Ja heb ik zojuist gehad! Nee hoor -voor zover ik weet- werken ze mee (met licht wantrouwen) maar de arbo ziet dat ik moe ben dus mag 2 uur per dag minder werken en als dat ook niet gaat, kom ik gewoon bij haar terug. De arbo zit ook bij ons in gebouw dus ik heb meteen contact opgenomen. Straks dus even met leidinggevende spreken, alhoewel ze wel een verslagje krijgt, die krijgt ze echter pas morgen/overmorgen. Jeetje wat vervelend dat gassen en koppelen pijnlijk is zeg..! Snap ik heel goed dat je dan weinig trek hebt daarin!
oeps moet sweetbel zijn dan. *schaam* solly @ mendie, super en ook nog in 1 gebouw. heerlijk he dat wantrouwen.... nou kom voor jezelf op. wil het niet wil het gewoon niet. zo simpel is het. qua autorijden denk dat de beeb gewoon te laag zit nog. echt geen pretje. lig ook bijna in de auto. maar goed tis niet anders. ik mis dat niet
Mendie, wat lekker dat je 2 uur minder mag gaan werken. Begrijp je helemaal, ben net terug van mn paard en van het lopen in het bos met de honden, en ben gewoon kapot! Denk dat ik ook een uurtje ga liggen straks. Doe ik eigenlijk nooit, maar zit tot 9 uur vanavond op de VU, dus als ik daar nog wat van wil meekrijgen, moet ik wel. Zomaar, wat vervelend dat je niet meer normaal kan autorijden zeg! Zou echt helemaal onthand zijn zonder mn auto. Doe je wel rustig aan met het poesten? Meta, wat een helse nacht. Beterschap!! Hier dus alweer kapot. Ga maar even rustig rommelen in huis en dan eventjes op de bank liggen.
goedmorgen meiden @ sandra ik zou het in jou plaats ook niet doen 2 uur heen en terug in auto is zwaar.en dan nog door park lopen is ook vermoeiend.ze moeten jou situatie ook eerst even bekijken. @ sweetbel lekker hoor thuis en dan vanavond tentamen hoop dat je het red @ meta woow jij heb je nachtje ook wel even gehad denk ik zo maar @ zomaar verkeerd gevallen de patatjes hier zal het er zo in kunnen @ mendie gaat het niet dan gaat het niet he het werken was hier ook op een gegeven moment @ hier info avond was echt leuk en lachenme verloskundige was er ook en ook zwanger wist niet dat ze zwanger was en ze vond me er beter uitzien meer opgewekder.ook kraamzorg was er en ik en me vriend hadden er een goede klik mee die willen wij wel graag hebben eigenlijk maar ik weet niet of we dat mogen aangeven.we hebben echt vaak mee gepraat tijdens de info keek ze heel de tijd naar ons ik vertelde dat zo tegen me vriend zeg die naar mij ja omdat ik zo een knappe jongen ben in de auto ik denk ik gooi er wat boven op.ik zo ja kom dat je zo een dikke neus heb en lippenwat denken jullie kunnen we dat vragen aan kraambureau
Meld ik me net op aanraden van mn vk aan voor een informatieavond over borstvoeding in het ziekenhuis waar ik wil bevallen, zie ik dat de lactatiedeskundige mn overbuurvrouw is.. Haha, wist helemaal niet dat zij daar werkte! Pris, ik weet het niet, misschien kan je je kraambureau bellen, je kan het altijd proberen.
mijn kraamhulp had ik bij mn dochter ook en zij is ook lactatiedeskundige. bij mn dochter heb ik 18 mnd borstvoeding gegeven, hoop bij deze ook weer zo lang mogelijk. xx
Pris gewoon vragen; 'mag ik een voorkeur geven!?' Sweetbel Lekker relaxen dus als je de kans hebt..! Pfff nou idd jij moet nog aan de studie zeg! Ik wil denk ik ook wel een keer naar zo'n borstvoedingsding! Zal ongetwijfeld een hoop kunnen leren.. Eerst maar eens een infoavond bij 2 ziekenhuizen gepland om nou eens te bedenken of ik thuis of zkh wil bevallen! Weet nog steeds niet..
