Hey meiden hier ben ik weer even...we hadden weer 2 dagen geen internet...daar baalde ik echt van, maar ja heb wel lekker van het zonnetje genoten gisteren hihi Heb alle babyspullen uitgewassen Het laatste spul hangt nu te drogen en dan kan ik het bedje weer opmaken Het huissie is weer aan de kant, dus vanavond lekker bankhangen Woensdag moesten we naar de verloskundige, en alles was weer goed, en de kleine was goed gegroeid! En mijn ijzergehalte was ook goed, die was 8,1 precies hetzelfde als de eerste keer Nu elke 2 weken heen...
Bekijk bijlage 139911 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 24 maart Marry - controle vk 24 maart LovelyEngeltje - Controle vk 28 maart priscilla1987 - groeiecho en controle gyn 29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d 29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo 29 maart Sweetbel - Controle vk 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 5 april Felicee - controle vk 7 april Ivje - controle vk 8 april Senna04 - controle VK (32w&1d) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Zo ben ik weer!! Met dit mooie weer leef je veel meer buiten en dan zit je dus minder op internet. Over een week gaat hier de grote speeltuin (kieviet) weer open, dus daar zal ik ook wel vaak heen gaan met de mannen. Jasper die vraagt nu al elke dag hoeveel nachtjes slapen het nog is totdat de kieviet open gaat. @Momeera: Beterschap!! @Felicee: Fijn dat de schilders weg zijn, en je huisje is nu mooi opgeknapt! @Zomaar: Beterschap! @Meta: Doe nog maar even rustig aan toch? @Priscilla: Heerlijk in de babykamer aan de slag. @Odess: Jij hebt dus ook niet stilgezeten, hier ook niet hoor. Ik kan het echt niet, zeker niet met dit mooie weer. @Senna: Ohhh twee dagen geen internet, ik zou er niet aan moeten denken. Fijn dat alles goed was bij de VK. Morgen gaat mijn man het vloertje leggen in de babykamer. Dan alleen nog op zoek naar leuke gordijnen. Ik wil een rolgordijntje met een gordijn ervoor denk ik Volgende week ga ik alvast beginnen met babykleertjes wassen, en dingen kopen die ik nog nodig heb. Heb er nu al zin in.
hier is de kraamzorg vanmorgen geweest. gewoon wat dingetjes invullen en dat was het haha. we hebben de tuin wat leuk gemaakt met viooltjes. 24 viooltjes bij de aldi voor 2,99 dus echt niet duur. dus voor 3 euro is de tuin weer leuk. ik ben boven bezig geweest. alles zit weer in de kasten. morgen gaat mn vriend me ff meehelpen nog op de kamer en dan kan ik zondag beginnen het babyklaar te maken. xxxx voel mn heup en schaambeen nu wel.
Bekijk bijlage 139926 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 24 maart Marry - controle vk 24 maart LovelyEngeltje - Controle vk 28 maart priscilla1987 - groeiecho en controle gyn 29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d 29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo 29 maart Sweetbel - Controle vk 1 april Zomaar2010 - Controle Vk + echo groeiachterstand 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 5 april Felicee - controle vk 7 april Ivje - controle vk 8 april Senna04 - controle VK (32w&1d) 15 april Zomaar2010 - Controle Vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda mijzelf op 1 en 15 april gezet
@ odess heerlijk hoor boodschappen in huis hier helemaal niks meer in huis morgen maar eens veel inslaan. @ senna das balen 2 dagen geen internet en heerlijk is dat he als alles is gewassen en aan kant is in huis.en mooi dat alles goed was bij de vk. @ sandra ik heb dat nou ook zodra mooie weer is lekker naar buiten.lekker is dat ook he als er lekker gewerkt wordt in de kinderkamer. @ hier alles is nu lekker schoon op de kinderkamer alles fris en gewassen alle rotzooi er afken me vriend het op zolder zetten.net liep er dus ff een dikke spin over de vloer en gister op de muur heb me schoen maar gepakt en erop gemept en hij bleef plakken ook nogmorgen boodschappen doen en dan lekker stad in denk ik.morgen kom me vader boren in de muren kan het plankje eindelijk aan de muur. ben nu ook bezig met enveloppen aan het schrijven en adressen zoeken.me ma had gevraagd of ik mee wilde naar frans bauer in ahoy in oktober ik ga niet mee vind te veel geld 68 euro en ben nu al veel geld kwijt met de kleintjes.heb geen geldboompje op me rugen nu is ze denk weer boos terwijl ze normaal moet doen tegen mij
thx mendie. heb al aardige buik he. haha en dat voor 27 weken hahaha dus er staat me nog heel wat te wachten op mn hyves heb ik foto van vorige zwangerschap 41+1 dus dat was behoorlijke buik
Hee meiden, Hihi, merk het echt hè, met het mooie weer is iedereen een stuk minder binnen.. Ik ben ook heerlijk de hele dag op pad, en savonds zo moe, dat ik om 9 uur in bed lig, net zoals het begin van m'n zwangerschap. Lovely, mooie buik hoor. Groeit lekker hè. Sandra, leuk dat jeman aan de vloer gaat beginnen. Ben benieuwd hoor! Odess, jouw man is ook al zo druk bezig hè, met de babykamer. Fotoooooos! Kiwi, is jouw tuin al klaar? Nog leuke plannen voor het weekend? Ik ga vanavond naar gooische vrouwen.
