doe maar lekker rustig aan zomaar hier net terug van de dokter heb een inhalator(schrijf je het zo) gekregen omdat ik ook astma heb. ik heb "hysterische' longen nu ze denken nog steeds dat er slijm in mn longen zit daarom hoest ik zo mega veel. en met die inhalator moet het over gaan komen mn longen tot rust. nou ik hoop het maar. word er echt gek van. xxx ik ga ook ff op bank met zak worteltjes en glas water (net weer beetje overgegeven pffff)
Felicee, wedden dat ze dan wel terugbellen?? Stomme mensen allemaal. Wanneer ga je met verlof, met 34 weken? Mendie, nog eventjes, en dan issie er weer! Leuk, Antwerpen, vind het zo'n gezellige stad. Pff, schrikken zeg, dat je steeds zo duizelig wordt. Vervelend! Tandarts, ik hou er ook echt niet van! Toevallig gisteren geweest, en had gelukkig niets, nog nooit gehad ook, dus ben elke keer bang dat ik nu echt de Sjaak ben. Zomaar, ik zou toch even je verloskundige bellen. Misschien kan ze even je bloeddruk komen meten, is het daar neit van? Lovely, doe maar lekker rustig aan. Straks, als je meid weer terug is, kan je weer druk genoeg doen!
@ zomaar baderze ik zei toch vk @ hier boodschapjes gedaan kom met meer terug dan ik gepland hadachja wij eten wraps lekker met kip en groente
@ Momeera, hier gaat het goed. Lief dat je dat vraagt. Vandaag wat shirts en zomerjurkjes ingeslagen bij de mazzel dagen bij de prenatal. En kon het niet laten om iets voor de baby mee te nemen .
Meta: wat verschrikkelijk! Sterkte ermee, het zal niet makkelijk zijn ongeacht het feit dat hij jij hem geen les gaf. Wat voor vak geef je eigenlijk? Dat heb ik nooit hier voorbij zien komen, volgens mij. Momeera: jeetje, wat k*t dat de ab kuur zo niet aanslaat. En uitwendige ontsteking? Alsof je niet genoeg te verduren hebt, zeg! Meid, ik hoop dat je snel opknapt en laat je werk lekker in de shit zakken zeg. Jij en jouw gesteldheid is nu even veel belangrijk! En haha, de reactie van je man! Opzich ook wel logisch, het ziet er ook uit als een emmer Sandra: eng zo'n buikkramp. Ik heb dat ook vorige week ineens in de auto gehad. Ik wist meteen precies hoe een lichte wee voelde (ik kon het hiervoor niet meer voor de geest halen)! Gelukkig was dat snel over en bij jou ook! Is de Kievit de moeite waard? Leuker dan Plaswijck? Mendie: nog ffies en je kan je mannetje weer in je armen sluiten! Niet zo fijn dat je uitgerekend nu zo slapjes voelt! En ik een navelpiercing? Euh, nee dank u Dat was vast iemand anders. Felicee: jemig zeg, dit begint wel vreemde vormen aan te nemen hoor. Ik vind wel een ernstige zaak als het bedrijf 0,0 inspanningen verricht om een gesprek aan te gaan met een werknemer die door arbeidsconflict thuis zit. Wat een desinteresse. Je bent dus nog niets opgeschoten. Ik zou inderdaad morgen en maandag nog even afwachten en dinsdag zelf gaan bellen. Tandarts: heb er geen moeite mee en nooit moeite mee gehad. Ik heb ook nog nooit enige vorm van pijn ervaren in de tandartsstoel, misschien dat dat uitmaakt. Dus ik zit liever 1.000.000 keer in de tandartsstoel dan dat ik moet bevallen! Want dat laatste vond ik het pijnlijkste dat ik ooit heb meegemaakt Zomaar en lovely: sterkte met alle kwaaltjes. Hier: nog een 1 weekje! Dat is morgen, dinsdag woensdag en volgende week vrijdag werken en nog een beetje thuis. Daarna begint mijn verlof! Zo fijn. Verder gaat het allemaal goed. Het ziet er toch naar uit dat Kaj en overdag slapen nu echt over is. Overdag gaat het nog steeds moeizaam tot niet. En aangezien het altijd een super slaper is geweest, zowel overdag als 's avonds ga ik er nu vanuit dat het overdag minder nodig heeft. Ik denk dat we hem overdag niet meer naar boven brengen. Mocht hij een dutje willen doen op de bank dan kan het prima, maar hem op bed leggen en vervolgens een uur lang allerlei smoesjes aan te moeten horen om maar niet te hoeven te slapen is te vermoeiend. Wij hebben dus besloten om het niet meer te doen en kijken of hij het zo goed red. Op het kdv schijnt hij ook vaker niet dan wel te slapen en hij trekt het verder heel goed. Hoe is het met de huid op de buiken eigenlijk? Zijn er al strepen gesignaleerd? Hier niet en nu hopen dat het zo blijft. Bij Kaj had ik ook niets, dus fingers crossed. Kan namelijk nog komen tot tijdens de bevalling!
