Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Even uit mn blote hoofd :D

@ boeken, hebben we gedaan :D We gaan met moederdag lekker een paar nachtjes naar Zeeland! Heb er al helemaal zin in :D Idd zwangerschapskaart meenemen en verder vooral niet te druk maken, als er echt wat is hebben ze daar ook wel een ziekenhuis.

Hester, fijn dat je man weer thuis komt! Vandaag goed overleefd? Hoe was het bij de gyn?

Pris, oe meis voorzichtig he! Je bent al zo lekker handig met die dikke buik (tenminste ik wel ;))

Meta, wat ontzettend k*t zeg, zo oneerlijk! Jij ook heel veel sterkte ermee!!

Sweet, wat leuk! Lekker truttig alles afvinken :p Nee hoor, logisch dat je je een beetje aan alle lijstjes e.d. volgt, je zult toch moeten gaan ondervinden wat jij prettig vind met je meisje! (oe wat klinkt dat al echt he!)

@ shoppen, ik zo ga ff wat dingetjes online shoppen bij prenatal, zo is het bugaboo plankje nu 60 euro en die is echt nooit ergens in de aanbieding :)

Mom, och meis, doe alsjeblieft een beetje kalm aan!! Wat jij allemaal omschrijft is echt niet niets en ik denk dat heel veel vrouwen alleen met de bekkenpijn niet meer zouden gaan werken! (dat bedoel ik niet vervelend naar de meiden die hier al thuis zitten!!) Stoer zijn is heel leuk, maar het moet niet ten koste van jezelf gaan! En daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voor meis, pas je goed op jezelf? En natuurlijk heel veel beterschap!

Hier vandaag een super leuk looptractortje voor ons meisje gehaald, ze is er echt helemaal wijs mee! Deze, stoer he :D http://www.t-toysdirksland.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/artikel124.jpg

2. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heeft de arbeidsdeskundige teruggebeld en was van helemaal niets op de hoogte (ook een beetje vreemd, aangezien ik verwacht dat hij het proces in de gaten moet houden). Hij zei dat hij contact op zou nemen met P&O en de touwtjes strakker zou aantrekken. Morgenochtend krijg ik mail hoe nu verder…

Verder vandaag weer bij mijn ouders geweest (nu kan het nog die 150 km rijden ;)). Erg gezellig, maar wat wil je ook met die mooie weer!

@Hester, het was inderdaad in diepe rust. Wel een fijn vooruitzicht dat het doorslaapt (hopelijk straks ook ;)). Groeit je buik nu ook echt of valt het nog altijd mee? Geniet van je man vanavond!

@Momeera, heb alleen een foto van het armpjes….echt zonde maar goed. Inderdaad raar dat de AB-kuur totaal niet aanslaat, komt dat omdat je nu dus ook aan de buitkant een ontsteking hebt? Wat fijn een nieuwe auto, wat is het geworden?

@Supermom, rare misselijkheid ook…als het goed is nog even volhouden en dan helemaal genieten!! Willen jullie met de 20 weken echo weten wat het is?

@Odess, een beetje trots op jezelf? Jij bent gek..je moet hartstikke trots op jezelf zijn. Zoiets vraagt ontzettend veel lef en zelfvertrouwen, echt super van je! Heerlijk dat je nu die negatieve energie naast je neer kan leggen, hoop dat je punt ook echt aan is gekomen bij je schoonmoeder en dat ze er iets mee doet. Leuk nog even weg, hopen op een beetje mooi weer en dan lekker met je kont in het zand en uitwaaien :D

@MendieC, mochten het bij jou niet om zwangerschapsgerelateerde klachten gaan dan betaalt het UWV geen uitkering aan je werkgever en moet hij dit uit eigen zak betalen..

@Meta, vreselijk zeg…je mag mij ook pben als je wilt.

3. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 140944
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 11
    Meisjes: 8

Afspraak:
    2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg)
    4 april Sandra - controle vk
    4 april Felicee - controle vk
    5 april priscilla1987 - echo en controle gyn
    6 april Marry - groeiecho
    7 april Ivje - controle vk
    8 april Senna04 - controle VK (32w&1d)
    14 april Marry - controle vk

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

4. Hester

Hester Niet meer actief

Hm, ik vrees dat mijn laatste officiele werkdag niet echt mijn laatste werkelijke werkdag zal zijn ;) Er is altijd zoveel te doen en iedereen is gewend om 24 uur per dag te werken (ongeveer dan...) Zelfs NU -as we speak- ben ik nog werkmails aan het beantwoorden die op dit moment binnenkomen. Van collega's met wie ik vanmorgen voor 9 uur al een overleg had op het werk. Dus die maken ook lange dagen.

Maar alles went. Ik denk dat over 2 weekjes de zeeën van vrije tijd ook wel gauw zullen wennen :D

Odess: wat een leuk groen autootje! Zal ze vast superleuk vinden. En lekker om nog even er tussenuit te gaan. leuk joh!

Meta: hoe gaat het nu met je? En de leerlingen?

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden

@ zomaar ik zou even bellen naar de vk als ik jou was je heb wel vaak he nog vaker eigenlijk dan mij!!doe rustig aan he:)

@ bloesem ty ik heb informatie aangevraagd even hoef maar 2 dagen te zijn 1 dag gaat naar kennis toe heb ze aangeboden hoop dat er plek is want het ga dus echt niet naar me moeder!!

@ odess ik ben gewoon lompe koe heel vaak:)morgen doe ik lekker niks meer:D

@ felicee meen je niet dat hij er niks van af wist hoop dat nu eindelijk geregeld is.

@ hier ik heb me werk gister gemaild hoe het gaat heb niks terug gehad stel gekken achja ik heb wat laten horen van me:D

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal

ben heel raar wakker geworden (heb sowieso slechte nacht gehad)
    ik heb echt heel raar gedroomd
    ik ben heel erg aan het hoesten
    en in mn droom dus ook
    en opeens was er een kindje uit mij.
    een jongetje.
    maar het jongetje had al maat 62/68 (was dus al een groot kindje)
    maar ik was ook nog gewoon zwanger zoals ik nu ben.
    maar het jochie had precies hetzelfde dna als mij.
    echt heel vaag.
    en ik beviel in juni wel gewoon zoals het zou moeten van het jochie wat in mn buik zit.
    dus had dan opeens 2 jongetjes ipv 1 en het was geen tweeling.
    dus zei dat net tegen mn vriend die zei dat is wel een hele rare droom ja.

denk dat ik daarom ook zo ontzettend onrustig heb geslapen, omdat ik dan in mn slaap teveel ga nadenken.

zal nu nog ff weer proberen te slapen.
    mn dochtertje is naar mn ex tot zaterdag ochtend.
    heb gister wel ff wat traantjes moeten laten.
    hormonen he.
    de "overdracht" is bij een mac donalds.
    dus daar had hij ook iets met haar gegeten en dat ging allemaal goed.
    en ik zette haar bij hem in de auto en dat wou ze niet.
    dus steeds beetje huilen.
    dus hij is weggereden terwijl ze aan het huilen was (duurt meestal dan maar 5 minuutjes dan is het huilen over maar toch)
    ik ben zelf daarna in de auto gestapt met tranen in de ogen.
    kwam ik ze bij het stoplicht nog tegen zat ze echt met traanoogjes naar me te kijken.
    dus licht ging op groen en we reden allebei andere kant op en daar kwamen de tranen.
    smst mn vriend ook nog waarom ik niet terug had gebeld (hij had 4x gebeld voor de "overdracht" was.
    maar was aan het autorijden en neem dan dus neit op.
    en 2 minuten later was mn ex er al.
    dus ik stuurde later ben weer onderweg naar huis.
    stuurt ie waarom belde je niet terug? wou graag nog ff met amber praten.
    en nu komt het.
    "klinkt misschien stom maar zie amber als mn eigen dochter en wou ook dat ze van ons was...... met 2 huilende smileys erachter"

