Ik zie bij sommige banners nog maar 62 dagen staan ofzo Wat gaat het snel zeg,... Ikke nog 80 volgens mij. Klinkt eigenlijk ook wel als weinig. Nog 7 weken werken,...... dat klinkt weer als veel
Slecht nieuws in familie... mijn zwager heeft kankercellen in de dikke darm... pfff kan ik er nu niet bij hebben weet niet heo en wat ik tegen mijn zus moet zeggen en hoe ik haar kan steunen.. Aangezien ik zelf niet veel waard ben momenteel.... Met mij gaat op en af...
@sweetbel Wat lief van je moeder! @supermom Dus ook al in de war met de zomertijd hihi? @Hester Zo dat was zeker een druk weekend! Al een beetje bijgekomen? @Priscilla Fijn dat je buren misschien gaan verhuizen @Kiwi Je bent zeker niet de enige, met dit mooie weer zit ik ook liever in de tuin hihi En hier ook wel last van nesteldrang hihi, heb alles al haast overhoop getrokken en weer geordend neergezet enz...pffff @Odess Het was echt lekker weer...mag van mij wel zo blijven Echt balen van je schoonouders zeg! pffff Gelukkig staat je mannetje aan jou kant! @Kiwi Ah das zeker sneu nieuws... @Judith Wat lief van je buurvrouw! @alle zieken Beterschap!! @Meta Dat klinkt zeker niet best... @marry Ja alles is al klaar Het zit jullie niet echt mee, hopelijk heeft je man snel geen last meer van de ribben...en idd al die kleine dingen bij elkaar opgetld is het best zwaar..enne evengoed rustig aan doen hoor @Sandra Oh jullie kamertje is ook bijna klaar Wij hebben donkere rolgordijnen en felblauwe overgordijnen, vol alleen rolgordijnen zo kaal staan... @ivje Ook al last van nesteldrang hihi...ik ben meestal bezig als mijn vriend aan het werk is, dan loopt ie tenminste niet in de weg hihi @Felicee Hopelijk werkt de kleine morgen mee met de echo, en krijgen kjullie mooie echo's mee @priscilla Dat doet echt zeer he, die pijnlijke harde buiken, hopelijk heb je er vanavond geen last van @MendieC Ik kan ook niet zo lang zonder mijn vriend hoor, hopelijk is het snel zaterdag! @Judith Nee dat herken in niet, naar beneden schoppen, hier voel ik het tegen mijn ribben aan...hij ligt hier al een aantal weken met zijn koppie naar beneden @zomaar rustig aan doen hoor, hopelijk heb je vanavond geen last van harde buiken @lovely Hier was het meerendeels van de dag ook bewolkt, en ook best wel fris...brrrr @Priscilla Hopelijk draait de kleine nog, ik ben hier ook als de dood voor een keizersnee...hier ligt de kleine nog met zijn koppie naar beneden *ff afkloppen* @Momeera Beterschap en hopelijk slaat de antibiotica alsnog aan! @Sandra Jep hier ook zo, zoveel mogelijk op 1 dag doen, en dan voel ik het de volgende dag...pfff..dan denk ik bij mezelf dat ik had beter over meerdere dagen kunnen doen... @Zomaar Dat is een apart gevoel he, als ie de hik heeft hihi @Hester Oei nog geen naam, hopelijk komt er binnenkort een mooie naam voorbij en waar jullie van denken ja dat is het! Balen van je bloeddruk, hopelijk zakt het snel! @Bloesem Oh lekker ff een weekje weg Zo te lezen hebben jullie echt genoten @MendieC Hier ook last van mijn oren, heb ik normaal altijd al, dat ze open en dicht gaan...maar nu extreem last van... Enne we slepen je de laatste dagen er nog wel ff doorheen hihi @Priscilla Ik zou dat zelf dan ook niet willen...maar de meeste bij mijn vade en moeder ken ik wel...maar bij s.moeder niet... @Lan Oh wat erg zeg! Dat lijkt me wel heel erg moeilijk!
