Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden:D

@ felicee lekker is dat he boodschappen al in huis hebben hier ook:D

@ odess ik hoop ok dat die even blijf zitten ik ga maandag eens het gewicht vragen want wou ze deze week niet zeggen omdat ik daar niet voor kwam maar ze wou wel even kijken helemaal vergeten dus.

@ senna ohh hier ook dekens en lakentjes gewassen:p

@ sweetbel wat raar zeg aan mij vroegen ze het ook ik zo nou mag wel maar niet als ik hechtingen heb ofzo ja maar die leerlingen beginnen as maand voor zich zelf ik zo nou nee doe maar dan een meer ervaren persoon.

@ japan vreselijk pff zal het maar mee maken

@ sandra heerlijk is dat he als de tuin lekker klaar kan zijn nu kom het lekkere weer er gelukkig aan.

@ hier hondjes uitgelaten maar er liepen dus 2 vrouwen normaal nooit sinds deze week wel met honden gingen niet voor mij aan de kant en me pup trekken:(en die trek zo hard dat die haast stik omdat ik hem kort moet houden en aan de kant gaan ho maar:$ga zo maar eens de ramen dicht doen kachel aan:p

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ lan das leuke drukte. en doe kalm aan en ook met poetsen. alles al klaar of mag mannetje helpen

@ odess ook geschrokken van het pakketje? hahah geniet van je weekend

@ japan klote daar en die beelden erg. wonen wij toch goed....

@ sweetbel. zo nu de afwerking nog of niet? valt de troep mee?
    blije doos is echt kansloos hé. of ik die andere haal weet ik nog niet.
    en de kraamzorg gehad dus... rokers kunnen maar buiten staan en troep opruimen en hun tengels wassen.

@ sandra je kunt idd nu echt merken dat het zwaarder word he... doe kalm aan en laat mannetje ook wat doen. die van mij is morgen en zondag aan de beurt hihi

@ stagiares als die mee komen, dan lopen ze met hun 2en dat vind ik niet erg. zolang de ervaren persoon alles maar doet.

@ pris hoop dat de kleine toch langer blijft zitten hoor

@ felicee hoe jong word je zondag?

@ sweetbel, heb nog bulten te wassewn voor de beeb. doe ik rond pasen. en dan ook het eten en nog wat luiers inslaan. dus nog een hoop te doen. kast goed inrichten enzo :)

zo dat was alles wel weer. hier lekker bankhangen ben gaar

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier het kraampakket opgehaald.
    leuke badcape erbij en soort curver doos.

nu ff relaxen op de bank

4. Irissimon

das ook leuk cape en doos

hier nijntje tas en toilet tas nijntje. maar maar kreeg 2 toilettassen

hier ook languit op de bank met lappie :p

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedenavond

idd vreselik zeg die ramp....gebeurd wel vaak de laatste jaren
    gaat je toch aan het denken zetten, natuur ruimt zn eigen overbevolking op :$

sweetbell: snap je wel met de stagaires,maar zolang er een goede begeleider bij is vind ik een extra handje niet erg
    roken mogen ze ook....gaan ze gezellig bij mijn vriend op het balkon staan :cool:

nou de rust was gekeerd in huis, we houden echt teveel van elkaar en trekken toch weer naar elkaar toe
    hij heeft aangegeven toch echt nog steeds alleen voor mij en de kleine te gaan en alles voor ons over te hebben
    dus ik probeer het maar weer opzij te zetten en mijn waanideeen pas echt los op hem te laten als ik dan ook bewijzen zou hebben....

maar ik zeg rust was.....want vanmiddag is een drama gebeurd en dat zit mij niet in de koude kleren... :(
    mijn hond is een probleemhond en ik zat er mee op gedragscursus
    maar vanmiddag is het fout gegaan en heeft hij een hond en zijn eigenaar gegrepen en is de druppel er nu voor ons
    we moeten afscheid van hem gaan nemen....:(:(:(
    ik voel mij er vreselijk onder :(

6. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Bedankt voor de dvd-tips ik ga op zoek.

@ momeera, oeh vervelend dat urineverlies, ik zou het ook even aan de gyn vragen als ik jou was.

@ felicee voor een jongen

@ hier, merk ik dat het zwaarder wordt. Buik is strak gespannen en pijnlijk. Dus ben blij dat ik nu onderuit op de bank kan en niets meer hoef te doen. Morgen gaan we een begin maken met de babykamer.

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zomaar, nee juist niet dit keer ;) De vorige keer wel, haha :D Hier trouwens een boekje en een romper extra :) Die zat er de vorige keer niet in!

Meta, hier krijgt zetje ook een zusje, haha :D

Sandra, vervelend zeg, maar wel rustig aan doen hoor. Ik heb het echt moeten bezuren toen ik iets te fanatiek was in de tuin, dat is toch ook niet waard :/ Hopelijk valt het mee morgen! En 88.00 vermisten, echt? :(

Sweet, wat raar dat ze het niet kunnen garanderen? Ik zou dat echt niet leuk vinden hoor al ik het niet wilde! Maar goed, op dat moment kan je ook nog aangeven als iets niet naar wens is gelukkig.