echt zo lief.
    dus heb de hele terugreis (bijna een uur) gehuild omdat ik het zo ontzettend lief vond van hem.
    nu ik dit typ rollen de tranen weer over mn wangen.
    en meestal is mn vriend 6 uur 's avonds pas thuis.
    nu was hij al om 5 uur thuis zonder dat hij dat had gezegd van te voren.
    dus hij kwam thuis
    en dan geven we elkaar altijd een kus en een knuffel.
    dus ik geef hem een knuffel en hup daar kwamen de tranen weer.
    zegt ie wat is er.
    dus ik zeg: ik mis amber zooo en ik vond het zo lief dat je dat zei over amber. dat je wou dat amber jou dochter was.

pffff k*thormonen tranen blijven maar komen.

zal proberen te slapen want kan nu ff "uitslapen"

xx

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

@Lovely: Wat een gekke droom hahaha, het is wel normaal dat je in je zwangerschap raar droomt.

@Felicee: Raar hoor op je werk;)

@Odess: Wat een leuk tractortje!!

Hier een geweldige avond gehad, de film is echt superleuk. Lang geleden dat ik zo gelachen heb hahaha.

Alleen vannacht hele erge buikkrampen gehad. Ik was echt even bang dat mijn bevalling begonnen was. Gelukkig is het nu wat afgezwakt.
    Nu heeft de kleine de hik, dat heeft hij echt een paar keer per dag.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Felicee, vreeemd allemaal hoor, je zou inderdaad verwachten dat zo iemand de zaken iets beter in de gaten zou houden. Maar gelukkig zijn ze er weer mee bezig, dus je hoort vast snel meer.

Odess, schattig hoor! Zie de laatste tijd veel van die dingen rondrijden, echt schattig!!

Sandra, ja die film is echt heel leuk he. Gelukkig zijn je buikkrampen weg, eng hoor. Grappig de hik, hier heb ik het nog niet echt gevoeld geloof ik.

Lovely, vervelend hoor, dat je dochter niet met haar vader meewilde. Ga nog maar even lekker slapen.

Bleegh, wat een rotweer is het. We zijn echt verwend met die zon, die wil ik terug! Tweede wasje zit al in de machine, zo even strijken.

9. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Zomaar
    Ja kan goed overweg met mn schoonmoeder! Nu mn eigen moeder nog ;)
    Toch is het even wennen nu ze in huis is..! Maar wel fijn

Odess
    Goed ideeeeee weekendje weg!
    Die gaan wij ook snel plannen, lekker Antwerpen. Waren we ook een weekend met 3 weken verkering! Dat was toen best spannend!
    Maar wij waren EN ZIJN:D zo hoteldebotel...

UWV
    Heeft me idd gebeld.. Degene die mn dossier in behandeling heeft belt me vandaag terug.
    'Mijn dossier...' Goh ik heb een dossier ;)

Momeer
    Oe ruzie met de verkoper klonk wel humoristisch maar daarna snapte ik wel dat jij dacht oh jee..
    Alles goed afgelopen??
    Wat stom zeg dat niemand dan voor je opstaat in de bus!! Horken!!
    Dan denken ze misschien; nou die heeft alleen een dikke buik, DUS!?
    Maar met alle bijkomende klachten moesten ze eens weten (lees mijn yoga-ding)

Meta
    Jeetje.. Ik wil die link ook wel
    Maar je kan m toch ook gewoon op zp zetten of zie ik dat verkeerd ;)

Hester
    Ik ben jaloers!! Je man terug!
    Nee hoor super meid, lekker vastpakken!
    Mijne komt overmorgen alweer :D :D :D

Lovely
    Ach meis ja snap ik wel.
    Laat die tranen maar lekker gaan, ik ken het (dat huilen dan)!!

Sandra
    Oef ja snap ik dat je ff schrikt! Waren het niet de darmpjes of kun je dat gevoel goed onderscheiden?