Sorry voor mijn lange berichtje hihi @hier We hebben het eerste pakje opghaald , we vonden allebei weer andere dingen leuk, dus we zijn voor een (bijna standaard) nijntje pakje gegaan, dat was het enige pakje die we beide leuk vonden... en nog een groter pakje, met auto'tjes erop voor de zekerheis als de kleine man toch iets groter is dan verwacht hihi Morgen intake gesprek met de kraamzorg...ben heel erg beniewd
@ goede nacht meiden @ judith ja het gaat hard he zo zit je net in topic en zo loop je bijna einde zwangerschap @ lan jeetje meid dat is dus echt een k*t bericht jeetje sterkte ermee. @ senna ja behoorlijk doen ze zeer heb ze nu ook weer soms de harde buiken.en dat me buren misschien verhuizen ben ik erg blij mee opgeruimd sta netjesik zou wel willen dat die ff weer draai want keizersnee nee dankje wil ik nietnou mij ma heb alleen maar mensen op hyves die ik niet ken vind ik gewoon rot om te zeggen maarja als ik iets niet wil moet ze maar accepteren @ hier kan gewoon niet slapenben klaar wakker
Even snel voordat ik in de auto spring: Hester wat ontzettend lief van je zoontje! Echt een smelt moment! Balen van je bloeddruk, hopelijk is het binnen de perken te houden! Ik moet rennen,fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal!! @Odess: Pfff jij bent vroeg op, ik sta 7.00 uur op en dat vind ik eigenlijk al vroeg. Werkse! @Priscilla: Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. @Senna: Leuk het eerste pakje, nog even wachten en je kleine mannetje kan het aan. Succes met de intake! @Lan: Wat vreselijk verdrietig nieuws, het is altijd moeilijk om in zulke situaties iets te zeggen. Maar je moet wel laten zien dat je voor hun bent. Heel veel sterkte. @Judith: Ja het gaat ineens snel he, maar ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden naar het mannetje in mijn buik. Hier zo een half dagje cursus op mijn werk, en daarna nog even kleertjes strijken of van het zonnetje genieten. Ik zag net bij de weersvoorspellingen dat ze voor zaterdag 19 graden voorspellen. Ik moet maar snel wat truitjes met korte mouwen gaan kopen, denk ik. Fijne dag allemaal!
View attachment 140562 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d 29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo 29 maart Sweetbel - Controle vk 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 5 april Felicee - controle vk 6 april Marry - groeiecho 7 april Ivje - controle vk 8 april Senna04 - controle VK (32w&1d) 14 april Marry - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Vanochtend ff de vk gebeld, ben sinds gisterenavond heel duizelig/licht in m'n hoofd, durf niet onder de douche te stappen (getsie). Vorige week natuurlijk virusje gehad, vk denkt combi van factoren, iig rustig aan doen...Ben er beetje onzeker van, bang dat ik flauw ga vallen, maar wil ook wel wat doen, dus in m'n hoofd weer heen en weer geslingerd.... hang hier wat achter de computer, zo maar even naar de bank om te liggen ... tjee, wat een avontuur hier Sorry weer een egoberichtje ....
Meta, helemaal geen egoberichtje. Veel beterschap, doe maar lekker rustig aan hoor! Lan, meis, wat een heftig nieuws.. Dat is inderdaad wel veel om erbij te hebben. Hebben ze al verder onderzocht? Odess, pff, ook al gezeik met je schoonouders. Heel erg vervelend, maar volgens mij heb jij wel een goede houding tegenover ze.Ik zeg het wel vaker (nou mn eigen advies nog opvolgen): laat lekker gaan! Je bent inderdaad erg vroeg wakker zeg.. Pff, moet er niet aan denken! Sandra, lekker he, zaterdag zo warm! Een collega vroeg gisteren of ik haar dienst wilde overnemen, nou mooi niet haha. Succes met je cursus, en daarna lekker van het zonnetje genieten. Hester, aaaah, wat schattig van je zoontje. Echt al stoeremannen praat. Kiwi, lekker dat je tuin af is! Senna, leuk zeg, dat je het eerste pakje binnen hebt. Ik ben er nog steeds niet uit. Succes met de intake, hier stelde het niets voor. Hier alles goed, vanavond vk. Verder lekker rustig dagje. ga even verder met het huishouden en dan naar mn paardje. Fijne dag allemaal!
