View attachment 139739 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 24 maart Marry - controle vk 24 maart LovelyEngeltje - Controle vk 28 maart priscilla1987 - groeiecho en controle gyn 29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d 29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo 29 maart Sweetbel - Controle vk 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 5 april Felicee - controle vk 7 april Ivje - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Sweet, wat fijn, jippie!! Meta, wat super van de naam, beterschap! Mendie, indalingspijn voel ik als scherpe steken recht naar beneden, niet echt fijn Ik kan me heel goed voorstellen dat je het helemaal niet leuk vindt en hem heel erg gaat missen hoor! Ik zou me net zo voelen en me van te voren ook heel druk maken, terwijl het ws heel erg meevalt! San, wat fijn dat de pijn nu minder is, inderdaad goed om er meer rekening mee te houden! Marry, oeps! Heb je ze nog kunnen bereiken? Fijn dat het opschiet met de verbouwing! Zomaar, zo jij bent thuis lekker aan het groeien! Pris, hebben jullie geen kinderwagen voor Xander meer of heb je nu een duowagen gekocht? Klinkt als een lekker dagje @ mezelf, vandaag de hele dag op een stoeltje naar lezers geluisterd, pfoe! Super interessant maar op een gegeven moment valt alles in slaap en trapt ie zo hard in mn ribben dat je van gekkigheid echt niet meer weet hoe je moet zitten! Maar, morgen weer een vrije dag en ik kom thuis in een schoon huis, schoonmaker geweest vandaag whoeptiedoe! Manlief heeft de trap helemaal geverft en die is ook prachtig + de wand in de babykamer is af. Dus van het weekend gaan we die verder inrichten.
avond allemaal. hier vandaag naar de vk geweest. bloeddruk was weer goed. beeb ligt met hoofd naar boven en in stuit. maar ja dat had ik al verwacht en gevoeld haha. had mn dochtertje ook. maar die is gelukkig optijd uit zichzelf gaan draaien. dochter blijft dit weekend bij ons omdat ze nog zo ziekjes is. anders moest ze dit weekend naar mn ex toe. ze had vanavond weer 38,5 graden koorts. dus nu gaat ze van woensdagmiddag tot zaterdagochtend naar mn ex. kan ze mooi thuis nog ff uitzieken. morgen is mn vriend ook thuis en kunnen we mooi ff in onze slaapkamer opruimen. kunnen we daar een babyhoekje maken haha. morgen ochtend komt de kraamzorg ook. ze belde vanavond. dus half 11 morgenochtend staat ze op de stoep. is dezelfde vrouw als bij mn dochtertje. alleen nu werkt ze voor anders kraamburo. morgenmiddag horen jullie meer. nu ff uitpuffen op de bank
@ odess we hebben 2 wagens nu duo wagen wil me vriend nog niet en vind niet fijn rijden zo een duo wagen eerlijk gezegden pas niet door de deur hier dan moet ik eerst allebei uit de wagen halen en dan de wagen kantelen om naar binnen te krijgen.ja en echt wel een lekker dagje hoor vind heerlijk gewoon alles binnen en ziekenhuis ook heel erg goed ging. oh ik zou ook in slaap vallen als ik naar lezers moest luisteren. heerlijk schoonmaker geweest wil ik ook wel hebbenen je man ook lekker geklust in huis.hier ga die van mij dit weekend aan de gang in huis en even leuke dingen shoppen. @ hier morgen ook even voor de geboortekaartjes weganders vergeet ik die nog val mee dat me kont nog vast zit haha oja weet nu eindelijk hoe ik plaatje boven aan moet zetten
