@ senna heb pyama's van me vriend aan en me pa had nog nieuwe ivm ziekenhuis. lekker ruimmmmm joehoe. en ja spijkerbroeken sux maar ook de gewone pantalons beginnen.. ach ja nog 12 week morgen
@ sweetbel das wel grappig joh ken je altijd naar je over buurvrouw @ mendie ik zou ook wel thuis willen maar moet in ziekenhuis @ felicee ben benieuwd wat de bedrijfarts zal zeggen. @ lovely hoop dat wat bruikbaars bij zit @ senna die bonnen heb ik ook gehad @ lan heftig dagje dus gehad!! @ kiwi mooie buik @ zomaar hier nog eentje ben gebroken gewoon @ jeetje zeg gebroken elleboog pff nu kun je dus niet veel meer en gelukkig maar he dat je niet uitgerekend ben hoelang moet je in het gips?? @ senna ook mooie buik!! @ zomaar ik eet aardappels met bruine bonen en zigeuner snitzel @ broeken ik loop in sportbroeken soms wel een positiebroek of een jurkje met een driekwart legging. @ kraamzorg ga morgen eens bellen heb vandaag deel was gestreken nog niet klaar.toen nog mail gehad dat kennis keer mee wil naar de echo kunnen we goed mee overweg en ze kom ook gelijk voor de babykamer om in te verven woehoenu lekker eten koken.dan eten dan om 9 uur me vriend naar zijn werk schoppen
Goede avond allemaal!! Ik was een hoop van plan vandaag, maar ik heb lekker heel de middag in het zonnetje gezeten heerlijk!! De kids hebben ook heel de middag buiten gespeelt, ik ben zo blij dat het voorjaar weer begint. Ik kreeg vandaag ook het geboortepakje binnen, en hij is nog schattiger dan op de foto, ik ben er helemaal blij mee. Ben toch op het laatste moment weer veranderd van behang. Nu nemen we 1 wand lief fotolijstjes behang en de rest rustig wit. behang lijstjes | lief! lifestyle @Meeting: Lijkt mij opzich wel heel erg leuk, maar het hangt er echt vanaf waar, wanneer, hoelang etc. En anders zeker een meeting met baby's. @Meta: Hihi bleek verslaafd @Priscilla: Je kan in elk geval melden dat je graag die kraamverzorgster wil. @Sweetbel: Hahaha wat toevallig dat je overbuurvrouw de lactatiedeskundige is. @Lan: Jeetje dat is schrikken zeg, gelukkig houden ze je nu goed in de gaten. @Kiwi: Wauw jouw buik is ook aardig gegroeit, mooi hoor!! @Martine: Jij bent flink gevallen Een gebroken elleboog is niet niks. Doe maar rustig aan. @Senna: Wauw mooie buik!! @MedieC: Wat heerlijk dat je twee uurtjes minder hoeft te werken.
Priscilla: je kan volgens mij altijd je voorkeur doorgeven. Ik heb ook aangegeven dat ik dezelfde wil als de vorige keer en die hebben ze ook voor ons ingepland. Sandra: heerlijk in het zonnetje gezeten dus! Ik ook tussen de middag. Heb lekker buiten de deur geluncht met wat collega's, heerlijk op terras gezeten. En Kaj is met dit weer ook niet meer binnen te krijgen. Het is echt een zomerkind. Als het koud is dan wil hij niets weten van naar buiten gaat, maar met dit weer wil hij niet anders. Senna: zo, dat is een aardige buik zeg! Mooi. Kun je nog je tenen zien? Martine: wat een ellende! Gelukkig niet op je buik gevallen, maar een gebroken elleboog is ook niets zeg! Beterschap. Zomaar: hier geen hekel aan broeken nog. Positiebroeken toch? Zitten ze strak bij je? Nou, ik ga weer. Doei.
