Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    :x:x:x:x:x:x:x:x GRRRR ben vandaag zooooooooooooooooo boos geweest :x:x:x:x:x:x wist niet dat ik dat in me had, ga geen details neerzetten, maar blij word ik er niet van!:( )(*@)(*()@*#8

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ meta jeetje meid!! aa de letters te zien bende goed boos geweest;)

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Lief dat je het vraagt!
    Ik voel me prima eigenlijk. Ben wel wat moe, maar dat is het enige, dus ik mag niet klagen.

4. sandra

sandra Fanatiek lid

@Tijdsverschil: Hahaha gelukkig waren wij dus niet de enige die heel vroeg waren vanmorgen:p

@Hester: Poeh dat klinkt als een heel druk weekend!

@Kiwi: Hahaha je gaat echt gekke dingen doen als je zwanger bent. Maar wel lekker dat je huis zo aan kant is.
    Wat ontzettend verdrietig van dat kleine mannetje, zo oneerlijk:(

@Odess: Jeetje vind het echt belachelijk als je schoonouders zo over jouw praten. Gelukkig is je man er heel duidelijk in, maar toch ik kan me voorstellen dat dit een hoop stress met zich meebrengt.

@Judith: Wat heerlijk dat je zoveel kleertjes hebt gekregen.

@Meta: Oei dat klinkt helemaal niet gezellig:(

Hier een druk maar gezellig dagje gehad, veel te veel slechte dingen gegeten.

5. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Hebben jullie allemaal genoten van het mooie weer van vandaag? Ik hoop van wel!

Mendie, dat klinkt niet goed hoor, zwart voor je ogen enzo! Kijk je een beetje uit? Als je dat hebt terwijl je achter het stuur zit, kan het nog gevaarlijk worden ook! Groen licht aan je voorbij laten gaan klinkt héél herkenbaar, zou mij ook zo kunnen gebeuren.

Zomaar, beterschap! Voel je je nog steeds zo ziek?

Felicee, fijn dat de schilders klaar zijn! Ik ben ook behoorlijk klaar met de klussers hier in huis (al zijn het familieleden en bekenden en ben ik natuurlijk zeer dankbaar dat ze ons helpen :)), dus ik kan me voorstellen dat dat een lekker gevoel is! Die schoppen achter je navel ken ik niet, wel dat het steeds ongemakkelijker is als 'hij' flink draait.
    Naomi vond het erg leuk op de peuterspeelzaal, ze wilde niet meer mee naar huis haha! Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaat vinden als we ook echt weg gaan en zij dus 'alleen' daar blijft. Even afwachten tot 4 april!

Odess, vervelend is dat hè, als je erachter komt minder te kunnen dan je wilt! Het is belangrijk om rustig aan te doen maar je gevoel is het daar niet altijd mee eens!

Senna, fijn dat alles goed was bij de vk! Wauw, je bent al zo goed als klaar met alles, wat goed! Pfff, hier wordt het echt een paar weken voor de uitgerekende datum. Niet leuk maar het is niet anders.

Lovely, dat is zeker niet duur (de viooltjes)! Leuk is dat, alles weer een beetje gezellig maken in de tuin.
    Mooie buik hoor!
    Lees dat je je ziek voelt, beterschap!

Priscilla, jij ook al zo lekker bezig met alles klaar maken voor de baby!

Meta, wat je schrijft klinkt erg herkenbaar. Ik ben ook snel (veel sneller dan normaal) dipperig, soms tot grote ergernis van mijn man. Het zou fijn zijn als de mannen ook eens een keer konden voelen hoe het is om zwanger te zijn nietwaar?
    Ai, dat klinkt niet fijn, zo boos (geweest). Hoop dat de reden van boosheid niet te ernstig is.

Super, ah irritant van die schommel! Leuk, op kraamvisite!

