Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht

@Senna: Ik dacht eerst ook dat ik misschien een blaasontsteking zou hebben maar volgens de gyn moet ik dan pijn hebben bij het plassen en dat heb ik dan weer net niet.

@Odess: dat klinkt als een fijne dag. Lekker dat je wat langer kon blijven liggen. Ik ga maandag maar eens met de gyn overleggen en dan dinsdag met mijn leidinggevende (als dat lukt, die is altijd in vergadering), ik denk vast wel dat we tot een oplossing komen, misschien kan ik mijn uren op kantoor werken in plaats van al dat geloop.

@Hester: Aaah lief he die kleintjes? Mijn dochter knuffelt mijn buik ook steeds en dan praat ze tegen de baby.

@Bloesem: Wat heerlijk lekker even vakantie, ik hoop dat je ervan geniet. Mijn verlof begint op 13 mei.

@Zomaar: Het blijft drama met die werkgevers. Maar bij mij ook met de arbo. Ik zie wel hoe het loopt.

@Felicee: Wat balen dat het kindje er net niet goed voor lag, gelukkig mag je nog een keertje terug komen, anders was het ook echt wel zonde van je geld geweest.

Och jeej die arme Pris, het zit haar niet mee

@Lan: fijn dat je toch nog een beetje van de verjaardag van Djayden hebt kunnen genieten.

@Sandra: Balen dat je niet meer half op je buik kunt liggen. Ik gelukkig wel want als ik op mijn zij ga liggen dan wordt ik ieder half uur wakker van de pijn in mijn heup. Dat had ik vorige zwangerschap ook, heel vervelend

@Supermom: Oei dat lijkt me zo schrikken ineens een tweeling maar ik denk wel dat ze eruit gaan komen. Ouders zijn daar namelijk enorm goed in, ze vinden altijd wel een oplossing.

@Meta: Jouw verhalen zijn altijd zo leuk om te lezen.

@Lan: Wat een geweldig nieuws!! Hopelijk blijft het zo

@Sweetbel: Sterkte met de tentamens, doe rustig aan tussendoor!!

@Hester: So heej 3 jaar en dan al in al die achtbanen, dat is vroeg. Dappere dodo is jouw zoon.

@Marry: Goed je weer te zien. Nesteldrang is inderdaad goed, zo lang je wel rustig aan doet natuurlijk. Die foto is lieff.

@Supermom: Ik heb prenatale screening niet laten doen zowel bij de eerste als nu niet.. Eigenlijk zelfs niet eens over nagedacht.

@Kiwi: Klinkt mooi die gordijnen, laat je een foto zijn wanneer het klaar is? Geniet van je fijne weekend!!

@Babybergen: Wat moeilijk lijkt me dat als je je hond weg moet doen. Doe voorzichtig aan, dat huis komt vanzelf een keer af.

Vandaag toch nog best een drukke dag gehad, EN eindelijke mijn nieuwe laptop binnen. Morgen lekker uitrusten dus, nu echt..
    Welterusten!!

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    even kort bericht verjaaardag was super hij is goed verwent!

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sweetbel ja ik negeer haar nu ook

@ hier nog wakker met me vriend haha :D

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal.

was 8:15 al van bed af.
    we krijgen half 11 visite nog voor mn dochtertjes verjaardag.
    en we moeten nog behoorlijk wat opruimen haha.
    dus dit is echt vroeg voor ons.

vanmiddag verjaardag van mn pake(is opa in het fries)
    dus weer drukke dag. pffff en dan is het weekend alweer voorbij

5. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lan: goed nieuws dalende bloeddruk en geen eiwitten meer!!! Mooi!!!

@mendiec: moest giegelen om je ‘oh wat ben ik leuk opmerking en monchou hap LOL

@kiwi: haha Je rolgordijn/gordijncombi heb ik net omgekeerd: ik heb zilveren verduisterende rolgordijnen besteld en ga op zoek naar wit en zachtroze vitrage. Logisch als we allebei PIP behang hebben (jij de hebt volgens mij de roze variant, ik de zilveren)

@krap bij kas zitten …
    sorry ben vergeten wie het was, ik heb uit een van de dozen nog een Aventfles die ik niet ga gebruiken en ik last dat je die wel ging gebruiken, wil hem wel naar je opsturen, zijn ook prijzige gevalletjes…. Als je nog andere dingen nodig hebt, laat het even weten, ik krijg ook van alle kanten dingen toegeschoven en soms heb ik dingen dubbel en ik verzet me een beetje tegen consumptie maatschappij (vandaar mijn behangetje ook van MP kwam enzo….) Pb me even?

@momeera: bij zwangerschap kan je ook blaasontstekking hebben zonder er wat van te merken, dus opmerking van VK dat je last moet hebben bij plassen is BULL* Anders gewoon even je pies naar de HA brengen! Ik drink al sinds begin zwangerschap 1 glas granberrysap van Healthy people per dag omdat ik chronisch eiwit/bloed in urine had. Sinds ik dat doe is alles schoon!!!