Hallo meiden, Excuses maar ik reageer ff niet op iedereen vandaag want het is hier weer shit met peren. Door het vele hoesten ben ik mijn stem kwijt, ik kan nu alleen nog maar fluisteren. Lastig is dat! En gisteren kreeg ik ineens heel erg pijn in mijn oor en jeuk in mijn oren en 1 oor zat helemaal dicht. Vanochtend toen ik opstond was ik helemaal duizelig, heel akelig. Dus heb mijn man gevraagd een afspraak te maken met de huisarts en nu blijkt dat ik oorontsteking heb in beide oren. Dus nu heeft ze me antibiotica gegeven en een neusspray die ik wel mag. Was trouwens wel apart. Een van mijn oren zit helemaal dicht dus ik hoor ook een stuk slechter. En de dokter riep mij dus maar ik hoorde het niet. Ze had al vaker geroepen toen mijn zus zei: ze roept jou (mijn zus had me ff gebracht omdat ik zo duizelig was kon ik niet rijden). Dus ik zo snel mogelijk waggelend naar de dokter maar ze was al op haar kantoor gaan zitten dus ik kon haar niet vinden. Dus zon assistente vraagt aan mij of ik iemand zoek en ik fluister: ik ben de dokter kwijt en mijn stem. Haha. Uiteindelijk gelukkig de dokter nog kunnen vinden. Ik tob dus maar aan hiero maar goed het is niks ernstigs dus ik kom er vanzelf doorheen, hopelijk geeft mijn werk me een beetje de kans om beter te worden. @MendieC: Nou ik heb een angststoornis al zolang dat ik me kan herinneren en op een gegeven moment leer je wel foefjes die een beetje helpen. En met kleine stapjes leerde ik er mee omgaan. Als ik het bijvoorbeeld eng vond met de trein mee te gaan dan ging ik eerst een heel klein stukje en langzaam steeds verder totdat het beter ging. Maar goed ik ben hier al een heel leven mee bezig geweest dus het kost wel tijd.
Zwaai zwaai! Ben weer bij met lezen,.. Hier beetje te veel gedaan. Gisteren gepoetst en gesport. Sporten jullie nog? Ik doe Body Balance. De meeste oefeningen kan ik gewoon meedoen. Ik heb alternatieve oefeningen voor de buikspieroefeningen. Maarrre ik weet niet hoe lang ik nog zin heb. Het wordt nu wel zwaarder en ik hou het tempo niet helemaal meer bij .
Momeera balen dat je je ziek voelt! Judith: knap dat je nog body balance doet! Wow echt respect. Daar ben ik een aantal weken al mee gestopt omdat het me te vermoeiend werd. Over vermoeid gesproken: ben echt wel een beetje moe nu want eerst ging om 6 uur de wekker, want ik moest iemand ophalen van het station. Vervolgens mijn man naar Schiphol gebracht want die is vertrokken naar Rome. Toen was het zulk lekker weer dat ik naar Lisse ben gereden, naar de keukenhof met mijn zoon. Vervolgens had ik een borrel, heel gezellig maar ook wel druk en best een eindje fietsen. Daarna heb ik nog ruim 150 kilometer gereden met mijn slapende kindje achterin de auto (op visite) en nu ben ik best gaar, dus ga lekker slapen...
Nou mijn werk is lichamelijk niet zwaar want ik zit vooral achter mijn bureau haha! Volgens mij moet ik nog 3 weken dus dan stop ik bij 34 weken. fIjn dat je minder last had vandaag, toch wel een mooi systeem dat je lichaam aangeeft wanneer het teveel geweest is. Heb je lekke van het goede weer kunnen genieten? Sweet: fijn van je paper, gefeliciteerd!
