Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Veel plezier met de plantjesjacht hihi :D

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess moet eerlijk bekennen ben er zelf ook nog nooit geweest:Dmaar kreeg wel op aanraden van om te gaan.het suurt 2 uurtjes zo een avond.dus ben benieuwd eigenlijk hoe zo een avond is.want in het ziekenhuis ben ik te laat voor was deze week en omdat ik via de gyn loop nu en verloskundige nog ga ik maar naar de verloskundige avond dan krijg je alle informatie.zal morgen wel eens verslag doen anders hoe zo een avond gaat.

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @lovelyengeltje:
    die van mij word volgende week pas 1 :) vandaar dat ie nog slaapt tussenmiddag

@Odess: Tja hij zegt het neit als je dat bedoelt :p maar echt aangeven niet want soms wrijt hij in zijn ogen en leg ik hem in bed en slaapt ie uur daarna nog neit...

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha Lan, nee maar zo'n wonderkind heb ik hier ook niet hoor ;) Hier gaat ze vaak duimen, kan in de ogen wrijven of wordt gewoon heel hangerig. Dan lekker naar boven, muziekje aan en is ze zo weg :)

Pris, ben benieuwd naar je verslag ;)

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Sjips borsten beginnen meer en meer te lekken tijd vor zoogcompressen.... Dacht het laatst al maar denk neee nu toch nog niet.. maar wel dus...

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal!!

@Lekkende borsten: Ik heb daar gelukkig geen last van voor mijn bevallingen. Daarna helaas wel:p

@Middagslaapjes: Hier zijn ze daar vanaf, maarja ze zijn 4 en 5 jaar oud. Ze hebben toch wel tot ze bijna 4 waren lekker s' middags geslapen.

@Sweetbel: En nog leuke plantjes gekocht? Hier net met de bezem de tuin gedaan, toen mijn man dat zag kreeg ik op mijn kop, ik weet wel dat, dat juist slechte dingen zijn, maar ik heb er echt moeite mee het niet doen.

Het is wel een heerlijke zondag, Thomas speelt al heel de dag met een groepje hanggroep kleuters buiten:p:p. En Jasper is al heel de dag in de tuin, zandkastelen aan het maken. En mijn man die is boven het behang eraf aan het stomen.

De hele buurt is trouwens in de tuin bezig, volgens mij heeft iedereen de lentekriebels hihi.

7. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ bb heb je al een beslissing genomen inmiddels? edit: hij moet dus weg van je mannetje.

@ lan dinsdag weer na de vk joehoe :) en idd vliegt de tijd snel als je een jaar trug bevallen bent.
    heeft mannetje al wat gedaan op de kamer? hoe gaat het met Djayden
    maagzuur van plus cola? zal het mis wat zoeter zijn dat je daarom er last van hebt. niet meer drinken dus

@ pris lekker gewinkeld gister?

@ odess wauw wat een mooi behang zeg

@ uitslapen, kon ik echt nooit. nu ik zwanger ben welllllll veel slapen. mja komt ook door de kwaaltjes

@ meta hier gister ook lekker achterthuis in de zon liggen dommelen :)
    oei das niet best je concentratie zo zeg. pas op in de auto

@ sweetbel hier ook de lentekriebels. deze bewolkte dag mag snel voor bij zijn. maar je tuin al wat opgefleurt inmiddels?
    ik wacht er mee hebben teveel last van katten grrrrr

@ sandra mooi pakje hoor :)
    wij hebben 1 pakje in 50 daarnaast 1 van 56 nemen we mee

@ pris de babyfoon al lekker gecheckt met je vriendje dus... stouterd mag ze niet plagen hahah

@ marry doe kalm aan joh. kamertje komt wel op tijd af... en vind je rust :)

@ judith fijn dat het goed met je gaat! en goed dat je nader onerzocht gaat worden

@ felicee drukke dag gehad dus pfff. en heb je lekker gezwommen?

