@ mendie he nu heb ik het gemist was me hondjes uitlaten @ sweetbel als je je veel zorgen maakt gewoon even bellen naar de vk he. @ hier zo lekker douche dan gaan we om 7 uur weg
@ mendie ik heb hem gezien. je bent wel dikker dan mij dus een pensie is we lte zien. maar geen grote pens hahahahaha
ik heb zo'n honger. mannetje had zin in shoarmaschotel. nou na 2 week maar mee ingestemd. nu is shoarmaboer dicht en nu op zoek na de patatboer. en ik val bijna om zo''n honger. ben al kierewiet
Goedeavond allemaal Hier weer de hele dag bezig geweest in huissie...alles is weer opgeruimd en schoon...morgen maar boven verder hihi Zo eerst maar ff eten en dan lekker bankhangen Tot morgen en allemaal nog een fijne avond!
@Pris: Een bad is echt wel lekker op zijn tijd, zeker als je zwanger bent. Balen van die kachel. Bij ons past een bad niet in onze badkamer haha. Wat fijn dat het een beetje beter gaat, misschien doet niet werken toch goed. Hopelijk blijft het zo. @Supermom: Wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. (lollig net nu ik dit typ is er een clearblue reclame op tv hihi). Hopelijk is alles goed bij de vk. @Odess: Sterkte in het ziekenhuis met je kleine meid. Moet niet makkelijk voor je zijn. @Felicee: Ik denk niet dat ze van te voren een datum gaan plannen. Ik heb wel gevraagd wat er nu gebeurd als de baby groter is dan Ameera destijds was, ze gaan dan toch een gewone bevalling proberen want het kan iedere keer anders zijn zei ze. Ik zie daar wel tegenop merk ik omdat ik weet dat ik een smal bekken heb. Maar de verwachting is niet dat het een hele grote baby zal worden zei de gyn. Ik kan niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uit kijk maar wel naar het moment dat de baby er is. Ik heb er zon zin in weer zon kleintje in huis. Balen dat je zo beroerd was. Ik merk ook dat ik me nog wel eens schaam om dingen nu, maar mijn man is ook heel lief en die vind het alleen maar heel erg voor mij. @Lan: Lekker zon goede nacht slaap, daar knap je van op he? @Sandra: Oh joh ben je volledig in de ziektewet? Dat had ik even gemist. Wel alles ok verder hoop ik? @Miranda: Uuuh moet je dat niet even melden bij je vk of gyn? Sterretjes zien en hoofdpijn is niet zo heel goed. Ik zou het even voor de zekerheid controleren. @Pris: Wat fijn dat het allemaal goed was bij het ziekenhuis. Balen dat je bij de gyn moet blijven maar aan de andere kant houden ze wel alles goed in de gaten moet je maar denken. En je baby heeft gelukkig nog tijd om te draaien. @MendieC: Ik tel de dagen ook af naar mijn verlof, het is allemaal zwaar nu bah. Vreemd ik heb het nooit eerder gehoord een baarmoeder die voor loopt. Maar het zal denk ik wel goed komen, er kan nog veel bijtrekken tijdens de zwangerschap heb ik gemerkt. Dus we duimen dat het volgende keer goed zit. @Zomaar: Wat een leuke massage van je ongeboren baby. De baby in mijn buik stopt juist met schoppen en bewegen als hij iets voelt. Dus als mensen willen voelen en hun hand op mijn buik leggen gebeurd er niks meer hihi. @Judith: fijn dat alles weer goed was bij de vk! @FireRose: Klinkt alsof je het zwaar hebt meid. Balen zeg. Moet jij nog werken eigenlijk? Doe lekker rustig aan en dat reageren op iedereen is niet het belangrijkste nu,. @Zomaar: Oh ja ik haat dat ook zo dat je steeds wordt gebeld als je wil rusten. @Ivje: fijn dat met de kleine alles goed is. @MendieC: Ik vind dat je een hele mooie buik hebt!! @sweetbel: He gadsie vreselijk dat soort lokalen. Als je je zorgen maakt bel dan ff naar de vk of gyn, misschien mag je even langs komen. Dat is beter dan dat je je teveel zorgen maakt. @Senna: Zo zo bezige bij. Rust maar lekker even uit. @Hier: Niet veel bijzonders. Ameera was vanochtend lekker vervelend. Voortdurend om alles huilen en vallen enzo. Dus ze moest van mij slapen maar kostte aardig wat moeite om haar in slaap te krijgen. Maar uiteindelijk wel gelukt. Nu is ze weer beter gehumeurd. Ik ga nu ff koken en verder heb ik niet veel bijzonders op het program. Morgen weer werken :S
Hi ladies, alles was goed bij de vk! Ik lag zelfs een week voor op schema. Uitgerekende datum is nu 29 september. 1 dag na mijn zoontjes verjaardag :-~ kleintje lag lekker te bewegen. Als ik een foto via mijn iPhone naar een van jullie stuur per mail kan iemand hem dan op zp posten? Ik wil graag de foto ook in mijn album zetten, maar dat lukt ook niet via de iPhone. Wie wil en kan dit doen voor mij? Momeera, hier ook een vervelend kind. Helaas hielp het slaapje hier niet. Haha. Ben blij als het zometeen weer bedtijd is, want ik ben dit even niet meer gewend na een week rust . Ow ja, ik ben nu dus 11+4 dus ik kan gaan genieten! Nou ja, eerst nog even van de misselijkheid en vermoeidheid af en dan genieten. Hihi Vanavond eindelijk weer lekker gtst kijken. Ga zoonlief alvast naar bedje brengen en dan lekker bankhangen!
