En daar is ze weer de nachtbraker!!! Letterlijk.. pff om 3 uur boven de pot gehangen mar wil maa rniet zakken ben nu veel aanboeren en last van zuur dus maar even op pc. @Zomaar: MIjn man werkt veel dus probeer hem vaak te ontzien. Er moeten nog wel kleine dingen gebeuren die hij moet doen zoals stang in de kast om kleertjes aan te hangen.. gaatjes dicht maken iin de deur van de kast. Wilde kast deur namelijk andersom open... En andere klusjes mar helaas hij heeft druk met werken dus zulke kleine dingen schieten er bij in. Maar hij gaat straks niet werken dus hoop ik dat er wat dingen gedaan worden. @japan: Pff schrok van de beelden wat kan water veel aanrichten! @Lovelyengeltje: Dus naast al die enge dingen ook leuke dingen i kraampakket LOL @BB: Ooo wat erg van jullie hond En er gebeurde helemaal niets waarom hij dat deed... Wees je heel veels terkte. OZals je wet heb ik die keuze paar weken geleden ook moeten maken. @Odess: Behang ze! @Sweetbel: Nope nog geen kraampakket maar heb die van mijn zus gedeeltelijk gekregen haha en wat daarvan over is gaat straks weer terug naar verloskundige voor arme landen. Maar heb tape eruit gehaald, alcohol voor handen en plastic handscheontjes 15 maart heb ik weer controle bij verloskundige. voor de rest ga ik elke wek naar fysio en kreeg ik oefeningen mee voor de bekken. Helpen glukkig wel mar ben altijd blij de dag nadat ik bij fysio ben geweest, dan merk ik echt verschil. Volgende week is het alweer ee jaar geleden da tik bevallen ben pfff.. Wat vliegt de tijd...
Goedemorgen allemaal! @Lan: Oei dat klinkt niet lekker, beterschap. @Priscilla: Vervelend dat je moeder zich zo opdringt, voelt ze zich alleen? @Baby Bergen: Jeetje dat wordt een heftige beslissing, maar denk inderdaad aan de veiligheid van je kindje. Hier twee sulletjes van Labradors, ik zou het vreselijk vinden ze te moeten missen. Sterkte. @Odess: Ben benieuwd naar het resultaat van de babykamer. Verder weinig te melden, behalve fijne dag iedereen!!
@ lan wel mooi dat de fysio helpt en gaat hard he als je zo kijk dat bevalling zo snel kan gaan alweer jaar bijna @ sandra ja ik denk het wel meerdere denken dat hoor over me moeder maar me vader is tenminste stoer en die heb zoiets van hou je mond en denk aan je eigen en niet aan anderme vriend zei ook al je mag nooit eens goede tips geven want dan maak je je drukme vriend doe graag me moeder na hahaen dan rol ik al om van het lachen en me vader ook haha @ hier vandaag lekker naar de woonboulevard even spullen kijken voor de babykamer enzodenk even bij ikea en prenatal en babyplaneten me vriend aansporen voor een nieuwe strijkijzer.krijg ik toch wel
Lan, he gatsie zeg! Ik hoop dat je je nu toch al beter voelt! Volgende week Djayden 1 jaar dus, leuk! Dat heb je snel gedaan, 2 kindjes op elkaar (niet zo snel als Pris, die is wel uitzooooonderlijk snel ) Pris, je moeder heeft echt een probleem met grenzen he! Heeft ze zelf geen vriendinnen? Allemaal een fijne dag!
jeetje wat vreselijk om zo de nacht door te moeten *knuf* hopelijk heb je nog wat kunnen slapen hierna de tijd vliegt idd,morgen is het alweer 2 jaar geleden dat ik bevallen ben van de boy's... ja de hond doet dit uit het niets, dit is dus dan ook zijn probleem naar andere honden
nou het besluit is al genomen, we zijn er over uit, hij moet echt weg en van mijn vriend moet hij zelfs nog weg voordat ik beval dus dat is max 12 weken maandag ga ik bellen met een speciale instantie en weet ik meer hier ook nog een jack russeltje van 12 jaar, die ik ook al 12 jaar heb, tja lastige kleine terriers (blaffertje),maar totaal niet gevaarlijk, kan ik overal mee naar toe nemen want die vindt alles wel best..... simpele ziel dus...