Goedemorgen meiden! Priscilla, fijn dat de wagen is gekomen! Balen van de parasol, ga je de goede kleur nog krijgen? Momeera, wat balen dat je zo blijft tobben met je gezondheid joh! Hopelijk snel weer beter! Judith, wow nog aan het sporten! Daar moet ik al heel lang niet meer aan denken (nu ben ik ook absoluut geen sportief persoon), dus echt respect! Hester, dat klinkt als een héle drukke, vermoeiende dag! Hopelijk vandaag wat rustiger? Odess, heerlijk dat je huis zo op orde is! Een schoonmaakster lijkt mij geweldig. Als ik het geld ervoor had, zou ik het zo doen! Nee, ik heb ze niet kunnen bereiken. Ze waren steeds in gesprek of ik kreeg het antwoordapparaat. Je hebt dan wel een nummer voor noodgevallen maar dat leek me dit nu ook weer niet echt. Straks maar weer proberen dus. Lovely, is het gelukt met de slaapkamer? Hier, had ik gisteren overdag nog vrij positieve moed, gisteravond was dit compleet omgeslagen. Manlief is afgelopen zaterdag gevallen met z'n racefiets. Het leek allemaal wel mee te vallen maar na een paar dagen klussen vergaat hij nu van de pijn bij z'n ribben. We zijn bang dat hij gekneusde ribben heeft, straks gaat hij naar de dokter. Als het inderdaad zo is, dan is hij daar zo'n zes weken mee onderweg. Hij kan momenteel niks, alles komt dus nu op mij neer. Natuurlijk is het voor hem het meest vervelend maar ik ben al zo moe en ik trek niet heel veel meer. Plus dat er nog veel moet gebeuren op zolder waar hij dan ook niet mee kan helpen. Ik hoop dus heel erg dat het meevalt, even afwachten tot hij bij de huisarts is geweest. Gisteravond zat ik er behoorlijk doorheen, heb even flink gehuild tegen m'n vriendin aan de telefoon. Daarna een (héle lange) lijst gemaakt van wat er nog moet gebeuren (waarvan ik vind dat het moet), zodat ik kan gaan afstrepen. Misschien geeft dat wat rust in m'n hoofd. Lekkere dooddoener (vind ik dan), die ik gisteren hoorde: 'je moet je niet zo druk maken!' Mensen, dat weet ik en als ik de 'uitknop' heb gevonden ga ik ook meteen in standje relax, maar ik kan niet zomaar stoppen met stressen. Pff, vermoeiend ben ik, haha! Sorry voor m'n gezeur, moest het even kwijt. Fijne dag allemaal!!!
He Momeer: wat een drama joh. Maar wel heel fijn dat je nu weet wat er scheelt en dat je een ab-kuurtje krijgt. Je zal je waarschijnlijk nu heel snel weer beter voelen! Beterschap! Je had idd al eerder verteld over je angststoornis en ik vind het echt heel knap hoe jij ermee omgaat en je zelf "dwingt" om dingen te doen zoals idd steeds verder je grenzen opzoeken. Zo ontzettend stoer ook dat jij mee was naar ons uitje toen. Marry: jee, wat vervelend van die val. Hopelijk gewoon heel erg beurs en niet gekneusd! En oh, ik begrijp zo goed dat je onrustig van wordt als de dingen niet af zijn. Normaal kan ik mij niet zo druk maken om dingen maar nu onder de invloed van hormonsters wil ik alles af hebben en het liefst gisteren!! Een tijdje geleden had ik ook het idee dat dingen stil lage en toen heb ik idd ook zo'n lijstje gemaakt. Dat geeft in ieder geval wat rust in je hoofd. Hier: gaat allemaal prima. Weinig te melden. Tot later allemaal.
Hester, zo wat een gevulde dag, kan me voorstellen dat je er dan even klaar mee bent Vandaag iets kalmer aan! Ow nog maar 3 weekjes heerlijk Ik vind 5 weekjes al kort klinken, hihi, maar denk dat ik ook ernstig jaloers ga zijn als jullie allemaal lekker thuis zitten binnenkort Judith, nee ik had de sportschool sowieso al opgezegd, vond het niet leuk meer. Maar super knap hoor van je! Kan me wel goed voorstellen dat het nu minder wordt, gewoon kijken toch? Stoppen is geen schande, je hebt het al heel lang gedaan! Marry, wat rot voor je man en ook voor jou natuurlijk! Hopelijk valt het een beetje mee, je hebt hem nu wel nodig! Schoonmaker was gisteren voor het eerst hoor, leek me zo heerlijk maar kwam tot de conclusie dat het nu ook gewoon schoon is, net als wanneer ik het zelf doe. Haha, alsof ik een miraculeus schoon huis had verwacht Mom, wat een crisis zeg :/ Hopelijk slaat het allemaal snel aan! Neem zelf de tijd om er overheen te komen he, je kan gewoon niet werken als je zo ziek bent. Denk een beetje aan jezelf! Kiwi, fijn dat het allemaal zo goed gaat! Hier ook alles goed, we gaan er weer van genieten vandaag
