Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Dank je wel odess!!

Nu is natuurlijk de hamvraag; wat zien jullie op het tweede plaatje? Een jongen of een meisje? ;) ben benieuwd of iemand het ziet!

X

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    #3462 priscilla1987, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
    avond meiden:D

@ sandra ja ik vind het zo erg zijn nog jonge mensen ook denk ik nou doe wat nuttigs:Den lekker hoor het bos denk ik ook binnenkort maar eens ga doen als het lukt met lopen.enja je lichaam zal je wel halt toe roepen.

@ kiwi dankje:D oh nog 2,5 week ben je er al aan toe zeker het verlof.

@ firerose nou de kleine past al bijna niet op scherm hier. alleen gezichtje.en ik geef je gelijk een kindje in rokerige ruimte is helemaal niet goed.

@ momeera ik word echt gek om telkens naar ziekenhuis te moeten kan daar beter gaan wonen ik ga morgen ook aangeven dat ik het nu wel beu begin te worden.oei mag je morgen weer terug roosvice halen

@ meta doe jij is rustig aan:$jeetje denk goed aan je eigen he!!

@ supermom wow mooie plaatjes:D

@ hier erkenning is al geregeld woehoee moest afspraak maken had ik gedaan maar kon gelijk dus me verlopen id kaart mocht zeg ze dit is je broertje:$ik zo nee hoor is 5 jaar oud:).morgen komen de spullen heerlijk heb vandaag gestreken morgen ook weer naar ziekenhuis om half 3 dan afspraak gyn en hoelaat:(het is dus lang wachten.gelukkig ga me kennis mee.en ga mooi zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben ik wordt maar aan de monitor gelegd en ze laten me alleen.en 2 keer in de week naar ziekenhuis nu al ik vind 1 keer in de week al genoeg:(

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hallo meiden :)

Echt een super gezellige dag gehad! Ben de hele dag bijna weg geweest, oeps haha :) Ons meisje zit weer heel lastig in haar vel, is heel verdrietig vaak en dan nauwelijks te troosten. Ze slaapt nu gelukkig lekker, samen met een muziekknuffeltje die ze van mn vriendin heeft gekregen. Haar dochter had er zoveel en onze meis is er nu super blij mee. Ze slaapt er nu ook mee, zo lief! (ze heeft nog nooit met iets geslapen!) Verder heerlijk genoten van het mooie weer vandaag (oppassen met je huid! Ik ben naar snel bruin (ehm nou sproeten dan :p) geworden vandaag) en een heel eind gewandeld, maar daar heb ik helaas nu wel last van, kan nauwelijks lopen - oeps! Naja, trekt wel weer recht :)

Sandra, doe lekker kalm aan hoor! Je lijf geeft het niet voor niets aan :)

Kiwi, ow nog maar 2,5 week! Dat is echt al snel he! Hier nog ruim 5 weken, dat klinkt nog wat verder weg ;) Doe mij wat van die nesteldrang zeg! Hier komt morgen de schoonmaakster voor het eerst, heerlijk een schoon huis :D (noemen ze dat luie nesteldrang? hihi)

@ afscheiding, hoort erbij! Weet nog dat ik het bij Elise op het einde echt te erg had!

@ indalingspijn, gesignaleerd :$ Buik was vanochtend ook een eind gezakt, niet normaal! Viel manlief zelfs op :)

Mom, ik vind jouw berichtjes heel leuk juist - je bent ubersociaal! Super eigenschap toch? Klunzigheid hoort er voor mij wel een beetje bij ja, helaas! Maar laxo hebben ze in de meeste supermarkten toch? Hopelijk vind je snel weer een nieuwe fles!

Fire, ik kan me heel goed voorstellen dat het je hoog zit! Hopelijk kan je vriend het duidelijk maken, ik zou iig niet meer gaan als ze er geen rekening mee houden of er vervelend over doen!

Meta, klinkt inderdaad lekker vandaag! Nog maar 3 weekjes werken voor jou? Vervelend hoor dat je ff zo uit je model bent, hopelijk springt dat over 9 weekjes weer terug!