Yoga
    Nou gisteren dus bij Yoga. We begonnen met staande oefeningen. Maar ik was ZO MOE weer gisteren. Ik voelde ook niet echt lekker daardoor maar deed gewoon mee. Tot dat het niet meer kon; mn kop ging suizen en voor mijn ogen ging het op 'sneeuwbeeld' dan trekt het bloed uit je hoofd en schouders weg dus ik ben snel gaan zitten en kreeg water. Dan gaat het dus ook wel weer en daarna kregen we ook alleen zit-oefeningen.
    Moet morgen ook bloed prikken omdat ditzelfde in de rij van de kassa ook was (gelukkig man bij me en kon zitten in de V&D!).
    Vk zei dat het ook gewoon even een schommelende suikerspiegel kan zijn en man merkte op dat mn eetpatroon wel verandert (ik eet minder) want ik zit zo snel vol en als ik in de lunch hartig heb gegeten wil ik savonds eigenlijk alleen maar bak fruit en cracker ofzo.
    Maar ik vond het wel vervelend en dan zit mannetje ook nog in usa dus we hebben wel ff gebeld en weer even tranatjes natuurlijk want dan voel ik me zo'n slap kippie!
    Zo dat was het even!

Mn lief
    Nogmaals dank voor al jullie berichtjes over mijn lief die alweer bijna thuis is!
    Misschien gek maar jullie berichtjes helpen echt hoor!!!!
    Dikke kus hiervoor!!!

Navelpiercing
    Oh ja nog 1 ding, Zomaar of Kiwi had volgens mij een navelpiercing. Ik had die zwschpiercing ook besteld maar ik heb het er nu uitgehaald hoor! Is ook fijner met smeren! en ik hoor ook verhalen over striemen bij de piercing..
    Maar het gaatje blijft open want ik had m al eerder paar weken eruit; niks ah handje!

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ook een navelpiercing haha.
    bij vorige zwangerschap ook zwangerschapspiercing in gedaan.
    nu heb ik nog steeds mn normale piercing erin.
    heb toch al een zebrabuik haha
    en dat je strepen krijgt als je je piercing inhoud is niet zo hoor.
    heb geen strepen vlakbij de piercing
    verder overal wel maar ja das weer iets anders hahaha

ik kan niet meer slapen.
    denk omdat ik mn dochtertje zoveel mis
    dus ben maar ff naar namen gaan zoeken.
    we hebben nog steeds geen naam voor ons mannetje
    en ook geen geboortekaartje.

maar pffff wat moeilijk
    ik vind bijna niks leuk
    en als ik iets leuk vind vind mn vriend het niks.
    dus we hebben nu 6 namen.
    waarvan er denk ik al sowieso weer 3 of 4 afvallen.
    pffff
    we willen geen standaard naam, geen "populaire" naam die al heel vaak voorkomt.
    het moet een beetje engels/amerikaans zijn.
    dus we zijn ook nog veeleisend
    naam mag niet met a b c j of w beginnen

straks maar ff afwassen en kijken of ik de strijkbout kan vinden
    kan ik de babykleertjes ff strijken.

xxx

11. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ mendie ik die de piercing heeft haha

heb hem net een weekje in :) navel rekt uit. heb nog nergens last van. mja wil je zo dik en rond ben ik niet :)

@ pris ja morgen weer na de vk, ga niet veel doen vandaag. alleen ff ouders knippen meer niet. daar heb ik heule middag tijd voor :)

@ odess nog lekker geshopt?

@ lovely druk aan de poets en de wasjes?

@ owja ik heb ook een DOSSIER bij het UWV wauwwwwwwwwwww

@ hester bijna verlof en dan echt genieten

@ sweetebl tis droog en bewolkt maar wil ook zon zeg bah. verveel weer.

@ felicee wat raar dat er niks is doorgegeven, en super dat het nu wel geregeld word..

@ hier redelijke rotnacht gehad wakker slapen. harde buiken dan weer krampen bovenin buik. mja gaat al tijden zo. maar nu wat erger.

morgen ons wondertje weer bekijken zo'n zin in nu nog goed nieuws :)

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely, wat ontzettend lief van je vriend! Ziet je dochter haar vader vaak of is het af en toe? Lijkt me ook hartverscheurend als je zo je kind ziet wegrijden.