Odess, fijn dat je meisje zich zo blij voelt! Hmm, die vlekverwijderaar klinkt goed!
    Oei, de volgende dag een wat minder blij meisje lees ik. Haha, inderdaad net een mens! Zo gaat het hier ook heel vaak.
    Wat naar joh, dat het zo loopt met je schoonouders. Heel irritant dat ze dingen op jou hebben aan te merken maar het je dan niet rechtstreeks zeggen. Sterkte ermee!!!!

Momeera, nog steeds ziek lees ik? Bah! Dat je van kinderen ongelukkiger zou worden ben ik het ook helemaal niet mee eens! Ik merk wel dat ik het drukker heb gekregen en dat het idee van wat allemaal 'moet' me nog wel eens chagrijnig kan maken.

Lan, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop voor jou dat de zon snel weer gaat schijnen en dat je weer kunt genieten van je zwangerschap!

Sandra, fijn dat de kamer (bijna) af is!! Ik vind een gordijn voor de rolgordijnen altijd erg mooi, hebben wij hier thuis ook.

Sweetbel, ik wil ook zo'n moeder! Oef, er moet hier ook nog veel gebeuren in de tuin maar dat staat even op een lager plan nu de zolder nog niet af is.

Hester, je hebt het maar druk meid! Wel met allemaal leuke dingen zo te lezen, dat scheelt weer.

Kiwi, dat klinkt als heerlijk genieten in je nieuwe tuin! Leuk als je het zo goed kunt vinden met je buren. Wij hebben aardige mensen om ons heen wonen maar verder dan 'hallo' en eventueel een beleefdheidspraatje gaat het niet. Soms wel jammer!
    Oh wat naar, dat bericht over dat kindje! Brrr, je ziet dan inderdaad meteen je eigen kind voor je. Zo eng, dat soort dingen! Je wordt dan altijd weer even stilgezet bij het feit dat je intens dankbaar mag zijn met gezondheid, zowel van jezelf als van je kinderen, vind je niet?

Judith, wat fijn zeg dat je die kleren hebt gekregen! Ik kan me voorstellen dat het een goed gevoel geeft als je het aan iemand kan geven die er blij mee is.

6. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Oh ja, wacht....laat ik ook nog wat over mezelf schrijven....;)

Na donderdagavond gaat het hier met kleine ups en downs redelijk goed. Gisteren hebben we meubels voor Naomi's nieuwe kamer uitgezocht en vinyl voor de hele zolder. Gistermiddag en -avond een deel van Naomi's kamer geverfd. Was vermoeiend maar het resultaat is mooi dus daar doe je het voor.
    Vandaag was ik ook van alles van plan, maar het mooie weer trok en dus heb ik lekker buiten gezeten. Was ook wel goed, even rust, even genieten van die mooie buik in het zonnetje.

M'n man heeft inderdaad gekneusde ribben, alleen gelukkig niet heel ernstig. Met twee à drie weken moet het wel over zijn volgens de huisarts. We wachten af, op dit moment is het in ieder geval nog erg pijnlijk. Heel naar voor manlief uiteraard, maar ik vind het ook behoorlijk vermoeiend. Alles, van het tillen van Naomi in haar kinderstoel tot het verven van de zolder, het pakken van een tuinstoel uit de schuur, de ovenschotel op tafel zetten, enzovoort, enzovoort, komt op mij neer nu. Veel van die dingen klinken onzinnig maar alles bij elkaar is het een drukke bedoening. Voel me papa en mama tegelijk, echt diep respect voor vrouwen (en mannen) die alleen zijn.

De komende twee dagen moet ik werken, woensdag past m'n schoonzusje op Naomi om mij even een dagje rust te geven. Zo lief!
    Van haar moet ik dan ook echt rust nemen, maar zelf weet ik nog niet wat ik ga doen. Er staan nog heel wat dingen op 'de lijst' dus weer wilde plannen voor deze week!

Fijne week allemaal met hopelijk nog meer mooi weer!

7. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Bekijk bijlage 140299

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 11
    Meisjes: 8

Afspraak:

28 maart priscilla1987 - groeiecho en controle gyn
    29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d
    29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo
    29 maart Sweetbel - Controle vk
    2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg)
    4 april Sandra - controle vk
    5 april Felicee - controle vk
    6 april Marry - groeiecho
    7 april Ivje - controle vk
    8 april Senna04 - controle VK (32w&1d)
    14 april Marry - controle vk

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

8. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemorgen!

Lekker rustig hier tot nu toe!
    Ik ben vanmorgen wakker geworden met vreselijke pijn onder in m'n rug. Au au au! Toch teveel gedaan afgelopen weekend vrees ik. Lastig hoor, nu met manlief die ook niet veel kan. Familie Kneus zijn we, haha!

9. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Marry, vervelend dat je last hebt van je rug, hopelijk gaat het snel over.

Hier alles redelijk rustig.
    Luuk is gelukkig opgeknapt nadat hij vorige week ziek was. Wel nog wat zorgen om mijn moeder die al voor de 3e keer tijdens deze zwangerschap in het zkh ligt. En dat voel ik toch aan mijn buik.

Hier begint de nesteldrang toe te slaan. Alles moet worden gewassen en opgeruimd. Mijn man ziet dit niet zitten omdat hij nu bang wordt dat de baby snel gaat komen.

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, kamertje schiet dus wel op. Qua gordijnen..wij hebben neutrale, zondverduisterende plisségordijnen met daarvoor gewone overgordijnen voor kinderen. Weet niet je zonverduisterend wil? En wat heb je voor de andere ramen? Vind het persoonlijk minder mooi als bij het ene raam rolgordijnen hangt en het raam ernaast bijvoorbeeld vitrage. Haha lekker op zoooo vroeg al klaar te zijn pfff.

@Odess, nou nou wat een zeikerd :D leuk hè zo verliefd zijn op je kind…straks op twee! En ach die buien vergeten we vast snel. Weet uit ervaring (van mijn zus) dat het inderdaad ontzettend veel energie kost en dat zoiets flink uit de hand kan lopen. Het grote pluspunt is gelukkig dat je man achter je staat er het ook tegen je ouders zegt. Waarschijnlijk zullen zij toch niet veranderen en ook niet in zien dat zij fout zitten. In de afgelopen jaren heb ik wel gezien en geleerd dat het soms beter is om zonder (schoon)ouders of andere naaste familieleden te leven dan je er helemaal door kapot laten maken (klinkt misschien hard) maar je begrijpt vast hoe ik het bedoel.

@Momeera, veel beterschap, hoop dat je je snel beter voelt!

@Lan, jij ook veel sterkte!

@Supermom, aha…blonde vraag dus sorry! Gaat best snel hè zo op naar de 14 weken. Hoe gaat het met je misselijkheid?

@Kiwi, super dat het zo snel heeft gewerkt bij Kaj! Leuk hè..wij wonen in een hof met ook alleen maar jonge stellen met kinderen..zo leuk als iedereen dan weer buiten is met dit mooie weer. Lekker dat de tuin zo goed als klaar is! (Enne strijk je normaal niets, of je doet je man dat?) Zulk nieuws zet je altijd weer even met beide benen op de grond vind je niet? Vreselijk lijkt me zoiets..

@Lovely, klinkt heel eigenwijs ja ;) Beterschap!

@Judith, leuk is dat als je andere mensen zo blij kunt maken. Fijn dat alles goed met je gaat!

@Marry, balen dat je man zoveel last heeft en jij daardoor dubbele lasten hebt. Zoiets kun je er eigenlijk ook niet bij hebben, niet nu! Hoop dat je woensdag echt even je rust pakt. Al heb ik een vermoeden dat je lekker druk van alles gaat doen ;)

Hier ook heerlijk genoten van het weekend en het prachtige weer. Merk dat onze dochter ook meteen 10x zoveel geniet en beter gehumeurd is als het zonnetje schijnt en ze lekker naar buiten kan.
    Gisteren flink in de tuin bezig geweest, wat ik nu weer mag bezuren…maar goed lees hier niet anders ;)
    Morgen tweede poging voor de 3/4d echo,ben zo benieuwd. Moet om 12:30 uur, wel vaak een tijdstip waarop de baby slaapt.