@Kiwi: Ja ik heb door de kramp ook weer een idee hoe weeen voelen, en dat voelt niet prettig hihi. Ik vind de kieviet voor kleintjes leuker en een stuk overzichtelijker dan plaswijck. Bij plaswijck heb je toch nog het nodige water. Ik kom zo nog even op de rest reageren hoor, maar mijn bad loopt op dit moment vol en we willen geen overstroming hihi.
Pfff tandarts weer overleeft. Was een oude vulling afgebroken, gelukkig kon ze hem meteen weer vullen en hij is nu wit ipv grijs veel mooier @Momeera, wat leuk een Tummy Tub, hoorde het al van mijn buurvrouw dat zij hem ook had. Ben benieuwd wat er bij die van mij bij zit. @Zomaar, hoop dat het weer wat beter met je gaat. @Sweetbel, dit is al de tweede keer dat de arbodienst dit doorgeeft aan P&O dus vraag me af of ze nu wel onder de indruk zijn. Ja met 34 weken, dus nu nog drie weken te gaan. @Kiwi, zit ook gewoon tussen mijn oren hoor dat ik de tandarts echt vreselijk vind. Vind het ook meer dan schandalig hoor. In al die weken heeft ook geen manager gebeld of gemaild hoe het gaat (niet dat ik er echt op zit te wachten, maar het zegt wel iets). We wachten het maar weer af.. Hier ook nog geen striae .maar ja moet nog even.
@Hik: Hier heeft ons mannetje een paar keer per dag de hik, volgens mij is die al gulzig aan het drinken van het vruchtwater. @MedieC: Ja die krampen kunnen natuurlijk ook mijn darmen geweest zijn, maar het voelde echt als lichte weeen, gelukkig is het niet meer terug gekomen. Zullen wel oefenweeen geweest zijn. Oehh wat eng dat je opeens zo naar wordt, misschien voortaan een marsje op zak hebben. Dat wil bij mij nog wel eens helpen, als ik duizelig wordt. @Felicee: Ja er waren ook een paar mannen bij de film en die lachte het hardst van allemaal. Wat een gedoe op je werk zeg, ik kan me voorstellen dat je blij bent als dit allemaal duidelijk is pfff. @Momeera: Wat leuk een tummytub. Ik vind zo'n tub geweldig, de eerste paar maanden gebruik ik alleen maar de tub, heerlijk voor die kleintjes. @Lovely: Beterschap! Zo hier vandaag weinig gedaan, behalve de rapportgesprekken van mijn twee mannetjes. Ze doen het heel goed op school. Thomas had voor het eerst een cito toets (voor oudste kleuters) en hij had het echt heel goed gemaakt, de juf zei ik had ook niet anders verwacht. Ik ben supertrots op mijn mannetjes. Thomas gaat volgend jaar al naar groep drie. Poeh de tijd vliegt!
