Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra hier ook hoor ben er ook niet zo weg van:D moet boven nog maar dat doe ik woensdag wel ben nu al bek af alleen bed nog afhalen en dan is het even klaar maar weet ben ik boven bezig moet alles gedaan worden:D

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    #302 sweetbel, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
    Hester, ik heb daar altijd zo'n hekel aan. Vorige keer bij de verloskundige heb ik 30 minuten zitten wachten. Wel een fijn idee dat ze je goed in de gaten houden.
    Ik denk porseleinen knopjes, even kijken of ik wat moois kan vinden!

Sandra, het zou met niets verbazen als het zo lang zou duren. Vervelend dat ze dat niet even hebben laten weten zeg. Ik hoop voor je zoontje dat zijn bed er snel is! Werkse! Ik herken het trouwens wel hoor, normaal vind ik het ook niet erg om te gaan werken, maar nu,.. bleegh! Studie is wel leuk, opzich wel goed te doen!

Pris, kan je niet eventjes bij mij langskomen?? Haha, grapje hoor, heb gisteren ook gepoetst, zelfs de badkamer blinkt. Studieontwijkend gedrag noemt mn vriend dat altijd.

Oh ja, ook eventjes een foto van mn box! Vriend wilde m al opzetten haha:p:

3. Hester

Hester Niet meer actief

Woensdag moet ik weer terugkomen en als het blijft oplopen, moet ik weer starten met bloeddrukverlagende medicijnen. Hopelijk kan ik dat nog even uitstellen en blijft het stabiel..

Balen van het bed! Hopen dat het snel wordt gebracht.

Stephanie: ik kan het plaatje van jullie box niet zien. Ben wel benieuwd!
    En nu al de box joh, je bent er lekker vroeg bij, leuk hoor.

Edit: nu zie ik de foto toch: gezellig!

Behalve een aantal pakjes en rompertjes maatjes 50-56 (wat is dat KLEIN!!) heb ik nog niets gekocht of geregeld qua spullen.

We zijn van plan om over een maandje het ledikantje klaar te zetten en een beetje te beginnen met de babyspullen compleet maken.

Zo fijn dat gerommel met die babyspulletjes :D heb er nu al zin in!

Gebruiken jullie een voedingskussen? Had er al een topic over geopend bij baby-uitzet, want eerlijk gezegd had ik geen flauw idee wat je met zo een lang kussen moet doen :)

Maar daar staan wel handige :)?) dingen in.
    Wat is jullie ervaring / idee hierover?

4. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    #304 priscilla1987, 17 jan 2011
    @ hester haha ben net klaar voel het nu wel in me rug:pmaar mooie box en voedingskussen ja die gebruik ik wel straks vorige keer niet gebruikt maar schijnt ook lekker met slapen te zijn:D

@ meiden me werk belde voor me verlof 3 mei zal me laatste werkdag zijn dan ga ik met verlof:p

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi allemaal,

Steph, wat een mooie kast zeg! Wow! Het is dat ik al de meubeltjes van mijn zoontje voor de baby heb, anders had ik ook wel zoiets gewild.

Sandra: fijn dat je Otto te pakken hebt. Idd ben benieuwd hoelang het onderweg zal zijn en of het heelhuids aankomt hier. Anders heb je straks een brief met "Veel plezier met uw aankoop!" maar je aankoop is nergens te bekennen. Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit :D

Senna: mooi plaatjes, meid!

Hester: balen dat je weer last hebt van je bloeddruk. Hopelijk blijft het een beetje stabiel.
    Ik vond een voedingskussen heel erg handig. Ik legde Kaj er regelmatig tot een maandje of 5 in om bijvoorbeeld te voeden. Zowel met de borstvoeding als met fles bood het een goede ondersteuning. Het ligt volgens mij ook heerlijk, zo'n ding. Daarnaast: in z'n voedngskussen kun je ze met hun hoofd iets hoger leggen zodat ze wat beter alles kunnen bekijken, toch wel ander dan plat op hun rug. Ik ga het zeker weer gebruiken.

Hier: vanochtend naar de dokter geweest omdat het nog steeds voor geen meter ging en ik de hele nacht naar adem lag te happen, ik leek wel aangespoelde vis. In ieder geval gelukkig geen longontsteking, maar wel een lunchtwegeninfectie. Daar heb ik nu Ventolin (pufje) voor gekregen. Hopelijk zal het vanaf nu beter gaan.

6. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Felicee: Niet topfit, what’s wrong?

@Sandra: En nog leuke dingen gekocht bij de Ikea?