@Meta, dank voor je felicitatie! Fijn dat je bijna geen last meer van je hand hebt. Wat een weekend voor je. Had je bij de eerste twee zwangerschappen ook zoveel last? Wel super dat je het uiteindelijk hebt aangegeven ook al zijn daar wat tranen voor nodig! Ooh ik lees nu hoe je afgelopen nacht was vreselijk zeg! Sterkte met de hele boel daar en jij nog veel meer!! @Supermom, wow wat een kindje al!! @Odess, wat een gedoe ook hè voor jullie meisje. Snap dat je trots bent en dan moet je ook echt even genieten van het *smelt*moment. Ben benieuwd hoe dit nou verder gaat. Gaat het een lach of huilfoto worden? Konden ze iets zeggen over wachtlijsten mocht ze inderdaad geopereerd worden? @Kiwi, belachelijk dat je niet op alles reageert Wel super dat je je zo goed voelt! Hoe is het met de tuin, moet je nog veel doen? Waai even wat nesteldrang hier naartoe kan het hier nog niet vinden. Ben alleen veel aan het weggooien. Hoe oud is Kaj precies? We zitten hier ook met het middagslaapje. Ze heeft het wel echt nodig, maar slaapt amper een uur. s Avonds slaapt ze ook niet meteen en is s ochtend om 6:15 uur al klaar wakker. Op het kdv valt ze dan om 12:00 uur bijna in slaap als ze gaan eten, zo vervelend. @Sandra, zal wel combi zijn van schoonmoeders en hormonen (erg herkenbaar!!). Kunnen ze het dagje dan niet eerder plannen? Ze weten toch wel dat je niet voor niets in de ziektewet zit, erg kortzichtig. @MendieC, hier ook een fruitverslaafde heerlijk!! Las toevallig gisteren dat zwangere vrouwen het laatste trimester meer en heftiger dromen dan daarvoor. Je hebt sowieso recht op een uur extra pauze per dag. Of een uur later beginnen of eerder eindigen. Lees nu dat je al een afspraak hebt gehad @Priscilla, je kan vaak wel voorkeur aangeven, wil alleen niet zeggen dat het gaat lukken. Hier weer de oude..spugen was gelukkig één nacht, dus denk dat bepaald eten verkeerd is gevallen. De kleine in mijn buik beweegt ook weer volop. Moet straks naar de bedrijfsarts (zijn inmiddels weer een week verder, en nog geen afspraak met mijn manager gepland). Ben erg benieuwd hoe de arts reageert. Daarna even langs het werk (hoe dubbel) om vakantiedagen aan te vragen aansluitend aan mijn verlof. Dit kan niet vanuit huis, dus dan maar even langs.
ik MOET in het ziekenhuis bevallen. omdat ik bij mn dochter 1,1 liter bloed heb verloren. ik ben straks een tijdje niet online. omdat ik bij iemand een vuilniszak vol kleertjes kan ophalen. echt zo lief. xxx
@Sandra Ik zou dan echt niet gaan hoor! Vooral als ze met de andere wel rekening houden en met jou niet! Wat zegt je mannetje ervan? En hoe was de fotospeurtocht? @Lan Was je al weer aan het spoken vannacht ihih? @Kiwi Alweer 30 weken! Wauw! Wat gaat dat snel zeg!! @Sweetbel Moet er elke keer om denken om niet je oude naam neer te zetten hihih Maar das ook wel lekker vandaag de hele dag thuis, hopelijk ben je vanavond niet gebroken als je de tentamentraining hebt @veel eten Hier eet ik sowieso een half brood per dag, en ik heb iedere keer erge trek in van die perzikken in blik hihih, die vind ik nu erg verslavend! @Meta Dat is dus zo te lezen geen lekker nachtje geweest, hopelijk gaat het vannacht beter! Ik vind blue wonder nou zo lekker ruiken hihi, doe het hele huis ermee @zomaar Ja is echt erg he...ben altijd een avondmens geweest...dus ik ga ook later naar bed...maar kon gisteren echt niet slapen...Heb nog 1,5 uur wakker op bed gelegen...pfff @schoonmaken Ik ga hier ook zo maar weer ff boven verder...ik ga de kledingkast maar eens uitpluizen denk ik...want dat is me toch een chaos geworden...pffff En beneden nog weer ff snel de stofzuiger en dweil erdoor halen, en is dat weer klaar @autorijden Ehm daar heb ik geen last van, heb dan ook geen rijbewijs, maar kan ook niet meer te lang zitten in de auto 2 weken terug weer in noord-holland geweest bij mijn fam, maar langer als een uur zitten gaat haast niet...pfff...kwam er gebroken uit! @Priscilla Ik zou het gewoon proberen, nee heb je en ja kun je krijgen @info avond in zh Ehm geen idee of er hier eentje is, zal volgende week eens aan mijn vk vragen...lijkt me toch wel handig om te weten..ok al wil ik nog steeds thuis bevallen...maar ja als er complicaties optreden moet je wel naar het ziekenhuis he hihi @Felicee Fijn dat je niet meer hoefde te spugen en dat het eenmalig was! succes bij de bedrijfsarts! @Lovelyengeltje zoveel bloed? Jeetje! moet je dan in heerenveen bevallen? Ah das lief dat je een zak vol kleertjes krijgt!