Allereerst bedankt voor jullie reacties! Heb het er gisteren ook nog even met mijn man over gehad en besloten dat ik vandaag contact opneem met de arbeidsdeskundige (daar heb ik ook de eerste melding gedaan). Afhankelijk wat daar uit komt ga ik per mail contact opnemen met P&O. Net de arbodienst al gebeld maar de telefoon staat uit. Hij is wel aan het werk volgens de receptioniste dus blijf het vandaag proberen. Verder het slecht geslapen. De pijn in mijn heup (volgens de fysio beginnende slijmbeursontsteking) wordt niets minder. Ga vanmiddag en vanavond een ice pack proberen. En yoehoe vanavond partnerles pfff..we hebben er allebei echt zo geen zin in @Priscilla, dat is inderdaad een kleintje. Was Xander ook klein bij de geboorte? Mijn ouders hebben geen Hyves, maar mochten ze het wel hebben dan zou ik het ook niet willen. Heb namelijk zelf ook geen fotos op Hyves staan ivm kopiëren wat mogelijk is dus vind het niet raar dat je dat niet wilt hebben. @Momeera, je AB zou inderdaad al moeten werken heb je dit eerder gehad? Super dat Ameera terecht kan bij de schoon waar jullie en goed gevoel bij hebben, is zo belangrijk. @Odess, heel goed..zoveel tekst en energie zijn ze (zeker op dit moment) niet waard!! Haha dat herken ik wel je vergelijkt elk pijntje met de bevallingspijn. Denk dat we het nog lang kunnen volhouden zonder te klagen @Sandra, herken wel de drang dat wanneer je begonnen bent je ook door moet tot het af is. Irritant eigenlijk. @Kiwi, pfff dus of je kleding wordt eerder lelijk of je moet gaan strijken..mmm ben ook benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden . Hier gaat ook veel de droger in (en strijk het ook nog eens). @Hester, balen dat je bloeddruk weer te hoog is. Hielp de medicatie de vorige keer goed? Zo lief de reactie van je zoontje!! @MendieC, tot nu toe heb ik ook alles per mail gedaan en bewaard. Daarom wil ik dat gesprek ook! Ga wel de arbeidsdeskundige bellen (omdat ik meteen antwoord wil op mijn vragen waarover hij niet eerst kan overleggen met bijvoorbeeld P&O). Daarna ga ik P&O inderdaad wel mailen zodat alles op papier staat. Een klapperend oor? Kom je daar nou aan? Ga je permanent doen? @Lan, wat een vreselijk nieuws! Je zou tegen je zus kunnen zeggen dat ze je altijd kan bellen als ze wil praten. Dan hou je de deur open en hoef je zelf niet steeds initiatief te nemen aangezien je het zelf ook moeilijk hebt. @Senna, haha leuk is dat als je niet hetzelfde leuk vindt. Daarom koop ik het als ik alleen ben Succes met de intake! @Meta, deze zwangerschap is jammer genoeg inderdaad een avontuur het zit je ook niet mee zeg. Ben je wel aan het werk? Nee toch hoop ik?