@Elise: Jeetje wat een vervelende week heb je gehad. Gecondoleerd met je oma. En de griepgolf is er inderdaad echt, op mijn werk wordt ook de een na de ander ziek.

@Stephanie: Sterkte met je paper

@Hester: Dat klinkt als een heerlijke dag gisteren!

@Odess: Gelukkig dat het met Elise en met jou iets beter gaat. Wel balen dat je man nu de volgende is. Die stomme griep ook!

@Zomaar: ik hoef niets te betalen voor de echo

@Sandra: wat leuk dat Jasper zo blij is met zijn kamer. Daar doe je het toch allemaal voor (onder andere). Ben benieuwd naar de foto’s

@Kiwi: Goh jij hebt het wel heel erg te pakken meid. Ik hoop maar dat het snel weg gaat. Er zijn trouwens wel antibioticakuren die mogen tijdens de zwangerschap. Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap antibiotica gehad omdat ze een flinke blaasontsteking had. Haar huisarts zei dat er een aantal kuren zijn die wel mogen tijdens de zwangerschap.

@MendieC: haha stichting pukkeltjes. Ik heb het snel op mijn benen, maar niet alleen van epileren maar ook van scheren. Vervelend weet ik.
    Vocht heb ik (nog) niet. Maar a-sexy voel ik me al zo lang ik zwanger ben hihi.

@Senna: Wat een mooie echofoto’s, ze zijn zo duidelijk!

@Stephanie: Mooie kast!! En die box is ook gaaf.

@Hester: Bij onze gyn is ook vaak een lange wachttijd, erg is dat he? Wat vervelend dat je bloeddruk toch een beetje hoger was. Wanneer hoor je de uitslagen van al die testen?

@Kiwi: Hopelijk geeft Ventolin een beetje verlichting. Vreselijk lijkt me dat als je zo benauwd bent.

7. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Gisteren ben ik met mijn dochter naar mijn ouders geweest want mijn oom, tante en nichtje uit Brazilie kwamen langs en die had ik al een tijdje niet meer gezien. Ze zijn nu een tijdje in Nederland om de familie te bezoeken. Was wel heel leuk om ze weer te zien. De dag was alleen iets te lang want ik kreeg plotseling hoofdpijn en die werd maar erger en erger en toen durfde ik niet zo goed meer terug te rijden. Dus toen heb ik uiteindelijk besloten om te blijven slapen.

En vanochtend werden wij wakker van mijn ouders die aan het vloeken waren want de verwarming was kapot dus ze probeerde die bij te vullen met water maar toen ging de knop kapot dus er liep overal water uit de verwarming. Dus aparte start van de dag hihi. Uiteindelijk is er iemand gekomen om de verwarming te maken.

Wat me wel opvalt en waar ik me dan enigzins zorgen over maak is dat ik nu al heel veel last heb van mijn buik. Trappen lopen doe ik zo min mogelijk omdat ik dan last van mijn buik krijg. Maar lopen kan ik ook nog maar heel kort. Ik krijg dan een strak gevoel in mijn buik alsof iemand tegen mijn buik staat te duwen, en de buik voelt hard aan met name boven en in het midden. En het voelt alsof mijn buik zegt dat ik moet gaan zitten.
    Zijn dit harde buiken? Ik weet dat nooit. En is dat niet veel te vroeg om me al zo te voelen? Ik zit de hele tijd te twijfelen of het normaal is of niet en of ik de gyn moet bellen. Wat denken jullie?
    Edit: En ik voel me dan ook meer benauwd..

8. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #308 MendieC, 17 jan 2011
    @ Sandra & Steph

Ik denk dat ik een zilveren muur wil!
    En op een andere muur een zilveren balk met letters (naam) en sterren van deze site : Muurletters | Stokhout
    Echt super cool!!

En we hebben deze serie: comingkids - babysquare

En zaterdag laminaat leggen!
    WOEHOE!

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik heb de voedingskussen in bed momenteel tusen benen en in armen uvm bekken en ligt lekker :)

10. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ all zag idd al op de site dat het vergoed werd rechtreeks. neem me polis van de nieuwe zorgverzekeraar wel mee.. hebben ze alle gegevens ;)
    @ steph al dat gekriebel is echt je ukkie je verneemt vanzelf ook dat het draait voelt zo gaaf. verder begin ik al aardig te groeien haha
    @ mendie hier rond de navel ook wat meer haargroei heerlijk een scheermes of epileer ding hihi. ow ja ik verneem net met douche bultje op me rug. ff goed ingesmeerd
    @ geboortekaartjes wij hebben ook al een hele leuke gezien op internet vind het wel een dure hobby
    @ senna prachtige foto's kan niet wachten tot morgenmiddag ben best wel zenuwachtig voor de 20 weken echo :)
    @ elise gecondoleerd en sterkte
    @ steph leuke kast vind de knopjes zo wel leuk.
    @ kiwi hopen dat het nu idd beter gaat met je pufje. opknappen nu ;)

volgens mij heb ik het meeste nu wel gehad ;)

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Senna, wat is je banner leuk zo :D

Hester, geboortekaartjes oe leuk! Moet ook maar eens even gaan kijken. Iemand een tip voor een goede website? Vorige keer bij de drukker gedaan maar nu denk ik online.