@Supermom: Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de kleine en met jou. En al bijna 12 weken gelukkig. Ik kan me voorstellen dat het even wennen is na een weekje vrij zon deugniet om je heen. Ik heb hier net een uur aan tafel gezeten omdat madam weigerde te eten, pfff. Nu weet ik hoe zwaar mijn ouders het met mij hebben gehad haha.
hey wat een super goed nieuws zeg. wauw en een week in voren... genieten doe je vast wel!!! ik zal je mijn email adres pben, heb toch zoveel tijd
@ senna de frietjes komen omhoog bahhhhhhhhhhhhhh @ mom wat balen dat je de beeb minder voelt inmiddels. is hier een reden voor of weet je dat niet? ow ja hij wilde hier ook eerst niks van mannetje weten. stopte ook steeds met de handen erop. maar het beukt nu onwijs goed. geen 5 minuten rust hahaha. hahah dus je hebt gewonnen van je meisje om deri n slaap te krijgen. toppertje hoor. eten heb je vast al op werkse alvast morgen... trek je dat nog?
Volgens had iedereen een saaie dag vandaag Ik heb net iets vreemds komt buurvrouw aan.. de radio staat aan in de auto! Huh ben als laatst zondag weg geweest met auto en heb bijna nooit radio aan.. toch maar gaan kijken en ja hoor radio aan :S het spookt aaaaaaaaaah
Hoi allemaal! @Miranda: Wauw wat een mooi buikje, ik ga morgen ook maar weer eens een buikfoto maken. @Priscilla: Wat fijn dat alles goed was!! En zo te horen voel je, je ook een stuk beter. Heerlijk genieten nu. @Mendie: Ik heb er nog nooit van gehoord van een baarmoeder die zoveel voor ligt, maar als het echt verontrustend is zal de VK wel eerder actie ondernemen. Mooi buikje hoor! @Zomaar: Heerlijk he zo'n klein voetballertje in je buik. @Judith: Fijn dat alles goed was bij de VK @Odess: Alles goed gegaan in het ziekenhuis? @Fire Rose: Rustig aan doen, hopelijk voel je, je snel wat beter. @Ivje: Fijn dat alles goed was en succes bij de fysio. @Sweetbel: Pfff dat je dat nog volhoud in zo'n lokaal, ik zou geloof ik slaap vallen @Senna: Heerlijk he, als je huisje weer aan kant is. Hier is ook alles weer helemaal schoon. @Supermom: Gefeliciteerd met je goede echo, nu kan je heerlijk gaan genieten! Hier lekker aan de schoonmaak geweest vandaag, ik vond ineens de gang naar zweetvoeten ruiken, mijn man vind nu echt dat ik gek ben geworden. Het is bij ons altijd aardig schoon, maar nu dus extra schoon. De gang ruikt nu weer heerlijk naar bloemetjes. Ik heb in de wc van die heerlijke geurstokjes gezet, dus ook daar ruikt het lekker. Mmmm volgens mij krijg ik last van nesteldrang............
Mom, gelukkig was Ameera beter gehumeurd na haar slaapje. Veel succes morgen met werken weer! Zomaar, haha, meer slechte dingen eten, wordt je buik dikker van. Grappig die rugmassage van je baby. Super, wat goed!!! Geweldig, nu kan je inderdaad gaan genieten. Heb de baby inmiddels wel weer gevoeld. Misschien komt ze te krap te zitten ofzo. Ga straks lekker Bones kijken!
Oh, Pris, vergeet ik, wat erg!! Wat een geweldig nieuws. Nu inderdaad lekker genieten. Blijf maar rustig aan doen, blijkbaar doet dat jou en de baby goed. Lan, whahah, wat eng! Sandra, lekker he, die nesteldrang. Hier gister ook als een razende door het huis samen met mn moeder, alles weer schoon! Heerlijk.
Reageer morgen wel weer op iedereen.. Maar super zeg Supermom dat alles goed was en dat je zelfs een week vooruit bent gezet. Hoop dat je snel helemaal kan genieten!!