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden

@ sandra mooi dat je het gezellig heb gehad gister

@ marry ja ik vinhd dat zo heerlijk lekker met baby kamer bezig zijn.en zo te zien heb je veel gedaan en een druk weekje in de planning.

@ ivje hmz dat zeg mijn vriend nou ook!!die zeg dan doe is niet zo veel hier zitten ze allemaal al te wedden dat die eerder komt

@ felicee hoop dat morgen de 2de poging voor de 3d/4d lukt.

@ hier vannacht pijnlijke buiken gehad is wel weer gezakt ik denk dat indalings weeen zijn weet niet zeker zal straks eens vragen aan de gyn.hoop dus niet weer aan die ctg moet dan;)

12. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Zo ik ben ook even weekendje afwezig geweest..
    Gisterenochtend manlief naar schiphol gebracht :(
    Echt vreselijk.. BAH.. Niks aan!!
    Daarom ook even geen zin in gezellig (of niet gezellig) klessebessen hier!
    Ach ik mag m zaterdag vroeg weer ophalen, gaat snel zat! (dit is erg fijn om te zeggen om de moed in te praten!)
    Ik mis m zo erg dat ik de uitspraak 'bloedend hart' snap!
    Neee oke.. ik voel dat niet de hele tijd maar gisteren was gewoon het ergst, dat je gewoon het grootste deel vd dag elkaar niet kan spreken omdat hij in vliegtuig zit. Maar soms lijkt mn hart echt pijn te doen.. Dan denk ik; was ik maar in verwachting van de 2e dan had ik veel afleiding! Afgezien van lichamelijk extra werk.. Maargoed.. We hebben veel contact nu, lekker mailen smsen bellen skypen! Vooral skype bevalt mij prima! Gisteren vroeg ik: wil je je dochter zien? Dus ik shirt omhoog en blote buik voor de camera :D

Odess
    Jeetje man misschien moeten jullie een andere aanpak doen: Hen NIET de kans geven om te zeiken! Op het moment dat ze beginnen over jou (bijvoorbeeld) moet je lief gewoon zeggen dat hij geen commentaar over jou accepteerd en dan direct de mond snoeren!
    Als ze niet met je lief kunnen praten zonder te zeiken; dan niet!
    Je geeft zelf aan dat je ze geen macht wil geven en door niet toe te staan en uberhaupt uit te laten praten als ze weer zeiken, zeggen dat ze direct ophouden en weggaan.
    Maar ik ken de situatie natuurlijk niet maar als je lief erop in gaat hebben ze wel 'macht' natuurlijk want hij wordt dan boos, vertelt het aan jou, jij boos en dan hebben ze hun zin!
    Bij mij werkt het goed!

Marry
    Ik moet ook bloed laten prikken op suiker en HB. Mn lief zei ook dat mijn eetpatroon verandert en dat dat er ook wel mee te maken heeft. Vk zegt ook dat je suikerspiegel tijdens zwsch zowiezo al erg schommelt, dus als je dan ff wat minder eet, dat kun je merken.
    Wat vervelend van de ribben... 2 a 3 weken: ik help het jullie hopen maar kneuzingen duren over het algemeen veel langer dan breuken.. Heb zelf gekneusde ribben gehad en dat duurde erg lang, makkelijk 5-6 weken! Maar de één is de ander niet dus laten we snel herstel hopen en ik wil niemand ontmoedigen!
    Nu mijn lief 6 dagen weg is heb ik ook respect voor een ouder alleen met kindjes.. Ik heb het in de zwsch al moeilijk laat staan met kind(eren). Pffff... Knap hoor.