4. YellowButterfly

Pris, maar ook fijn toch dat je zo goed in de gaten wordt gehouden?

Super, your welcome. Ik ga eens even goed kijken :D

5. YellowButterfly

Ow Super, ik zou de eerste in het NUB topic plaatsen!! De tweede kan ik niet veel van maken, sorry! Wat dacht de echoscopist?

6. Hester

Hester Niet meer actief

Mooie plaatjes supermom! Al echt en kindje hoor.
    Geslacht zou ik zo niet durven zeggen.

7. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jihoe nog 3 weken... eigenlijk nog maar 8 dagen naar m'n werk... maar verdeeld over 3 weken...ben er zo klaar mee, en zo moe ...

Tot morgen, duik m'n bed in!

8. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik kom even piep zeggen :)
    Ik werd gemist :)
    Sorry da tik niks van me liet horen. BEn veel met mezelf bezig (rust nemen) en daarnaast ook erg meo. Lig 's middags vaak in bed daarnaast heb ik veel afspraken gehad: PSycholoog, 4 keer in ziekenhuis geweest, fysio.
    Bloeddruk blijft rond de 140/85, baby's hartje klopte goed. Bij echo werd wel gezegd dat hij op de onderste curve zit.. een kleintje dus.... Kruimel moet nu meer gaan groeien vooral omdat 1 kruisje zelfs onder curve stond...
    Over 2 weken (8 april) moet ik weer terug voor groeiecho en controle. Ik zelf meot echt rustig aan doen. Ik wilk moemnteel nog teveel! Kruimel schopt veel dus daar maak ik me eignelijk geen zorgen om wel dat ie zo klein lbijft... maar we hebben nog paar weken

9. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen:p

@ odess ben ik dus niet de enige ik voelde het ook al:$en ja wel fijn hoor dat ze me in de gaten houden.maar af en toe wordt ik er gek van.

@ hier babyspullen komen zo hoop ik en niet dat ze om 10 uur komen:p en gister is me vulling uit me verstandskies gegaan door ff blokje kaas te eten:) ik sta al op de wachtlijst om ze eruit te laten halen.heb er gelukkig geen last van.vanmiddag ziekenhuis om half 3 kan lang duren want afspraak met gyn kan lang wachten zijn.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Odess, lekker veel gedaan dus. Het was ook zulk heerlijk weer!! Ziet er nu ook alweer lekker uit, heerlijk van genieten dus..

Kiwi, ooh wat lekker dat je al bijna verlof hebt! Echt aftellen dus. Ik moet tot 29 april, maar dat zijn nog maar 7 diensten, dus is ook te overzien gelukkig.

Mom, ik vind het ook altijd erg leuk, die boekwerken van jou. Ik heb er soms geen puf voor hoor, maar wil toch wat laten horen en op de hoogte blijven van de andere meiden. Wat een verhaal over die fles limo.. Kan hier ook zo gebeuren, haha.

Lan, gelukkig is het allemaal weer wat beter. Gewoon echt je rust pakken, dan groeit je kleintje ook goed. Succes!

Meta, ook nog maar zo kort werken. Heerlijk vooruitzicht, en hopen dat het dan ook nog dit weer is.

Pris, pff, al die ziekenhuisbezoekjes.. Zit je ook niet op te wachten, maar wel fijn dat ze je baby zo goed controleren.

Om 12 uur laatste tentamen!! Gisteren ging het wel goed gelukkig. Heb trouwens ook mn paper, waarover ik hier zo gigantisch aan het zeuren was, gehaald!!!! Toch nog iets van de planning kunnen afstrepen van dit jaar..

Fijne dag meiden!

11. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kort berichtje... man had dochtertje aangestoken bleek dus.. ze heeft maar 1x gespuugd, helaas voor mij wel mis....:$:$, vannacht heeft ze goed geslapen...de estafette was nog niet klaar, dus ze heeft mij aangestoken, lig nu al sinds 5 uur met 'n emmer naast mn hoofd in bed...:$:$ Beeb hoort volgens mij alle gerommel in m'n buik en wil eraan ontsnappen .... jee nog nooit zoveel krachtige beweging in mn buik gevoeld!!!