@ odess renze niet te hard he @ sandra ja heb wel wat kunnen slapen gelukkig.succes met curcus oja ik las het net 20 graden gaan we nu al warme dagen krijgen dat wordt zuchten en kreunen @ meta ik had het gister toen ik uit bed kwam leek net dronken @ senna succes met de intake!! @ sweetbel ook al aan het huishouden hier ook veel plezier bij je paardje en succes straks bij de vk @ felicee nee xander niet maar ik wil express geen foto's op hyves omdat het maar een kleintje wordt snapje en misschien moet wel even de couveuse in ook nog. @ hier ook aan het schoonmaken boven pff wat een werk telkens maar weer
View attachment 140601 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 29 maart Senna04 - Intake Kraamzorg 30w&5d 29 maart Felicee - tweede poging 3/4d Echo 29 maart Sweetbel - Controle vk 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 5 april priscilla1987 - echo en controle gyn 5 april Felicee - controle vk 6 april Marry - groeiecho 7 april Ivje - controle vk 8 april Senna04 - controle VK (32w&1d) 14 april Marry - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda[/QUOTE]
halloo allemaal voel me echt niet lekker. stem is nog steeds weg. hele dag door kriebelhoest en veel hoesten. zonet daardoor zelfs overgegeven. gelukkig gister veel in huis gedaan. dus zei al tegen mn vriend ik doe vandaag niks. ga zo alleen ff naar mn moeder toe om wat babykleertjes te wassen. ze is toch niet thuis dus dan kan het mooi haha. daarna ff onze gewone was erin. kan ik thuis de babykleertjes ophangen. daarna ff snel naar de bieb toe (boeken van amber terugbrengen ben al een week te laat haha) en nog ff snel wat boodschapjes doen. dan vind ik het ook wel weer goed. xxxx sorry voor het ego bericht. lig het liefst nu op bed maar ja. mevrouwtje gaat toch niet slapen en het is mooi weer dus dat word hem niet.
Felicee, succes met bellen dan. Echt vervelend dat je de arbo niet te pakken kan krijgen, moet echt wel kunnen vind ik. Oeh, partnerles.. Die van mij moet ook echt onder dwang mee haha. veel plezier. Hoop dat je icepack werkt trouwens, slijmbeursontsteking doet zoveel zeer. Pris, stom he, dat schoonmaken. Heb net een uur staan strijken, en ik moet zeker nog wel een uur. Normaal laat ik het niet zo oplopen, maar vorige week heb ik door mn tentamens de was genegeerd haha. Lovely, was ze! Lekker rustig aan vandaag! Zo, nu even wat eten en dan wachten tot mn moeder thuis is voor de booschappen. Moet wat kleding die ik gekocht had voor mezelf terugbrengen. Daarna lekker de zon in.
Arbeidsdeskundige heeft nog altijd zijn telefoon uit... Net terug van de echo maar helaas. De vrouw noemde ons kind 'stoïcijns' en had zelden zo'n eigenwijs kind meegemaakt. De echo duurde bijna 45 minuten en het heeft al die tijd stil gelegen. Het lag plat op de buik, hoofd naar beneden diep in de bekken, met de handjes aan beide oortjes en knieën opgestrokken. We hebben de oren en het achterhoofd goed gezien De benen waren weer enorm lang (ruim twee voor), rest was gemiddeld en het had al veel haartjes (dat vind ik zo leuk!!). Nu blijft alles dus een verrassing tot de geboorte!
@ felicee wat rot dat je de arbo niet te pakken krijgt. zal ie het niet door hebben dat zijn telefoon uitstaan? en leuk zo eigenwijs kind zeg hahaha.. @ lan wat een vreselijk nieuws. miss gewoon zeggen idd dat ze je kan bellen anders. @ lovely beterschap en voor meta ook @ senna hoe was de intake? @ odess wat een schoonouders zeg pffff. word je zeker niet vrolijk van @ hester leuk stukje van je zoontje, lachte er keihard om en vriend had zo iets tjaa. snapte het ook niet helemaal gloof ik @ hier zit lekker buiten wacht op mijn pakketje van de hema, zondag besteld. zag dat gratis verzenden was ga ik geen halfuur voor rijden dan en dan rond 17:00uur komt de belasting meneer. benieuwd wat we trug krijgen.
Felicee wat balen! Maar je kunt er niets aan doen, je babay was waarschijnlijk in een DIEPE slaap. Wel schattig eigenlijk toch? Zomaar: heb je je pakketje al gekregen? Lovely balen dat je je niet lekker voelt. Vanmorgen zei de koffiejuffrouw: "Zo! Je krijgt al echt een buikje. Ben je al bijna op de helft?" Uhm.... met 31 weken ben ik toch hopelijk al wel OVER de helft, haha! Ik heb de hele dag al besprekingen, het gaaaaat maar door, dus ik ga gauw weer verder. Soms heb je van die dagen... tot later!