Goedemorgen!! Het regent hier @Sweetbel: Wat leuk gooise vrouwen, ik ga woensdagavond met mijn moeder en zusje. En daarvoor gaan we lekker uiteten. @Lovely: Wauw mooie buik!! Hier gaat mijn man vandaag de babykamer afmaken, en ik ga de kids brengen en halen, bij scouting en zwemles. En verder rustig aan. Morgen hebben we een brunch en daarna nog een kinderverjaardag. En dan is het weekend alweer voorbij. Vanavond wordt trouwens de klok verzet, een uurtje korter weekend dus. Fijne dag allemaal!
@odess & sandra, mss moet ik idd niet verwachten gelijk weer in actie te kunnen komen, maar ik baalde er zo van... ff dipje, kom er nu wel weer uit (na dieptepunt waarin man me uitmaakte voor 'prinsesje' toen ik vroeg of hij de papierbak wilde legen (voor de 3e x) en hij zei dat ie 'druk' geweest was met behang afhalen.... grrrr.... ff grienen harde muziek aan... maar daarna maar weer in actie. Net naar bouwwinkel en behanghal geweest, nog rolletje pip gehaald, was niet genoeg en een monstertje heeeel zachtroze.... @kiwi heb jij/je man tips voor de panelen? Ik heb nu nl 1 muur in de babykamer met pip, wordt denk te druk om nog 1 muur te doen, dus twijfel: of kleine paneeltjes met pip, of de kastdeur-pippen (heb ikea paxkast die ik in de babykamer wil gebruiken, is wit) of een oude lak-plank pippen en boven de commode hangen... maar ik zit een beetje met hoe de ondergrond moet zijn.... jeeee hebben jullie dat ook, de baby vliegt echt van de ene naar de andere kant, lijkt wel of m;n buik de zak van de sint is met een babypiet erin Kom weer beetje uit m'n dipje en zal wat minder navelstaren (hoeveel ik die niet meer kan zien ) en weer op jullie reageren!!!! Heb wel alles gelezen hoor. Dikke SMAK! Leest iemand van jullie overigens Psychologie magazine? Staat stuk in over 'hoeveel spullen heb je nodig', ik kan niet zo makkelijk weggooien, ga vandaag maar 'es lezen hoe dat komt, kan er ms wat aan doen
Aaaaaah ik ben aan het balen! Ik had een groeischommel in het krantje van intertoys gezien van 40 voor 17 euro. En ik dacht echt dat dat vandaag was!! Nu kijk ik nog eens in het krantje en blijkt het gisteren te zijn geweest!!! Aaaargh! Sorry moest ik ff kwijt Hier gaat verder nog alles goed. Bij mijn vrienden is het nieuws van de tweeling ook weer gezakt. Langzaam zal de vreugde nu wel komen. We gaan straks op kraam visite bij een vriendin en ik ben zoooo benieuwd! Ik heb al lang geen baby meer gezien. Hahahaha
Meta, oe die man van jou moet even wat meer rekening houden met je hormonen die alle kanten op vliegen hoor, pfoe ik zou er ook echt niet blij van worden als de mijne me zo noemt! Doe gewoon even lekker rustig aan, komt wel weer! Hier trouwens een beeb die dat niet meer doet, heb het idee dat hij al redelijk vast ligt! Zijn kont kan nog wel wat bewegen en hij trapt ook genoeg, maar verder ligt hij vast! Leuk trouwens om te voelen dat dit kindje in de buik zich heel anders gedraagt dan mijn dochter, hebben jullie dat ook? Deze is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel drukker Sandra, ja idd uurtje minder weekend - beetje jammer Maar dat