Bedankt meiden, voor de lieve reacties op mijn gezeur.. Ik moet dan herkansingen maken of het vak opnieuw volgen. Had wel op wat vertraging gerekend, maar niet zoveel als het nu wordt. Maar goed, er is niks meer aan te doen. Winterjas, nee, gaat niet meer dicht haha. Gelukkig hoeft het ook niet echt meer! Hester, haha, handig! Gelukkig was het nog gezellig! Sandra, laat je schoonouders lekker gaan (mijn nieuwe policy). Ben benieuwd naar jullie babykamer!
Ik heb momenteel harde buik, geen pijn wel zo'n gevoel dat je teveel gegeten heb... en twijfel eigenlijk om ziekenhuis te bellen.. Wil niet blijven voel ook zuur opkomen..
Mendie, vreselijk leuk ben je! Kiwi, klinkt als een lekker weekend! Dat wijntje miste ik nou ook vandaag! Helaas, we moeten nog een paar maanden wachten! Priscilla, fijn dat je vriend tegen je moeder heeft gezegd waar het op staat. Hopelijk wordt het wat rustiger allemaal nu. Babybergen, moeilijk zeg dat de hond weg moest. Sterkte met het verbouwen, ik weet hoeveel stress dat kan geven. Rustig aan! Momeera, nu écht uitgerust vandaag?! Meta, gordijnencombi klinkt mooi!! Leuk! Sweetbel, wat naar joh, dat het even allemaal niet zo gaat. Moeilijk hè, dat loslaten? Hopelijk lukt het na het gesprek met je studieadviseur wel! Sandra, fijn dat het zo leuk was in Plaswijck! Hester, whahahaha, lekker snugger! Gelukkig maar dat je je toch nog vermaakt hebt bij Ikea! Joh, ik pas m'n winterjas alláng niet meer dus heb al de halve winter m'n positiewinterjas (had ik nog van eerste zwangerschap) aan. Nu heb ik gisteren een zomerjas via Wehkamp besteld, moet toch iets hebben om aan te trekken! Odess, heerlijk zo'n lekker weekend! Nu een beetje uitrusten jij! Lan, als jij denkt dat het niet goed zit: bellen! Een harde buik af en toe is niet zo heel erg, ik had het van de week ook. Het idee dat je veel te veel gegeten hebt en daar werd ik heel erg benauwd van. Gelukkig ging het na een half uurtje weer over, daarna niet meer gehad. Maar nogmaals: als jij denkt dat je moet bellen, moet je het doen hoor! Ik heb een heerlijk dag gehad. Uitgeslapen en vanmiddag bij m'n zwager en schoonzus en hun zoontje van twee maanden (zoooo'n schatje!) in de tuin gezeten en lekker gewandeld. Heerlijk dat mooie weer, fijn dat winter eindelijk voorbij is!
Marry, lekker he dit weer - echt even bijtanken!!! Lan, ik heb ook de laatste tijd vaak het gevoel dat ik zo vol zit, ik kan echt niet meer normaal zitten dan. Ik heb me er echter nog nooit zorgen om gemaakt, die kleine zit gewoon heel hoog. Als je geen pijn hebt zou ik me niet snel zorgen maken. Mocht jij ergens een stemmetje hebben die je vertelt dat het niet goed is, daar wat mee doen hoor! Daar is het ziekenhuis voor!
Sandra Snappen ze niet dat je niet mee wil? Ook een beetje raar!? Dat moeten ze zich toch kunnen voorstellen....? Marry Dank dank dank!! Hester Ik heb een winterjas van Esprit van wol die heeft alleen 3 knopen; in de kraag en 2 eronder perfect dus! Maar het is idd heerlijk weer nu en dan draag ik een leren jasje, open. Die kan niet dicht nu! Vaak heb ik nog wel een sjaal erbij om Pris Ja de lasagne was geslaagd! Morgen op werk denk ik toch een patatje halen, vind wel dat ik t verdiend heb denk je niet?! Tjongejongejongejongejongejongejonge............. Wat gaat zo'n weekend BELACHELIJK snel voorbij!! :x Maar het was heeeerlijk!! Morgen ga ik een x meedoen aan zwsch zwemmen hier in de buurt. Ben benieuwd! Oh ja en woensdag begint de zwsch yoga
Ik ook! Niet normaal dan zit ik ZO vol maar kan wel een uur duren voor t zakt! Ik zit dan ook heeul oncomfortabel, zit dan het liefst helemaal onderuit..