Schoonmoeder komt woensdag, vind ik wel fijn! Neem ik dr donderdag wel mee uit eten!

Hester
    Hoe lang is je lief nog weg?

Vanavond weer zwschzwemmen! Vind het altijd een drempeltje om er heen te gaan maar het is zo fijn! Daarna slapen als een BLOK

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ha meiden,

Even tussen het schilderen door,....
    De baby heeft de fijne gewoonte om naar beneden te schoppen. Hebben jullie dat ook? Dus ik voel eigenlijk alleen iets rondom mijn schaambot, bekken en vagina. Is geen prettig gevoel zeg maar. Pijnlijk zelfs. Zou hij in een stuit liggen? Ben benieuwd. Volgende week maar eens vragen. Evy was veel drukker in de buik, dan dit babytje. Hopelijk zet zich dat voort na de bevalling ;).

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ff snel op mn werk ;)

Dank voor alle reacties:) Heb tegen mn man ook gezegd dat hij het direct moet afkappen, hadden we eigenlijk al afgesproken maar hij schiet dan in de verdediging terwijl ik geloof ik gewoon weg zou lopen. Maar ja, wij samen komen er wel uit :)

Mendie, hopelijk vliegt de week voorbij!

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Felice, het contact verbreken zou het allermakkelijkste zijn maar dat zit niet in me. Ze zijn leuk voor Elise en het zijn wel de ouders van mijn man. Maar het is wel zoeken naar een modus om ermee om te gaan! Ze zijn helaas niet gezegend met enige vorm van empathie of zelfreflectie en dat maakt het extra lastig. Soms vraag ik me af hoe deze mensen zo'n leuke zoon hebben gekregen ;) Wat leuk morgen weer babykoekeloeren, veel plezier! En nu weer even kalm aan, dan is de pijn zo weer weg :) Hoort bij het bol zijn ;)

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

Hier ook even een berichtje, ik ben begonnen met de babywas, dus heerlijk druk aan het wassen/ strijken/ kast inrichten zo leuk!!

@Marry: Jeetje wat vervelend dat je man gekneusde ribben heeft, hebben jullie niemand die jullie nu een beetje kunnen helpen de laatste dingen af te krijgen?

@Ivje: Hier is de nesteldrang ook al gekomen hoor, maar ik hoop dat de baby toch nog wel even blijft zitten:p

@Felicee: Leuk morgen weer een echo, hopelijk laat de kleine zich goed zien.

@Priscilla: Oei dat is niet prettig harde buiken, hopelijk blijven ze nu weg. Succes bij de gyn.

@MendieC: Sterkte deze week, maar voor je het weet is het alweer zaterdag hoor!

@Judith: Het zou kunnen dat die kleine nog in stuit ligt, en rond deze periode kunnen ze ook nog gewoon draaien.
    Die van mij ligt wel al een week of twee met zijn hoofd naar beneden, want ik voel de trappels helemaal bovenin.

Vanmorgen trouwens bloedgeprikt, dus dat hebben we ook weer gehad!!
    Zo nu de kids maar eens uit school halen. Tot vanavond!

17. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

hey dames,

heb veel bijgelezen maar het onthoud knopje is nog ver te zoeken :(

verder ben weer beter beetje verkouden nog.

@ pris de harde buiken, snachts steeds feest hele nacht door blijft buik hard. doet zo zeer. ga dit ook melden bij de vk vrijdag.. slapen zit er amper bij..

met beeb gaat alles goed zo te voelen... is behoorlijk druk en heb het gevoel dat hij neit meer in stuit ligt. ligt nu ffies niet op schaambot meer.

en bovenin keihard gemep vergeleken met daar beneden.

ben benieuwd vrijdag.

ik ga nu ffies weer na bed slaap/rust krijgen pffff

tot later ladies en reageer nu weer vaker dan voorheen en zal overal weer op reageren ;)

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ligt de beeb nog met het hoofd naar boven en in stuit.

lekker kind hebben we toch ook hahaha.

vind het wel lekker dat het ff wat bewolkt is en niet zo warm
    kan ik boven alles ff lekker opruimen.
    want als de zon schijnt en het warm is heb ik daar echt geen zin in.

19. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Priscilla, en? Zouden het al indalingsweeen kunnen zijn?

@MendieC, snap best dat je geen zin in 'gezellige' dingen hebt. Ook geen afspraken deze week gepland zodat de tijd misschien voor je gevoel iets sneller gaat? Na het zwemmen slaap ik ook altijd binnen de minuut, zo fijn!

@Judith, voel de schoppen zowel boven als beneden. De baby kan volgens mij nog tig keer draaien dus het kan best zijn dat het nu in een stuit ligt en volgende week weer in hoofdligging.

@Odess, sorry..bedoelde ook echt niet te zeggen dat je het contact moet verbreken. Ben daar zelf ook helemaal niet voor! Vind het wel erg dat zoveel mensen in ieders omgeving zoveel schade en verdriet kunnen aanrichten door dit soort dingen. Heb twee jaar geleden bij een psycholoog gelopen om wat meer afstand te nemen van bijvoorbeeld mijn ouders. Ben nu veel minder kwetsbaar voor ze en voel me ook beter. Contact verbreken zou ik nooit willen en kunnen. En wat je zegt..het zijn de ouders van je man, dat maakt het vaak ook zo moeilijk. Heb je één keer gezien en maak je hier mee en kan me echt niet voorstellen waarom zij commentaar op je zouden moeten hebben.

@Sandra, met de zon is het wel leuker om te wassen vind je niet? Hoe is het eigenlijk met je bekken?

Rustig aandoen is toch niet gelukt. Vandaag alle muren bijgeschilderd (aangezien een peuter met vieze handen nogal wat vlekken kan maken ;)). Was gedaan en buiten gehangen (doe ik echt nooit!) en alles beneden schoon gemaakt.
    Rest van de middag en avond niet meer...ga zo mijn meisje ophalen.

Werk, nog even jullie advies als het mag. Ben twee geleden (voor de tweede keer) bij de bedrijfsarts geweest. Hij was verbaasd dat er nog geen gesprek was geweest en zou dit opnieuw doorgeven aan mijn werkgever. Hij was van mening dat dit eerst moest gebeuren voordat ik weer aan het werk zou gaan (ik ook). Heb gezegd dat ik nog vóór mijn verlof het gesprek wil. (zit namelijk al vanaf 18 januari thuis. Had verwacht het gesprek snel te hebben en daarna weer te gaan werken).
    We zijn nu twee weken verder en heb nog niets gehoord! Weet nu niet zo goed wat te doen. Volgens de bedrijfsarts was het nu niet meer aan mij om contact op te nemen (aangezien ik dit elke week heb gedaan en dit gesprek vanuit P&O moet komen).
    Ze hebben nog vier weken maar krijg heel erg het idee dat ze het over willen laten waaien en dat ik dan 1 oktober weer gewoon begin.

Wat zouden jullie doen? Nu contact opnemen met P&O of met arbodienst? Nog even wachten of helemaal niets doen?
    Had het idee om zelf nog twee weken te wachten en dan contact op te nemen met de arbodienst om te vragen wat er aan de hand is en waarom ik niets meer hoor.

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Felicee, ik zou nu contact opnemen met de arboarts. Ik zou onderhand wel willen weten waar ik aan toe ben. Ik zou persoonlijk niet afwachten en al helemaal niet niets doen. Dat zou te veel onrust creeeren in mijn hoofd. Dus ik zou nu erop gaan staan om zo snel mogelijk een gesprek te krijgen zodat je voordat je met verlof bent weet waar jullie staan.

Deel Deze Pagina