extra uurtje in de avond is wel zo fijn! Super, fijn dat het gezakt is! Jammer van de schommel, stom als je het zo in je hoofd het en het niet blijkt te kloppen! Sweet, ik zal er een plaatsen als het helemaal klaar is Meisjelief is heel vrolijk gelukkig, ondanks dat ze niet helemaal lekker in haar modelletje zit. Nu al 2 poepluiers achter elkaar dat alles, ja echt alles eronder zit! Het is echt even niet normaal! Hopelijk is dat snel weer weg Ow trouwens - vlekverwijderaar van Ariel WERKT! Wowie, die poepvlekken krijgen we nooit ergens uit en nu komt de was (van de vlekken ja...) net uit machine en het is SCHOON Er zat zo'n zakje in de blije doos geloof ik, dus wij gaan het maar ff halen
Ohhh dat is wel super Odess!! Er zit inderdaad zo'n zakje in de blije doos. Hebben jullie je biertjes trouwens al opgedronken Hier zo met de kids naar zwemles, blehhhh ik heb geen zin in dat warme zwembad, heb echt zo'n er komt niets uit mijn handen en ik heb nergens zin in dag
@Kiwi, ja dat is inderdaad een nadeel van een nieuwbouwhuis. Hadden wij toen ook de eerste weken. Ach we zijn weer klaar voor de eerste paar jaar. Weet niet of het echt een beginnende slijmbeursontsteking is hoor. Vraag me af of je dat zo kunt zeggen maar ontstaat door overbelasting en verkeerde houding. En zeker nu de banden slapper zijn. Had vorige maanden 3,5 uur achter elkaar gestreken en waarschijnlijk te veel op mijn rechterbeen gestaan (die week ervoor gevoetbald . Hoe gaat het met de tuin, wordt het mooi? En hoe is het met Kaj zijn spookgedrag in de nacht? @Priscilla, staat wel heel lullig één letter verkeerd . Gelukt met de babykamer? @Odess, aansteller hoor. Als je nou ruim 30 weken zwanger was geweest was het een ander verhaal @Senna, fijn dat alles goed met je gaat en de kleine. Lekker hoor alles al uitgewassen heb daar nog helemaal geen zin in. @Sandra, hoe is de kamer geworden? En geslaagd voor de gordijnen? @Sweetbel, leuk Gooische Vrouwen, schijnt een super leuke film te zijn. Laat je het weten? Veel plezier alvast. @Supermom, even heel dom..maar wat is een groeischommel? Vanmorgen ook even gewinkeld in het tuincentrum. Leuk om al die vrolijke gekleurde spulletjes te zien (vooral voor Pasen). Onze kleine meid heeft vanochtend voor het eerst gefietst op de driewieler, helemaal trots zo leuk!
ja biertjes heb ik idd op we eten nogal eens Indonesisch en da's zo'n lekkere combi. Volgens mij heb ik de vlekkenzakjes gemist....
@Meta: Het was een heel klein proefzakje hoor, zie je makkelijk over het hoofd. Ik heb hier nog twee biertjes voor je staan. Ben niet zo van het bier en al helemaal niet van alcoholvrij bier. Nog even en ik mag weer een heerlijk wijntje mmmmm de Rose tijd komt er ook weer aan. @Felicee: Wat leuk dat ze is gaan fietsen ziet er zo schattig uit die kleintjes. Gordijnen moet ik nog voor op pad. Het vloertje ligt erin, hij is nu met plinten bezig en dan kunnen alle meubels terug, die staan nu op de overloop en in onze slaapkamer. Volgende week op pad voor gordijnen, en lakentjes/ dekentjes in de goede kleur. We hebben de zwemles weer gehad voor deze week, pffff