Ha meiden!!! Veel meegelezen de afgelopen dagen... NU maar even wat reacties @Felicee nog gefeliciteerd! Ik heb geen last (of iig erg weinig) last meer van tintelende handen, af en toe als ik echt aantoonbaar uren achter elkaar op 1 kant heb gelegen maar niet zoals in het begin @priscilla en zomaar, lekker dat het nu beter gaat met de beebs en buiken nu jullie rust kunnen nemen! @uitslapen eh ja tot half 6 maar dan rond 7 uur lekker iedereen naar beneden sturen en dan blijven liggen tot half 9 .geniet ik wel van. Deze week voor het eerst een uurtje smiddags geslapen omdat ik s avonds weg moest deed me goed! @ sandra, leuk pakje! @marry.. herkenbaar, ben ook zo van slag van de chaos in mn huis en in mn hoofd pff tijd voor verlof! @judith leuk om weer wat van je te lezen . En fijn dat het goed met je gaat @ivje gewoon lekker meekletsten hoor (als je er puf voor hebt ) ik maak ook niks interessants mee, maar spam het toch lekker hihihi @plantjes, tuin opzomeren . en mooi weer ik heb ook zo;n zin om van alles te tuinieren maar als t puntje bij paaltje komt blijf ik gewoon lekker met mn boek op een bankje in de zon zitten plantjes komen nog eerst ff uitrusten en het zonnetje op mn wangen voelen zie er overigens gelijk een stuk beter uit, ik kleur snel in mn gezicht vind ik heerlijk! Odess, kun jij niet bij mij los in de tuin als je ff in de frust zit hihihi @kwaaltjes: gelukkig geen lekkende boobs helaas wel jeuk!!! Af en toe word ik er echt gek van, vooral s avonds en dan net randje boven mn schaambeen/onder mn buik .ben echt bang dat ik e.e.a open krab (maar ja, dat kan ik dus niet meer zien hihi) @priscilla, schattig plaatje! Hebbie dr ook een met een Wii remote hihi @miranda, goede buik zeg! Mooi! Pas op met sterretje en hoofdpijn idd! @mendieC mooie buik hoor, netjes toch !! @vies eten owww ik wil ook frietjes van die vette, van Bram Ladage, met pindasaus & uitjes, hebbie lekker de hele dag plezier van ivm opboeren, ook als je niet zwanger ben LOL. Nu ik dit schrijf: Kiwi, hoe is ie, tijd niets van je gelezen??? (door jou moet ik altijd aan gezonde dingen denken, niet alleen door je naam maar ook omdat je vertelde dat je helemaal geen vette dingen kan eten nu, maar wel ananas en meloen enzo had ik dat ook maar ) @supermom, geweldig dat je al zover bent!!! Geniet ervan! @sandra lekker he zon fris huis . Ik vind het bij ons al fris als ik de bleek opendraai hahaha . Druk weekend gehad, weinig schoongemaakt, ik heb er echt zin in om morgenochtend ff uurtje te gaan poetsen .(dat ik dit ooit nog zou vinden hahahahaha) @firerose, houd je taai! @ lan iiiiehh creepy Dit weekend onwijs jankweekend gehad om van alles en niets, dikke ogen dus, man wat lelijk . Echt emo-rollercoaster .Zag ook erg op tegen vandaag, lange lesdag alles is goedgekomen behalve dat ik tussendoor ff moest janken toen ik een invalklas toegewezen zou krijgen was bang dat ik dat niet trok omdat ik nog een paar uur te gaan had, maarja dat vind ik dan weer lastig om te zeggen, dus na wat om de hete brij heen te hebben gedraaid toch maar gezegd maar dan ga ik dus wel grienen bleh, labielo .Lessen verder goed doorgekomen, savonds gewoon lekker makkelijk brood, soep en rauwkost gegeten .niet te lang in de keuken nu heb ik dus wel honger Net terug van de dietiste . Afgelopen 3 weken minder dan 1 kilo aangekomen, was ik wel blij mee, want was vorige keer 2 aangekomen en dat was wat teveel Afgelopen week teveel slechte dingen gegeten: na mn verjaardagstaart uit eten en nog met mn werk bij de Spanjaard en eh . Zaterdag bij de Mac met mn beste vriendin . Dus echt een vettig weekje achter de rug Nu weer in de goede voornemens straks lekker ff sinasappeltjes persen en hopen dat mn Bram-Ladage-fata morgana voorbij drijft .. Morgen maar kort dagje ga niet naar de uni savonds omdat ik de laatste keren in de auto terwijl ik moe was zo liep te stunten . Niet verstandig dus . (bedankt voor het lezen van mn zinloze onzin ) fijne avond allemaal!!!!