@Lovely, wat super dat je kleertjes kon ophalen! @Senna, heb het boekje ook vandaag gehad. Wij kopen dan ook altijd de pampers Mooie bolle buik! @Lan, wat vervelend zeg. Hoe hoog was je bloeddruk in het ziekhuis dan? Wel voorzichtig doen hè. @Kiwi, thanks voor de felicitatie. Onze kids schelen dus maar 1,5 maand. Vervelend hè dat ze nu net gaan rommelen met het middagslaapje. Wil het ook zolang mogelijk vol houden. Mooie buik hoor! Had toevallig vanmiddag ook een foto gemaakt, zal hem morgen eens plaatsen. @Zomaar, huh? Ligt jullie hond bij jullie in bed? @Martine, wat een pech zeg. Succes ermee inderdaad gelukkig niet binnen zes weken een bevalling. @Sandra, lekker hoor zo genoten van de zon! Leuk behang, stoer en toch weer schattig. Gaat je man nog iets zeggen over het uitje tegen zijn moeder? Stond vanmiddag na 5 minuten weer buiten. Deze bedrijfsarts wist ten eerste niet dat ik al eens geweest was. Toen hij het advies had gelezen (dat er dus een gesprek moest komen) vroeg hij hoe deze was gegaan. Je kan dus wel zijn reactie indenken toen ik vertelde dat deze nog altijd niet heeft plaatsgevonden. Hij zou dit nogmaals doorgeven, want zonder dit gesprek konden we niet verder. Daarna naar het werk geweest om vakantie aan te vragen. De teamleider (die de laatst had gezegd dat ik asociaal was omdat mijn mail niet beantwoorde) zei erg weinig en was zo weer weg. Verder leuk om weer collegas te zien en kon het niet laten om in het systeem te kijken of sommige dingen wel opgepakt waren. Wat dat betreft mis ik mijn werk echt. Net terug van Zwanger en Fit. Had al geen zin maar ook de hele tijd harde buiken, zo irritant. Denk dat ik maar eens vroeg ga slapen.
Dames, ik heb alleen van vandaag bijgelezen, sorry! We zijn al een paar dagen in Disneyland Parijs, zo leuk met onze zoon. Echt genieten! En ondanks dat ik niet in sommige attracties kan, is de sfeer zo leuk. een aanrader! Zo lekker nog even met zijn drieën op vakantie Ben nu bij een Wifi hotspot, dus ga nog even verder lezen. Jullie ook fijne avond!
inmiddels heb ik uur anderhalf uur geslapen ben ik wel tot rust gekoemn maar nog altijd hoofdpijn. Moest djayden morgen dagje wegbrengen dus ik mijn zus opgebeld of ze djayden wil opvangen zoda tik dag tot rust moet komen vertelt over ctg en dan ik me wat zorgen maak om de kleine dat ik behoefte heb aan dag rust! Krijg ik de wijze woorde : je meot je neit druk maken ik heb ook aan ctg gelegen bladiebladiebla... puntje bij paaltje ik heb boos en verdrietig opgehangen DAN LAAAT MAAR!! en toen was ik natuurlijk helemaal panisch! dus in bed gaan liggen en tot rust gekomen.. helaas snapt mijn man geloof ik niet da tik hem hard nodig heb.. Heeft nog neit met me gepraat of geroost nu ik al vanaf 18.00 gestresst ben.... mis zo een arm om me heen snik snik daar komen de tranen weer.... Nee opmoment dat ik gestresst ben laat hij gezellig zo'n nuon mens binnen en wil hij advies van mij nou daaar stond mijn hoofd dus neit na op moment was ik verdrietig, had ik koppijn, was djayden aan huilen want die moest naar bed en ik zat in de stress... pffffffff mannen