@ wassen, hier nog lang niet hoor, dat kan op het laatste moment ook wel :)

Bloesem, doe lekker kalm aan meid! Morgen ook!

BB, wat fijn dat jullie er samen op een goede manier uit zijn gekomen! Wat rot van jullie hond, maar zeker nu er een kleintje aan zit te komen is het denk ik wel de beste keuze. Sterkte ermee meis!

Hier heeft ons meisje een moeilijke dag gehad, ze heeft gelukkig ook veel geslapen en ligt er nu ook weer lekker in. Vannacht heeft ze veel gehuild en ging pas slapen na een paracetamol (die we pas bij de 3e huilsessie gaven om zeker te weten dat het niets anders was...) en ik hoop dat we vannacht een betere nacht krijgen :)

8. Irissimon

@ bb van jou en je mannetje is dus goed nieuws

maar wat ga je doen met je hond? inslapen? en wat is er gebeurt dat hij gegrepen heeft? kunt een muilkorf eerst proberen. sorry verzin ff wat zodat je geen afstand/afscheid hoeft te nemen. pff wat rot. sterkte wijfie

@ odess dat scheelt niet geschrokken vond het ook wel mee vallen....
    is je meisie ziekjes of niet echt lekker in de fel? en op na een betere nacht idd.

@ bloesem ga maar lekker hangen. en veel plezier met klussen morgen,. foto's showen he

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

:) Zag het pas om 18:00 :)

10. Irissimon

*schaam je senna* hahaha foei foei. wereldnieuws :D

11. Irissimon

we moetn na de kroeg van jeff. in gtst 2 bier voor 1 hahah

gatver

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ zomaar ik hoop het ook ik spreek hem streng toe:p

@ kraampakket hier knuffel en een boekje over papa mama worden als ik het goed heb:p

@ bb mooi dat rust gekeerd is.en wat gaan jullie doen met de hond dan??

@ bloesem doe lekker rustig aan he!!

@ odess duim duim voor een betere nacht!!

@ hier lekker lui zijn op de bank:D

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Sweetbel
    Ehm nee is niets meer geworden hihi...morgen weer een dag, dan maar ff doen ;):D
    Wat vaag dat ze geen garantie kunnen geven dat ze dan geen stagieres meenemen...ik wil dat ook echt niet (ook al moeten die het natuurlijk ook leren)

@Sandra
    Echt balen dat je niet zoveel meer kan..

@Priscilla
    Dus jij hebt alles al gewassen?
    Ik ga morgen weer verder denk ik...het word morgen ook weer mooi weer,dus kan het lekker buiten hangen :D

@Lovelyengeltje
    Ben jij ook verzekerd bij de friesland? Ik heb dat ook gekregen bij het kraampakket :D

@Babybergen
    Fijn dat jullie weer naar elkaar toe trekken!
    Oh wat erg voor jullie, zoeken jullie nou dan een ander huissie voor de hond?

@Bloesem
    Nu lekker gaan bankhangen ;)
    En veel klusplezier morgen

@odess
    Hopelijk slaapt ze vannacht lekker door!

14. Irissimon

@ pris doe es gek idd :) wel erg vroeg anders nog. maja niet voor het zeggen hé.

zo kan dagelijks zien dat ik groei. bovenbuik begint nu vriend schrok al met toen ik ging douche :)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Sorry hihi
    Ben niet zo'n nieuws volg persoon hihi

16. Irissimon

owja kraamzorg vrouw zei hier nog, bevalt de vrouw je niet of wat dan ook bellen en regelen ze een ander. dus krijg ze er een hulpje bij kan ik die de deur ook uitschoppen als ze alles moet doen enzo :)
    en vrouwtje belt binnen 2 dagen na de bevalling hoe het gaat enzo.. dus komt al goed dames :):) en wil je iets niet wil je dat ook niet.

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zomaar, ik denk een sprongetje en de boerenkool ;) Maar gaan we vannacht achter komen :) Hopelijk heeft ze nu nergens last meer van!

Morgen de babykamer behangen met mn moeder, dan wordt het echt wat :) Thema is met het behang dat we gekozen hebben een beetje afrikaans geworden (behang met zebra's, leeuwen, olifanten etc heel lief) en laat mn vader nu in afrika zitten - ga hem vragen wat orginele accesoires mee te nemen :) Al heeft hij daar niet veel gevoel voor, maar orgineel wordt het zeker :D

18. Irissimon

omg weer een aardbeving @ japenland

http://edition.cnn.com/WORLD/

19. Irissimon

hopelijk komt het daar dan van beterschap...

ow das echt een leuke thema. en je paps neemt vast wat leuks mee

20. Irissimon

bij deze weer 1 aardbeving

Deel Deze Pagina