@ babyvoelen, hier soms minder soms meer. zodra ik hem beetje pest is ie zo wakker. daarnet was me buik aan het dansen. zou het kunnen dat het alwat indaald bij sommigen?

@ lovely veel plezier op verjaardag en je dochtertje straks weer thuis

@ lan minder dat je borsten lekken. vriendin van mij vertelde gister dat ze er silliconen borsten op heeft....mis een tip. ik heb er nog geen last van gelukkig

@ all ik ga weer tukken. banden zijn nog rot en de krampen in bovenbuik ook. zal wel een groeispurt zijn weer

zwaai zwaai

8. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess komt goed:D

@ sandra lekker joh een tuin heb wel een voortuin met steentjes achter helemaal betegeld maar zo groen als gras moet de hoge druk over:p

@ zomaar ik pesten lijk alleen maar zo:)ennuh slaap lekker he:p

@ hier vriend is wakker is achter zijn spel computer geschoven:D

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier zijn de tegels ook groen hoor, dus als mijn man van de week nog zin en tijd heeft. Moet ie ook maar even de hogedrukspuit door de tuin halen:)

10. Irissimon

ja dat moet ik ook. maar zal ik zelf wel mogen doen. hij is geen tuinmiep. stelt het zlang mogelijk uit :x

11. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    o ben ik toch niet de enige:D vind jammer geen planten kan hebben want me pup pluk ze net zo hard eruit als ze erin zijn gegaan;)

12. Irissimon

zijn niet onze katten. wil echt geen katten.. katten ploegen hele tuin letterlijk en figgurlijk om. elk jaar nieuwe planten kopen. roppen alles eruit. ben zo kwaad altijd. hond als ie mee helpt in de tuin loopt netjes om de planten heen :)

beter opgevoed hahaha

zo hier ffies eten. beetje geborduurd vanmiddag..

13. Irissimon

ivje wrom zeg jij nooit iets??????????? :):):)

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ zomaar die van mij kan wel luisteren maar soms he:Ddan heb die er gewoon geen zin in en dan heb die zoiets van alles wat ik doe is toch wel leuk:p

@ hier lekker eten aan het maken hondjes uitgelaten maar me oudste hond moet overal piessen en trek hem soms echt ff mee van mee lopen.maar later voel ik me zo schuldig als wat:(ik moet altijd langs drukke weg lopen.en dan loop ik liever lekker door dan dat ik om de 4 stappen stil moet staan;)echt ben blij dat ik weer eens zit:p

15. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    ik lees wel mee, maar heb erg weinig te vertellen. Zit nu al 4 weken thuis en maak niets meer mee, daarom zegt ik meestal niets.

16. Irissimon

ai das minder.... waar heb je zoal last van dan? verder alles wel goed

maaruh je mag ook onzin spammen hoor :p:D:D:D

17. Irissimon

hier is beeb vanaf de nacht tot nu mega druk... buik begint op zijn tijd enorm te schudden :)

nu hopen dat de vk vrijdag ook beter nieuws heeft tijdens de echo

zo ik ga van mijn dancing buikje genieten :)

tot loeter

18. YellowButterfly

Even mn frustratie op ZP gooien - vanmiddag kijkers gehad voor de auto waren het 3 Marokkaanse types met petjes. Yikes. Van die types die je nooit bij onze familiebak zou verwachten. Ik ben er echt helemaal klaar mee, weg moet dat ding nu - BAH! We hebben hem niet ingeruild omdat we vonden dat we te weinig kregen maar nu denk ik, hadden we het maar gedaan!! Al die ellende voor niets, bah, want zoals het nu lijkt gaan we er echt niet meer voor krijgen, zucht...

Sorry hoor, ben even mega gefrustreerd!

19. YellowButterfly

Hmm druipt de frustratie er vanaf of valt het mee ;)

*ZEN*

20. Irissimon

het is aan je te zien.... ;)

ja idd rare types die gasten, hou ik ook niet van ielll.

maare wat voor auto hebben jullie dan? denk dat ik dat gemist heb...

Deel Deze Pagina