@lekker in het leven Hebben jullie je al ingeschreven bij deze site? Lekker in het Leven Dan krijg je om de zoveel tijd allemaal kortingsbonnen, en er zitten ook bonnen van de pampers bij Dat scheelt toch weer 10 euro als je 3 pakken haalt (3 halen, 2 betalen ) Ik heb de bonnen en het boekje lekker in het leven vandaag weer binnen gekregen
Even en korte update vanaf hier... want het afspraal verloskundige eindigde in het ziekenhuis Vanmorgen had ik dus om half 10 afspraak verloskundige... buik gemeten, baarmoeder gevoeld, hartje geluisterd met kruimel alles goed. maar toen moest mama bloeddruk meten... 1ste keer hoorde ze niets 2de keer hoorde ze niets 3de keer hoorde ze eindelijk wat 95/140 beetje te hoog dus.. normaal zit ik aan 70/120 Daarna moest ik ook plassen in potje... eiwit erin dus moest naar ziekenhuis om daar gecontroleerd te worden. Eerste wat ze vroeg of ik wilde plassen ja zeg net bij verloskundige gedaan kan niet na 20 inuten weer plassen ik zei geef maar thee dat werkt als een leiding haha. Moest ik eerst aan ctg, tussendoor werd er bloed geprikt en ook mijn bloeddruk werd gemeten.. Bloed was oke baby klonk ook goed.. en bloeddruk was wel wat hoog maar voor hun nog niet te hoog .... Mocht ik weer naar huis.. Mar meot vrijdag op verjaardag van djayden wel terug aan ctg , word er weer bloedgeprikt moet ik weer potje pissen en word weer bloeddruk gemeten.. zucht.. lig nu op de bank met hoofdpijn van stress.. dus misschien dat ik vanavondd effe weer spiek.. heb geen buddy dus kon niet laten weten.. en als ik buddy wil wil ik toch iemand van degene die meest online zijn en die zijn al bezet Dikke knuffel
Hoi dames, Odess: weten ze dan wel wat het wel is, als het geen liesbreuk is? Fijn dat ze zich zo goed heeft gehouden! Stoere meid. Sandra: vervelend dat je schoonma geen rekening met je houdt. Ik snap wel dat je je er aan ergert, maar aan de andere kant: mensen kunnen zich vaak niet indenken hoe een ander zich voelt. Misschien heeft ze zelf alles tot 40 weken kunnen doen en gaat ze er vanuit dat jij dat ook prima kan volhouden. Net zoals mijn schoonmoeder zich moeilijk kan voorstellen hoe het voelt om de eerste 3 maanden verschrikkelijk misselijk te zijn (had ik tijdens mijn eerste zwangerschap). Vond ze ook lastig om daar rekening mee te houden omdat ze het zelf helemaal niet herkende. Maar vervelend blijft het wel. Mendie: ik vind prima om te meeten hoor. Vorige keer heb ik tot 42 weken nog van alles ondernomen dus als ik mij zo blijf voelen, wil ik wel gezellig meeten. Meta: oh, meid wat een "lekkere" nacht heb je achter de rug. Het zit je even niet mee he! Felicee:Nog gefeliciteerd, ik zie dat je jarig was! Fijn dat het bij die ene nacht overgeven is gebleven. Nog steeds rare toestanden op je werk dus. Ik ben benieuwd hoe het afloopt vandaag, succes! Kaj is 2 jaar en 8 maanden. Ik was er van overtuigd dat hij tot 3,5 jaar tussen de middag zou slapen, het is namelijk een ontzettende slaapkop, altijd al geweest. Maar goed, het ziet er niet naar uit. Op zich niet erg, want hij blijft er vrolijk onder als hij een dagje niet heeft geslapen. Hij doet het nog steeds wel 9 van 10 keer hoor, maar wel moeizamer. Jullie meid dus ook aan het rommelen? Infoavond: denk dat ik er deze keer niet aan mee doe. Ik geloof het allemaal wel. Zag de vorige keer ook niet echt de toegevoegde waarde van. Ik heb over een aantal weken wel een gesprek met mijn vk over mijn wensen tijdens de bevalling, dat vind ik het belangrijkste. Hoe de verloskamers etc eruitzien zal mij een zorg wezen, daar maar ik bewust toch niets van mee. Senna: en krijg je al leuke bonnen via die site? Ik ben er altijd voorzichtig mee omdat dit sites je gegevens verkopen, net zoals bij de blije doos. Pampers aanbiedingen zijn er ook zonder. Kruidvat heeft vaak acties 3 halen 2 betalen. Ik google verder ook altijd op aanbiedingen pampers, zo kun je zien in welke winkels ze voor een leuk prijsje aangeboden worden. Zo, nu even mijn 30 weken + 1 dag buik spammen. Jee, zo'n buik had ik bij Kaj bij lange na niet!