@ kiwi nee zitten neit te strak maar zit gewoon neit echt prettig. heb liever broeken die op me schaambot zitten en nu ff niet over me lijf heen. mis mede met de harde buiken @ felicee ja hond ligt op bed aant voeteneinde boven de deken hoor. komt er neit onder fijn dat alles zo goed geregeld is zeg op je werk en de arbo. maar je weet nog niet of je vakantie krijgt of wel? wel een vaag persoon. ai erg he die buiken doe kalm aan meid @ hester nog heel veel plezier daar. en geniet @ lan och jeetje wat een drama zeg toch. lijkt me logisch ff een dagje rust te willen. en van je mannetje snap ik het echt niet. mijne vraagt na werk hoe gaat en doet meer in huis. en als ik in tranen uitbarst dan troost ie me. omdat ie weet dat ik niet voor de lol jank. en dat hij het dan belangrijker vind om zo'n nuon schooier te ontvangen. mannen grrrr maar ik geef je een hele dikke knuffel KUS
@Zomaar: Ik voel de baby niet minder hoor. Alleen als iemand zijn hand op mijn buik legt dan stopt ie met bewegen. En of ik werken nog trek? Eigenlijk niet meer echt maar ja ik zal nog wel ff moeten. Nog twee maanden pff. @Lan: He get spookt het in je auto. Wist niet dat spoken ook radio luisterden hihi. @Sandra: Hihi die nesteldrang. Toch een typische bijkomstigheid van de zwangerschap. @Meta: Jeetje sta jij om half 6 al op?? Poe ik vind half 7 al een ramp. @Supermom: Wow wat een mooi plaatje, een echt babytje al.. @Odess: Petje af voor Elise. Ze heeft zich goed gehouden dus, knap hoor. Wel zielig dat ze geopereerd moet worden. @Kiwi: Wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt. En je bent lekker aan het rommelen dus in en om het huis. Het schiet bij jou al op, je verlof over 4 weken, ik ben zeer jaloers. Ik moet nog 2 maanden. @Sandra: Wat suf, kunnen ze niet bedenken dat dit bij 35 weken zwangerschap niet echt wenselijk is? Ik mag hopen dat ze even vergeten waren dat je zwanger was. Jeetje 35 weken, ik zou het nu al niet meer kunnen, wat zeg ik al 10 weken niet meer ofzo. Ik kan me voorstellen dat je baalt dat ze aan iedereen denken behalve aan jou. Groot gelijk dat je niet gaat. @MendieC: Nog een meeting lijkt me heel leuk maar als ik kijk hoe ik er nu bij loop weet ik niet of ik dat in mei nog trek. Ligt er ook een beetje aan waar we dan afspreken denk ik. @Meta: Wat een dag en vooral nacht heb jij achter de rug zeg. Hopelijk knappen jij en je zoon snel weer op. Heb wel hartelijk gelachen om Huis Anubis midden in de nacht haha, kinderen.. @Zomaar: Heb jij dan ook veel last van je blaas? (Omdat je zegt dat de baby laag ligt) @Pris: Je kunt het altijd vragen bij het kraambureau, nee heb je, ja kun je krijgen toch? @borstvoeding: Ik ga ook naar een informatiebijeenkomst over borstvoeding in het ziekenhuis en ook een rondleiding doen. Ga jij dat eigenlijk ook doen Felicee? @Felicee: Wat een suffe reden om naar je werk te moeten. Wanneer komt dat gesprek op je werk nou eindelijk? @Senna: Ik zou idd ook naar een infoavond gaan. Het is toch fijn als je weet hoe en wat mocht je toch naar het ziekenhuis moeten. @lovelyengeltje: Jeetje moest je toen na de bevalling aan het infuus? Hoe ging dat verder? @Lan: Jeetje meid, wat vreselijk allemaal. Ik kreeg een soort flashback van mijn vorige zwangerschap. Gelukkig mocht je wel weer naar huis. Hopelijk mag je voorlopig thuis blijven. Het is toch al wel vroeg als je nu al naar het ziekenhuis zou moeten. Waarom sluit je je niet aan bij een buddyduo? Dan hebben we toch een trio, maakt