Goedemorgen allemaal!!! @Zomaar: Balen zeg, vandaag moet je naar de VK toch? Hier ga ik vandaag maar eens strijken, er hangen heel veel babykleertjes te wachten. Oja het is 1 april, dus laat je niet beet nemen
Bekijk bijlage 141189 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 2 april Ivje - pretecho 3d (29w&5dg) 4 april Sandra - controle vk 4 april Felicee - controle vk 5 april priscilla1987 - echo en controle gyn 6 april Marry - groeiecho 7 april Ivje - controle vk 8 april Senna04 - controle VK (32w&1d) 14 april Marry - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
@ sandra ja om 11uur moet ik weg half 12 afspraak. ik ga enorm klagen daar ben het beu... mja meoten nog ff verder redelijk geslapen op de bank. en net uit bed gevallen omdat ik neit zo snel op gang kom smorgen succes met strijken hahaha... rotwerk is dat en idd 1 april, ben toch hele dag alleen dus niemand neemt me beet denk dat vriend voor de volgende vk afspraak ook geen vrij krijgt de 15e. moet zondagaaf al na breda hotelovernachting, maandag cursus. 19 april moet ie ook op cursus. 22april gaat ie na de rai. dus is ie te vaak, baas doet altijd moeilijk maar als beeb nogn iet goed bij is gekomen of wat dan ook, en krijgt geen vrij sta ik met mijn hormonen bij zijn baas hihi. weekendje (2 dagen vrij) werd al lastig dus.... en dan nog heb tegen vriend gezegd dat ie in mei helemaal niet meer op cursus gaat. als mijn gevoel gelijk krijgt knap ik dan ergens hij had nog een uitnodiging eind mei gekregen om (gratis) naar de porsche fabriek te gaan voor 3 dagen all inclusief. nou gaat lekker aan zijn neus voorbij nou klaagmodus maar weer uit met mijn brakke kop. zal gaan douche. ow op bed nog gelachen, hond is op mijn zij gaan liggen (ff lekker zeg) en werd door ninja beeb volledig in elkaar gemept
Goedemorgen! Kiwi, lekker hoor, je bent de eerste met verlof geloof ik.. Fijn dat je nog geen streepjes hebt, hier gelukkig ook nog niet, ondanks toch wel een flinke buik. Sandra, wat goed van je ventjes! Worden dus slimme mannen. Leuk he, die babywas. De enige keer dat ik aan het genieten ben tijdens het strijken. Odess, ook al lekker geshopt bij de prenatal. Ik ook gisteren, en het viel me echt mee hoe druk het was! Had maar een vrouw voor me bij de kassa. Leuke dingen gekocht? Zomaar, succes zo bij de vk. Vervelend dat je vriend zo moeilijk vrij kan krijgen zeg. Hier dus ook lekker geshopt bij de Prenatal gisteren met mn oma, was gezellig Heb nu alles in huis, moet zeggen dat dat wel een heerlijk gevoel is hoor! Ook de piekstok voor het hemeltje (was kwijt met de post, gewoon afgeleverd bij buren een paar huizen verderop zonder briefje in de bus) staat, dus nu wil ik alleen nog kachelombouwtjes en dan is het kamertje klaar! Wordt nu wel echt hoor!
Hey meiden, hier de hele wereld gered vannacht en veel wakker geweest - resultaat is helaas hoofdpijn! Naja, misschien trekt het nog weg Net maar eens naar het ziekenhuis gebeld, was allemaal mis gegaan! We zouden maandag weer op de poli moeten komen, maar dat wisten wij helemaal niet! Ik belde even want ik had nog niets gehoord, zegt ze dat we maandag gepland zijn voor een afspraak, maar de bedoeling was 'gewoon' direct opereren. Dat van die afspraak wisten we dus ook gewoon niet! Naja, die afspraak is afgezegd en over 3 weekjes moet ze ws onder het mes. Spannend hoor, maar ik ben ook wel blij dat het zo snel kan. Ik ben dan 34 weken dus loopt nog niet op mn eind en we kunnen het maar beter gehad hebben. Al schrok ik wel ff toen ze maandag zei, ik dacht toch niet maandag al opereren Maar goed moraal van het verhaal, liesbreukje is idd te zien op de foto's en ze moet onder het mes! Ie, vind het heel spannend... Allemaal een fijne dag vandaag!