@ sweetbel, schoonmaken is niet geworden kreeg vriendin op visite dus ga zo lekker liggen succes strakkies @ senna.. ben je uitgepoetst? autorijden word idd minder ook de lange afstanden. kunt beter een bed in de auto neer leggen hahah en is je kast weer netties? @ lovely ja dat is idd verplichte ziekenhuis bevalling dan. hopelijk verlies je nu minder bloed @ lan, sjow wat een dagje achter de rug zeg. en vinden ze je bloeddruk te hoog? die van mij zit altijd boven de 100 en is altijd goed in elk geval goed dat je door verwezen bent naar eht ziekenhuis en dat het gecontroleerd is en word nog. doe kalm aan meid ow is vast nog wel iemand die een buddy wil hoor dus als je wilt ....... @ senna sjow de lekker in het leven bonnen heb ik voor het eerst binnen. heb me al meer dan een jaar trug ingeschreven. toen ik zwanger bleek te zijn ook ingeschreven bij kruidvat. 1x bonnen ontvangen en nog nooit weer.... @ pris euhm als het goed is kun je voorkeur wel doorgeven. maar het ligt er wel aan in welke rooster de kraamhulp zit dan... en of het nog geruild kon worden. vroeg ze hier namelijk ook. dus bellen.... @ kiwi mooi buikie hoor zo net visite gehad, dus zo ffies liggen en dan om kwart over 5 voedsel maken pffff... heb het wel gehad voor vandaag bah. ow ja mannetje wil vannacht weer aan eigen kant van bed slapen. en niet aan de mijn met de hond. ach kan ik hem nu fijn wakker houden ipv de hond hihi. lach nu al
hoi hou het even kort want typt erg lastig met alleen linker hand. weekend van trap gevallen, schrok me rot, viel op mn hoofd achterover , op mn elleboog, gelukkig niet op buik, baby trappelde al snel weer pfff nu bont en blauw, elleboog gebroken dus hele arm in gips...geen auto rijden ook natuurlijk erruuggg onhandig..nou ja gelukkig nog geen bevalling inzicht..
@lan Jeetje dat is ook schrikken zeg! Hopelijk is vrijdag alles goed! @kiwi Die bonnen krijg je thuisgestuurd, en ze hebben mij nog nooit telefonisch benaderd van lekker in het leven Mooie buik hoor! @zomaar Nou als dat zou kunnen, en bed in de auto hihi, nee ben nog niet uitgepoetst, boven doe ik morgen wel hihi @martine Dat is ook schrikken, gelukkig niet op je buik gevallen! Balen van je arm in het gips!
Lan, wat schrikken zeg! Gelukkig is alles volgens het ziekenhuis goed. Balen dat je op je kindje zn verjaardag naar het ziekenhuis moet, maar als alles goed is kan je ook weer snel naar huis! Martine, ook al zo schrikken! Balen dat je in het gips zit zeg! Hoop dat je er snel vanaf bent.. Senna en Kiwi, mooie buiken. Echt leuk dat ze allemaal zo verschillend zijn! Lekker in het leven bonnen: heb me wel ingeschreven, maar nog nooit iets ontvangen. Gelukkig is er bijna altijd wel een aanbieding van luiers. En anders heb ik pech. Zo, ga nu naar de VU toe. Heb echt totaaaaal geen zin hahaa. Heb net wel nog snel een bikiki besteld voor mn meisje, ondanks mijn shopverbod hihi. Fijne avond!
@ martine wooowwwww das schrikken zeg. en gelukkig niet op je buik. helaas wel een gebroken arm. liever dat dan wat met beeb.. nou kalm aan meid en gelukkig nog geen bevalling in zicht @ senna wauw wat een buik. draai ik mij nog een keer in @ hier lekker gedoucht net. hebben jullie ook zo'n hekel aan de broeken krijgen. pfff geef mij maar pyama broeken heerlijk. nu aardappel puree met rode kool en hachee aant maken jammie heb ook echt honger ow ik heb nu 4 bonnen van lekker int leven pampers. 2 van me zus gekregen
@zomaar Ja hier vind ik de spijkerbroeken ook een beetje irri worden...heb liever van die jogginbroeken, maar daar krijg je iedere keer van die rare knieen in (de vorm van je knieen blijven erin staan)...En dat vind ik weer geen gezicht...zal van de week eens trainingsbroeken halen En als ik niet weg hoef, dan heb ik de hele dag van die harembroeken aan Straks ook ideaal voor het warme weer