Ziet ernaar uit dat ik een dagje in bed blijf....

Gisterenavond trouwens ineens een ingeving, ik denk dat we nu de naam echt hebben :)

12. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Hester
    Dat misselijke en volle herken ik wel. ZEKER het volle!!
    Pffff
    Maar wat Fire ook al zei; als je niet op tijd eet kan je ook misselijk worden.. Of met op je rug liggen...
    Als ik lunch zit ik belachelijk snel vol. Ik heb er dan ook nog wel een half uur/uur last van!

Momeer
    Hoe heb jij eigenlijk die angsten 'onder controle' gekregen, dit vertelde je laatst..
    Ik baal er echt van want het komt dichterbij dat ik mn lief naar vliegveld ga brengen. Gisterenavond had ik echt nog een huilbui. Ik denk als hij eenmaal weg is dat ik wel weer relaxed ben hoor maar tis gewoon het moment dat hij weggaat waar ik erg tegenop zie en ik heb natuurlijk al de vreselijkste dingen zien gebeuren met het vliegtuig! Het enige wat mn lief kan zeggen is dat er niks zal gebeuren en voor ik t weet is hij weer terug.
    En dat is ook zo en denk ik; wat is nou een week, maar het gemis van die week kom ik wel overheen!

Fire
    Ik hoop dat je vriend het zn ouders duidelijk kan maken met dat roken. Maar vervelend dat je vriend er ook onder lijdt...

Odess
    Kun je de pijn van dat indalen omschrijven?
    Mijn buik verandert wel, iets lager ook volgens mij. Ook weer wat puntig..

*GAAAAAP*
    Ik blijf maar moe! Ik heb vannacht volgens mij wel diep geslapen want ik kan me geen moment van wakker worden herinneren..
    Toch zegt een collega alweer dat ik er moe uitzie en zo voel ik me ook maarja dat zal wel blijven!

Yoga
    Gisteren de yoga, was meteen partneravond.
    Was wel leuk, leuk clubje ook, leuke meiden allemaal (denk ik)
    Zat ook een gozer bij met navelfobie hahaha die durft de navel van zn vriendin niet aan te raken :D
    Verder af en toe een beetje giebelig met bepaalde oefeningen, ontspannen sfeer.

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

@Kiwi: Het gaat nu echt opschieten en je mag heerlijk van je verlof gaan genieten. Lekker hoor.
    We hebben wel een prachtige tijd om een baby te krijgen hoor, zodra het mooie weer gaat beginnen gaan we met verlof.

@Fire Rose: Wel lastig hoor met je schoonouders, en ik begrijp goed dat je het moeilijk vind om tegen je vriend te zeggen. Het blijven toch zijn ouders.
    Maar ik snap echt niet waarom ze niet gewoon buiten roken, ik heb zelf gerookt (nu niet meer hoor) maar nooit binnen, dat vind ik echt heel smerig.

@Hester: Poeh wat een lange werkdagen maak jij zeg, vind het knap hoor dat je dat nog vol houd. Tot hoelang ben je van plan door te blijven werken?

@Super: Wauw wat een mooie foto van je kleintje, het geslacht ik zou het niet weten? Ga je een geslachtsbepalende echo laten maken?

@Odess: Ook iets teveel gedaan, hopelijk voel je, je snel weer goed.

@Priscilla: Succes in het ziekenhuis.

@Sweetbel: Wat fijn dat je, je paper hebt gehaald!! En succes vanmiddag.

@Meta: Oei, beterschap!

@MedieC: Navelfobie hihi, nog nooit van gehoord.

Hier is de pijn gelukkig weer een heel stuk minder, maar gisteren was ik er gewoon niet lekker van zoveel pijn had ik. Het is nu dus wel duidelijk, ik moet echt opletten met hoeveel ik doe op een dag en anders wordt ik flink gestraft!

Nou vandaag heerlijk genieten van het mooie weer, en vanavond lekker zwemmen. Ik heb mijn man even naar het prijzencircus gestuurd voor een paar spijkerbroeken en een hoop shirts voor hemzelf. Stonden erg veel leuke dingen in het boekje.
    En hem gelijk de opdracht gegeven een paar Birkenstock sandalen mee te nemen, voor als mijn voeten gaan opzwellen:D

Fijne dag allemaal!