@ vol zitten voel me dan net al bundy zo onderuit gezakt zit ik dan @ mendie oh ja verwennen mag altijd he heb vandaag ook loempiatjes op @ marry ja idd ben er ook blij mee hij had de auto straat verder gezet ze ga morgen naar dokter voor hulp te zoeken.oh uitslapenheb ik ook gedaan kom dat ik in de ochtend ging slapen pas
pffff hier mega last van mn buik maar ja das mn eigen schuld veeeel te veeeel gegeten haha. maar was ook zoveel lekkers bij mn pakes(opa's) verjaardag. lopend buffet. soep vooraf. koud buffet daarna warm buffet daarna toetjesssss daarna nog koffie of thee. dus mega vol nu. zo lekker slapen. ben moeeee. tot morgen allemaal. trusten
@Sweetbel: Balen van je studie, moet je nog lang voordat je klaar bent? @Lan: Als je er zelf geen goed gevoel bij hebt altijd even bellen. @MedieC: Nee ze waren erg verbaasd dat ik niet mee ging Bijna beledigd want ze hadden zich er zo op verheugd en alle kleinkinderen ook. Nou ja ze hebben vorige week pas medegedeeld dat we dat weekend meemoeten (alleen daar wordt ik al opstandig van, ik hou er niet van dat andere dingen plannen en je dan zo'n beetje verplichten mee te gaan) En mijn man heeft vandaag gezegt dat ik in elk geval niet mee ga. (en ook de rede waarom) Nou ja ik ga Sweetbel haar tip overnemen en laat mijn schoonouders lekker gaan, ik ga me er niet meer druk overmaken Leuk dat je morgen gaat zwemmen, ik vind het heerlijk!
Hester; Haha, wat grappig (sorry) dat je alles vergeten was. Net zoiets als naar het zwembad gaan en je badpak vergeten. Gelukkig is er altijd nog genoeg leuks te vinden bij Ikea! Jas: Mijn winterjas kan niet meer dicht, ik heb heb dus altijd maar open . Niet echt heel charmant, maar goed, ik ga voor deze korte periode geen andere winterjas meer kopen. Ik zal binnenkort mijn 'zomerjas' eens passen... Ben bang dat die inmiddels ook wel strak zit... Priscilla; Pff, half 5 gaan slapen... dat zou ik nu echt niet trekken, ik heb mijn slaap heel hard nodig. Wel word ik elke nacht zo ongeveer rond die tijd wakker om te plassen . Secret story is ook niet helemaal mijn programma denk ik . Zijn er inmiddels wel genoeg kijkcijfers om het programma op de buis te houden? Sweet; sterkte met je studie! Het lijkt me ook loodzwaar om te studeren tijdens de zwangerschap. Zeker omdat het concentreren veel moeilijker is. Tenminste, dat is bij mij wel zo! Sandra; Wat irritant zeg, van je schoonouders. Ik merk wel vaker dat 'oudere' mensen vergeten lijken te zijn hoe zwaar het zwanger zijn kan zijn... Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet ziet zitten om een hele dag naar zo'n pretpark te gaan, en dan ook nog zo ver weg. Odess en Marry; heerlijk he, dit weertje! Lan; Dat volle gevoel herken ik. Ik probeer ook altijd naar mijn gevoel te luisteren, maar merk ook wel dat ik mezelf soms een beetje gek kan maken. Zoals al eerder gezegd: als je je echt zorgen maakt, gewoon bellen. Mendie: veel plezier met het zwangerschapszwemmen! Hier; Nog steeds erg moe. Ik probeer wel leuke dingen te blijven doen maar het wordt steeds moeilijker. Ach, ik denk maar zo; over een maand of 2 krijg ik er iets heel moois voor terug . Ik heb van de week wel een aanvaring gehad met mijn schoonvader. Mijn beide schoonouders zijn verstokte rokers, en wij wilden op bezoek gaan. Ze roken niet als ik er ben, vanwege mijn astma, maar het hangt daar altijd enorm in huis. Mijn vriend belde om te vragen of ze even wilden luchten. Dit vraagt hij altijd, zijn moeder maakt hier ook geen probleem van en doet het netjes, maar zijn vader moet altijd even een rotopmerking maken. Zo ook nu, hij vond het maar gezeur. Ik kon het er even niet bij hebben (hormonen he ), hij heeft een snauw gekregen en ik ben niet meegegaan. Ik heb me ook voorgenomen om er iig voorlopig niet meer heen te gaan. Hij zoekt het maar uit! Afgelopen zaterdag was hij eventjes bij ons thuis (tegen mijn zin, maargoed, vriendlief wilde het heel graag en het zijn toch zijn ouders) en ik heb hem alleen het hoognodige gezegd, laat het hem maar even voelen. Normaal niets voor mij, maar ik kan even niet meer nuanceren geloof ik .
Fire, wat vervelend! Hopelijk gaat het straks als de kleine er is beter, moet er ook niet aan denken hoor met een kleintje in zon rook stink huis bah! Het belooft weer een mooie dag te worden, geniet er allemaal van!
Odess, we hebben helemaal niets meer van ze gehoord, en vriend heeft ook niets laten horen. Lekker rustig moet ik zeggen! Lan, ik heb ook regelmatig dat te vol zitten gevoel. Eten verteerd gewoon te langzaam lijkt het wel! Fire, gelijk heb je hoor. ZOu daar ook niet vrijwillig gaan zitten. Ik ben ook steeds zo verschrikkelijk moe! Sandra, ik zit nu in het derde bachelorjaar, zou volgend collegejaar aan mn master beginnen en dan nog wat afronden wat dit jaar niet gelukt is. Helaas is er niet zoveel gelukt, dus denk dat het nog wel 2 jaar gaat duren.. Mendie, het weekend is inderdaad belachelijk snel voorbij! Hopelijk deze dagen ook haha, vanaf vrijdag tm maandagavond ben ik vrij, daarna weer werken! Zo, nu weer naar school, pffff.. Daarna proberen te leren in een huis waar ze herrie aan het maken zijn. Ga mn moeder dan maar vervelen denk ik haha.. Fijne dag allemaal!
dag dames, kom alleen eve me buik spammen hoor!! Echt super belabberde week achter de rug, begon dinsdag weer met spugen en hield water niet eens binnen, ja 5 minuten en dan kwam het er weer uit. Heeft 3 dagen geduurd en nu weer iets beter. Hoe weer beschuit binnen en water dus dat is al heel wat!! Ook groei echo gehad van de week en frummel ligt 1 week en 2 dagen voor op groei dus dat was netjes, bloeddruk is goed dus dat gaat gelukkig wel allemaal goed!! Allemaal een fijne dag gewenst. wordt lekker weer als het goed dus lekker genieten van het zonnetje!