dat nou uit? @Martine: Jeminee ik schrik me rot. Wat akelig zeg. Doe rustig aan en hou je taai! @Felicee: Ik kan me voorstellen dat je je werk mist. Je bent ook op een rare manier gestopt eigenlijk. Ik hoop dat de bedrijfarts er werk van maakt dat dat gesprek er komt, ik vind het zo raar dat het nog steeds niet is geweest. @Hester: Wat leuk zeg Disney, hopelijk gaan wij daar ook nog een keertje heen. @Lan: He gedver kunnen ze je niet ff steunen? En stressen helpt natuurlijk nooit maar we doen het allemaal, het is niet altijd te voorkomen. Hopelijk lukt het je toch om tot rust te komen en misschien lukt het je om je mannetje duidelijk te maken dat je hem even nodig hebt (sommige mannen moet duidelijk geïnstrueerd worden) Zo vandaag weer gewerkt. Er gebeurde weer allerlei rare dingen, as usual. Maar goed ik heb het overleefd. Vannacht wel een afschuwelijke nacht gehad. Ik werd de hele tijd wakker omdat ik zelf lag te kreunen, heel raar. Het was niks seksueels ofzo, het was echt heel akelig. Ik heb het afgelopen tijd al vaker gehad maar steeds als ik op mijn rug lag maar nu was het ook als ik anders lag. Hopelijk heb ik er vannacht geen last van, ik vind het maar niks. Meiden sterkte allemaal, ik zie jullie morgen vast wel weer.
@ momeera wrom stop je niet met werken of ga je minder werken? straks ben je op. en ja beeb ligt laag en kan vaak op me blaas stampen. wel iets minder maar snachts grrrr. 2 tot 3 opstaan alst neit vaker word soms... maar merk nu door alle rust dat ie wat hoger komt inmiddels. en idd een vreemde nacht. miss een rare droom waar je wakker van word en niet kan herinneren? heb dit namelijk soms ook maar wel zonder kreunen hoor hopelijk straks een betere nacht meid @ lan was deze bloeddruk dan goed 140/85 of niet? heb er niet veel verstand van. vraag altijd maar oft goed is. verschilt enorm. en bij jou zo te zien ook
@zomaar: mijn man is tot zijn 30ste vrijgezel geweest en ik toen ik met hem ging zijn we ook gaan samenwonen... Hij vind moielijk om rekening te houdenmet mij.. hij weet niet goed hoe hij dat meot... dat is heel vervelend voor mij maar het is zo... heb hem al 4 jaar laten weten dat hij ook aan mij moet denken doet hij al meer hoor voorheen plande hij afpsraken en dat zei hij we meoten daar en daar heen alles went behalve een vent
ooo vertelde gisteren toch ove rmijnradio die aanstond!! Nou vanmidag reden we dus naar verloskundige ik en mijn vriendin en vertelde ik dat haar! weetje wat er gebeurde!!! DE RADIO SPRONG WEER ZOMDAAR AAN!! aaaaaaaah DE auto is van mijn opa geweest die is overleden.. dus ik OPA hou op!!! haha
oke dan ist idd een latig pakket met je mannetje. dat zal miss ook altijd zo blijven. kan hij zichzelf wel makkelijk uiten dan of ook niet? jouw bloeddruk is altijd gelijk? die van mij varieert elke keer als ik kom. zal morgen es spammen ermee. hahahah lig ff dubbel van je radio. mmiss hoort ie je wel. en doet opa niet meer spoken in je auto
nee hij uit zich lastig moet veel uit hem trekken... begint wel iets opener te worden maar trekt zich nog te vaak terug
@ lan nou wie weet, uit ie zich ooit nog volledig en dan ook meer aan jouw denkt. mannen zijn soms vaag knuff