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 139611
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 11
    Meisjes: 8

Afspraak:
    24 maart priscilla1987 - controle vk
    24 maart Marry - controle vk
    24 maart LovelyEngeltje - Controle vk
    29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d
    29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo
    29 maart Sweetbel - Controle vk
    2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg)
    4 april Sandra - controle vk
    5 april Felicee - controle vk
    7 april Ivje - controle vk

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

15. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    iik wil ook graag buikfoto laten zien.
    maar dat lukt me steeds niet

16. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Mag je ook naar mij sturen hoor dan plaats ik m.
    Ff pb voor mailadres dan!

17. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

M'n werkdagen zitten er weer op dus heb weer tijd om hier bij te lezen!

Firerose, vervelend dat je een aanvaring met je schoonvader hebt gehad! Ik kan het me goed voorstellen hoor, dat je dat soort dingen nu even niet zo goed trekt. Mijn schoonvader is hier momenteel twee dagen per week om te schilderen op zolder. Heel fijn natuurlijk maar ik kan me soms ook zo ergeren, haha!

Miranda, prachtige buik!

Judith, ook een mooie buik! Haha, groot gelijk heb je: het moet gewoon voorjaar zijn dus open die jas!

Felicee, ah jij ook schilders in huis deze week? Raar is dat hè, ik voel me dan toch niet helemaal op m'n gemak. Hier al weken een 'schilder' in huis: m'n schoonvader schildert hier twee dagen per week. Er is heel veel te doen dus dat zal ook nog wel even duren.

Odess, ah dat gevoel heb ik ook! Uk draait zich nu vaak om en ik vind dat echt geen fijn gevoel! 'Zijn' aanwezigheid voelen vind ik wel heel fijn, toch een teken dat het nog goed gaat daar binnen, maar het mag wel iets voorzichtiger, haha!

Mendie, whaha, waar je al niet over kunt dromen! Gepimpte smileys! Nope, we zullen het met deze moeten doen vrees ik..;)
    Dat banger zijn voor ongelukken enzo herken ik heel erg. Ik heb dat nu ook veel meer dan normaal, niet leuk!

Kibbeling, welkom!!

Kiwi, fijn dat het goed was bij de vk en dat jij je ook goed voelt!
    Ah super, de tuin bijna af!

Momeera, fijn dat je weer bent 'goedgekeurd'! Die pijn in je stuitje herken ik niet. Vervelend lijkt me!
    Oei, ook al zo aan het hoesten? Ik ook! Ik lijk wel een oude vent, echt niet normaal! Vooral 's avonds als ik naar bed wil, dan gaat het echt tot kokhalzen toe. Hopelijk is het, ook bij jou, snel over.
    Urineverlies is echt vervelend, gelukkig heb ik er alleen nog maar last van bij hard niezen of hoesten maar ik ken het wel heel erg van na de bevalling bij Naomi.

Zomaar, het klinkt allemaal niet zo lekker bij jou. Sterkte met alles meid! Dat slijmverlies herken ik, voel me soms echt vies, bah.

Sweetbel, fijn dat de zwangerschapscursus leuk was! Ik heb dat bij Naomi ook gedaan, beviel toen goed!

Priscilla, vreemd dat de wijkverpleegkundige toch langskwam terwijl je had afgebeld!

Lovely, fijn dat je zo lekker bezig kan zijn met het klaarmaken voor de baby! Niet te veel doen op één dag, kun je ook een beetje van het mooie weer genieten!

Hester, haha wat een raar mens joh bij dat bloedafnemen!

Sandra, wow wat ben je druk bezig geweest! Wel lekker dat het nu gebeurd is toch?

Super, wauw mooie foto's joh! Fijn dat alles goed gaat.

Meta, dat klinkt allemaal even heel vervelend bij jou thuis! Hopelijk is iedereen snel opgeknapt en kom je ook weer toe aan de rust voor jezelf. Is belangrijk hoor!

Lan, neem lekker de rust die je nodig hebt hoor! Je hebt groot gelijk.