@ supermom / prenatale screening
    Nu wel combitest gedaan omdat ik 36+ ben (en ook 37+, en 38+ hihi), van te voren had ik bedacht dat ik bij toegenomen kans op Down niet geen punctie zou laten doen, bij andere (trisomie)afwijkingen wel… ik weet natuurlijk nooit wat ik gedaan/gevoeld zou hebben als ik een slechte uitslag zou hebben gehad. Man en ik zaten daar ook niet op een lijn op…. Volg je gevoel op dit moment, is enige advies dat ik je kan geven

Wat is het toch weer stralend weer!!!!

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Even een kort berichtje, want we gaan zo weg naar Plaswijck!!

Jippie 30 weken alweer, ohhh het gaat nu wel heel erg snel.

Fijne dag allemaal!!

7. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Meta: Morgen moet ik naar de gyn dus ga ik vragen of ze het voor de zekerheid willen controleren.

Hier vandaag een rustdag. We zijn alledrie moe dus lekker rustig aan.
    Iemand nog leuke plannen vandaag?

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sandra, gaat zeker hard. Veel plezier vandaag, mazzel met het weer.

Lovely, veel plezier vandaag.

Lan, leuk dat hij zo verwend is.

Net een flinke jankbuik gehad bij mn vriend, het gaat allemaal niet zoals ik het wil en ik kan dingen vrij moeilijk loslaten. Was ik net bijgetrokken, komt mn moeder binnen, en die zag meteen dat er wat was. Weer janken natuurlijk. Ga deze week maar weer een afspraak maken met de studieadviseur, het gaat allemaal niet zoals gepland helaas. Fijne dag verder iedereen, aan het weer zal het niet liggen!

9. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Kiwi
    Ik gebruik idd de bekkenband alleen als het nodig is. Als ik echt een lang stuk ga lopen. Gisteren was zo'n dag, ik had de band niet bij me. En eind vd rit liep ik als een dikke gans!
    Vriend van ons is orthopeed dus voor gebruik had ik hem ook even gevraagd. Hij zegt prima tool voor lang staan, lopen, e.d.
    Zelfde als met een ondersteunende buikband, daar worden je buikspieren ook lui van met teveel dragen, waar overigens nog meer spieren gemoeid zijn als bij de bekkenspieren.
    Straks lekker naar het strand mat hond, neem ik de band ook wel ff mee.
    Maar gisteren OEF dat deed pijn..

Pris
    We hebben eea met vis gemaakt was erg lekker hoor!
    Vanavond komen schoonouders, dan maak ik een uitgebreide lasagne met alles erop en aan (vooral slechte dingen ;))
    En we hebben nog monchou over :p

Meta
    Ja tis toch best fijn als je jezelf grappig vind he :D
    Iemand moet het doen!
    (Gelukkig komt het nog wel eens voor dat een ander ook lacht)

Sweetbel
    Wat vervelend van je studieperikelen BAH
    Hopelijk zie je er snel weer heil in!!

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

Nou we zijn terug van een dagje plaswijck, het was leuk, de kinderen hebben het super naar hun zin gehad, maar poeh wat was het druk. Volgens mij was half Rotterdam en omstreken in Plaswijk. Gelukkig waren wij er om 10.00 uur al en toen was het nog lekker rustig. Nu maar naar huis te gaan, de kids waren moe en ik ook:p

@Sweetbel: Wat vervelend dat het allemaal niet zo loopt als je zou willen, maar denk wel aan jezelf hoor!

@Momeera: Heerlijk een rustig dagje!

@MendieC: Was zeker wel heerlijk op het strand? Ik denk dat ik dinsdag even met de honden naar het strand ga.

@Babybergen: Vervelend van dat ongelukje, niets ernstigs hoop ik?

11. Hester

Hester Niet meer actief

Sweetbel: balen van je studie! Hopelijk krijg je het allemaal weer op de rit. Hoe erg is het als je een beetje vertraging oploopt? Moet je dan een heleboel overdoen?

Hier is de zwangerschapsdementie toegeslagen hoor! ;) Ik wilde een paar spullen terugbrengen naar Ikea, manlief is de hele dag aan het werk, dus ik met mijn zoon in de auto naar Delft gereden.

Eenmaal daar aangekomen, dacht ik: "wat ben ik nou toch vergeten?" Je raadt het al: ALLES wat ik wilde terugbrengen :D Zo STOM. Maar ja, je kunt daar altijd wel iets kopen, dus ik heb me er met mijn zoontje goed vermaakt, aantal dingen gekocht, ijsje gegeten enz.

Ik ben overigens blij dat het beter weer wordt, want mijn winterjas past sinds deze week niet meer goed dicht :) Hoe doen jullie dat? Past jullie jas nog wel?

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden

@ lovely en opruimen nog gelukt??