Steph, oe leuk - Nederlands rechts afstudeerrichting strafrecht? Ik ben ook in die richting werkzaam en ja, je ziet veel verknipte personen. Ben onlangs afgestudeerd op pedoseksuelen over de grens, heerlijk... Welke afstudeerrichting ga je doen?

Senna, wat een mooie plaatjes! Oe, een mannetje met een dikke kop - hihi :D

Hester, heb je de uitslagen al dan? Hier ook +3,5 kilo ben helemaal trots dat het nog zo netjes is :D Ik hoop voor je dat het laag blijft :/ Zou wel al heel vroeg zijn...

Steph, mooie kast!! Met een ander knopje wordt ie misschien net iets speelser, maar ik vind em zo ook mooi!

Sandra, hoop dat de vrachtwagen een beetje doorrijdt ;)

@ aftellen naar verlof - echt nu al?? Ik ben daar echt nog helemaal niet mee bezig!

Oe geef mij wat sopdrang :D

Voedingskussen heb ik wel, maar nauwelijks gebruikt. Soms bij de borstvoeding maar ook niet veel. Ow ja heb er wel ook lekker mee geslapen tegen die tijd dat ik echt formaatje walrus was :D

We zijn eruit, we hebben geen wipstoel dus we gaan er eentje kopen voor je kleine man, whoehoe!! Krijgt ie toch iets nieuws :D

Kiwi, bah... Hoop dat het snel beter wordt voor je :/ gelukkig geen longontsteking!

Mom, bah! Weet je hoe ik zeker weet dat ik een harde buik heb - als ik op mn buik ga liggen blijft mijn buik hard omhoog staan. Als je veel harde buiken hebt zou ik het even overleggen met je vk, het hoort niet dat je er nu al veel last van hebt. Ik hoop dat het meevalt meid!

Zo, volgens mij heb ik nu een hele bult gehad :) Ga eens even wipstoeltjes en kaartjes sneupen :D

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mom, wat vervelend zeg.. Ik kan je er niet mee helpen, ik heb het (gelukkig) niet, maar het klinkt echt naar. Wel leuk dat je je familie weer gezien hebt!

Kiwi, hoop dat je pufjes werken! Knap maar snel op!

Odess, ooh klinkt wel heel interessant. Ook wel een freaky gedachte vind je niet, dat veelal van wat wij lezen geen fictie is? Best wel een beetje eng. Ga mn dochter denk ik maar opsluiten tot haar 50ste.. Ik denk dat ik de strafrechtmaster wil gaan doen. Verder ben ik er nog niet uit.
    Al leuke wipstoeltjes gevonden?

Mendie, leuke kamer! Vind zoiets ook heel leuk, maar merkte bij onze zoektocht dat ik toch op wat minder strakke meubels val. Terwijl het echt superleuk is. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Paper is bijna af, daarna horen jullie me niet meer hoor! :) Maar zp is zulke lekkere afleiding als je eventjes vast zit! Moet nu nog 200 wrd verzinnen, maar geen inspiratie meer helaas. Moet voor 12en morgen ingeleverd worden, hebben 1 uur de echo, dus ga morgen verder. Nu echt geen zin meer! Fijne avond meiden!

13. YellowButterfly

Goed zo Steph :D Ja, maar heb ook enig onderzoek gedaan naar pedoseksuelen in algemene zin en zij zoeken wel altijd bepaalde zwakke kinderen uit (algemeen gesproken). Als je kind zelf uit een veilige en stabiele omgeving komt is deze veel minder vatbaar voor dit soort mensen. Dat probeer ik onze meid dan ook zeker te bieden!

Ik heb net een proefdruk besteld - zoooo mooi kaartje gevonden! En we zijn uit dé naam :D Wowie zo in eens! Die proefdruk, is deze volledig onbedrukt, ook geen naam aan de voorzijde? Ben wel erg benieuwd naar de kaart in het echt :D

14. Hester

Hester Niet meer actief

Oh ik ken het ;) Moet voor 1 maart twee hoofdstukken van een boek schrijven - per hoofdstuk 40 pagina's, dus 80 (!) pagina's schrijven in totaal :$ en ik hoorde het afgelopen vrijdag.
    Lekker dan!