Momeera Waardeloos man van je stem en oren enzo!! Pfff xtra vermoeiend allemaal he! Ik heb trouwens wel aln 2 weken ofzo een 'klapperend' oor. Trommelvlies die steeds open en dicht slaat! Erg goed van je angsten.. Er zijn zoveel mensen die dat soort kwalen hebben maar er gewoon niks mee doen. Dan denk ik ook; kom op, pak het aan en zoek evt hulp! Goed dat je het aanpakt! Marry Die verkeerde locatie van vk rijden zou ook echt een stunt van mij kunnen zijn! Mijn vk is (ook) slecht bereikbaar. Altijd maar in gesprek. Maar wij hebben ook een keer gezien dat de receptioniste de telefoon er gewoon naast legde toen haar zoon even daar langs kwam...!! Wel geklaagd bij vk en die zei: volgende keer gewoon noodnummer bellen als je er niet door komt. Ze hadden al meerdere klachten.... Odess Ik heb wel geregeld krampjes/trekkend gevoel in de breedte boven mn schaambeen zeg maar.. En als ik dan ook nog moet plassen voelt het helemaal shit! Maar beetje eroverheen wrijven doet al een hoop goed hoor.. Hester Hoe lang is je man weg? Mijne vertrekt zondag Wel fijn dat zowat iedereen het gevoel kent van banger zijn voor ongelukken en lief niet zo goed kunnen missen! Manlief heeft gisteren nog even opgezocht voor me en het type vliegtuig waar hij mee vliegt is nog nooit gecrashed door technische mankementen.. Probeert me ook maar beetje gerust te stellen! Was toch wel fijn om te horen.. Sporten Dat lukt mij echt niet meer. Althans, zwemmen dan wel! Maar in een fitness school zou ik me geen raad weten Winkelen is voor mij al sporten.. te zwaar dus zelfs: Gisterenavond stond ik in de rij van de kassa van de V&D. Het werd langzaam zwart voor mn ogen en voelde alsof het bloed uit me wegtrok.. Af te rekenen spullen aan lief gegeven en heel snel ergens gaan zitten. En trekt het weer weg.. Maar vanochtend in de auto ook dat gevoel, wel lichter. Ik moest echt een raam open zetten voor frisse lucht voelde me weer niet zo.. Even tegen vk zeggen vanmiddag..! Edit: oh ja en toen liet ik ook nog een groen stoplicht aan me voorbij gaan Dus opeens getoeter achter me maar toen sprong hij alweer op rood.. Die vent achter me moet wel gedacht hebben 'domme koe!' haha nou ja... jammer dan.. Fijne dag iedereen!
Even twee dagen niet geweest, dus veel bijgelezen . De schilders zijn klaar zo blij om weer je privacy terug te hebben. Ziet er allemaal mooi uit, maar wat een stank. Heb wel meteen een soort van nesteldrang gekregen en heb dingen schoongemaakt die volgens mij nog nooit een doek hebben gezien sinds de oplevering Volgens de fysio heb ik wel een beginnende slijmbeursontsteking in mijn rechterbil, dus even wat minder poetsen. Verder alles oké. Wel een enorme groeispurt gemaakt en de schoppen worden ook wel echt pijnlijk, vooral achter mijn navel. Hebben jullie dat ook? Woensdag voorlichtingsavond gehad van de vk, erg fijn om alles weer even te horen. @Sweetbel, wij hebben wel een gedichtje op het kaartje, geschreven vanuit grote zus. Verder boven de naam geen regel. @Supermom, wat fijn dat alles er goed uitzag tijdens de nekplooimeting. Spannend nu wachten op de bloeduitslag. Mooie beeb!!! @Odess, goed dat je een fijn gesprek hebt gehad. Latere zorg dus.. Schiet lekker op thuis of niet? @Momeera, wat vervelend van je urineverlies zeg. En dat hoesten ook bah! Heeft je dochter last van haar