@ sandra hoe was plaswijck.was wel lekker weer voor he:p

@ sweetbel ken je het niet rustiger aan gaan doen dan met je studie??

@ mendie ik kom aanschuiven bij jou:Dlasagna hmm lekker:p

@ sandraa mooi dat ze het naar hun zin hebben gehad en moe geloof ik dan wel als zo leuk was:p

@ hester ik heb het ook ik loop nu met me jas open dus ben blij dat beter wordt nu.

@ hier lagen pas om half 5 in bed:)ga zo lekker loempia's maken en dan lekker languit op de bank.morgen even de wijkverpleegkundige afbellen want er wordt dinsdag geverfd en alles lig op een hoop en meubels zijn afgedekt.maar maar moet ik de vk voor bellen want hun bellen geheim.en nummer ook zelf gezocht niet kunnen vinden:x

13. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Sweetbel: Goed dat je met de studieadviseur gaat praten. Het valt ook niet mee studeren en een baby maken tegelijk. Ik hoop dat je al trots bent op hoe ver je nu bent want je hebt echt wel hard gewerkt. Hopelijk kan de adviseur je helpen.

@Sandra: Wat is daar te doen in Plaswijk? :)

@Hester: Oh wat balen, helemaal naar de Ikea zonder spul. Maar goed dat de Ikea zelf ook nog leuk is hihi. Mijn jas past inderdaad ook niet meer dus ik wacht geduldig ;) op mooier weer.

@Pris: :$Half 5?? Dame je bent zwanger wel op jezelf passen hoor.

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ momeera we hadden de tijd niet in de gaten:)was zo leuk secret story haha maar vanavond duik ik optijd in me bedje:p

15. sandra

sandra Fanatiek lid

#3355 sandra, 20 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
    @Hester: Hahaha dat is inderdaad niet zo heel erg handig, maar fijn dat je toch nog lekker geshopt hebt en dan van de week nog maar een keertje terug.

@Priscilla: Succes dinsdag met verfen!

@Momeera: Plaswijck is wel leuk maar ook niet heel erg bijzonder om vanuit Utrecht naar toe te komen. Ze hebben een hele grote verkeerstuin (met skelters), een havenspeeltuin (erg leuk in de zomer) Een speeltuin, dan nog een rondvaartboot en waterfietsen (in de zomer), en een treintje.

Hier heb ik een positiewinterjas, dus die past nog.

Vandaag heeft mijn man de babykamer behangen het ziet er supermooi uit, ik ben er helemaal blij mee. Volgende week de vloer!!

Hij heeft ook nog tegen zijn ouders gezegt dat ik het uitje naar toverland met 34 weken zwangerschap niet zag zitten. Ze konden het niet echt snappen geloof ik;)
    Maar goed ze doen maar waar ze zin in hebben ik ga echt geen twee uur in de auto zitten voor een dagje pretpark en dan uiteten en dan nog twee uur terug als ik 34 weken zwanger ben.

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden, hier heerlijk genoten van het mooie weer! Ben wel helemaal kapot na alle sociale bezoekjes dus vanavond vroeg naar bed :) Helemaal trots en blij me ons meisje die heerlijk in haar vel zit, dat is wel zo genieten he als mama (en papa ook hoor ;))

Hester, hier ben ik ook blij dat de winterjassen niet meer aanhoeven, die zit wel heel strak nu! Mn vest rekt lekker mee.

@ 30 weken, echt al he? Nog maar 7 weekjes en dan mag hij al komen. Hoewel het pittiger wordt gaat het ook wel erg snel!

Pris, fijn dat de rust is wedergekeerd, zorg je ervoor dat het zo blijft>

Sweet, goed dat je gaat praten met je begeleider - kan me goed voorstellen hoor dat je het pittig vindt! Ik zat met de vorige zwangerschap ook in die situatie en je merkt toch dat je net wat minder scherp bent! (met mn werk heb ik dat echt veel minder dan toen ik mijn scriptie moest schrijven!) Hopelijk komen jullie er goed uit!

Sandra, leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Snel he, al 30 weken!

Mom, veel succes met je gesprek op je werk! Hopelijk komen jullie samen tot andere werkzaamheden!! Opkomen voor jezelf he meid!

17. YellowButterfly

Hihi Pris volgens mij ben jij een van de weinige fans van secret story :D

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik weet niet eens wat het is: secret story, is dat heel raar:$

19. YellowButterfly

Nee, met die kijkcijfers niet ;) Schijnt iets van een big brother spin off te zijn - niet mijn ding ;)

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra oh lekker hoor dat kamertje is behangen

@ odess ik hoop zo me ma ga morgen hulp zoeken.nou soms vind ik het best wel lachen secret story maar soms zap ik ook weg haha:p

@ hier ik merk wel dat me buik stuk gezakt is en nog wel veel harde buiken die pijnlijk zijn ik kijk het nog even aan anders bel ik morgen toch even weer op.ga vandaag maar optijd in me bed:p

Deel Deze Pagina