Ook nog eens onderwerpen waar ik me echt goed moet inlezen wat de huidige stand der wetenschap is.

En dan is het tussendoor zo lekker ff neuzen hier :D

Kiwi: succes met de ventolin; gelukkig geen longontsteking

Momeera: die harde buiken zijn niet fijn zeg - had het bij mijn zoon ook veel vanaf een week of 16 al en toen zei de VK dat ik minder moest werken (werkte toen minimaal 50 uur per week) omdat het toch een soort teken van overbelasting is. Balen!

15. YellowButterfly

Oe Hester in een boek. Kunnen we artikelen van Hester bestellen? :D

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @stephanie: mooie kast! Leuke box ook!
    @senna: mooie foto’s!
    @sandra: hmmm wat balen van dat bed..heb ook eens zo iets gehad..niet leuk
    @hester: balen van je bloeddruk hopelijk volgende keer beter
    Voedingskussen is lekekr ook om op te liggen als je buik in de weg gaat zitten!
    Vond het voeden niet echt een groot succes eigenlijk maar legde de kleine er wel eens op wanneer hij is dubbelgevouwen is het een lekker loungekussen voor de kleine
    @kiwi: he bah wat naar dat je zo benauwd bent..
    @kaartjes: nou daar heb mij eigenlijk nog niet zo mee bezig gehouden wil iedergeval een leuke foto weer op ook van de grote broer en zus, eerst maar eens uit de naam komen hihi

vandaag 20 weken echo gehad en alles zag er super uit dus ben weer helemaal blij!

17. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ kiwi ik hoop dat je snel opknapt en dat dat pufje zijn werk doet

@ geboortekaartje ik ga deze week eens rondsnuffelen bij de drukker:p

@ odess geef jou even heel veel sopdrang en verlof nou ik denk dat me werk beetje vroeg bij is:pmaar denk dat ze dat doen omdat we maar een klein clubje hebben op het werk kwa werk.kunnen ze daar rekening mee houden:D

@ hier lekker op de wii gezeten:pvriend kom zo thuis eindelijk:D

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Zooo jullie hebben aardig doorgekletst vanavond, ik ben heerlijk aan het werk, maar het gelukkig een rustig avondje.

@Geboortekaartjes; Bij mij was de proefdruk die ik kreeg inderdaad helemaal leeg, ook geen naam op de voorkant, dus dan is het wel moeilijk zien hoe die gaat worden.

@Martine; Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!!

@Hester; Jeetje een stuk in een boek schrijven, pittig hoor.

@MendieC; Wat een leuke ideeen heb jij voor de babykamer, ben erg benieuwd naar het resultaat. Vind die muurletters ook geweldig!

@Kiwi; Verstandig dat je toch naar de dokter ben gegaan, hopelijk gaat je pufje helpen. Beterschap.

19. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #319 MendieC, 17 jan 2011
    Zomaar
    Haha ik smeer me ook een ongeluk zomaar!
    En allemaal die stomme donshaartjes!
    Net als onze spruitjes; nesthaar!! :D

Kaartjes
    Denk dat wij na 20 weken echo-vakantie eens gaan kijken naar de kaartjes!

Babykamer
    Na de echo weten we ook het gelacht dus dan ga ik die muurletters en sterren bestellen! En mocht de naam nog wijzigen om wat voor reden dan ook; bestel ik gewoon nieuwe! ;)

20. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Goeie tip Odess, ik ga het proberen! (hihi op mijn werk ineens op mijn buik liggen, mijn collega’s zullen denken, huh?:D)

@Stephanie: Oh dat vind ik altijd zo vreselijk als je een bepaald aantal woorden moet hebben. Het gaat toch om de inhoud niet om de hoeveelheid?

@Odess: Wat leuk dat jullie eruit zijn met de naam en het kaartje. Nu kan de baby komen (als hij uitgegroeid is uiteraard)

@Hester: Ja vervelend idd. Maar ik werk maar 24 uur dus dan ben ik wel snel overbelast! ;)

@Martine: Fijn dat alles goed was bij de echo. Toch altijd weer een geruststelling.

@Pris: Volgens zijn die dingen niet om OP te zitten meid (de wii) :D;)

Zo bijna klaar om te gaan werken, ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Meiden succes vandaag, ik spreek jullie snelll

Deel Deze Pagina