stoelgang? Onze kleine meid krijgt af en toe ook laxo en Yakult, werkt beide erg goed. Jeetje oorontsteking aan beide kanten?! @MendieC, valt mee of twee of vier dagen, is nog onduidelijk. Had graag mee gegaan maar mag dan niet meer vliegen. Haha een navelfobie, hilarisch zeg! @Sandra, vervelend zeg dat je zoveel last hebt van je bekken. Was ook al zo raar toch dat het even helemaal weg was. Rustig aan hè! @Lovely, hier ook nog geen kraamzorg of kraampakket gehad. Ze doen het hier voor de 32 weken dus ze hebben nog even. @FireRose, moeilijke situatie hoor! Je vriend staat inderdaad tussen twee vuren in al is jullie kind uiteraard het belangrijkste. @Marry, hoe vond Naomi het op het de peuterspeelzaal? Ach die hormonen ook dan kun je je nog wel eens vergissen. Vervelend zeg voor je man..hoop niet dat het ernstig is. Snap dat je daardoor ook in de stress schiet. En dan is niet druk maken er echt niet bij
Mendie: misschien heb je last van te lage bloeddruk, dat zijn er wel symptomen van. Vanmiddag wordt je bloeddruk gemeten en dan weet je het. Odess: ben je vrij vandaag? Een fijne dag met dit weer! Ik heb gisteren ook zo weer van genoten. Ben zo blij met mijn tuin op het zuiden. De hele dag een heerlijk zonnetje en de hele woonkamer is licht en overgoten met zon. Wat kan je dan gelukkig voelen, zeg! Felicee: oh wat fijn dat schilders klaar zijn. Kan me goed voorstellen dat het een hele opluchting is om je huis weer voor je zelf te hebben. Hadden wij hier ook gehad toen wij net hier kwamen wonen. De eerste weken hadden wij elke dag we iemand die iets kwam doen. Pfff, gek werd ik ervan. Geniet van je frisse huis! Maar oh wat vervelend van je slijmbeursontsteking. Hoe loop je dat eigenlijk op?
Hoi allemaal, even snel bijgelezen maar ik moet zo weer naar de school van de jongens die hebben een projectafsluiting met ouders. En vanmorgen visite van mijn ouders, we hebben heerlijk in het zonnetje gezeten. Dus ik kom vanavond op iedereen reageren!! Een fijne dag allemaal en geniet van het heerlijke weer, als je niet hoeft te werken.
Hallo! Gisteren hele dag spugend in m'n bed gelegen, nu gelukkig weer wat binnengehouden, ben het zat de hele dag te liggen, beebje schopt m'n buik helemaal van de ene naar de andere kant... beetje oppepper nodig, wil wat gaan doen maar weet niet waar ik moet beginnen... iemand peper over ?????
middag meiden @ momeera beterschap!! @ judith hier geen sport ik loop al genoeg en van paar meter ben ik uitgeput @ hester zo jij heb het maar druk gehad gister snap wel dat je dan flink moe ben @ marry nee jammer genoeg niet maar ach beetje kleurtjes is ook niet erg.balen zeg van je man kan je geen hulp krijgen van buitenaf en als echt niet meer gata hulp aanvragen want je lichaam ken ik niet veel meer aan he. @ kiwi mooi dat alles goed gaat @ odess bij jou ook alles goed dus.hier ook lekker weertje ook buiten @ zomaar beterschap!! @ felicee heerlijk zeg je huisje weer voor je eigen te hebben eindelijk klaar daar met schilderen. @ meta hiero peper @ hier geboortekaartjes geregeld weer foute proefdruk via de mail ik terug gemaild was 1 letter verkeerd heb de enveloppen ook gehad ik ga zo lekker op de babykamer bezig zijn heb daar gewoon ff zin inalles beetje netjes maken en flesjes beneden in de keukenkastjes zetten.zal me papa is lief aankijken voor boormachine
Zo hier natuurlijk weer te actief geweest op mn vrije dag, net ff boodschappen doen en wist me even geen houding meer te geven - mn buik was naar gevoelig. Maar goed, de paarden hebben een paar vierkante meter extra om te grazen, dus dat is fijn! Manlief heeft het zware werk gedaan, maar schijnbaar ben ik van suiker geworden Beetje jammer! Nu lekker de pootjes omhoog Meta, wel een beetje kalm aan doen hoor Je mag ook wel even rustig aansterken