@Sandra, ik hoor van iedereen dat de film zo leuk is. Zaten er nog mannen in de zaal??

Net mail ontvangen van de arbeidsdeskundige met daarbij het verslag van de ‘tweede’ arboarts. Staat in dat er eerst een gesprek moet komen voordat ik wellicht weer deel kan nemen aan het arbeidsproces. Aangezien dit nog niet is gebeurd moet dit alsnog gebeuren.
    De arbeidsdeskundige heeft nogmaals een bericht naar P&O gestuurd dat ze contact met mij moeten opnemen. (Had dit zelf ook kunnen doen, net als al die andere keren)..ben wel benieuwd hoe snel er nu gebeld gaat worden. Mocht ik na een week weer niets hebben gehoord kan ik zelf weer bellen.
    Zou blij zijn als mijn verlof in gaat (er vanuit gaande dat het gesprek dan is geweest), kan ik het allemaal achter me laten.

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch net maar even het kraambureau gebeld aangezien ik nog niets had gehoord, hadden ze een verkeerd telefoonnummer ;).

Straks naar de tandarts, vreselijk! Jullie ook zo'n hekel aan de tandarts? Geloof dat ik bijna nog liever beval :)

14. Irissimon

dames ik ben de rest van de dag eerst niet aanwezig. mams komt me halen.

ik zie nog net geen sterretje ben helemaal kierewiet.
    al cola drop suiker en al gehad niks werkt...

tot later

15. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Meta: Jeetje wat erg… ik ontvang graag je pb.. :( Sterkte!!

@Sweetbel: We hebben nog niet echt nieuws over de auto. Mijn man gaat dadelijk op onderzoek uit. De verkoper was hem gisteren gesmeerd.
    Dank voor je beterschapwensen, het is inderdaad geen pretje oorontsteking en het is nu wel heel enthousiast zo alles tegelijk.
    Wat lekker dat je klaar bent met je truttige woord hihi. Ik ben bijna klaar, moet nog een paar dingetjes geloof ik, weet het niet eens uit mijn hoofd.

@Sandra: Een stapje terug doen zou mooi zijn. Alleen mijn werk joh, ze doen zo moeilijk en ik maak me daar dan weer zo druk om, stom moet ik helemaal niet doen. Vannacht had ik gedroomd dat iedereen boos was omdat ik zo lang ziek was geweest.

@Pris: volgens mij moet jij even niets meer doen met emmers water. Emmers water en Priscilla zijn geen goede combinatie.

@Zomaar: Oh erg is dat he als je overal hulp bij nodig hebt? Maar het is voor een goed doel (ik herhaal het nog maar eens). Hou vol!

@lovelyengeltje: geen sorry meid, gewoon rustig aan doen. Echt doen hoor anders zit je er dadelijk net zo bij als ik.

@Bloesem: hoe is het met jou?

Thanks Odess, doet me altijd weer goed om jouw berichten te lezen. Geeft me weer een beetje kracht om me niet zo schuldig te voelen naar mijn werk.

@Felicee: Nou wat raar van die arbeidsdeskundige. Hopelijk helpt het wat ie van plan is. De armpjes is toch ook leuk?? Zien zien zien..
    Volgens de huisarts kwam het soms voor dat AB niet aanslaat maar is onduidelijk hoe dat dan komt. We krijgen een Volkswagen Golf
    J

@MendieC: Volgens mij hebben we allemaal meer dossiers dan we in de gaten hebben.
    Wat akelig wat gebeurde bij yoga, wel goed dat ze het na gaan kijken. Maar zo niet leuk dat je man er nu niet is. Zaterdag komt ie toch? Nog ff volhouden meid..

@Felicee: Nou klinkt goed wat de arbeidsdeskundige gedaan heeft. Hopelijk gaat het helpen. Kan me voorstellen dat je blij bent als je dit achter de rug hebt zeg. Wat een gebed zonder end.
    Ik had een hele erge hekel aan de tandarts, was altijd bang. Nu na de bevalling heb ik het minder, ik heb zoiets van ik heb die bevalling overleefd dus dan lukt dit me ook wel. Maar ik doe dus niet liever een bevalling nee.