Ha meiden, Zo ik kom weer even zwaaien! Hebben jullie ook zo genoten van het weekend? Eindelijk weer de hele dag buiten. Evy in de speeltuin, mama op het bankje,....heerlijk! Ik heb al mooie buiken voorbij zien komen! Leuk hoor die groeiende buiken. Ik zal ook even spammen. Niet passende jas,.... ik vind dat het voorjaar moet zijn nu en dus met open jas moet kunnen lopen . En anders past het gelukkig nog net in mijn snowboardjas. Eten worden ook kleinere porties. Ik kom ook niet echt veel aan. Ik wel anders dan bij Evy. Nu 6 kilo erbij. Daar ben ik blij mee! Zometeen naar het ziekenhuis voor de EEG. Eerst Evy even naar schoonzusje brengen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen op deze mooie stralende dag, vind het zo heerlijk als s' ochtends gelijk het zonnetje lekker doorkomt, ben gelijk helemaal vrolijk @Fire Rose: Ohhh daar zou ik dus inderdaad voorlopig maar niet meer heen gaan, kan me heel goed voorstellen dat je hier boos om bent. En inderdaad straks met die kleine wil je ook niet in een rokerig huis gaan zitten. @Sweetbel: Wel jammer dat het misschien twee jaar wordt, maar daarna heb je supermooie papieren. @Miranda: Mooie buik! @Judith: Succes in het ziekenhuis. En ook zo'n mooie buik! Ik hou vandaag een heerlijk rustig dagje denk ik, er staat helemaal niets in mijn agenda en dat komt maar heel weinig voor, dus geniet ik er maar van. Fijne dag allemaal!
Bekijk bijlage 138871 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 22 maart priscilla1987 - controle gyn en echo 23 maart Senna04 - Controle VK 29w&6d 24 maart priscilla1987 - controle vk 24 maart Marry - controle vk 24 maart LovelyEngeltje - Controle vk 29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d 29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 5 april Felicee - controle vk 7 april Ivje - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
@Priscilla, jeetje wat een gedoe met je ouders. Hoe is het nu? @Supermom, ben hier niet zon fan van het cb..maar het probleem is opgelost Zou ook wel even schrikken als zou blijken dat het een tweeling is. Is het nieuws inmiddels bezonken? Wij hebben het beide keren wel gedaan. Waarom twijfel je zo erg om het wel of niet te doen? @Lan, goed nieuws zeg..geen eiwitten en zakkende bloeddruk. @Sweetbel, succes met leren voor je tentamens. Lukt het een beetje? Vervelend dat het even tegenzit. Is het gewoon te veel nu? @Odess, oh nee weer in de tuin bezig geweest. Hoop niet dat je het weer moet bezuren deze week. @Marry, leuk weer iets van je te horen. Heerlijk toch even genieten zonder man en kind! Kan me je zorgen wel voorstellen, denk dat wanneer je zwanger bent sommige dingen ook minder goed kan relativeren. Daar zijn de mannen dan gelukkig weer voor Lieve foto van jullie. @Kiwi, klinkt erg leuk roze met zilver, hangen ze ook al? Lekker hè af en toe zon avondje samen. Geniet daar ook zo van..en is ook echt nodig af en toe vind je niet? @Lovely, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! @Hester, haha lekker ook..maar gelukkig niet voor niets geweest. En die ijsjes zijn daar zooo lekker Mijn dikke winterjas past niet meer dicht. Heb nog een leren tussenin jas, die heb ik nu aan en laat ik gewoon open. Heb een positiezomerjas van mijn vriendin gekregen maar daar verzuip ik nog in. @Sandra, leuk..de kamer wordt steeds meer iets. Kom je fotos showen als het klaar is? Je schoonouders waren niet zo sociaal op het dagje toverland te verplaatsen? Hoe gaat het met je bekken? Zijn de klachten nog steeds voorbij? @MendieC, veel succes en plezier met zwemmen, het is echt zo lekker! @FireRose, heerlijk hè die hormonen. Af en toe helemaal niet erg toch om duidelijk te zijn. Vind het wel zo sociaal om even te luchten, ook al had je geen astma..je bent ook nog zwanger! @Judith, succes zo meteen in het ziekenhuis. Mooi buikje! Hier ook een heerlijk weekend gehad. Zaterdag eerst naar de gym met onze kleine meid, s middag een kinderverjaardag. Gisteren naar het kasteel geweest waar mijn broer gaat trouwen en pannenkoek gegeten met de hele familie, erg gezellig. Vandaag zijn de schilders begonnen (zijn de hele week bezig). Wel even gek hoor zo die hele dag twee van die mannen (net bouwvakkers) om je heen. Blij als deze voorbij is. Gelukkig schijnt de zon aangezien alles open staat.