@ martine, wow schrikken zeg, wat vervelend dat je je elleboog gebroken heb, zeker met 2 kleintjes .. doe voorzichtig hoor op de trap . (ik loop tegenwoordig heeeeel bewust naar beneden).. wel fijn dat je niet op je buik gevallen bent sterkte met je gipsarm!!! @ lan, ook al schrikken valt natuurlijk onwijs tegen dat je naar het ziekenhuis moet, maar ik denk altijd maar, daar zijn de controles van de vk nou precies voor, jij en je beeb worden nu extra goed in de gaten gehouden! Ben me ook wel bewust dat je zomaar naar het ziekenhuis gestuurd kan worden .Maak er maar lekker gebruik van dat je hier je verhaal kwijt kan! En kerels ach die begrijpen er idd weinig van .gebrek aan ei-leiders, komt een heel pakketje aan gevoelens mee .empathisch vermogen zit in je baarmoederwand LOL En de ene dag zijn ze wat autistischer dan de andere, heb ik bij de mijne ook als het erop aan komt is ie vast werelds voor je!!! Hou je taai, niet teveel zorgen maken hoor, je bent goed onder controle .(hoop niet dat je deze reactie net ziet als die van je zus... is niet te bedoeling hoor!!!!) @ momeera,ik maak er geen gewoonte van hoor, half 6 opstaan, maar vannacht was het zo onrustig dat we er maar uitgegaan zijn normaal gaat mn wekker pas om 06.10 @ de rest, sorry dat ik niet reageer, heb wel alles gelezen hoor!! Zo lekker mn bed in Vanmiddag genoten van de zon, beetje koppijn vnadaag, zal wel van het spoken komen vannacht. Naar zwangerschapsyoga geweest, was erg lekker, ga vvond maar ff buikademhalen om in slaap te vallen Goede nacht aan iedereen gewenst!!!
Even uit mn hoofd: Lan he meis wat een vervelende middag heb jij gehad zeg! Gelukkig mocht je weer naar huis en gaan ze je in de gaten houden. En mannen voelen helaas niet altijd alles aan, even erdoorheen en hem duidelijk maken dat hij even supportive moet zijn! Heel moeilijk, maar die knuffel is soms heel erg nodig! Hester, klinkt heerlijk! Lekker even met zn drietjes weg! Sandra,niet echt lekker meegedacht nee. Kies voor jezelf! Zou het nog wel even benoemen, dan ben je iig die irritatie kwijt. Waarschijnlijk hebben zij dan ook zoiets van 'oja'... Martine, he bah wat naar zeg! Heel veel beterschap met je arm! Wat ontzettend onhandig met 2 van die kleintjes :/ Gelukkig doet mini in je buik het goed! Kiwi en Senna, mooie buiken meiden! Kiwi jij bent echt weer gegroeid!! Meta, hihi gekke bleeksnuiver Wat een rotnacht heb jij gehad zeg, ik hoop echt voor je dat deze nacht beter wordt! Mom, denk aan jezelf he!! Ren jezelf niet voorbij! Felice, nou jij hebt ook een leuke dag gehad - zucht! Ik kan me echt zo goed voorstellen dat je hier helemaal moedeloos van wordt en dan ook nog een beetje loyaliteit van jou gaan verlangen terwijl er anderzijds niets terug komt :/ Hopelijk kan de arboarts meer druk zetten! Maar aan het werk komen voor je verlof gaat hem niet meer worden schat ik zo in? Hier helemaal kapot uit mn werk gekomen, heel vervelend. Ik snap niet goed hoe het kan, maar begin nu pas weer een beetje in mn model te komen. Buik voelde ook erg vervelend, wordt nu ook weer beter gelukkig. Ff met leidinggevende gekletst en die vond het prima (het staat ook in de wet dus veel keuze had hij niet, haha maar ik heb echt een prima leidinggevende op dit moment!), dus afgesproken dat als ik het niet trek ik een uurtje eerder weg kan gaan. Morgen een heerlijke vrije dag, waar ik ontzettend van ga genieten