@Zomaar: Doe voorzichtig, sterkte

Oh trouwens dames, hier kwam het kraampakket al binnen. En er zit altijd een kadootje bij dus ik was nieuwsgierig en heb toch het pakket maar open gemaakt. En er zit dus gewoon een tummy tub bij, hoe leuk is dat? En die had ik ook nog niet dus kwam helemaal goed uit.
    Ik moest wel lachen want ik liet hem aan mijn man zien, zo van kijk wat leuk!! En die vroeg: wat is dat voor een emmer? Hahhaah. Weet hij veel die dingen hebben ze in Afrika niet..

16. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    vanmorgen de dokter toch maar ff gebeld ivm hoesten
    kan er half 3 vanmiddag heen.
    hopelijk heeft die iets wat helpt.

zonet eerst ook ff gedoucht
    en dus ook meteen de badkamer maar ff schoongemaakt.

zal zo ff iets eten.
    aaah k*thoest
    daarna maar ff afwassen.
    tot vanmiddag allemaal.

@zomaar doe je rustig aan en succes in het ziekenhuis.
    hopelijk komen ze er gauw achter wat het is en krijg je er iets voor

17. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Felicee
    Ben ook niet wild van de tandarts maar of ik nou liever beval moet ik nog maar bezien! :D
    Ik heb ook een repareer afspraak staan bij dentist maar ik wil eigenlijk zonder verdoving :$ omdat de uitwerking daarvan bij mij zooooo lang duurt en dat HAAT ik!! Maarja als het teveel pijn doet vraag ik het alsnog hoor..

Momeer
    Ja zaterdagochtend kan ik m weer ophalen :$ :D :$ :D
    Nee het is niet best gesteld met onze privacy...

Zomaar
    Succes in zkh!!
    Het smeert wel stuk lekkerder zonder piercing in de buik!

Lovely
    Zebrabuik :D:D

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Felice, wat lief van je thnx, je tovert helemaal een smile op mn gezicht :D Succes bij de tandarts, liever bevallen NEE maar ook ik vind het doodeng!

Mom, fijn dat is de bedoeling ook!

Hier heb ik het ff zwaar op mn werk, pfff, kan mn hoofd er slecht bijhouden. Ga vandaag maar eens gebruik maken van de mogelijkheid om eerder naar huis te gaan denk ik!

19. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    middag meiden

@ lovely hmz dromen doe ik ook soms wel eens nachtmerries:)

@ sweetbel ja echt he rot weer maar ik moet zeggen vind het niet kou

@ mendie doe rustig aan he ik heb het ook wel eens die duizelingen dat ik moet gaan zitten met glaasje water!!en nog even:Dken je je manneke weer in de armen springen:p

@ zomaar ik zou het wel vragen aan de vk en hoop op goed nieuws voor je

@ felicee jeetje ik hoop voor ze dat je bellen en anders gewoon de touwtjes strak aan trekken.

@ zomaar veel plezier met je mams

@ momeera nee ik zal de stofsdoek pakken voortaan:Doh tummytub ik kreeg een knuffel:)en heb er al zoveel

@ lovely succes bij de dokter

@ odes hoop dat je eerder naar huis kan

@ hier zo ff boodschappen doen en dan lekker niks doen morgen chinees halen jammie:D

20. Irissimon

ow ik hoef niet na het ziekenhuis hoor. morgen na de verloskundige.

de harde buiken gieren er weer in. mams heeft me net thuis gebracht en ga in bad. met een grote beker cola.

beeb stuiterd ook nog dus gaat dubbel op.

kan vk wel bellen, maar zeggen toch een paracetamolletje. en niks doen. doe hele dag al niks heb ouders niet eens geknipt.

morgen ga ik ff goed me gal spugen ben het gewoon zo beu...
    heb ook pijn onderin de buik en dan steekt het weer.

maar nu een rustige bad voor een uurtje. dizzy heid is wat minder. en dan lekker in de pyama op de bank slapen.

tot later

Deel Deze Pagina