip!

Sandra, echt heel erg verrot dat het bed er nog steeds niets is. Wat een service he! Hoop dat je man iets meer informatie te pakken kan krijgen. Ik krijg bij die telefoonservices altijd het idee dat ze al 'hatelijk' zijn als ze opnemen, hoe je het in je hoofd haalt om te bellen.. Ben benieuwd naar de foto's!

Kiwi, klinkt niet fijn meis. Zou echt even een bezoekje naar de dokter plannen.

Paper, nog steeds niet af, maar ben wel flink opgeschoten. Het is lasrig uit te leggen, ik moet een link leggen tussen het legaliteitsbeginsel van het strafrecht en de verruimde delicitsomschrijving van verkrachting. Niet heel boeiend:), wel heftig om alle jurisprudentie te lezen. Sommige mensen, bah!

Ben al wakker, Babypark komt vandaag. We zijn vrijdag vergeten te bellen over de tijd, dus ben er maar vroeg uit gegaan. Zal je gebeuren, je ligt nog lekker in je bed, dat die gasten voor je deur staan!

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 122184
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje)
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    03-06-2011 marije78 (32) - 1e kindje (denkt een jongen)
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje
    12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje (denkt steeds iets anders)
    25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (denkt een meisje)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen :()
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel)

Jongens: 6
    Meisjes: 5

Afspraak:
    17 jan. Hester - controle gyn
    17 jan. Ivje controle vk
    18 jan. Felicee - 20 weken echo
    18 jan. Sstephanie1- 20 weken echo
    18 jan. Zomaar - 20 weken echo
    18 jan. Marry - 20 weken echo
    19 jan. Zomaar - VK controle
    19 jan. Odess - verloskundige
    19 jan. Mamamiranda - controle gyn
    24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis
    24 jan. Ivje 20 weken echo
    25 jan. arije78 - 20 weken echo
    25 jan. bloesem - vk controle
    26 jan. Felicee -vk controle
    27 jan. Judith1982 - 20 weken echo
    28 jan. Meta vk-24 weken
    28 jan. Marry vk controle
    03 feb. priscilla1987 - verloskundige
    03 feb. MendieC - 20 weken echo
    03 feb. Dushi81 - 20 weken echo
    07 feb. Sandra - vk controle
    07 feb. Senna04 - Controle VK
    08 feb. SStephanie1- Controle VK
    10 feb. Mamamiranda - 20 weken echo vervolgd door controle gyn
    04 maart. SStephanie1- Pretecho!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Meeting:
    Hester - Leiden
    Momeera - Utrecht
    Kiwi - vlakbij Rotterdam
    Priscilla - Brabant
    Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam)
    Lan - Overloon
    Stephanie - dichtbij Amsterdam
    Felicee - Utrecht
    Ivje- vlakbij Den Bosch
    Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum)
    Meta - Zoetermeer

Datum Meeting:

5 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Hester

6 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Hester

12 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Hester

13 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra

-Sandra: voorkeur voor zondag ivm zwemlessen van de kids

Zullen we de meeting zondag 6 februari doen??

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen!

@Stephanie; klinkt erg pittig zeg, wat voor studie doe jij eigenlijk?

@Zomaar; wat heerlijk dat je, je kleine mannetje al zo goed voelt.

@Geboortekaartjes; Ik had een kaartje besteld om thuis te bekijken, maar dan krijg je en leeg kaartje, lastig is het dan om het goed te zien. Ik denk dat ik toch maar even in een winkel boeken ga kijken.

Verder vandaag rustig aan, aan eind van de middag mag ik weer aan de slag.

Fijne dag allemaal!

18. Hester

Hester Niet meer actief

Stephanie: klinkt lastig en ook niet echt een gezellig onderwerp.. maar wel fijn als het straks klaar is. Is het voor je afstuderen? Leuk dat babypark komt: foto's... ;)

Sandra: een leeg kaartje? Dat lijkt me ook niet zo handig, dan heb je nog geen idee hoe het wordt.

Ik heb over 10 minuten weer een controle afspraak bij de gyn.
    Hopelijk is mijn bloeddruk gelijk gebleven * duim duim *

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja zeker leuk!
    Ik dacht eerst echt een meisje, maar begon steeds meer te twijvelen hihi
    Ja de jongens staan voor hihi

Ja de jongens staan voor hihi
    En og geslaagd bij de IKEA?

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ah wat zielig!
    Maar gelukkig heeft de nacht doorgeslapen, en fijn dat ze de volgende morgen weer een stuk vrolijk was!

Deel Deze Pagina