Sweet, wat leuk dat jullie al helemaal klaar zijn! Wij kunnen het wiegje ook wel neer gaan zetten van het weekend, wordt het ook heel echt van! Heb kleertjes, een meerijdplankje voor de kinderwagen, een waskussen en nog wat kleine dingetjes gekocht. Je bent iig al snel veel geld kwijt! @ streepjes, heb ze nog van de vorige keer, maar heb nog geen nieuwe bij gekregen en hoop dat dat ook zo blijft! Maaruh, de weg is nog lang @ de meiden die nu een ander geslacht krijgen - hebben jullie ook het idee dat je een hele andere buik hebt nu? Ik heb nu echt een buik, terwijl ik het de vorige keer veel meer rondom droeg! Sandra, wat fijn dat je mannetjes het zo goed doen! Nu al aan de babykleertjes wassen ed? Jij bent er vroeg bij Begin er pas in mn verlof aan Zomaar, succes bij de vk!
goeiemorgen allemaal. hier het gevoel alsof ik onder trein ben gekomen. pff wat voel ik me beroerd. hoofdpijn, brandende ogen, voel me slapjes en lamlendig, ik heb nergens zin in, steeds wat krampjes in mn buik (nee geen weeen) maar moet nog zoveel doen. de 2 jongens van mn vriend komen vanmiddag weer. dus hun kamertje moet weer leeg. als ze weg zijn gebruik ik dat meestal beetje als opslag. en aangezien ik best wel veel kleertjes heb gekregen staan daar ook best veel dozen. ik wil onze kamer nog verder opruimen/schoonmaken. de woonkamer staan nog 2 dozen met kleertjes en staat allemaal legerzooi. tis mn vriend zn laatste dag dus alles wat "over" is houd hij. kunnen de kids later leuk mee spelen. maar dr staat legertroep op een stuk van 2 bij 3 meter ofzo. en dat kan ik niet tillen omdat het mega zwaar is. afwas heb ik gisteren gelukkig allemaal bijna gedaan. alleen het bestek en de borden nog. omdat we gisteravond snel moesten eten en daarna meteen weg moesten om ringen op te halen. we waren gisteravond kwart voor 11 pas thuis. pfffff ben meteen op bed gegaan. vriendlief kwam kwart voor 12 maar ik werd toen ook wakker ook al deed hij heel zachtjes. mn ex belde me net. de kleine meid komt vandaag al thuis omdat ze ziek is. ze heeft weer koorts en heel erg hoesten enz enz. dus het gaat hier lekker. denk dat ik maandag helemaal gebroken ben. pfffff. sorry voor weer een egobericht. (mn vriend zei trouwens als je je zo ziek voelt ga je lekker "chillen" op de bank en doe ik alles vanavond wel.) zo lief he
Lovely, lekker rustig aan vandaag meid! Idd lief van je vriend Hier nog ff een buikfoto van vandaag, pas op bloot Zoals jullie zien wel wat streepjes maar die zijn oud! Een vriendin liet me haar buik zien, 3 maand na de bevalling (slanker dan ik!) en die had dikke strepen tot in haar zij. Dus dan valt mijn tijgerprintje nog wel mee!
Sweet: fijn dat alles in huis is, kan het mij voorstellen dat het een lekker gevoel geeft. Bij ons moet nog wel veel ingekocht worden, maar dat zijn allemaal kleine dingetjes dus geen stress. Sandra: zo, jij bent er idd vroeg bij met wassen! Maar wel lekker dat alles klaar is! Odess: ik heb precies dezelfde buik als bij Kaj terwijl het nu een meisje is (als het goed is). Bij allebei een buik naar voren en niets rondom. Volgens mij zijn het bakerpraatjes dat je bij een meisje breder draagt en bij een jongen meer na voren, al klopt het bij jou wel! Een mooi buik, meid!