Sorry als ik niet op iedereen (uitgebreid) heb gereageerd, Naomi ligt met haar hoofd op m'n buik en dat typt echt heel vervelend, haha!
    Ze lag net al te slapen op de grond en nu dus tegen mij aan. Uk probeert haar eraf te schoppen maar ze lijkt er niks van te merken. :D
    Ze kan nog niet naar bed voor haar middagslaapje, we gaan zo naar de peuterspeelzaal om een half uurtje te wennen. Echt vervelend want ze is dus wel erg moe. Nou ja, nog maar even rekken dus.

Ik had vanmorgen iets stoms: ik moest naar de vk maar die hebben drie locaties. Ben al op het fietsje op weg naar de locatie hier in de buurt, bedenk ik me opeens dat ik bij een hele andere locatie moest zijn vandaag! :$ Man heeft mijn auto mee omdat die van hem bij de garage staat dus dat ging ik nooit meer redden. Shitterdeshit, nu ben ik dus niet geweest. Ik kon ze ook niet bereiken om het even netjes te melden dus straks maar even proberen tijdens het telefonisch spreekuur.

De verbouwing gaat goed, het 'bouwwerk' is zo goed als af. Volgende week nog even een avondje plintjes overal tegenaan. Daarna nog wel veel schilder en behangwerk en het vinyl moet nog worden gelegd maar je ziet het nu echt met de week vorderen, fijn!

Ik ga ervandoor, boterham eten en op naar de peuterspeelzaal. Benieuwd wat Naomi ervan vindt!

18. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

hey dames,

kort berichtje vanaf hier voordat ik weer tuk in de tuinstoel :)

gistermiddag nesteldrang gehad. alles moest schoon op de beebkamer. alles gewassen en uitgenomen. pffff dat merkte ik vanacht en de hele aaf ook wel.

het rare is rond etenstijd en de hele nacht over heb ik zoveel harde buiken pffff.... kom mega veel slaap tekort...

vandaag niks gedaan... beetje huishouding en rest tukken :)

nou ik ga weer verder geen nieuws :) heb alles bijgelezen maar ffies geen puf.

ow ja zal me buikfoto nog ff spammen...

19. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden:D

@ sweetbel nee idd eigenlijk niet nee maarja het moet maar:pen hoe was je laatste tentamen en mooi dat je je paper gehaald heb!!

@ meta beterschap daar!!mooi dat jullie de naam al hebben hier nog niet over uit:(

@ meta mooi dat je het na je zin had op de yoga oeh ik wou dat ik goed kon slapen stond 10 voor 7 klaar wakker naast me bed:)

@ sandra mooi dat de pijn minder is.hmz kan ik je man lenen als ik me vriend stuur kom die met verkeerde dingen thuis:Den zwemse!!

@ marry en hoe was het wennen gegaan??hmz hormonen dementie:Dbalen dat je naar verkeerde locatie toe was gegaan.en mooi dat de verbouwing opschiet!!

@ zomaar balen van je harde buiken hmzz nesteldrang ben ik ook heel goed dan moet en zou alles hier schoon zijn.en buik groeit goed joh!!

@ hier nou spullen waren er om half 8 8 uur al:Dheb gelijk kinderwagen in elkaar gezet had niks te doen.alleen die wandelwagen inzet was rottig om los te krijgen.tevens verkeerde parasol:xde kleur hadden ze niet meer.en had nog optijd besteld ach ja me vriend zei al maak niet uit als kleur anders is maar ik vind weer van wel.vandaag ook ziekenhuis gehad en alles was goed ctg ook allemaal goed:D

ikke ben blij dus buiken worden ook minder.kwam collega tegen ook zwanger ook thuis en die zei dat me baas dacht dat ze ontslag nam.me baas heb haar wel gebeld maar mij niet.maar ik wordt ook telkens geheim gebeld en die neem ik niet op.zal morgen wel ff bellen naar me werk.

heb ook gordijnstof uitgekozen en het is bob de bouwer geworden:D
    maandag weer terug naar ziekenhuis voor groeiecho en controle bij me favoriete gyn:cool:

Deel Deze Pagina