@senna ja hier ook de friesland ja. en wij moesten hem zelf ophalen. @afrikakamertje (weet ff neit wie dat zei) dat is echt een leuk idee zeg. ik wil alle kamers ook ander "thema" mn dochtertje heeft hello kitty kamertje. en de boys van mn vriend hebben straks (als we het geld hebben om ermee te beginnen) op zolder een cars kamer. en voor de kleine weten we het nog niet. ik denk dat ik pas met de kamer van de kleine kan beginnen als de kleine er is. (bij mn dochtertje heb ik ook nooit babykamer kunnen maken omdat we toen bij mn ouders in huis woonden) mn dochtertje is nu ff weekendje naar mn ex (haar vader) en ik mis haar verschrikkelijk. want ik haaaaat mn ex wel zo. vanmorgen moest mn vriend al vroeg weg omdat hij samen met mn vader ergens ging werken dus lag ik weer alleen in bed. en heel vaak mag mn meissie dan ook ff bij mij in bed liggen. maar die was er dus niet. dus ik heb haar slaapknuffel maar gepakt en bij mn in bed genomen @de hond echt moeilijke keuze ja. maar denk dat je echt met je gevoel moet beslissen. en voor straks met de kleine erbij.................... @lan jij bent er weer vroeg bij pfffff. en boven de pot hangen ooooh ben zo blij dat ik daar geen last meer van heb. @de rest zal zo weer ff terug lezen voor de rest vd reacties
BB, echt heel vervelend dat de hond wegmoet, maar het is inderdaad niet alles, je moet er toch niet aan denken dat je kindje iets gebeurt!Heel veel sterkte! Lan, oh, wat vroeg zeg. Leuk twee kindjes zo snel op elkaar! Pris, shopze! Haha, lekker verwend dus! Hier al boodschappen gedaan. Wil nog even naar het tuincentrum, maar mn vriend is er met de bus vandoor, dus moet nu even wachten tot hij terug is. Daarna naar mn paard. Lekker rustig dagje dus. Fijn weekend!
haha senna is ook weer ontwaakt. vroeger kon ik ook altijd zo lang blijven slapen. maar nu kan ik dat echt niet meer. krijg ik echt hoofdpijn en ga ik me beroerd voelen
Zo ben weer op... Om 7 uur nog keer boven wc gehangen en gaat nu redleijk... Nog wel last van boeren en maagzuur. Heb net klein beetje gegeten en ging.. dus ga nu weer verder met eten... @pris nog sneller... hoeveel zit daar dan tussen pris? @BB heb je het allemaal een plek kunnen geven van je boys... heeft omgeving ook nog begrip?
Yep hihi Ik kon het voorheen ook,maar toen ik zwanger werd niet meer...en nou wel weer Maar ik slaap niet de hele nacht door, ben bijna elke nacht om de 3 a 4 uren wakker...
Strakkies of vanavond ff op iedereen reageren Zal nu weer ff verder in het huishouden hihi, en ff met de was bezig! Is het bij jullie ook van dat mooie weer? Tot later
Lovely, wat rot dat je zo'n slechte verstandhouding hebt met je ex... Lan, fijn dat je wel iets bent opgeknapt! Allemaal genieten van het HEEEERLIJKE weer he, echt even opladen! Hier hebben we behangen! Het lijkt nu al zo anders Het is dit behangetje trouwens, zonder de extra band.
Schattig!!!! Ben van de zon aan 't genieten, reageer later op de rest... Hebben jullie ook zo'n last van je concentratie? Woensdag met autorijden wilde ik van baan verwisselen, zat er 'ineens' een andere auto... en vanmiddag rij ik bijna een fietser voor z'n sokken... schrik me rot.. zit gelijk te jenken.... moeheid pfff....
middag meiden, @ odess zeg maar liever bord voor der kop @ bb hier ook 2 jacks totaal niks mee aan de hand maar soms wil ik wel eens tape plakken @ sweetbel ik ben lekker verwentoeh tuincentrum wil ik ook heen binnekort @ lan iets meer dan een jaar maar dit is ook de laatste kindje die we krijgendan hebben we geen kamers meer over @ senna jij huishoudmiep @ odess woow mooi behang joh!!echt gaaf @ meta geniet van de zon @ hier babyfoon gekocht en 2 dvd's gehad en nergens een babyswing te bekennen ja veel te dure pffnu lekker luieren en niks doen
ooohhh wat zitten er toch lieve mensen op zp. omdat we het niet breed hebben, krijg ik van een aantal wat kleertjes. echt zo lief. zit ik tenminste weer iets minder in de stress of we alles wel redden
Odess, leuk behangetje zeg. Inderdaad heel neutraal, maar wel heel schattig! Pris, ach ja, dan heb je toch nog leuke dingen gekregen toch? Lovelyengeltje, wat aardig van die mensen zeg! Vervelend dat jullie zo krap zitten, niet erg fijn met een baby op komst. Gelukkig duurt het nog even. Hier lekker in de tuin bezig geweest en in het zonnetje gezeten bij mn paard. Ga morgen weer even naar het tuincentrum, heb helemaal lentekriebels, dus er moeten meer planten komen haha!